Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Qlimax 2018 || The Game Changer
Past

Qlimax 2018 || The Game Changer

Time
(Sun)
Price
SOLD OUT
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Roan wrote:Is MYST geen goede optie voor een plek op de line up.
Dit is imo inderdaad ook wel een hele goede ja! Ik zou hem er ieder geval wel bij willen hebben.
De sfeer van zijn platen met de setup van Qlimax :loving:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Neem dit jaar dan ook eindelijk m'n moeder mee. Die zet ik op de korte zijde van de tribune met een wijntje. Die wil hier echt al jaren eens bij zijn puur voor de show. ^^
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
RTM93 wrote:Neem dit jaar dan ook eindelijk m'n moeder mee. Die zet ik op de korte zijde van de tribune met een wijntje. Die wil hier echt al jaren eens bij zijn puur voor de show. ^^
Pil in der mik en goan!

Maar wel vet ja, leuk dat ze daar zo voor open staat haha
Hardtraxxer
322 posts member since 2016
B-rent wrote:Frontliner anthem :whistle:
Hier baal ik wel van dat dit wss niet meer gaat gebeuren.

Symbols en Weekend Warriors zijn nogsteeds een van de beste anthems
Hardtraxxer
135 posts member since 2017
last seen Sep 2020
ErikZ wrote:
Roan wrote:Is MYST geen goede optie voor een plek op de line up. Hij lijkt me wat verder dan Keltek tbh.
Qua muziek ja, qua naam nee
Vind je? Ik vind Keltek zich toch beter ontwikkelen. Heb bij MYST een beetje het idee dat die kickstart maar niet wil komen (lees: meer prime time tijden etc..)
Hardtraxxer
420 posts member since 2013
last seen 10 days ago
RTM93 wrote:Neem dit jaar dan ook eindelijk m'n moeder mee. Die zet ik op de korte zijde van de tribune met een wijntje. Die wil hier echt al jaren eens bij zijn puur voor de show. ^^
Vorig jaar m'n ma ook meegenomen. Die vond het echt top en ging de tot een uur of 3 compleet uit d'r plaat. Daarna werd het wat te hard en is ze naar huis gegaan maar het was wel echt tof om te zien.

Dit jaar gaat ze weer mee. :P
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Lijkt me wel wat om samen met Raven katsvaag de korte zijdes af te speuren
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
FRchris92 wrote:Vind je? I
Absoluut, MYST zijn muziekstijl pas imo perfect bij de sfeer van Qlimax. Maar qua naam is hij gewoon niet ''groot'' genoeg, Keltek zou een leuke 2e act zijn :thumbup:
Hardtraxxer
169 posts member since 2017
last seen Dec 2025
Sound Rush en keltek zullen wel strijden om plek 2.
Adaro mag denk ik ook weer aantreden.
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 14 hours ago
TiMOTHYb wrote:
Hardtraxx Milfhunting Team
Hardtraxxer
135 posts member since 2017
last seen Sep 2020
ErikZ wrote:Absoluut, MYST zijn muziekstijl pas imo perfect bij de sfeer van Qlimax. Maar qua naam is hij gewoon niet ''groot'' genoeg, Keltek zou een leuke 2e act zijn :thumbup:
Precies, dat is ook mijn punt. Z'n stijl past er wel goed, dat ben ik met je eens!
Remi wrote:Hardtraxx Milfhunting Team
Aanwezig! :whistle: :lol:
S
Hardtraxxer
878 posts member since 2011
last seen Dec 2024
brianfct65 wrote:
Vorig jaar m'n ma ook meegenomen. Die vond het echt top en ging de tot een uur of 3 compleet uit d'r plaat. Daarna werd het wat te hard en is ze naar huis gegaan maar het was wel echt tof om te zien.

Dit jaar gaat ze weer mee. :P
Zij had het het meest naar haar zin van allemaal had ik het idee :P
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 20 days ago
TiMOTHYb wrote:
Ondertussen de 50 gepasseerd he maat.
Maar ieder z'n ding natuurlijk :cool:
Hardtraxx Newbie
39 posts member since 2018
last seen Mar 2021
FRchris92 wrote:
ErikZ wrote:
Roan wrote:Is MYST geen goede optie voor een plek op de line up. Hij lijkt me wat verder dan Keltek tbh.
Qua muziek ja, qua naam nee
Vind je? Ik vind Keltek zich toch beter ontwikkelen. Heb bij MYST een beetje het idee dat die kickstart maar niet wil komen (lees: meer prime time tijden etc..)
Ik denk dat dit probleem te wijten is aan het boekingskantoor waar hij getekend zit. :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Berenfiets wrote:Sound Rush en keltek zullen wel strijden om plek 2.
Ik gok eigenlijk op Sound Rush als tweede, dit jaar op ieder q event als ultieme "warm up act" gestaan voor de grootste namen aan het werk komen. Ik hoop voor hun dat ze ook nog het stapje kunnen maken, want voor mijn gevoel blijven ze ook een beetje hier in hangen.

Gokje voor line-up, niet specifiek dat ik hem zo wil, maar realistisch gezien zie ik hem wel voor me als ik kijk wie er allemaal de laatste jaren wel en niet geweest zijn, populariteit van acts en wie er allemaal onder de Q-Dance agencies vallen:
Max Enforcer of Isaac
Sound Rush
Headhunterz
Brennan Heart
Coone
Bass Modulators album showcase
Zatox of Atmozfears
Ran-D of Gunz4Hire
Frequencerz of Phuture Noize
Sub Zero Project
Dr Peacock of The Sickest Squad
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Khadber wrote:
Berenfiets wrote:Sound Rush en keltek zullen wel strijden om plek 2.
Ik gok eigenlijk op Sound Rush als tweede, dit jaar op ieder q event als ultieme "warm up act" gestaan voor de grootste namen aan het werk komen. Ik hoop voor hun dat ze ook nog het stapje kunnen maken, want voor mijn gevoel blijven ze ook een beetje hier in hangen.

Gokje voor line-up, niet specifiek dat ik hem zo wil, maar realistisch gezien zie ik hem wel voor me als ik kijk wie er allemaal de laatste jaren wel en niet geweest zijn, populariteit van acts en wie er allemaal onder de Q-Dance agencies vallen:
Max Enforcer of Isaac
Sound Rush
Headhunterz
Brennan Heart
Coone
Bass Modulators album showcase
Zatox of Atmozfears
Ran-D of Gunz4Hire
Frequencerz of Phuture Noize
Sub Zero Project
Dr Peacock of The Sickest Squad
Alweer?

En sowieso The Sickest Squad niet. Peackock, Sefa, Furyan, Miss K8 en Nosferatu lijken mij het meest voor de hand liggend
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
TiMOTHYb wrote:
Met wie¿
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik zou ook alweer zeggen, maar goed. Ran-D en zijn acts zijn nou eenmaal heel populair en op iedere Q mainstage te vinden dus het zou niet als een verassing komen.

Sickest Squad is bij Platinum te boeken (was wel onverwachts voor me) en iets uptempo of frenchcore is populair op het moment, vandaar dat ik hem erbij had gezet. Heb helemaal geen verstand (of interesse) in hardcore en aanverwanten op misschien een stukje industrial na dus het kan me eigenlijk ook niet zo veel interesseren wie er als laatste staat. Daardoor in 2013 wel helaas Deepack - The Prophecy gemist om 5 voor 7 :(.
Hardtraxxer
644 posts member since 2017
last seen Mar 2026
Zolang ze Brennan Heart en Zatox thuis laten zie ik het allemaal wel. Zin in een paar maanden hypen en speculeren over de line-up!
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Alleen aanwezig bij goede line up.

Myst zou inderdaad vet zijn, maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren.
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen 19 days ago
Dit jaar van 20:00 tot 06:00 in plaats van 21:00 tot 07:00.

Bron: Q-dance website
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 5 days ago
ElTigre wrote:Dit jaar van 20:00 tot 06:00 in plaats van 21:00 tot 07:00.

Bron: Q-dance website
Zal misschien een typefout zijn, op het Facebook event staat gewoon 9 tot 7:
Qlimax 2018 || The Game Changer (24-11-2018, Gelredome, Arnhem)
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Staat bij 2017 ook. Foutje op website van Q.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Waarschijnlijk wel weer aanwezig! Vorig jaar uitstekend vermaakt :)
Hardtraxx Newbie
34 posts member since 2017
last seen Aug 2023
this year a lot of albums coming up but i have a lot of doubts for the line up.
warm up again with proper early hardstyle but can't choose a name.
lot of new entries could be happening this year, wasted penguinz,toneshifterz(but only playing with codeblack),delete,eforce,destructive tendencies.
the rest could be someone like codeblack heady zatox or frequencerz(for me anthem creator for this year) and we will see coone after tomorrowland if could be possible or not.

heady and wildy will have an own event as p1 so maybe olny heady could be at qlimqx or maybe none of them