Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Poster: Qlimax 2018 || The Game Changer
Past

Qlimax 2018 || The Game Changer

Time
(Sun)
Price
SOLD OUT
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 24 days ago
Heerlijk die speculaties :love:
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
Frank85 wrote:
Spalken wrote:Sound Rush heeft echter een tijdje geleden een post op Instagram gezet met de tekst: Finished the anthem. Ik kan me geen feest bedenken behalve Qlimax waarvoor ze evt een anthem zouden maken. Euphoria lijkt me ook sterk gezien dat geen anthem heeft en er een spirit of hardstyle hosting is.
Dat is toch alweer een behoorlijke tijd geleden en ging over het Dreamfields anthem (of heb ik in de tussentijd iets gemist)?
Post is wel van na Dreamfields (31 augustus). Klik!

Enige andere feest wat ik zou kunnen bedenken is dat Art of Creation feest, maar 't lijkt me raar dat SR het anthem doet ipv Project One als er al een anthem gaat zijn.
D
Hardtraxx Newbie
18 posts member since 2017
last seen Mar 2022
Spalken wrote:
Frank85 wrote:
Spalken wrote:Sound Rush heeft echter een tijdje geleden een post op Instagram gezet met de tekst: Finished the anthem. Ik kan me geen feest bedenken behalve Qlimax waarvoor ze evt een anthem zouden maken. Euphoria lijkt me ook sterk gezien dat geen anthem heeft en er een spirit of hardstyle hosting is.
Dat is toch alweer een behoorlijke tijd geleden en ging over het Dreamfields anthem (of heb ik in de tussentijd iets gemist)?
Post is wel van na Dreamfields (31 augustus). Klik!

Enige andere feest wat ik zou kunnen bedenken is dat Art of Creation feest, maar 't lijkt me raar dat SR het anthem doet ipv Project One als er al een anthem gaat zijn.
Het zou misschien ook voor het vervangende freaqshow feest zijn. Of misschien dat ze bij ace of spades starten met het hebben van een anthem?
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 6 days ago
Is het niet gewoon het anthem voor Pumpkin? Sound Rush lijkt me daar wel een geschikte kandidaat voor. Een Qlimax anthem voor deze heren geef ik echt nog geen 5% kans.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 8 days ago
Ik ga vanavond gamen indy white confirmed!!!!!111
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Mag de anthem maker überhaupt teasen dat ie een anthem heeft gemaakt?
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
makrooy wrote:Mag de anthem maker überhaupt teasen dat ie een anthem heeft gemaakt?
Dit, kan me niet herinneren dat de anthemmaker het ooit zó duidelijk gehint heeft. Het lijkt me dus niet echt logisch dat Sound Rush hem gemaakt heeft, plus het feit dat ze er voor het eerst staan.
Hardtraxxer
last seen Jul 2026
Zou het wel vreemd vinden dat HHZ een 2e Qlimax anthem mag maken terwijl Freqz en B-Front er nog geen op hun naam hebben staan.

Zou het overigens ook totaal niet verdiend vinden.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Bastiaan wrote:
Spalken wrote:Zou het wel vreemd vinden dat HHZ een 2e Qlimax anthem mag maken terwijl Freqz en B-Front er nog geen op hun naam hebben staan.

Tja, ik ook niet maar tweekacore staat ook opeens op Qlimax dus wie weet wat er nog allemaal kan gebeuren. Misschien staan we straks wel met zijn allen in het Gelredome en begint het spel pas echt. Moeten we opdrachten op lossen en blijkt het feest in Azië te zijn, nou dan ben je goed genaaid.
Pff ja denk echt niet dat we dan nog op tijd zijn voor het echte feest zoek maar net toevallig iemand die ook naar Azië moet en je mee kunt rijden
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
Zoek maar eens een Aziaat die Bob heet, moet je nog zelf rijden ook.
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Hoorde dat er een gezamenlijk anthem komt van alle personen in de lineup
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
Millard Fillmore wrote:Hoorde dat er een gezamenlijk anthem komt van alle personen in de lineup
Is goed pik
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Bastiaan wrote:
Spalken wrote:Zou het wel vreemd vinden dat HHZ een 2e Qlimax anthem mag maken terwijl Freqz en B-Front er nog geen op hun naam hebben staan.

Tja, ik ook niet maar tweekacore staat ook opeens op Qlimax dus wie weet wat er nog allemaal kan gebeuren. Misschien staan we straks wel met zijn allen in het Gelredome en begint het spel pas echt. Moeten we opdrachten op lossen en blijkt het feest in Azië te zijn, nou dan ben je goed genaaid.

Echter hoop ik ook gewoon niet dat B-freqz het anthem maakt. Dat verlaagd de kans weer dat B-front een solo anthem maakt in de komende jaren voor Qlimax.
Tja liever een B-Freqz anthem (met hopelijk meer B-Front invloeden) dan heel lang moeten wachten en mss nooit een B-Front anthem horen.
Hardtraxxer
610 posts member since 2017
last seen Mar 2022
Millard Fillmore wrote:Hoorde dat er een gezamenlijk anthem komt van alle personen in de lineup

The Game (Qlimax anthem) - Headhunterz ft. Wildstyles ft. sound Rush (B-freqz kick edit) (Dr.Peacock Remix) (Tweekacore mashup)
B
Hardtraxxer
478 posts member since 2017
last seen Jun 2026
Stinson wrote:

The Game (Qlimax anthem) - Headhunterz ft. Wildstyles ft. sound Rush (B-freqz kick edit) (Dr.Peacock Remix) (Tweekacore mashup)
:lol:
Hardtraxxer
135 posts member since 2017
last seen Sep 2020
Dit topic :worship: :corn: :lol:
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 24 days ago
FRchris92 wrote:Dit topic :worship: :corn: :lol:
Nounou kallum an we zijn nog niet begonnen met nazigrappen
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 17 days ago
Peacock als afsluiter dus...
Enigszins verwacht gezien de populariteit, al heb ik er vrij weinig mee moet ik zeggen. Maargoed, dat laatste half uurtje heb ik meestal toch niet veel puf meer en sta ik meer stil om te genieten van de licht en lasershow.
makrooy wrote:Mag de anthem maker überhaupt teasen dat ie een anthem heeft gemaakt?
Wildstylez heeft vorig jaar wel vrij duidelijk laten doorschemeren dat ie met het Qlimax anthem bezig was.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Jullie zijn er wel druk mee bezig zeg, met de line-up en anthem.

:/
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
zeke wrote:Jullie zijn er wel druk mee bezig zeg, met de line-up en anthem.

:/
Last van? Kruisje rechtsboven, haten = verlaten.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Nerd, nerd afkeurd :thumbdown:
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2026
Nee geen last van. Maar vind t wel bijzonder.
Hardtraxxer
last seen Jul 2026
Bastiaan wrote:View on YouTube

Q-dance post dit. Anthem confirmed
Twee jaar na dato is die man nog steeds bezig met zijn terugkomst. :lol:
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2026
Dat interview is al wel een tijd geleden opgenomen. In ieder geval voor de bekendmaking van AOC.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Bastiaan wrote:View on YouTube

Q-dance post dit. Anthem confirmed
Lekker aangeschoten interviewtje, vooral WSZ, heerlijk :lol: