Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Qlimax 2018 || The Game Changer
Past

Qlimax 2018 || The Game Changer

Time
(Sun)
Price
SOLD OUT
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 14 days ago
FransBezig wrote:
Jordy wrote:Hopelijk wordt het geen volledige album showcase en pakken ze er ook nog wat oudere plaatjes bij. Divine graag. :drool:
Vast niet. Als er een feest is om wat oudere platen/classics te draaien is Qlimax het wel.
Zelf zou ik Destroy You wel eens live willen horen maar die kans schat ik zeer klein in.
In hoeverre gebeurt dat dan? Qlimax is voor iedere artiest eem showcase van eigen (meest recente) nummers. Zie zelden een verrassend setje op Qlimax.
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 2 days ago
B-freqz is toch anders genoeg om je daar niet aan te ergeren :P ? Ze spelen toch geen renegades/wolfpack af oid. Zo komt het eerder over dat men het duo persoonlijk niet gunt ipv de muziek niet te willen horen.
Hardtraxxer
631 posts member since 2017
last seen 15 days ago
chas1n wrote:
FransBezig wrote:
Jordy wrote:Hopelijk wordt het geen volledige album showcase en pakken ze er ook nog wat oudere plaatjes bij. Divine graag. :drool:
Vast niet. Als er een feest is om wat oudere platen/classics te draaien is Qlimax het wel.
Zelf zou ik Destroy You wel eens live willen horen maar die kans schat ik zeer klein in.
In hoeverre gebeurt dat dan? Qlimax is voor iedere artiest eem showcase van eigen (meest recente) nummers. Zie zelden een verrassend setje op Qlimax.

Om een paar voorbeelden te geven:

Wildstylez/Noisecontrollers Qlimax 2015
Bass Modulators Qlimax 2015
Audiotricz die Nomansland/E=NC2/Part of the Hard draaien
Sub Zero Project die On the Go/Warphole draaien
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
De openingssetjes van 15 t/m 17 hadden ook vrij veel classics.
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 6 days ago
chas1n wrote:
FransBezig wrote:
Ik zie überhaupt zelden een verrassend setje van de gemiddelde (Qlimax) artiest. Ligt mijn inziens niet zozeer aan het feest, maar aan de artiesten die tegenwoordig nog te beroerd zijn om hun usbtje te updaten of een set voor te bereiden. Een uitzondering als Adaro, Thera of Clockartz daargelaten natuurlijk.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
The End in Gelredome pls :drool:
C
Hardtraxxer
78 posts member since 2017
last seen Nov 2018
Rickzel wrote:The End in Gelredome pls :drool:
Dat zou echt het einde zijn
C
Hardtraxxer
106 posts member since 2017
last seen Jun 2023
Prima eerste naam, hoop alleen niet dat dit Adaro uitsluit.. Ook nice dat ze de line-up niet in de volgorde geven van de timetable :thumbsup:
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
Monsters inside me of delusion (2014 edit) zou echt goud zijn :drool:
Hardtraxxer
322 posts member since 2016
Headhunterz Confirmed! :loving:
Last edited by SimpleEffect on , edited 1 time in total.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
Hoe komen mensen op Project One? xd
Hardtraxxer
119 posts member since 2017
last seen Mar 2020
Basshunterzz wrote:Hoe komen mensen op Project One? xd
De radio speelde een P1 nummer toen het nieuwe bericht werd gepost :P
Hardtraxxer
123 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Dyland wrote:
Basshunterzz wrote:Hoe komen mensen op Project One? xd
De radio speelde een P1 nummer toen het nieuwe bericht werd gepost :P

Maar nu speelt er een andere artiest dus ik denk niet dat P1 het is.

Misschien The Prophet? Bij spotify staat zijn nummer "follow the leader" bovenaan in de Qlimax afspeellijst.
C
Hardtraxxer
106 posts member since 2017
last seen Jun 2023
Het is Headhunterz. Als je op google zoekt 'Q-dance Music' en de eerste link aanklikt en dan 'play track', dan speelt ie Destiny af :thumbup:
https://www.q-dance.com/nl/music/
Hardtraxxer
123 posts member since 2013
last seen Jun 2026
CR___1 wrote:Het is Headhunterz. Als je op google zoekt 'Q-dance Music' en de eerste link aanklikt en dan 'play track', dan speelt ie Destiny af :thumbup:
Ah ja, duidelijk
Hardtraxxer
160 posts member since 2017
last seen Jul 2025
CR___1 wrote:Het is Headhunterz. Als je op google zoekt 'Q-dance Music' en de eerste link aanklikt en dan 'play track', dan speelt ie Destiny af :thumbup:
Vorig jaar was te vroeg, daarom zou het nu niet zo gek zijn
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 26 days ago
Jep zal Heady wel zijn
Hardtraxxer
631 posts member since 2017
last seen 15 days ago
Het concept om de line up dit jaar via een ‘game’ te onthullen is wel echt leuk bedacht.
Zou helemaal wat zijn als ze de line up nu niet officieel gaan bekend maken tot de nacht zelf, zodat mensen blijven guessen wie er draait.
Hardtraxxer
751 posts member since 2014
last seen Jun 2025
Misschien wat ver gezocht maar de net aangemaakte afspeellijst van Qdance op spotify bestaat uit allemaal platen die in aftermovies hebben gezeten, behalve Adaro - The Otherside. Dat is ook de enige echt nieuwe plaat die er in staat.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
geert3ssen wrote:Misschien wat ver gezocht maar de net aangemaakte afspeellijst van Qdance op spotify bestaat uit allemaal platen die in aftermovies hebben gezeten, behalve Adaro - The Otherside. Dat is ook de enige echt nieuwe plaat die er in staat.
Adaro staat met G4H in Praag die nacht, dus lijkt me wat vergezocht als ik eerlijk ben.
Hardtraxxer
644 posts member since 2017
last seen Mar 2026
TSFH wrote:
geert3ssen wrote:Misschien wat ver gezocht maar de net aangemaakte afspeellijst van Qdance op spotify bestaat uit allemaal platen die in aftermovies hebben gezeten, behalve Adaro - The Otherside. Dat is ook de enige echt nieuwe plaat die er in staat.
Adaro staat met G4H in Praag die nacht, dus lijkt me wat vergezocht als ik eerlijk ben.
Met een masker is veel mogelijk!!!
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
TSFH wrote:
Net als zatox, sefa, en keltek :yes:
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 16 days ago
Volgens mij stond Angerfist in 2016 op de avond van Qlimax ook nog eerst in Parijs dus niets is onmogelijk...
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 hour ago
Vitality wrote:Volgens mij stond Angerfist in 2016 op de avond van Qlimax ook nog eerst in Parijs dus niets is onmogelijk...
True, alleen bij Angerfist is het wel iets makkelijker om een ander iemand te laten optreden onder zijn naam haha.
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Rickzel wrote:The End in Gelredome pls :drool:
https://lsdb.nl/set/161242/ran-d-qlimax-2014-22-11-14