In hoeverre gebeurt dat dan? Qlimax is voor iedere artiest eem showcase van eigen (meest recente) nummers. Zie zelden een verrassend setje op Qlimax.wrote:Vast niet. Als er een feest is om wat oudere platen/classics te draaien is Qlimax het wel.wrote:Hopelijk wordt het geen volledige album showcase en pakken ze er ook nog wat oudere plaatjes bij. Divine graag.
Zelf zou ik Destroy You wel eens live willen horen maar die kans schat ik zeer klein in.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
B-freqz is toch anders genoeg om je daar niet aan te ergeren
? Ze spelen toch geen renegades/wolfpack af oid. Zo komt het eerder over dat men het duo persoonlijk niet gunt ipv de muziek niet te willen horen.
In hoeverre gebeurt dat dan? Qlimax is voor iedere artiest eem showcase van eigen (meest recente) nummers. Zie zelden een verrassend setje op Qlimax.wrote:wrote:Vast niet. Als er een feest is om wat oudere platen/classics te draaien is Qlimax het wel.wrote:Hopelijk wordt het geen volledige album showcase en pakken ze er ook nog wat oudere plaatjes bij. Divine graag.
Zelf zou ik Destroy You wel eens live willen horen maar die kans schat ik zeer klein in.
Om een paar voorbeelden te geven:
Wildstylez/Noisecontrollers Qlimax 2015
Bass Modulators Qlimax 2015
Audiotricz die Nomansland/E=NC2/Part of the Hard draaien
Sub Zero Project die On the Go/Warphole draaien
De openingssetjes van 15 t/m 17 hadden ook vrij veel classics.
Ik zie überhaupt zelden een verrassend setje van de gemiddelde (Qlimax) artiest. Ligt mijn inziens niet zozeer aan het feest, maar aan de artiesten die tegenwoordig nog te beroerd zijn om hun usbtje te updaten of een set voor te bereiden. Een uitzondering als Adaro, Thera of Clockartz daargelaten natuurlijk.wrote:In hoeverre gebeurt dat dan? Qlimax is voor iedere artiest eem showcase van eigen (meest recente) nummers. Zie zelden een verrassend setje op Qlimax.wrote:Vast niet. Als er een feest is om wat oudere platen/classics te draaien is Qlimax het wel.wrote:Hopelijk wordt het geen volledige album showcase en pakken ze er ook nog wat oudere plaatjes bij. Divine graag.
-
CHardtraxxer
- 78 posts member since 2017
- last seen Nov 2018
Dat zou echt het einde zijnwrote:The End in Gelredome pls
-
CHardtraxxer
- 106 posts member since 2017
- last seen Jun 2023
Prima eerste naam, hoop alleen niet dat dit Adaro uitsluit.. Ook nice dat ze de line-up niet in de volgorde geven van de timetable 
Monsters inside me of delusion (2014 edit) zou echt goud zijn 
Headhunterz Confirmed! 
Last edited by SimpleEffect on , edited 1 time in total.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Hoe komen mensen op Project One? 
De radio speelde een P1 nummer toen het nieuwe bericht werd gepostwrote:Hoe komen mensen op Project One?
wrote:De radio speelde een P1 nummer toen het nieuwe bericht werd gepostwrote:Hoe komen mensen op Project One?
Maar nu speelt er een andere artiest dus ik denk niet dat P1 het is.
Misschien The Prophet? Bij spotify staat zijn nummer "follow the leader" bovenaan in de Qlimax afspeellijst.
-
CHardtraxxer
- 106 posts member since 2017
- last seen Jun 2023
Het is Headhunterz. Als je op google zoekt 'Q-dance Music' en de eerste link aanklikt en dan 'play track', dan speelt ie Destiny af 
https://www.q-dance.com/nl/music/
Ah ja, duidelijkwrote:Het is Headhunterz. Als je op google zoekt 'Q-dance Music' en de eerste link aanklikt en dan 'play track', dan speelt ie Destiny af
Vorig jaar was te vroeg, daarom zou het nu niet zo gek zijnwrote:Het is Headhunterz. Als je op google zoekt 'Q-dance Music' en de eerste link aanklikt en dan 'play track', dan speelt ie Destiny af
Het concept om de line up dit jaar via een ‘game’ te onthullen is wel echt leuk bedacht.
Zou helemaal wat zijn als ze de line up nu niet officieel gaan bekend maken tot de nacht zelf, zodat mensen blijven guessen wie er draait.
Zou helemaal wat zijn als ze de line up nu niet officieel gaan bekend maken tot de nacht zelf, zodat mensen blijven guessen wie er draait.
Misschien wat ver gezocht maar de net aangemaakte afspeellijst van Qdance op spotify bestaat uit allemaal platen die in aftermovies hebben gezeten, behalve Adaro - The Otherside. Dat is ook de enige echt nieuwe plaat die er in staat.
Adaro staat met G4H in Praag die nacht, dus lijkt me wat vergezocht als ik eerlijk ben.wrote:Misschien wat ver gezocht maar de net aangemaakte afspeellijst van Qdance op spotify bestaat uit allemaal platen die in aftermovies hebben gezeten, behalve Adaro - The Otherside. Dat is ook de enige echt nieuwe plaat die er in staat.
Met een masker is veel mogelijk!!!wrote:Adaro staat met G4H in Praag die nacht, dus lijkt me wat vergezocht als ik eerlijk ben.wrote:Misschien wat ver gezocht maar de net aangemaakte afspeellijst van Qdance op spotify bestaat uit allemaal platen die in aftermovies hebben gezeten, behalve Adaro - The Otherside. Dat is ook de enige echt nieuwe plaat die er in staat.
Net als zatox, sefa, en keltekwrote:Adaro staat met G4H in Praag die nacht, dus lijkt me wat vergezocht als ik eerlijk ben.wrote:Misschien wat ver gezocht maar de net aangemaakte afspeellijst van Qdance op spotify bestaat uit allemaal platen die in aftermovies hebben gezeten, behalve Adaro - The Otherside. Dat is ook de enige echt nieuwe plaat die er in staat.
Volgens mij stond Angerfist in 2016 op de avond van Qlimax ook nog eerst in Parijs dus niets is onmogelijk...
True, alleen bij Angerfist is het wel iets makkelijker om een ander iemand te laten optreden onder zijn naam haha.wrote:Volgens mij stond Angerfist in 2016 op de avond van Qlimax ook nog eerst in Parijs dus niets is onmogelijk...
https://lsdb.nl/set/161242/ran-d-qlimax-2014-22-11-14wrote:The End in Gelredome pls