Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 79  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 20:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 20:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Ik kan mij niet voorstellen dat ze Sound Rush nu al het anthem geven. Ik zou ze het best gunnen, daar niet van, maar je hebt in principe een Bass Modulators, Frequencerz en Ran-D in de wachtrij staan. Daarnaast heeft Sound Rush ook nog nooit op Qlimax gestaan.


Dit. En als ik aan Sound Rush denk dan denk ik ook niet bepaald aan donkere synths die zo goed passen bij Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gok op een Frequencerz Anthem. Niet dat ik erop hoop, maar vind dat wel grote kanshebbers.
Hopen doe ik al jaren op een B-front Anthem :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 20:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Misschien voor de vervanger van Freaqshow?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 21:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ace of spades kan ook nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 21:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Misschien voor de vervanger van Freaqshow?


Zat ik ook aan te denken ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het altijd heerlijk dat speculeren en die heksenjacht op agendas van artiesten e.d. om te kijken wie er wel of niet iets te maken heeft met Qlimax.

Ken geen enkel ander feest waar dit zo gebeurt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Ik kan mij niet voorstellen dat ze Sound Rush nu al het anthem geven. Ik zou ze het best gunnen, daar niet van, maar je hebt in principe een Bass Modulators, Frequencerz en Ran-D in de wachtrij staan. Daarnaast heeft Sound Rush ook nog nooit op Qlimax gestaan.

Ze laten inderdaad nooit artiesten het anthem maken die nog nooit op Qlimax hebben gestaan. Denk niet dat ze dat nu wel doen, dat zou wel echt een gamechanger zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2018 01:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SimpleEffect schreef:
Afbeelding

Misschien dat b2s weer eens met een anthem/soundtrack voor Euphoria komt (1 december 2018)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2018 02:54 
 
Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
SimpleEffect schreef:
Afbeelding

Misschien dat b2s weer eens met een anthem/soundtrack voor Euphoria komt (1 december 2018)


of Ace of Spades
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2018 20:11 
 
Hardtraxxer

https://www.instagram.com/p/BnUEtS_gOtX/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=wfqub4ysoy7a

Project One confirmed? Game changing :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2018 21:26 
 
Hardtraxxer

Just88 schreef:


Denk dat de artiest die als gast komt dan het anthem heeft. 'Taking over the harder styles by storm' klinkt nogal als Game Changer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2018 21:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Moet dan haast wel Phuture Noize zijn :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2018 21:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RvD schreef:
Moet dan haast wel Phuture Noize zijn :yay:


Dacht ik ook meteen. Kan helaas niet bij P1 feest zijn dus hoop echt op goeie Qlimax line-up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2018 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RvD schreef:
Moet dan haast wel Phuture Noize zijn :yay:


Ik denk gewoon Sound Rush. Maar ik denk dat het goed mogelijk is dat de guestmix ook meteen de qlimax anthem maker is en ze het premieren op HWS.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2018 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb het ook gepost in de PN fan groep maar er zijn nog een stuk meer mogelijkheden dan PN. Helaas pindakaas :P. Sound Rush is het sws niet denk ik

https://www.facebook.com/groups/Phuture ... 122233870/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2018 23:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk eigenlijk dat het gewoon keltek wordt. Heady draait vaak zijn nummers en zou hem daarom wel uitnodigen voor HwS. Verder weet Q dat die als oud psyko punkz wel gewoon een anthem kan maken zonder dat die ‘op qlimax heeft gestaan’.

Verder duidt de verwoording op de insta post op een enkele artiest en geen duo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2018 23:48 
 
Hardtraxxer

Denk dat het Sefa is. Heady geeft aan harder styles in het algemeen. Sefa is toch nog wel harder ontploft als Sub Zero Project, Phuture Noize , Keltek of Rejecta van de andere kanshebbers. Dat is mijn zienswijze haha.

EDIT: degene van de guestmix hoeft natuurlijk niet het anthem te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2018 23:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B_Bass schreef:
EDIT: degene van de guestmix hoeft natuurlijk niet het anthem te maken.


Goed punt, maar verwacht t wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2018 23:57 
 
Hardtraxxer

YWalen schreef:
B_Bass schreef:
EDIT: degene van de guestmix hoeft natuurlijk niet het anthem te maken.


Goed punt, maar verwacht t wel


Als dat zo is zou het mij weer verbazen dat het Sefa is.

Mocht het nog wat toegevoegde waarde hebben Sefa is wel de enige van de "kanshebbers" die de post van Heady heeft geliked.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2018 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zou het Qlimax Anthem gepremiered worden bij HWS? Welk voorrecht heeft HHZ? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2018 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Waarom zou het Qlimax Anthem gepremiered worden bij HWS? Welk voorrecht heeft HHZ? :x


Weet niet, uhmm de populairste podcast hebben? Niet zo heel gek toch. Vind het een leuke manier van premieren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2018 00:22 
 
Hardtraxxer

Met de laatste Q-base voor de boeg, lijkt me dat toch wel het perfecte moment om het anthem te draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2018 01:07 
 
Hardtraxxer

makrooy schreef:
ULTIMO schreef:
Waarom zou het Qlimax Anthem gepremiered worden bij HWS? Welk voorrecht heeft HHZ? :x


Weet niet, uhmm de populairste podcast hebben? Niet zo heel gek toch. Vind het een leuke manier van premieren.

Wel gek dat die in HQ zou worden gepremiered zonder dat die op een feest gedraaid is.

Verwacht dus gewoon dat die op Q-Base gedraaid wordt, en dat de HWS guest niks meer dan een guest is en wellicht wel op qlimax staat, maar niet perse het anthem heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2018 07:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Byron schreef:
makrooy schreef:
ULTIMO schreef:
Waarom zou het Qlimax Anthem gepremiered worden bij HWS? Welk voorrecht heeft HHZ? :x


Weet niet, uhmm de populairste podcast hebben? Niet zo heel gek toch. Vind het een leuke manier van premieren.

Wel gek dat die in HQ zou worden gepremiered zonder dat die op een feest gedraaid is.

Verwacht dus gewoon dat die op Q-Base gedraaid wordt, en dat de HWS guest niks meer dan een guest is en wellicht wel op qlimax staat, maar niet perse het anthem heeft.


Omdat Q graag de dingetjes net even anders doet.
Net zoals dat het anthem vorig jaar op mysterland in première ging in de eindshow.
Ik vind het dus ook helemaal geen raar idee.

Alleen wie is Sefa? :$
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 79  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten