wrote:Of "Headshot!"
Niiiicceee
Zie ook:View on Facebookwrote:B-Freqz logo rechts onder in het korte filmpje wat net geplaatst word met de tekst dat er in de post een hint zit voor een dj.
Blijkbaar, een b-freqz opening lijkt me vrij onlogisch hahawrote:Zijn ze afgestapt van het aankondigen in volgorde? Zie een B-Freqz anthem trouwens ook nog wel gebeuren.
B-Freqz openenwrote:Worden de DJ's sowieso niet vaak aangekondigd in de volgorde van de "timetable"? Kan me herinneren dat ze dat altijd op die manier doen. Maar we zullen zien in de loop van de dagen.
Dit ja, moest zelfs met de opmerking van heggenschaar nog 3 keer kijken.wrote:Bizar hoe scherp jullie zijn haha.
B-Freqz
Dit blijft toch zo lelijk hewrote:de anthem
Dan moet je meerdere Q-dance accounts aanmaken, dan gaat dat gewoonwrote:Iemand anders ook problemen met het personaliseren van zijn kaartjes? Ik wil die dingen gewoon alle 4 op mijn naam zetten maar dat gaat niet, kan er maar 2 claimen en de rest moet ik via invites doen.. Ik wil daar iedereen niet mee lastig vallen maar gewoon alle tickets op mijn naam zetten en uitprinten voor iedereen.
Zoiets dacht ik al.. Wat een gedoe, laat me toch gewoon die tickets met 1 account binnen harkenwrote:Dan moet je meerdere Q-dance accounts aanmaken, dan gaat dat gewoonwrote:Iemand anders ook problemen met het personaliseren van zijn kaartjes? Ik wil die dingen gewoon alle 4 op mijn naam zetten maar dat gaat niet, kan er maar 2 claimen en de rest moet ik via invites doen.. Ik wil daar iedereen niet mee lastig vallen maar gewoon alle tickets op mijn naam zetten en uitprinten voor iedereen.
Vast niet. Als er een feest is om wat oudere platen/classics te draaien is Qlimax het wel.wrote:Hopelijk wordt het geen volledige album showcase en pakken ze er ook nog wat oudere plaatjes bij. Divine graag.
Al één artiest waar ik niet op hoopte. Benieuwd naar de rest, maar heb er weinig vertrouwen in.wrote:Staan de frequencerz er toch weeren idd misschien wel tenkoste van b-front solo.
wrote:Staan de frequencerz er toch weeren idd misschien wel tenkoste van b-front solo.
Je hoef alleen maar verschillende willekeurige emailadressen in te vullenwrote:Dan moet je meerdere Q-dance accounts aanmaken, dan gaat dat gewoonwrote:Iemand anders ook problemen met het personaliseren van zijn kaartjes? Ik wil die dingen gewoon alle 4 op mijn naam zetten maar dat gaat niet, kan er maar 2 claimen en de rest moet ik via invites doen.. Ik wil daar iedereen niet mee lastig vallen maar gewoon alle tickets op mijn naam zetten en uitprinten voor iedereen.