Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 43 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Qlimax 2018 || The Game Changer
Past

Qlimax 2018 || The Game Changer

Time
(Sun)
Price
SOLD OUT
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
322 posts member since 2016
Qlimax 2018 || The Game Changer (24-11-2018, Gelredome, Arnhem)
Hardtraxxer
72 posts member since 2010
last seen Sep 2025
Exterkate wrote:Ik kan mij niet voorstellen dat ze Sound Rush nu al het anthem geven. Ik zou ze het best gunnen, daar niet van, maar je hebt in principe een Bass Modulators, Frequencerz en Ran-D in de wachtrij staan. Daarnaast heeft Sound Rush ook nog nooit op Qlimax gestaan.
Dit. En als ik aan Sound Rush denk dan denk ik ook niet bepaald aan donkere synths die zo goed passen bij Qlimax.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 23 days ago
Ik gok op een Frequencerz Anthem. Niet dat ik erop hoop, maar vind dat wel grote kanshebbers.
Hopen doe ik al jaren op een B-front Anthem :drool:
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
Misschien voor de vervanger van Freaqshow?
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 11 hours ago
Ace of spades kan ook nog
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
wootum wrote:Misschien voor de vervanger van Freaqshow?
Zat ik ook aan te denken ja.
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Ik vind het altijd heerlijk dat speculeren en die heksenjacht op agendas van artiesten e.d. om te kijken wie er wel of niet iets te maken heeft met Qlimax.

Ken geen enkel ander feest waar dit zo gebeurt xd
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 10 days ago
Exterkate wrote:Ik kan mij niet voorstellen dat ze Sound Rush nu al het anthem geven. Ik zou ze het best gunnen, daar niet van, maar je hebt in principe een Bass Modulators, Frequencerz en Ran-D in de wachtrij staan. Daarnaast heeft Sound Rush ook nog nooit op Qlimax gestaan.
Ze laten inderdaad nooit artiesten het anthem maken die nog nooit op Qlimax hebben gestaan. Denk niet dat ze dat nu wel doen, dat zou wel echt een gamechanger zijn.
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
SimpleEffect wrote:Qlimax 2018 || The Game Changer (24-11-2018, Gelredome, Arnhem)
Misschien dat b2s weer eens met een anthem/soundtrack voor Euphoria komt (1 december 2018)
B
Hardtraxxer
478 posts member since 2017
last seen Jun 2026
pecola-tje wrote:
SimpleEffect wrote:Qlimax 2018 || The Game Changer (24-11-2018, Gelredome, Arnhem)
Misschien dat b2s weer eens met een anthem/soundtrack voor Euphoria komt (1 december 2018)
of Ace of Spades
J
Hardtraxxer
193 posts member since 2015
last seen 10 days ago
https://www.instagram.com/p/BnUEtS_gOtX ... qub4ysoy7a

Project One confirmed? Game changing :)
C
Hardtraxxer
106 posts member since 2017
last seen Jun 2023
Just88 wrote:https://www.instagram.com/p/BnUEtS_gOtX ... qub4ysoy7a

Project One confirmed? Game changing :)
Denk dat de artiest die als gast komt dan het anthem heeft. 'Taking over the harder styles by storm' klinkt nogal als Game Changer.
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
Moet dan haast wel Phuture Noize zijn :yay:
Hardtraxx Elite
2621 posts member since 2015
last seen 10 hours ago
RvD wrote:Moet dan haast wel Phuture Noize zijn :yay:
Dacht ik ook meteen. Kan helaas niet bij P1 feest zijn dus hoop echt op goeie Qlimax line-up!
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 2 days ago
RvD wrote:Moet dan haast wel Phuture Noize zijn :yay:
Ik denk gewoon Sound Rush. Maar ik denk dat het goed mogelijk is dat de guestmix ook meteen de qlimax anthem maker is en ze het premieren op HWS.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Heb het ook gepost in de PN fan groep maar er zijn nog een stuk meer mogelijkheden dan PN. Helaas pindakaas :P. Sound Rush is het sws niet denk ik

https://www.facebook.com/groups/Phuture ... 122233870/
Hardtraxxer
745 posts member since 2011
last seen 20 days ago
Ik denk eigenlijk dat het gewoon keltek wordt. Heady draait vaak zijn nummers en zou hem daarom wel uitnodigen voor HwS. Verder weet Q dat die als oud psyko punkz wel gewoon een anthem kan maken zonder dat die ‘op qlimax heeft gestaan’.

Verder duidt de verwoording op de insta post op een enkele artiest en geen duo.
B
Hardtraxxer
171 posts member since 2017
last seen Dec 2020
Denk dat het Sefa is. Heady geeft aan harder styles in het algemeen. Sefa is toch nog wel harder ontploft als Sub Zero Project, Phuture Noize , Keltek of Rejecta van de andere kanshebbers. Dat is mijn zienswijze haha.

EDIT: degene van de guestmix hoeft natuurlijk niet het anthem te maken.
Hardtraxxer
745 posts member since 2011
last seen 20 days ago
B_Bass wrote: EDIT: degene van de guestmix hoeft natuurlijk niet het anthem te maken.
Goed punt, maar verwacht t wel
B
Hardtraxxer
171 posts member since 2017
last seen Dec 2020
YWalen wrote:
B_Bass wrote: EDIT: degene van de guestmix hoeft natuurlijk niet het anthem te maken.
Goed punt, maar verwacht t wel
Als dat zo is zou het mij weer verbazen dat het Sefa is.

Mocht het nog wat toegevoegde waarde hebben Sefa is wel de enige van de "kanshebbers" die de post van Heady heeft geliked.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 23 days ago
Waarom zou het Qlimax Anthem gepremiered worden bij HWS? Welk voorrecht heeft HHZ? :x
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 2 days ago
ULTIMO wrote:Waarom zou het Qlimax Anthem gepremiered worden bij HWS? Welk voorrecht heeft HHZ? :x
Weet niet, uhmm de populairste podcast hebben? Niet zo heel gek toch. Vind het een leuke manier van premieren.
J
Hardtraxxer
578 posts member since 2017
last seen 18 days ago
Met de laatste Q-base voor de boeg, lijkt me dat toch wel het perfecte moment om het anthem te draaien?
B
Hardtraxxer
478 posts member since 2017
last seen Jun 2026
makrooy wrote:
ULTIMO wrote:Waarom zou het Qlimax Anthem gepremiered worden bij HWS? Welk voorrecht heeft HHZ? :x
Weet niet, uhmm de populairste podcast hebben? Niet zo heel gek toch. Vind het een leuke manier van premieren.
Wel gek dat die in HQ zou worden gepremiered zonder dat die op een feest gedraaid is.

Verwacht dus gewoon dat die op Q-Base gedraaid wordt, en dat de HWS guest niks meer dan een guest is en wellicht wel op qlimax staat, maar niet perse het anthem heeft.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Byron wrote:
makrooy wrote:
Wel gek dat die in HQ zou worden gepremiered zonder dat die op een feest gedraaid is.

Verwacht dus gewoon dat die op Q-Base gedraaid wordt, en dat de HWS guest niks meer dan een guest is en wellicht wel op qlimax staat, maar niet perse het anthem heeft.
Omdat Q graag de dingetjes net even anders doet.
Net zoals dat het anthem vorig jaar op mysterland in première ging in de eindshow.
Ik vind het dus ook helemaal geen raar idee.

Alleen wie is Sefa? :$