Je zou hem ook om kunnen buigen en er Timmy Trumpet (hopelijk niet) of Hardwell van maken aan de rustigere kant van het spectrum. Valt wel op dat Sefa overal geprogrammeerd is als afsluiter, dat geeft meestal wel een hoop weg.wrote:"Expect the Unexpected" aldus heady over de guestmix. Dan is de kans op Sefa wel groot
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Is letterlijk die foto van Sefa, dus kan niet missen dat hij het is 
-
JHardtraxxer
- 514 posts member since 2013
- last seen Nov 2024
Snap nog steeds niet waarom dit aan Qlimax wordt gelinkt, die hele mix gaat om het P1 feest 
Omdat heady zelf de term gamechanging erbij haalt aka het qlimax themawrote:Snap nog steeds niet waarom dit aan Qlimax wordt gelinkt, die hele mix gaat om het P1 feest
Denk zelf dat 't Phuture Noize wordt trouwens Edit: Dat plaatje hierboven lijkt idd wel meer op Sefa
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Heb je in je spam gekeken? Daar kreeg ik de mailtjes binnen namelijk.wrote:Weet iemand nou hoe dat met die pre-register zit? Bij X-Qlusive en Reflections of the Eternal heb ik mij beide aangemeld maar beide keren geen e-mail ontvangen. Heb voor Reflections of the Eternal zelfs twee accounts aangemaakt om te kijken of het aan mijn account lag.
Heb je bij een pre-register nou wel of geen garantie dat je een e-mail krijgt om tickets mee te halen?
-
FHardtraxx Newbie
- 45 posts member since 2015
- last seen Mar 2026
Heb jij een bevestiging gekregen van je preregistratie? Ik heb die nog nooit ontvangen.wrote:Heb je in je spam gekeken? Daar kreeg ik de mailtjes binnen namelijk.wrote:Weet iemand nou hoe dat met die pre-register zit? Bij X-Qlusive en Reflections of the Eternal heb ik mij beide aangemeld maar beide keren geen e-mail ontvangen. Heb voor Reflections of the Eternal zelfs twee accounts aangemaakt om te kijken of het aan mijn account lag.
Heb je bij een pre-register nou wel of geen garantie dat je een e-mail krijgt om tickets mee te halen?
Voor zover ik weet heb je wel de garantie dat je een e-mail krijgt om tickets mee te halen, maar omdat iedereen die zich gepreregistreerd heeft die krijgt kom je als de presale begint in de wachtrij en kan je alsnog achter het net vissen.
-
DHardtraxxer
- 643 posts member since 2012
- last seen 22 days ago
Hier ook geen mail binnen gehad volgens mij, die zal morgen wel komen om de kaartjes aan te schaffen 
-
JHardtraxxer
- last seen Nov 2024
Met het P1 feest werden de codes een dag voor de pre-sale verzonden, zal nu ook wel zo zijn.
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 38 minutes ago
Iemand voor Qlimax een bevestiging van registratie gehad?
Ik op twee accounts niet maar volgens mij is dit ook vaak niet het geval bij Q
-
BHardtraxxer
- 478 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
Weet eigenlijk wel zeker dat je eigenlijk geen bevestiging email hoort te krijgen. Je kreeg gelijk bevestiging op je scherm dat je ingeschreven was op de website van Q.
Zojuist de mail met code voor de pre-sale gekregen.
Same hierwrote:Zojuist de mail met code voor de pre-sale gekregen.
Checkwrote:Zojuist de mail met code voor de pre-sale gekregen.
-
DHardtraxxer
- 643 posts member since 2012
- last seen 22 days ago
Hier ook! 
Ja ik ookwrote:Zullen we dit anders allemaal even bevestigen?
-
BHardtraxxer
- 478 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
samewrote:Zojuist de mail met code voor de pre-sale gekregen.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Nou bij deze, bevestiging!wrote:Zullen we dit anders allemaal even bevestigen?
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 38 minutes ago
ook binnen
-
JHardtraxxer
- last seen Nov 2024
Zie inboxwrote:Wederom geen code ontvangen. Derde keer dit. Ik snap er niks van![]()
Als iemand een code overheeft dan houd ik mij aanbevolen!