Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 79  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2018 11:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Roan schreef:
Is MYST geen goede optie voor een plek op de line up.

Dit is imo inderdaad ook wel een hele goede ja! Ik zou hem er ieder geval wel bij willen hebben.
De sfeer van zijn platen met de setup van Qlimax :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2018 11:54 
 
Hardtraxx Veteran

Neem dit jaar dan ook eindelijk m'n moeder mee. Die zet ik op de korte zijde van de tribune met een wijntje. Die wil hier echt al jaren eens bij zijn puur voor de show. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2018 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Neem dit jaar dan ook eindelijk m'n moeder mee. Die zet ik op de korte zijde van de tribune met een wijntje. Die wil hier echt al jaren eens bij zijn puur voor de show. ^^

Pil in der mik en goan!

Maar wel vet ja, leuk dat ze daar zo voor open staat haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2018 12:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B-rent schreef:
Frontliner anthem :whistle:


Hier baal ik wel van dat dit wss niet meer gaat gebeuren.

Symbols en Weekend Warriors zijn nogsteeds een van de beste anthems
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2018 14:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Roan schreef:
Is MYST geen goede optie voor een plek op de line up. Hij lijkt me wat verder dan Keltek tbh.


Qua muziek ja, qua naam nee

Vind je? Ik vind Keltek zich toch beter ontwikkelen. Heb bij MYST een beetje het idee dat die kickstart maar niet wil komen (lees: meer prime time tijden etc..)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2018 14:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Neem dit jaar dan ook eindelijk m'n moeder mee. Die zet ik op de korte zijde van de tribune met een wijntje. Die wil hier echt al jaren eens bij zijn puur voor de show. ^^


Vorig jaar m'n ma ook meegenomen. Die vond het echt top en ging de tot een uur of 3 compleet uit d'r plaat. Daarna werd het wat te hard en is ze naar huis gegaan maar het was wel echt tof om te zien.

Dit jaar gaat ze weer mee. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2018 14:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Neem dit jaar dan ook eindelijk m'n moeder mee. Die zet ik op de korte zijde van de tribune met een wijntje. Die wil hier echt al jaren eens bij zijn puur voor de show. ^^

Lijkt me wel wat om samen met Raven katsvaag de korte zijdes af te speuren
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2018 14:47 
 
Hardtraxx Veteran

FRchris92 schreef:
Vind je? I


Absoluut, MYST zijn muziekstijl pas imo perfect bij de sfeer van Qlimax. Maar qua naam is hij gewoon niet ''groot'' genoeg, Keltek zou een leuke 2e act zijn :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2018 14:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sound Rush en keltek zullen wel strijden om plek 2.
Adaro mag denk ik ook weer aantreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2018 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
RTM93 schreef:
Neem dit jaar dan ook eindelijk m'n moeder mee. Die zet ik op de korte zijde van de tribune met een wijntje. Die wil hier echt al jaren eens bij zijn puur voor de show. ^^

Lijkt me wel wat om samen met Raven katsvaag de korte zijdes af te speuren


Hardtraxx Milfhunting Team
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2018 14:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Absoluut, MYST zijn muziekstijl pas imo perfect bij de sfeer van Qlimax. Maar qua naam is hij gewoon niet ''groot'' genoeg, Keltek zou een leuke 2e act zijn :thumbup:

Precies, dat is ook mijn punt. Z'n stijl past er wel goed, dat ben ik met je eens!

Remi schreef:
Hardtraxx Milfhunting Team

Aanwezig! :whistle: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2018 15:07 
 
Hardtraxxer

brianfct65 schreef:
RTM93 schreef:
Neem dit jaar dan ook eindelijk m'n moeder mee. Die zet ik op de korte zijde van de tribune met een wijntje. Die wil hier echt al jaren eens bij zijn puur voor de show. ^^


Vorig jaar m'n ma ook meegenomen. Die vond het echt top en ging de tot een uur of 3 compleet uit d'r plaat. Daarna werd het wat te hard en is ze naar huis gegaan maar het was wel echt tof om te zien.

Dit jaar gaat ze weer mee. :P

Zij had het het meest naar haar zin van allemaal had ik het idee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2018 15:11 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
RTM93 schreef:
Neem dit jaar dan ook eindelijk m'n moeder mee. Die zet ik op de korte zijde van de tribune met een wijntje. Die wil hier echt al jaren eens bij zijn puur voor de show. ^^

Lijkt me wel wat om samen met Raven katsvaag de korte zijdes af te speuren

Ondertussen de 50 gepasseerd he maat.
Maar ieder z'n ding natuurlijk :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2018 18:17 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

FRchris92 schreef:
ErikZ schreef:
Roan schreef:
Is MYST geen goede optie voor een plek op de line up. Hij lijkt me wat verder dan Keltek tbh.


Qua muziek ja, qua naam nee

Vind je? Ik vind Keltek zich toch beter ontwikkelen. Heb bij MYST een beetje het idee dat die kickstart maar niet wil komen (lees: meer prime time tijden etc..)


Ik denk dat dit probleem te wijten is aan het boekingskantoor waar hij getekend zit. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Berenfiets schreef:
Sound Rush en keltek zullen wel strijden om plek 2.
Adaro mag denk ik ook weer aantreden.

Ik gok eigenlijk op Sound Rush als tweede, dit jaar op ieder q event als ultieme "warm up act" gestaan voor de grootste namen aan het werk komen. Ik hoop voor hun dat ze ook nog het stapje kunnen maken, want voor mijn gevoel blijven ze ook een beetje hier in hangen.

Gokje voor line-up, niet specifiek dat ik hem zo wil, maar realistisch gezien zie ik hem wel voor me als ik kijk wie er allemaal de laatste jaren wel en niet geweest zijn, populariteit van acts en wie er allemaal onder de Q-Dance agencies vallen:
Max Enforcer of Isaac
Sound Rush
Headhunterz
Brennan Heart
Coone
Bass Modulators album showcase
Zatox of Atmozfears
Ran-D of Gunz4Hire
Frequencerz of Phuture Noize
Sub Zero Project
Dr Peacock of The Sickest Squad
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 09:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Berenfiets schreef:
Sound Rush en keltek zullen wel strijden om plek 2.
Adaro mag denk ik ook weer aantreden.

Ik gok eigenlijk op Sound Rush als tweede, dit jaar op ieder q event als ultieme "warm up act" gestaan voor de grootste namen aan het werk komen. Ik hoop voor hun dat ze ook nog het stapje kunnen maken, want voor mijn gevoel blijven ze ook een beetje hier in hangen.

Gokje voor line-up, niet specifiek dat ik hem zo wil, maar realistisch gezien zie ik hem wel voor me als ik kijk wie er allemaal de laatste jaren wel en niet geweest zijn, populariteit van acts en wie er allemaal onder de Q-Dance agencies vallen:
Max Enforcer of Isaac
Sound Rush
Headhunterz
Brennan Heart
Coone
Bass Modulators album showcase
Zatox of Atmozfears
Ran-D of Gunz4Hire
Frequencerz of Phuture Noize
Sub Zero Project
Dr Peacock of The Sickest Squad


Alweer?

En sowieso The Sickest Squad niet. Peackock, Sefa, Furyan, Miss K8 en Nosferatu lijken mij het meest voor de hand liggend
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
RTM93 schreef:
Neem dit jaar dan ook eindelijk m'n moeder mee. Die zet ik op de korte zijde van de tribune met een wijntje. Die wil hier echt al jaren eens bij zijn puur voor de show. ^^

Lijkt me wel wat om samen met Raven katsvaag de korte zijdes af te speuren

Met wie¿
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou ook alweer zeggen, maar goed. Ran-D en zijn acts zijn nou eenmaal heel populair en op iedere Q mainstage te vinden dus het zou niet als een verassing komen.

Sickest Squad is bij Platinum te boeken (was wel onverwachts voor me) en iets uptempo of frenchcore is populair op het moment, vandaar dat ik hem erbij had gezet. Heb helemaal geen verstand (of interesse) in hardcore en aanverwanten op misschien een stukje industrial na dus het kan me eigenlijk ook niet zo veel interesseren wie er als laatste staat. Daardoor in 2013 wel helaas Deepack - The Prophecy gemist om 5 voor 7 :(.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 09:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zolang ze Brennan Heart en Zatox thuis laten zie ik het allemaal wel. Zin in een paar maanden hypen en speculeren over de line-up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen aanwezig bij goede line up.

Myst zou inderdaad vet zijn, maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit jaar van 20:00 tot 06:00 in plaats van 21:00 tot 07:00.

Bron: Q-dance website
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 21:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ElTigre schreef:
Dit jaar van 20:00 tot 06:00 in plaats van 21:00 tot 07:00.

Bron: Q-dance website

Zal misschien een typefout zijn, op het Facebook event staat gewoon 9 tot 7:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2018 22:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Staat bij 2017 ook. Foutje op website van Q.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2018 01:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk wel weer aanwezig! Vorig jaar uitstekend vermaakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2018 19:24 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

this year a lot of albums coming up but i have a lot of doubts for the line up.
warm up again with proper early hardstyle but can't choose a name.
lot of new entries could be happening this year, wasted penguinz,toneshifterz(but only playing with codeblack),delete,eforce,destructive tendencies.
the rest could be someone like codeblack heady zatox or frequencerz(for me anthem creator for this year) and we will see coone after tomorrowland if could be possible or not.

heady and wildy will have an own event as p1 so maybe olny heady could be at qlimqx or maybe none of them
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 79  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten