Dat denk ik ook, ja!
Fully agree!
Fully agree!
Als zij op Qlimax staan, stop ik met deze scene volgen en luister ik alleen nog maar. Kan me alleen al opwinden bij de gedachte...Hopelijk geen Rebelion
QFTwrote:Als zij op Qlimax staan, stop ik met deze scene volgen en luister ik alleen nog maar. Kan me alleen al opwinden bij de gedachte...Hopelijk geen Rebelion
Neh, Most Wantedwrote:Ik zie d-sturb hier ook nog wel staan (als een na laatste act bv).
wrote:Runt hij een camping tegenwoordig in Italië?
wrote:wrote:Runt hij een camping tegenwoordig in Italië?![]()
![]()
![]()
Hebben ze op Defqon al gedaan op de helft van de set van Keltekwrote:
Oh en als Q meeleest: Psyko Punkz vs. Keltek zie ik graag gebeuren als surprise.
Ik zie een Ran-D en frequencerz echt wel graag op een feestje, maar van mij mogen die wel achterwege blijven een keertjewrote:Wat ik zou willen (wat nog wel mogelijk is, ik zie iets als b-frontliner gewoon totaal niet gebeuren) vergeleken met wat ik verwacht:
Hoop:
Sound Rush
DBSTF
Wildstylez
KELTEK
Noisecontrollers
Phuture Noize
B-Front
Adaro
Nosferatu
Verwachting:
TNT
Sound Rush
Da Tweekaz of Coone
DBSTF
Headhunterz
Wildstylez of Atmozfears
Noisecontrollers
Frequencerz of SZP
Ran-D
Angerfist/Miss K8 of iets dergelijks.
Zelfde hier hoor, maar aangezien het Q is en hun gewoon nog steeds bij de meest populaire DJs horen verwacht ik dat 1 van hun er wel zal staan.wrote:
Ik zie een Ran-D en frequencerz echt wel graag op een feestje, maar van mij mogen die wel achterwege blijven een keertje