Keltek en PN zou sowieso geweldig zijn. Hopen dan ook op niet teveel mindere namen (Zatox, BH) om het op te vullen.

Het thema is game changer. Letterlijk álles kan anders gaan zoals ze het eerst deden..wrote:Omdat Q graag de dingetjes net even anders doet.
Naja, waarom zou je anders zo'n fucking random post erop knallen? Die foto slaat anders echt helemaal nergens op.wrote:Hahaha die Qlimax speculaties gaan soms erg ver, ik vind het leuk
In het geval van Peacock zou ik het niet gek vinden als hij er staat
Dit zou ik oprecht, zonder grappen, de meest geniale zet van Q-Dance aller tijden vinden.wrote:Ik hoop dat zanger kafke surpise guest is.
wrote:View on YouTube
dit lijkt zoveel op unresolved zijn uptempo tracks
dan heb je nog soldiers of core die ook superveel lijken op de stijl van unresolved.
en zelfs hard effectz gebruikt er sounds van ik ben zelf unresolved fan en mijn oren liegen dit niet. als je zelf deze tracks en unresolved zijn eigen uptempo tracks naast elkaar houd hoor je het wel
wrote:Ik gok zelf op Unresolved op basis van nieuwe informatie van DVA. Waarschijnlijk sluit ook Spitnoise af dan maar Unresolved is dus de ghostproducer van Spitnoise.
dan heb je nog soldiers of core die ook superveel lijken op de stijl van unresolved.
en zelfs hard effectz gebruikt er sounds van ik ben zelf unresolved fan en mijn oren liegen dit niet. als je zelf deze tracks en unresolved zijn eigen uptempo tracks naast elkaar houd hoor je het wel
Ik zie niks op z'n insta?? Of heb je het over een oudere post.wrote:Phuture Noize ook confirmed dus door die tease op z’n insta
Hij doelt denk ik op de post met de koptelefoon op het voorhoofd van Phuture Noize.wrote:Ik zie niks op z'n insta?? Of heb je het over een oudere post.wrote:Phuture Noize ook confirmed dus door die tease op z’n insta
Dat was toch echt duidelijk een hint naar zijn remix voor een P1 trackwrote:Hij doelt denk ik op de post met de koptelefoon op het voorhoofd van Phuture Noize.wrote:Ik zie niks op z'n insta?? Of heb je het over een oudere post.wrote:Phuture Noize ook confirmed dus door die tease op z’n insta
wrote:wrote:Ik gok zelf op Unresolved op basis van nieuwe informatie van DVA. Waarschijnlijk sluit ook Spitnoise af dan maar Unresolved is dus de ghostproducer van Spitnoise.
en zelfs hard effectz gebruikt er sounds van ik ben zelf unresolved fan en mijn oren liegen dit niet. als je zelf deze tracks en unresolved zijn eigen uptempo tracks naast elkaar houd hoor je het wel![]()
Juist om deze speculaties te veroorzaken. Beetje het publiek voor de gek houdenwrote:Naja, waarom zou je anders zo'n fucking random post erop knallen? Die foto slaat anders echt helemaal nergens op.wrote:Hahaha die Qlimax speculaties gaan soms erg ver, ik vind het leuk
Juist om deze speculaties te veroorzaken. Beetje het publiek voor de gek houdenwrote:Naja, waarom zou je anders zo'n fucking random post erop knallen? Die foto slaat anders echt helemaal nergens op.wrote:Hahaha die Qlimax speculaties gaan soms erg ver, ik vind het leuk
Dat is toch omdat hij bezig is met een remix van een P1 track? Of?wrote:Phuture Noize ook confirmed dus door die tease op z’n insta
wrote:Anthem wordt gemaakt door de huidige gamechangers, dus het wordt KELTEK vs. PN vs. SZP vs. Sefa
Miwerwrote:Juist om deze speculaties te veroorzaken. Beetje het publiek voor de gek houdenwrote:Naja, waarom zou je anders zo'n fucking random post erop knallen? Die foto slaat anders echt helemaal nergens op.wrote:Hahaha die Qlimax speculaties gaan soms erg ver, ik vind het leuk