Nee ik zie dat ook niet gebeuren.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
SHardtraxxer
- 878 posts member since 2011
- last seen Dec 2024
Met die afgezegde boeking van Da Tweekaz in het buitenland lijkt me dat ook een zekerheidje. Toch al behoorlijk wat euforische namen, er vanuit gaande dat de openingsact van 22 tot 23 uur hier nog niet bij zit. Of ze moeten Wildstylez laten openen.. 
Wat zou die tweede hint dan zijn, nummer van Atmozfears & Demi Kanon staat ook wel op Insta nu maar dat lijkt me sterk.
-
BHardtraxxer
- 171 posts member since 2017
- last seen Dec 2020
Denk zelf dat hij later vandaag komt.wrote:Wat zou die tweede hint dan zijn, nummer van Atmozfears & Demi Kanon staat ook wel op Insta nu maar dat lijkt me sterk.
Die van Sound Rush is overduidelijk maar zo kort erop die ''hint'' van Atmozfearz & Demi Kanon lijkt mij ook te snel. Q-dance maakt ook elke week rondt deze tijd de ''hard hit'' bekend.
Of ze bedoelen met twee hints, tweeling 
-
BHardtraxxer
- 171 posts member since 2017
- last seen Dec 2020
Ja kan ook nog hahawrote:Of ze bedoelen met twee hints, tweeling
denk sowieso dit vanwege diewrote:Of ze bedoelen met twee hints, tweeling
Dacht ik ook aan idd.wrote:Of ze bedoelen met twee hints, tweeling
Edit: Dan is two clues juist de tweede hint.
Dus B-Freqz, HHZ, Wildstylez en SR. Dan is de line-up nu al beter dan vorig jaar. Dat Marco gedoe vind ik wat vergezocht, maar ik denk wel dat PN later nog komt. 
Hoe komen mensen bij HHZ als Q-dance al zei dat ze van dag twee nog niet de juiste act gezien hadden?
Dan moet t haast wel een b2b zijn, want vgm is de rest allemaal wel al genoemd.wrote:Hoe komen mensen bij HHZ als Q-dance al zei dat ze van dag twee nog niet de juiste act gezien hadden?
-
JHardtraxxer
- 193 posts member since 2015
- last seen 11 days ago
Het van 2 naar 1 persoon bewegen; van duo naar 1; Keltek? Wellicht iets te ver gezocht. Sound Rush vs Keltek zou echt gruwelijk zijn en zeker niet misstaan
Dare2dream
wrote:Het van 2 naar 1 persoon bewegen; van duo naar 1; Keltek? Wellicht iets te ver gezocht. Sound Rush vs Keltek zou echt gruwelijk zijn en zeker niet misstaanDare2dream
Ten eerste zou dat ook NC kunnen betekenenwrote:Het van 2 naar 1 persoon bewegen; van duo naar 1; Keltek? Wellicht iets te ver gezocht. Sound Rush vs Keltek zou echt gruwelijk zijn en zeker niet misstaanDare2dream
Ten tweede: WTF
-
JHardtraxxer
- 193 posts member since 2015
- last seen 11 days ago
Tja het zal wel te ver gezocht zijn. Ik hoop gewoon dat Keltek hier staatwrote:Ten eerste zou dat ook NC kunnen betekenenwrote:Het van 2 naar 1 persoon bewegen; van duo naar 1; Keltek? Wellicht iets te ver gezocht. Sound Rush vs Keltek zou echt gruwelijk zijn en zeker niet misstaanDare2dream
Ten tweede: WTF
-
L
- 4 posts member since 2018
- last seen Sep 2018
Hmm. Zie dat mensen Sound Rush zeggen? Maar waar is die 4de hint dan? Ik zie nog niks op de Qlimax/Q-Dance page 
Insta story Q-dancewrote:Hmm. Zie dat mensen Sound Rush zeggen? Maar waar is die 4de hint dan? Ik zie nog niks op de Qlimax/Q-Dance page
Ik denk niet dat ik daar mee om kan gaan, maar het zou wel tof zijn hahawrote:Zou cool zijn als het gewoon geheel in het duister gelaten wordt of het klopt wat mensen denken en je het op de avond zelf maar ziet.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Detectivetraxx in volle glorie.
-
BHardtraxxer
- 478 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
wrote:Detectivetraxx in volle glorie.
Nja gebeurt al niet aangezien ze aangaven dat hint van tweede dag nog niet geraden is.wrote:Zou cool zijn als het gewoon geheel in het duister gelaten wordt of het klopt wat mensen denken en je het op de avond zelf maar ziet.
En je kan prijzen winnen als je het goed raadt. dus die mensen zouden t dan weggeven.
Heel erg fijn dat Sound Rush erbij is!
Had ook niet anders verwacht eerlijk gezegd. Ideale 2e act lijkt me zo.
Had ook niet anders verwacht eerlijk gezegd. Ideale 2e act lijkt me zo.
Tot nu toe dan
B-Freqz
Wildstylez
Phuture Noize
Sound Rush
Waardoor is Wildstylez eigenlijk confirmed? Heb die ff gemist..
B-Freqz
Wildstylez
Phuture Noize
Sound Rush
Waardoor is Wildstylez eigenlijk confirmed? Heb die ff gemist..