2 jaar lang was ik veel te raw en stoer om naar zo'n heppiestiljz feest als Qlimax te gaan dus dat jaar heb ik gemist.wrote:https://lsdb.nl/set/161242/ran-d-qlimax-2014-22-11-14wrote:The End in Gelredome pls
Ieder mens maakt fouten!
2 jaar lang was ik veel te raw en stoer om naar zo'n heppiestiljz feest als Qlimax te gaan dus dat jaar heb ik gemist.wrote:https://lsdb.nl/set/161242/ran-d-qlimax-2014-22-11-14wrote:The End in Gelredome pls
Adaro hoeft bij G4H toch alleen maar 1 keer op play te drukken, dat kan iemand anders best wel toch?wrote:True, alleen bij Angerfist is het wel iets makkelijker om een ander iemand te laten optreden onder zijn naam haha.wrote:Volgens mij stond Angerfist in 2016 op de avond van Qlimax ook nog eerst in Parijs dus niets is onmogelijk...
Wat ook met enige regelmaat gebeurd. Ken verhalen van dorpsgenoten van angerfist dat hij mooi in de kroeg zat terwijl iemand anders voor hem draaide.wrote:True, alleen bij Angerfist is het wel iets makkelijker om een ander iemand te laten optreden onder zijn naam haha.wrote:Volgens mij stond Angerfist in 2016 op de avond van Qlimax ook nog eerst in Parijs dus niets is onmogelijk...
Haha wat een bazenactiewrote:Wat ook met enige regelmaat gebeurd. Ken verhalen van dorpsgenoten van angerfist dat hij mooi in de kroeg zat terwijl iemand anders voor hem draaide.wrote:True, alleen bij Angerfist is het wel iets makkelijker om een ander iemand te laten optreden onder zijn naam haha.wrote:Volgens mij stond Angerfist in 2016 op de avond van Qlimax ook nog eerst in Parijs dus niets is onmogelijk...
Delete vs Vazard (Oz Supreme) in het gelredome

zou me niks verbazen als dat het echt iswrote:Mensen gaan wel ver hoor![]()
Lekker begin zo met Headhunterz, Wildstylez en B-Freqzwrote:Wildstylez ook confirmed

Dat zou totaal niet vervelend zijnwrote:Die gast van Bass Chaserz heet ook Marco, een b2b lijkt mij wel een zekerheidje dus.
Edit: Betekent dit nooit meer Brennan Heart op Qlimax?
Waar komt deze plottwist opeens vandaan?wrote:Snap niet waarom Frequencerz er nou voor het 4e jaar op rij staan, maar heb ze wel 10x liever als B-Freqz dan solo. Wel fijn dat Ran-D waarschijnlijk eens een keer wegblijft (gezien dat feest in Praag). Bass Modulators en Wildstylez zijn beide prima namen waar ik zeker tevreden mee ben
Ik dacht dat dat hier ergens in het topic voorbij was gekomen, mijn fout danwrote:Waar komt deze plottwist opeens vandaan?wrote:Snap niet waarom Frequencerz er nou voor het 4e jaar op rij staan, maar heb ze wel 10x liever als B-Freqz dan solo. Wel fijn dat Ran-D waarschijnlijk eens een keer wegblijft (gezien dat feest in Praag). Bass Modulators en Wildstylez zijn beide prima namen waar ik zeker tevreden mee ben
Hoogst waarschijnlijk wel ja, of die hint naar Marco moet ook niet kloppen.wrote:B-Freqz, Phuture Noize en Wildstylez dus?
Opzich wel vreemd antwoordt.wrote:Die gast van Bass Chaserz heet ook Marco, een b2b lijkt mij wel een zekerheidje dus.
Ja inderdaad. Maar zou hem totaal niet missen in ieder gevalwrote:Opzich wel vreemd antwoordt.wrote:Die gast van Bass Chaserz heet ook Marco, een b2b lijkt mij wel een zekerheidje dus.
De line-up is altijd wel een beetje mix van oude garde en nieuwe generatie.