Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 79  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2018 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FransBezig schreef:
Jordy schreef:
Hopelijk wordt het geen volledige album showcase en pakken ze er ook nog wat oudere plaatjes bij. Divine graag. :drool:


Vast niet. Als er een feest is om wat oudere platen/classics te draaien is Qlimax het wel.
Zelf zou ik Destroy You wel eens live willen horen maar die kans schat ik zeer klein in.


In hoeverre gebeurt dat dan? Qlimax is voor iedere artiest eem showcase van eigen (meest recente) nummers. Zie zelden een verrassend setje op Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2018 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-freqz is toch anders genoeg om je daar niet aan te ergeren :P ? Ze spelen toch geen renegades/wolfpack af oid. Zo komt het eerder over dat men het duo persoonlijk niet gunt ipv de muziek niet te willen horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 00:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
FransBezig schreef:
Jordy schreef:
Hopelijk wordt het geen volledige album showcase en pakken ze er ook nog wat oudere plaatjes bij. Divine graag. :drool:


Vast niet. Als er een feest is om wat oudere platen/classics te draaien is Qlimax het wel.
Zelf zou ik Destroy You wel eens live willen horen maar die kans schat ik zeer klein in.


In hoeverre gebeurt dat dan? Qlimax is voor iedere artiest eem showcase van eigen (meest recente) nummers. Zie zelden een verrassend setje op Qlimax.

Om een paar voorbeelden te geven:

Wildstylez/Noisecontrollers Qlimax 2015
Bass Modulators Qlimax 2015
Audiotricz die Nomansland/E=NC2/Part of the Hard draaien
Sub Zero Project die On the Go/Warphole draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 03:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De openingssetjes van 15 t/m 17 hadden ook vrij veel classics.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 10:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
FransBezig schreef:
Jordy schreef:
Hopelijk wordt het geen volledige album showcase en pakken ze er ook nog wat oudere plaatjes bij. Divine graag. :drool:


Vast niet. Als er een feest is om wat oudere platen/classics te draaien is Qlimax het wel.
Zelf zou ik Destroy You wel eens live willen horen maar die kans schat ik zeer klein in.


In hoeverre gebeurt dat dan? Qlimax is voor iedere artiest eem showcase van eigen (meest recente) nummers. Zie zelden een verrassend setje op Qlimax.

Ik zie überhaupt zelden een verrassend setje van de gemiddelde (Qlimax) artiest. Ligt mijn inziens niet zozeer aan het feest, maar aan de artiesten die tegenwoordig nog te beroerd zijn om hun usbtje te updaten of een set voor te bereiden. Een uitzondering als Adaro, Thera of Clockartz daargelaten natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The End in Gelredome pls :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 11:17 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
The End in Gelredome pls :drool:

Dat zou echt het einde zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 11:50 
 
Hardtraxxer

Prima eerste naam, hoop alleen niet dat dit Adaro uitsluit.. Ook nice dat ze de line-up niet in de volgorde geven van de timetable :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 11:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Monsters inside me of delusion (2014 edit) zou echt goud zijn :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 12:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Headhunterz Confirmed! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 12:04 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe komen mensen op Project One? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 12:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Hoe komen mensen op Project One? xd

De radio speelde een P1 nummer toen het nieuwe bericht werd gepost :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 12:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dyland schreef:
Basshunterzz schreef:
Hoe komen mensen op Project One? xd

De radio speelde een P1 nummer toen het nieuwe bericht werd gepost :P


Maar nu speelt er een andere artiest dus ik denk niet dat P1 het is.

Misschien The Prophet? Bij spotify staat zijn nummer "follow the leader" bovenaan in de Qlimax afspeellijst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 12:12 
 
Hardtraxxer

Het is Headhunterz. Als je op google zoekt 'Q-dance Music' en de eerste link aanklikt en dan 'play track', dan speelt ie Destiny af :thumbup:
https://www.q-dance.com/nl/music/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 12:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

CR___1 schreef:
Het is Headhunterz. Als je op google zoekt 'Q-dance Music' en de eerste link aanklikt en dan 'play track', dan speelt ie Destiny af :thumbup:
https://www.q-dance.com/nl/music/


Ah ja, duidelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 12:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

CR___1 schreef:
Het is Headhunterz. Als je op google zoekt 'Q-dance Music' en de eerste link aanklikt en dan 'play track', dan speelt ie Destiny af :thumbup:
https://www.q-dance.com/nl/music/


Vorig jaar was te vroeg, daarom zou het nu niet zo gek zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 12:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jep zal Heady wel zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 12:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het concept om de line up dit jaar via een ‘game’ te onthullen is wel echt leuk bedacht.
Zou helemaal wat zijn als ze de line up nu niet officieel gaan bekend maken tot de nacht zelf, zodat mensen blijven guessen wie er draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 13:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Misschien wat ver gezocht maar de net aangemaakte afspeellijst van Qdance op spotify bestaat uit allemaal platen die in aftermovies hebben gezeten, behalve Adaro - The Otherside. Dat is ook de enige echt nieuwe plaat die er in staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geert3ssen schreef:
Misschien wat ver gezocht maar de net aangemaakte afspeellijst van Qdance op spotify bestaat uit allemaal platen die in aftermovies hebben gezeten, behalve Adaro - The Otherside. Dat is ook de enige echt nieuwe plaat die er in staat.


Adaro staat met G4H in Praag die nacht, dus lijkt me wat vergezocht als ik eerlijk ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 14:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
geert3ssen schreef:
Misschien wat ver gezocht maar de net aangemaakte afspeellijst van Qdance op spotify bestaat uit allemaal platen die in aftermovies hebben gezeten, behalve Adaro - The Otherside. Dat is ook de enige echt nieuwe plaat die er in staat.


Adaro staat met G4H in Praag die nacht, dus lijkt me wat vergezocht als ik eerlijk ben.


Met een masker is veel mogelijk!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 14:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
geert3ssen schreef:
Misschien wat ver gezocht maar de net aangemaakte afspeellijst van Qdance op spotify bestaat uit allemaal platen die in aftermovies hebben gezeten, behalve Adaro - The Otherside. Dat is ook de enige echt nieuwe plaat die er in staat.


Adaro staat met G4H in Praag die nacht, dus lijkt me wat vergezocht als ik eerlijk ben.


Net als zatox, sefa, en keltek :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 15:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Volgens mij stond Angerfist in 2016 op de avond van Qlimax ook nog eerst in Parijs dus niets is onmogelijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Volgens mij stond Angerfist in 2016 op de avond van Qlimax ook nog eerst in Parijs dus niets is onmogelijk...


True, alleen bij Angerfist is het wel iets makkelijker om een ander iemand te laten optreden onder zijn naam haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2018 16:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
The End in Gelredome pls :drool:

https://lsdb.nl/set/161242/ran-d-qlimax-2014-22-11-14
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 79  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten