Dan ga ik nooit meer naar Qlimax
kut feest.
Nee, maar zal het wel jammer vinden als die er nooit meer zou staan.
Nee, maar zal het wel jammer vinden als die er nooit meer zou staan.
Waar kan ik tekenen?wrote:Misschien is het headhunterz vs phuture noize![]()
Hopelijk nergens, liever gewoon PN solowrote:Waar kan ik tekenen?wrote:Misschien is het headhunterz vs phuture noize![]()
Zou je me kunnen vertellen hoe het is als die twee samen draaien? Thanks alvast!wrote:Hopelijk nergens, liever gewoon PN solowrote:Waar kan ik tekenen?wrote:Misschien is het headhunterz vs phuture noize![]()
Maakt dat uberhaupt uit?wrote:Zou je me kunnen vertellen hoe het is als die twee samen draaien? Thanks alvast!wrote:Hopelijk nergens, liever gewoon PN solowrote: Waar kan ik tekenen?
Vooral een hoop geschreeuw door de mic en emotioneel gedoe van Headhunterz tijdens de setwrote:Zou je me kunnen vertellen hoe het is als die twee samen draaien? Thanks alvast!wrote:Hopelijk nergens, liever gewoon PN solowrote: Waar kan ik tekenen?
wrote: Hoe meer PN des te beter
Dit, hem ook op 1 gezet in mijn DJ Mag. Bizar vette nummers heeft hij geproduceerd dit jaarwrote:Erg blij met Wildstylez!
Fantastisch jaar gehad dus ook dik verdiend wat mij betreft.
Dit is zeer accuraatwrote:Vooral een hoop geschreeuw door de mic en emotioneel gedoe van Headhunterz tijdens de setwrote:Zou je me kunnen vertellen hoe het is als die twee samen draaien? Thanks alvast!wrote: Hopelijk nergens, liever gewoon PN solo
Lijkt me geen naam voor op Qlimax nee, ze hebben ook niet echt veel eigen platen dus niet zo geschikt.wrote:Lekkere Q push zou dat weer eens zijn zeg. Zo populair is Bass Chaserz nou ook weer niet
The Game Changerwrote:Of tis gewoon die ene dude van Borsato
Eerst allerlei mysterieuze hints en nu opeens de betreffende artiesten met een qlimax shirt aan, nogal een overgangwrote:SoundRush 4de naam? Zie Q-dance Instagram story!
Mss zag Q-Dance dat t wat te lastig raden was. vooral die 2ewrote: Eerst allerlei mysterieuze hints en nu opeens de betreffende artiesten met een qlimax shirt aan, nogal een overgang![]()
Ik kan geen link makenwrote:Ik heb het vermoeden dat Digital Punk hier ook wel komt te staan met een soort album showcase van Fragments. Of is dit een hele vreemde gedachte?