Als Radical komt dan wordt t maar om 4 uur al naar huis gaan denk ik 
Jo Mark,wrote: 00:00 - 01:00 Da Tweekaz (ja ik kan hun waarderen)

Jo Mark,wrote: 00:00 - 01:00 Da Tweekaz (ja ik kan hun waarderen)

wrote:Jo Mark,wrote: 00:00 - 01:00 Da Tweekaz (ja ik kan hun waarderen)
![]()
13/12 raw en dan wel Rejecta en D-Sturb noemen? Dat kunnen ze beiden namelijk prima. Maar als het je droom line-up moet zijn, waarom de droom line-up dan niet compleet maken in plaats van de laatste twee acts 13/12 maken, waarom dan niet PN en Ran-D die twee plekken geven?wrote:De verwachtingMijn natte droom
- Adrenalize / Sound Rush
- Headhunterz
- Bass Modulators (ANTHEM?)
- Ran-D & Phuture Noize
- Sub Zero Project
- D-Fence
22:00 - 23:00 DJ Isaac classic set
23:00 - 24:00 D-Block & S-te-fan
24:00 - 01:00 Wildstylez
01:00 - 02:00 Atmozfears
02:00 - 03:00 Phuture Noize vs. Ran-D of B-Front
03:00 - 03:30 D-Sturb (Surprise Act)
03:30 - 04:30 Rejecta
04:30 - 05:30 13 in een dozijn raw artiest
05:30 - 06:30 13 in een dozijn raw artiest
06:30 - 07:00 I:GOR of Nosferatu
Alsjeblieft zeg, beter gewoon normaal doenwrote:Hardcore verwacht ik mss wel destructive tendencies.. heel populair ook.. zeler met hun samenwerking met da tweekaz.
DT zijn behoorlijk afgezakt en ze willen denk ik geen 2e Partyraiser die de tent leeg draait. Ja, uptempo is populair, maar op Qlimax merk je toch dat veel mensen daar niet voor komen.wrote:Hardcore verwacht ik mss wel destructive tendencies.. heel populair ook.. zeler met hun samenwerking met da tweekaz.
Sound rush zou mooi zijn net als phuture noize en b-front anthem. Al verwacht ik eerder szp.
Ik ben zelf groot van euforische hardstyle met ballen (Sorry headhunterz en SR) en vind het belangrijk dat er een goede opbouw in de lineup zit. Raw trekt mij niet heel erg, maar vind het wel erg prettig als het op een gegeven moment 'harder' wordt. Verder zal het mij aan m'n reet roesten welke raw acts draaien, zolang het maar geen zeehonden-, laser- of kassakicks zijn. Ik kan de raw artiesten en hun tracks toch niet goed onderscheiden.wrote:13/12 raw en dan wel Rejecta en D-Sturb noemen? Dat kunnen ze beiden namelijk prima. Maar als het je droom line-up moet zijn, waarom de droom line-up dan niet compleet maken in plaats van de laatste twee acts 13/12 maken, waarom dan niet PN en Ran-D die twee plekken geven?wrote:De verwachtingMijn natte droom
- Adrenalize / Sound Rush
- Headhunterz
- Bass Modulators (ANTHEM?)
- Ran-D & Phuture Noize
- Sub Zero Project
- D-Fence
22:00 - 23:00 DJ Isaac classic set
23:00 - 24:00 D-Block & S-te-fan
24:00 - 01:00 Wildstylez
01:00 - 02:00 Atmozfears
02:00 - 03:00 Phuture Noize vs. Ran-D of B-Front
03:00 - 03:30 D-Sturb (Surprise Act)
03:30 - 04:30 Rejecta
04:30 - 05:30 13 in een dozijn raw artiest
05:30 - 06:30 13 in een dozijn raw artiest
06:30 - 07:00 I:GOR of Nosferatu
wrote:Sefa als afsluiter zou echt helemaal kut zijn
Ik denk dat Sefa wel zou kunnen met zijn populariteit maar als je ziet hoe hardstyle artiesten gekozen worden zou ik zeggen, te vroeg voor sefa.wrote:wrote:Sefa als afsluiter zou echt Goud zijn
Doet ie überhaupt nog wel eens iets met dat alias?wrote:Misschien Evil Activities eens solo?
Da's Rebelion waar je het over hebt.wrote:Snap sws die hype rond de acts/sound van Sefa en Peacock niet.. Is dat niet gewoon een bekend riedeltje/melodietje pakken, het vervolgens versnellen en er een prutkick onder zetten? en dan heel hard oooh schreeuwen?
Absoluut!! 3 nieuwe platen volgens mij hier:wrote:Doet ie überhaupt nog wel eens iets met dat alias?wrote:Misschien Evil Activities eens solo?