Een foto in zijn story op instagram waar hij volgens mij in de GelreDome staat, korekt me iv Im rongwrote:Tot nu toe dan
B-Freqz
Wildstylez
Phuture Noize
Sound Rush
Waardoor is Wildstylez eigenlijk confirmed? Heb die ff gemist..
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- online now
Klopt.wrote:Een foto in zijn story op instagram waar hij volgens mij in de GelreDome staat, korekt me iv Im rongwrote:Tot nu toe dan
B-Freqz
Wildstylez
Phuture Noize
Sound Rush
Waardoor is Wildstylez eigenlijk confirmed? Heb die ff gemist..
Nu benieuwd of alles ook waar is, nergens bevestiging gekregen van qdance
Phuture Noize is ook nog nergens confirmed volgens mij. Wildstylez stond inderdaad in het GelreDome op z'n Insta-story.
-
JHardtraxxer
- 193 posts member since 2015
- last seen 11 days ago
Op dezelfde datum als Qlimax vindt Imagination Festival (nee het is geen fake event) plaats van 20:00 - 6:00. Hier draaien oa; zatox, keltek, evil activities, sefa en Gunz for hire. Betekent dit dat er een streep door die namen kan wat betreft Qlimax?
Ligt eraan waar dat feest is en wanneer iedereen draait.wrote:Op dezelfde datum als Qlimax vindt Imagination Festival (nee het is geen fake event) plaats van 20:00 - 6:00. Hier draaien oa; zatox, keltek, evil activities, sefa en Gunz for hire. Betekent dit dat er een streep door die namen kan wat betreft Qlimax?
Tussen 17.00 en 18.00 naar Qdance Radio luisteren voor de 5e hint. ''You might need pen and paper'' Krijg ik net binnen via de Qdance app
-
JHardtraxxer
- 193 posts member since 2015
- last seen 11 days ago
Praag. Maar hebben artiesten in het verleden wel eens meerdere boekingen op de dag van Qlimax gehad? Ik meen dat artiesten voor Qlimax altijd de dag “geclaimd” worden. Correct me if im wrong?wrote:Ligt eraan waar dat feest is en wanneer iedereen draait.wrote:Op dezelfde datum als Qlimax vindt Imagination Festival (nee het is geen fake event) plaats van 20:00 - 6:00. Hier draaien oa; zatox, keltek, evil activities, sefa en Gunz for hire. Betekent dit dat er een streep door die namen kan wat betreft Qlimax?
Day 5 (25 September)
Listen to Q-dance Radio today between 17:00 and 18:00 (CEST) for the fifth hint. Bonus: you might need pen and paper.
Listen to Q-dance Radio today between 17:00 and 18:00 (CEST) for the fifth hint. Bonus: you might need pen and paper.
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- online now
Zal niet de eerste keer zijn dat hij gewoon een bekende het masker op laat zetten en als angerfist laat draaien.wrote: Ik dacht dat Angerfist in 2016 eerst een boeking in Frankrijk had of zo? Nou sluit hij dan ook af dus kan er wel wat met de tijd gespeeld worden maar ik zie minder grote namen sowieso geen andere boeking aannemen voor zo'n dag. Of dat claimen waar is weet ik niet.
Misschien ook gelijk anthem onthulling ?wrote:Day 5 (25 September)
-
WHardtraxxer
- 362 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
Toen is hij met een Prive-Jet deze kant op gevlogen. Vanaf daar volgas naar Arnhemwrote:Zal niet de eerste keer zijn dat hij gewoon een bekende het masker op laat zetten en als angerfist laat draaien.wrote: Ik dacht dat Angerfist in 2016 eerst een boeking in Frankrijk had of zo? Nou sluit hij dan ook af dus kan er wel wat met de tijd gespeeld worden maar ik zie minder grote namen sowieso geen andere boeking aannemen voor zo'n dag. Of dat claimen waar is weet ik niet.
Jammer dat de helft van de Facebook reacties bestaan uit ' no one cares, release the lineup already' en soortgelijke opmerkingen....
-
L
- 4 posts member since 2018
- last seen Sep 2018
Listen to Q-dance Radio today between 17:00 and 18:00 (CEST) for the fifth hint. Bonus: you might need pen and paper. Oh and by the way, one of yesterday's clues hasn't been found yet, keep your eyes (and ears) open.
Dit stond op de FB van Qlimax, dus er moet er van gister nog 1 zijn!
Dus Sound Rush met nog een andere artiest.
Dit stond op de FB van Qlimax, dus er moet er van gister nog 1 zijn!
Klopt het dat er er vanmiddag tussen 5 en 6 een radio-uitzending is met een hint?
Luid en duidelijkwrote:Volgens mij is er tussen 5 en 6 een radio-uitzending met hint!wrote:Klopt het dat er er vanmiddag tussen 5 en 6 een radio-uitzending is met een hint?
Is er al iets bekend over de hint voor vandaag of?
Echt stom dat ze vandaag geen hint doen
.
-
JHardtraxxer
- 514 posts member since 2013
- last seen Nov 2024
Inb4 DA als eerste twee letters 
-
L
- 4 posts member since 2018
- last seen Sep 2018
wrote:Is er al iets bekend over de hint voor vandaag of?
Listen to Q-dance Radio today between 17:00 and 18:00 (CEST) for the fifth hint. Bonus: you might need pen and paper. Oh and by the way, one of yesterday's clues hasn't been found yet, keep your eyes (and ears) open.
Ze laten om de 5 minuten een getal horen waarna je uiteindelijk de reeks 0595526526 krijgt. Wanneer je dit nummer op je telefoon invult krijg je te horen; hallo, zeehondencentrum pieterbuuren BOEM Malice confirmed
-
RHardtraxxer
- 221 posts member since 2014
- last seen Dec 2024
Typisch facebook en uberhaupt social media toch, mensen hebben altijd wat te zeiken.wrote:Jammer dat de helft van de Facebook reacties bestaan uit ' no one cares, release the lineup already' en soortgelijke opmerkingen....
-
Last edited by SL5963 on , edited 1 time in total.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
wrote:Ze laten om de 5 minuten een getal horen waarna je uiteindelijk de reeks 0595526526 krijgt. Wanneer je dit nummer op je telefoon invult krijg je te horen; hallo, zeehondencentrum pieterbuuren BOEM Malice confirmed
Mijn baas is boos op je Danny, er zit ijsthee op mijn toetsenbord nu
Zo verschrikkelijk als men in 'we' vorm praat. Alsof zij zichzelf representeren voor alle hardstyle fans. Azijnzeikers.wrote:Jammer dat de helft van de Facebook reacties bestaan uit ' no one cares, release the lineup already' en soortgelijke opmerkingen....