Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 79  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 20:00 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Klote Q-dance.. Luister eens een keer naar wat mensen met fatsoenlijke smaak willen. Ze willen bij Q van Qlimax een feest met alleen buitenlanders maken volgens mij..

Die set vorig jaar was al een nieuw dieptepunt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 20:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Q zal wss niet antwoorden maar ik zou heel graag de motivatie willen horen achter tweekacore. Iedereen kan natuurlijk zijn smaak hebben maar dit is een act die niet past in de mysterieuse sfeer van het feest. Vraag me echt af hoe ze hier over denken. Ik zou het wel simpel vinden als ze alleen maar over fanbase denken. Het is q-dance dus ze weten heus wel hoe je een feestje moet organiseren. Ik zou een verklaring vanuit het q-dance hardtraxx account iig echt waarderen!

Ps: het helpt niet als iedereen q-dance gewoon afkraakt, het blijft wel een hele toffe organisatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 20:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mocht dit geen troll zijn dan hebben ze bij Q echt een klap van de molen gehad! Hoe zet je je paradepaardje te kakken les 1 :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 20:08 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Doe het dan in ieder geval als openingsact, dan kom ik wel gewoon een uurtje later.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 20:09 
 
Hardtraxxer

Ik denk dat ze dit gewoon doen om buitenlanders te trekken ofzo. Hopelijk laten ze de Italiaan omdat het moet dan thuis. Wel apart dat de meeste Nederlanders het verschrikkelijk vinden en de buitenlanders vinden het meestal nog leuk ook. Waar zou dit aan liggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HAHAHAHA. Tja, dit krijg je dus wanneer de grote hoop die belachelijke acts maar blijft slikken. Volgend jaar GPF en Malice op Qlimax. Komt allemaal goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien een half uurtje Tweekacore vs Destructive Tendencies live? En dan daarna nog een of twee acts als afsluiter? In 2014 stonden er ook meerdere live hardcore acts dus zou nog best kunnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geert3ssen schreef:
Ik snap het ook gewoon niet. Vorig jaar werd Q-Dance op heel het internet helemaal afgemaakt omdat Da Tweekaz op de line up stonden, en ook achteraf waren er weinig goede woorden voor. Letterlijk iedereen die ik sprak vond Da Tweekaz het dieptepunt van de avond. Hoe kun je ze dan weer op de line-up zetten?
Daarnaast past het ook totaal niet bij Qlimax. Dat is toch wat 'serieuzer' en mysterieuzer.
Ik vind het oprecht jammer dit...

Aan de andere kant: veel internationale mensen vonden het fantastisch en dat is bij Qlimax ook belangrijk. Bijvoorbeeld op de hardstyle reddit werd het goed ontvangen. Het is ook niet mijn lievelings act, maar goed, paar minuutjes eten en rusten, prima. De perfecte Qlimax line up naar mijn smaak zal toch niet komen, zo gok ik dat voor velen hier.
Voor de rest blij met Wildstylez, Sound Rush en B-freqz, gok dat Phuture Noize niet klopt. Lets see :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 20:31 
 
Hardtraxxer

Kaartjes verkocht, want da tweekaz. Voelt als een deja vu :/

om dan op de laatste dag weer een kaart te kopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 20:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind het eigenlijk sowieso maar niks, maak gewoon de line up bekend. Als ik 83 euro neerleg voor een feest waar ik al lang naar uitkijk wil ik gewoon weten wie er draaien.
Beetje hype creëren mag maar vind dit te veel onzin.

Misschien wat zeikerig dit maar het is tenslotte dinsdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tweekacore, nice :lol:. De mensen die Da Tweekaz vorig jaar al kut vonden zullen nu nog harder branden :lol:


Past voor geen meter op Qlimax, maar ik vind helemaal mooi :beer:. Q wou het vast voor me compenseren dat ze BH niet meer boeken. Dank Q-Dance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het er ook niet bij passen maar geniet altijd wel van de comments hier :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft er iemand stil gestaan bij het feit dat dit valse hinten zijn en de game-changers eigenlijk de 10 platen zijn die Q draaide?

Lineup
D-block &S-te-fan
Brennan Heart & The prophet
Deetox
Rebellion
Frontliner
Dr Rude
Bass Modulators
sound Rush & Villain
Psyko Punkz
Atmozfears

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 21:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Heeft er iemand stil gestaan bij het feit dat dit valse hinten zijn en de game-changers eigenlijk de 10 platen zijn die Q draaide?

Lineup
D-block &S-te-fan
Brennan Heart & The prophet
Deetox
Rebellion
Frontliner
Dr Rude
Bass Modulators
sound Rush & Villain
Psyko Punkz
Atmozfears

:lol:

Dacht ik ook aan, maar vrij onrealistisch (hoop ik toch) als je namen als Rebelion er ziet staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 21:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaartje verkocht want Nuracore heeft de verrassing verklapt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 21:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

had al een kut dag maar die is nu helemaal naar de gedver.
Die 2 zet je toch niet op een feest als qlimax? waaraan hebben hun deze plek verdiend en niet PN, B-Front(staat al als B-Freqz maar alsnog), Keltek bijv. valt me weer vies tegen dit.

Wordt zoals vele anderen gewoon een uurtje schijten, vreten en nog een keer schijten
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 21:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Moeten al heel vette namen uit de hoge hoed getoverd worden wil ik hier nog naartoe gaan. Tweekaz :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RikxMusic schreef:
Ik denk dat ze dit gewoon doen om buitenlanders te trekken ofzo.

Bullshit, want het raakt toch wel uitverkocht.

RvD schreef:
Ik vind het eigenlijk sowieso maar niks, maak gewoon de line up bekend. Als ik 83 euro neerleg voor een feest waar ik al lang naar uitkijk wil ik gewoon weten wie er draaien.
Beetje hype creëren mag maar vind dit te veel onzin.

Misschien wat zeikerig dit maar het is tenslotte dinsdag.

Ze maken hem binnenkort toch wel bekend, genoeg tijd om je kaart te verkopen als het je niet aanstaat. (Als ik een ticket had, stond die na vandaag al op ticketswap).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bah bah. Tweekaz kan ik nog naar luisteren maar tweekacore vind ik zo'n tering muziek. Heb 't vorig jaar een kans gegeven op defqon maar nee. Bah. Gadverdamme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 21:58 
 
Hardtraxxer

Kaartje gekocht wegens Tweekacore :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 23:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Op de Facebook pagina van Qlimax stond dat er gisteren nog een hint was die niet gevonden is, en op Reddit wordt nu gesuggereerd dat Coone wellicht wordt bedoeld. https://www.reddit.com/r/hardstyle/comments/9i7sbq/qlimax_2018_deciphering_the_line_up/e6mvefh/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb 't nog nergens voorbij zien komen maar had Qdance niet toen die hint online kwam de liveset van Code Black geupload op YouTube?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Op de Facebook pagina van Qlimax stond dat er gisteren nog een hint was die niet gevonden is, en op Reddit wordt nu gesuggereerd dat Coone wellicht wordt bedoeld. https://www.reddit.com/r/hardstyle/comments/9i7sbq/qlimax_2018_deciphering_the_line_up/e6mvefh/


Dit kan bijna niet anders dan een hint naar Coone zijn. Die sound hoort helemaal niet in die FB post, stopt Q-Dance echt niet toevallig even in -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
JJ97 schreef:
Hierna komt Primetime. Tweekacore staat primetime, het anthem wordt vaak primetime gedraaid. Tweekacore anthem confirmed.


Primetime = Primeshock :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Pannenkoek schreef:
Op de Facebook pagina van Qlimax stond dat er gisteren nog een hint was die niet gevonden is, en op Reddit wordt nu gesuggereerd dat Coone wellicht wordt bedoeld. https://www.reddit.com/r/hardstyle/comments/9i7sbq/qlimax_2018_deciphering_the_line_up/e6mvefh/


Dit kan bijna niet anders dan een hint naar Coone zijn. Die sound hoort helemaal niet in die FB post, stopt Q-Dance echt niet toevallig even in -.-

Heel scherp inderdaad zeg! Ben niet echt fan van Coone met zn house edits/ drops… hij kan echt de drive er helemaal uithalen :/
Tot op heden is voor mij de line up voor het P1 feest een stuk beter!
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 79  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten