Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 49 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Poster: Qlimax 2018 || The Game Changer
Past

Qlimax 2018 || The Game Changer

Time
(Sun)
Price
SOLD OUT
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Aristo wrote:Tot nu toe dan

B-Freqz
Wildstylez
Phuture Noize
Sound Rush

Waardoor is Wildstylez eigenlijk confirmed? Heb die ff gemist..
Een foto in zijn story op instagram waar hij volgens mij in de GelreDome staat, korekt me iv Im rong
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
online now
Millard Fillmore wrote:
Aristo wrote:Tot nu toe dan

B-Freqz
Wildstylez
Phuture Noize
Sound Rush

Waardoor is Wildstylez eigenlijk confirmed? Heb die ff gemist..
Een foto in zijn story op instagram waar hij volgens mij in de GelreDome staat, korekt me iv Im rong
Klopt.
Nu benieuwd of alles ook waar is, nergens bevestiging gekregen van qdance
Hardtraxx Veteran
3892 posts member since 2013
last seen 6 hours ago
Phuture Noize is ook nog nergens confirmed volgens mij. Wildstylez stond inderdaad in het GelreDome op z'n Insta-story.
J
Hardtraxxer
193 posts member since 2015
last seen 11 days ago
Op dezelfde datum als Qlimax vindt Imagination Festival (nee het is geen fake event) plaats van 20:00 - 6:00. Hier draaien oa; zatox, keltek, evil activities, sefa en Gunz for hire. Betekent dit dat er een streep door die namen kan wat betreft Qlimax?
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Just88 wrote:Op dezelfde datum als Qlimax vindt Imagination Festival (nee het is geen fake event) plaats van 20:00 - 6:00. Hier draaien oa; zatox, keltek, evil activities, sefa en Gunz for hire. Betekent dit dat er een streep door die namen kan wat betreft Qlimax?
Ligt eraan waar dat feest is en wanneer iedereen draait.
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Tussen 17.00 en 18.00 naar Qdance Radio luisteren voor de 5e hint. ''You might need pen and paper'' Krijg ik net binnen via de Qdance app
J
Hardtraxxer
193 posts member since 2015
last seen 11 days ago
Royvn_ wrote:
Just88 wrote:Op dezelfde datum als Qlimax vindt Imagination Festival (nee het is geen fake event) plaats van 20:00 - 6:00. Hier draaien oa; zatox, keltek, evil activities, sefa en Gunz for hire. Betekent dit dat er een streep door die namen kan wat betreft Qlimax?
Ligt eraan waar dat feest is en wanneer iedereen draait.
Praag. Maar hebben artiesten in het verleden wel eens meerdere boekingen op de dag van Qlimax gehad? Ik meen dat artiesten voor Qlimax altijd de dag “geclaimd” worden. Correct me if im wrong?
Hardtraxxer
628 posts member since 2015
last seen 19 days ago
Day 5 (25 September)
Listen to Q-dance Radio today between 17:00 and 18:00 (CEST) for the fifth hint. Bonus: you might need pen and paper.
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
online now
Exterkate wrote: Ik dacht dat Angerfist in 2016 eerst een boeking in Frankrijk had of zo? Nou sluit hij dan ook af dus kan er wel wat met de tijd gespeeld worden maar ik zie minder grote namen sowieso geen andere boeking aannemen voor zo'n dag. Of dat claimen waar is weet ik niet.
Zal niet de eerste keer zijn dat hij gewoon een bekende het masker op laat zetten en als angerfist laat draaien.
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
NightFly013 wrote:Day 5 (25 September)
Listen to Q-dance Radio today between 17:00 and 18:00 (CEST) for the fifth hint. Bonus: you might need pen and paper.
Misschien ook gelijk anthem onthulling ?
W
Hardtraxxer
362 posts member since 2017
last seen Jun 2026
heggenschaar wrote:
Exterkate wrote: Ik dacht dat Angerfist in 2016 eerst een boeking in Frankrijk had of zo? Nou sluit hij dan ook af dus kan er wel wat met de tijd gespeeld worden maar ik zie minder grote namen sowieso geen andere boeking aannemen voor zo'n dag. Of dat claimen waar is weet ik niet.
Zal niet de eerste keer zijn dat hij gewoon een bekende het masker op laat zetten en als angerfist laat draaien.
Toen is hij met een Prive-Jet deze kant op gevlogen. Vanaf daar volgas naar Arnhem ;)
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
Jammer dat de helft van de Facebook reacties bestaan uit ' no one cares, release the lineup already' en soortgelijke opmerkingen....
L
4 posts member since 2018
last seen Sep 2018
Listen to Q-dance Radio today between 17:00 and 18:00 (CEST) for the fifth hint. Bonus: you might need pen and paper. Oh and by the way, one of yesterday's clues hasn't been found yet, keep your eyes (and ears) open.

Dit stond op de FB van Qlimax, dus er moet er van gister nog 1 zijn! :huh: Dus Sound Rush met nog een andere artiest.
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
Klopt het dat er er vanmiddag tussen 5 en 6 een radio-uitzending is met een hint?
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Bastiaan wrote:
paperclip wrote:Klopt het dat er er vanmiddag tussen 5 en 6 een radio-uitzending is met een hint?
Volgens mij is er tussen 5 en 6 een radio-uitzending met hint!
Luid en duidelijk :lol:
Hardtraxx Elite
2621 posts member since 2015
last seen 23 hours ago
Is er al iets bekend over de hint voor vandaag of?
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Echt stom dat ze vandaag geen hint doen :/ .
J
Hardtraxxer
514 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Inb4 DA als eerste twee letters :corn:
L
4 posts member since 2018
last seen Sep 2018
Goldenstyle wrote:Is er al iets bekend over de hint voor vandaag of?

Listen to Q-dance Radio today between 17:00 and 18:00 (CEST) for the fifth hint. Bonus: you might need pen and paper. Oh and by the way, one of yesterday's clues hasn't been found yet, keep your eyes (and ears) open.
Hardtraxxer
733 posts member since 2017
last seen Dec 2024
Ze laten om de 5 minuten een getal horen waarna je uiteindelijk de reeks 0595526526 krijgt. Wanneer je dit nummer op je telefoon invult krijg je te horen; hallo, zeehondencentrum pieterbuuren BOEM Malice confirmed
R
Hardtraxxer
221 posts member since 2014
last seen Dec 2024
Nuracore wrote:Jammer dat de helft van de Facebook reacties bestaan uit ' no one cares, release the lineup already' en soortgelijke opmerkingen....
Typisch facebook en uberhaupt social media toch, mensen hebben altijd wat te zeiken. :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 34 minutes ago
-
Last edited by SL5963 on , edited 1 time in total.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Danny Phantom wrote:Ze laten om de 5 minuten een getal horen waarna je uiteindelijk de reeks 0595526526 krijgt. Wanneer je dit nummer op je telefoon invult krijg je te horen; hallo, zeehondencentrum pieterbuuren BOEM Malice confirmed
:lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Mijn baas is boos op je Danny, er zit ijsthee op mijn toetsenbord nu
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Nuracore wrote:Jammer dat de helft van de Facebook reacties bestaan uit ' no one cares, release the lineup already' en soortgelijke opmerkingen....
Zo verschrikkelijk als men in 'we' vorm praat. Alsof zij zichzelf representeren voor alle hardstyle fans. Azijnzeikers.