Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 79  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 10:51 
 
Hardtraxx Elite

Aristo schreef:
Tot nu toe dan

B-Freqz
Wildstylez
Phuture Noize
Sound Rush

Waardoor is Wildstylez eigenlijk confirmed? Heb die ff gemist..

Een foto in zijn story op instagram waar hij volgens mij in de GelreDome staat, korekt me iv Im rong
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 11:11 
 
Hardtraxx Addict

Millard Fillmore schreef:
Aristo schreef:
Tot nu toe dan

B-Freqz
Wildstylez
Phuture Noize
Sound Rush

Waardoor is Wildstylez eigenlijk confirmed? Heb die ff gemist..

Een foto in zijn story op instagram waar hij volgens mij in de GelreDome staat, korekt me iv Im rong

Klopt.
Nu benieuwd of alles ook waar is, nergens bevestiging gekregen van qdance
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phuture Noize is ook nog nergens confirmed volgens mij. Wildstylez stond inderdaad in het GelreDome op z'n Insta-story.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 11:59 
 
Hardtraxxer

Op dezelfde datum als Qlimax vindt Imagination Festival (nee het is geen fake event) plaats van 20:00 - 6:00. Hier draaien oa; zatox, keltek, evil activities, sefa en Gunz for hire. Betekent dit dat er een streep door die namen kan wat betreft Qlimax?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 12:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Just88 schreef:
Op dezelfde datum als Qlimax vindt Imagination Festival (nee het is geen fake event) plaats van 20:00 - 6:00. Hier draaien oa; zatox, keltek, evil activities, sefa en Gunz for hire. Betekent dit dat er een streep door die namen kan wat betreft Qlimax?


Ligt eraan waar dat feest is en wanneer iedereen draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 12:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tussen 17.00 en 18.00 naar Qdance Radio luisteren voor de 5e hint. ''You might need pen and paper'' Krijg ik net binnen via de Qdance app
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 12:08 
 
Hardtraxxer

Royvn_ schreef:
Just88 schreef:
Op dezelfde datum als Qlimax vindt Imagination Festival (nee het is geen fake event) plaats van 20:00 - 6:00. Hier draaien oa; zatox, keltek, evil activities, sefa en Gunz for hire. Betekent dit dat er een streep door die namen kan wat betreft Qlimax?


Ligt eraan waar dat feest is en wanneer iedereen draait.


Praag. Maar hebben artiesten in het verleden wel eens meerdere boekingen op de dag van Qlimax gehad? Ik meen dat artiesten voor Qlimax altijd de dag “geclaimd” worden. Correct me if im wrong?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 12:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Day 5 (25 September)
Listen to Q-dance Radio today between 17:00 and 18:00 (CEST) for the fifth hint. Bonus: you might need pen and paper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 12:50 
 
Hardtraxx Addict

Exterkate schreef:
Ik dacht dat Angerfist in 2016 eerst een boeking in Frankrijk had of zo? Nou sluit hij dan ook af dus kan er wel wat met de tijd gespeeld worden maar ik zie minder grote namen sowieso geen andere boeking aannemen voor zo'n dag. Of dat claimen waar is weet ik niet.

Zal niet de eerste keer zijn dat hij gewoon een bekende het masker op laat zetten en als angerfist laat draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NightFly013 schreef:
Day 5 (25 September)
Listen to Q-dance Radio today between 17:00 and 18:00 (CEST) for the fifth hint. Bonus: you might need pen and paper.

Misschien ook gelijk anthem onthulling ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 14:33 
 
Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
Exterkate schreef:
Ik dacht dat Angerfist in 2016 eerst een boeking in Frankrijk had of zo? Nou sluit hij dan ook af dus kan er wel wat met de tijd gespeeld worden maar ik zie minder grote namen sowieso geen andere boeking aannemen voor zo'n dag. Of dat claimen waar is weet ik niet.

Zal niet de eerste keer zijn dat hij gewoon een bekende het masker op laat zetten en als angerfist laat draaien.


Toen is hij met een Prive-Jet deze kant op gevlogen. Vanaf daar volgas naar Arnhem ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat de helft van de Facebook reacties bestaan uit ' no one cares, release the lineup already' en soortgelijke opmerkingen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 14:52 
 
Hardtraxx Newbie

Listen to Q-dance Radio today between 17:00 and 18:00 (CEST) for the fifth hint. Bonus: you might need pen and paper. Oh and by the way, one of yesterday's clues hasn't been found yet, keep your eyes (and ears) open.

Dit stond op de FB van Qlimax, dus er moet er van gister nog 1 zijn! :huh: Dus Sound Rush met nog een andere artiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 15:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klopt het dat er er vanmiddag tussen 5 en 6 een radio-uitzending is met een hint?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 15:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
paperclip schreef:
Klopt het dat er er vanmiddag tussen 5 en 6 een radio-uitzending is met een hint?


Volgens mij is er tussen 5 en 6 een radio-uitzending met hint!


Luid en duidelijk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 16:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is er al iets bekend over de hint voor vandaag of?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 16:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Echt stom dat ze vandaag geen hint doen :/ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 16:26 
 
Hardtraxxer

Inb4 DA als eerste twee letters :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 16:28 
 
Hardtraxx Newbie

Goldenstyle schreef:
Is er al iets bekend over de hint voor vandaag of?



Listen to Q-dance Radio today between 17:00 and 18:00 (CEST) for the fifth hint. Bonus: you might need pen and paper. Oh and by the way, one of yesterday's clues hasn't been found yet, keep your eyes (and ears) open.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 16:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ze laten om de 5 minuten een getal horen waarna je uiteindelijk de reeks 0595526526 krijgt. Wanneer je dit nummer op je telefoon invult krijg je te horen; hallo, zeehondencentrum pieterbuuren BOEM Malice confirmed
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 16:33 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Jammer dat de helft van de Facebook reacties bestaan uit ' no one cares, release the lineup already' en soortgelijke opmerkingen....


Typisch facebook en uberhaupt social media toch, mensen hebben altijd wat te zeiken. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 16:37 
 
Hardtraxx Veteran

Danny Phantom schreef:
Ze laten om de 5 minuten een getal horen waarna je uiteindelijk de reeks 0595526526 krijgt. Wanneer je dit nummer op je telefoon invult krijg je te horen; hallo, zeehondencentrum pieterbuuren BOEM Malice confirmed


:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 16:45 
 
Hardtraxx Veteran

Mijn baas is boos op je Danny, er zit ijsthee op mijn toetsenbord nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2018 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Jammer dat de helft van de Facebook reacties bestaan uit ' no one cares, release the lineup already' en soortgelijke opmerkingen....


Zo verschrikkelijk als men in 'we' vorm praat. Alsof zij zichzelf representeren voor alle hardstyle fans. Azijnzeikers.
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 79  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten