Dit. En als ik aan Sound Rush denk dan denk ik ook niet bepaald aan donkere synths die zo goed passen bij Qlimax.wrote:Ik kan mij niet voorstellen dat ze Sound Rush nu al het anthem geven. Ik zou ze het best gunnen, daar niet van, maar je hebt in principe een Bass Modulators, Frequencerz en Ran-D in de wachtrij staan. Daarnaast heeft Sound Rush ook nog nooit op Qlimax gestaan.
Zat ik ook aan te denken ja.wrote:Misschien voor de vervanger van Freaqshow?
Ze laten inderdaad nooit artiesten het anthem maken die nog nooit op Qlimax hebben gestaan. Denk niet dat ze dat nu wel doen, dat zou wel echt een gamechanger zijn.wrote:Ik kan mij niet voorstellen dat ze Sound Rush nu al het anthem geven. Ik zou ze het best gunnen, daar niet van, maar je hebt in principe een Bass Modulators, Frequencerz en Ran-D in de wachtrij staan. Daarnaast heeft Sound Rush ook nog nooit op Qlimax gestaan.
Misschien dat b2s weer eens met een anthem/soundtrack voor Euphoria komt (1 december 2018)wrote:
of Ace of Spadeswrote:Misschien dat b2s weer eens met een anthem/soundtrack voor Euphoria komt (1 december 2018)wrote:
Denk dat de artiest die als gast komt dan het anthem heeft. 'Taking over the harder styles by storm' klinkt nogal als Game Changer.
Dacht ik ook meteen. Kan helaas niet bij P1 feest zijn dus hoop echt op goeie Qlimax line-up!wrote:Moet dan haast wel Phuture Noize zijn
Ik denk gewoon Sound Rush. Maar ik denk dat het goed mogelijk is dat de guestmix ook meteen de qlimax anthem maker is en ze het premieren op HWS.wrote:Moet dan haast wel Phuture Noize zijn
Goed punt, maar verwacht t welwrote: EDIT: degene van de guestmix hoeft natuurlijk niet het anthem te maken.
Als dat zo is zou het mij weer verbazen dat het Sefa is.wrote:Goed punt, maar verwacht t welwrote: EDIT: degene van de guestmix hoeft natuurlijk niet het anthem te maken.
Weet niet, uhmm de populairste podcast hebben? Niet zo heel gek toch. Vind het een leuke manier van premieren.wrote:Waarom zou het Qlimax Anthem gepremiered worden bij HWS? Welk voorrecht heeft HHZ?
Wel gek dat die in HQ zou worden gepremiered zonder dat die op een feest gedraaid is.wrote:Weet niet, uhmm de populairste podcast hebben? Niet zo heel gek toch. Vind het een leuke manier van premieren.wrote:Waarom zou het Qlimax Anthem gepremiered worden bij HWS? Welk voorrecht heeft HHZ?
Omdat Q graag de dingetjes net even anders doet.wrote:Wel gek dat die in HQ zou worden gepremiered zonder dat die op een feest gedraaid is.wrote:Weet niet, uhmm de populairste podcast hebben? Niet zo heel gek toch. Vind het een leuke manier van premieren.wrote:Waarom zou het Qlimax Anthem gepremiered worden bij HWS? Welk voorrecht heeft HHZ?
Verwacht dus gewoon dat die op Q-Base gedraaid wordt, en dat de HWS guest niks meer dan een guest is en wellicht wel op qlimax staat, maar niet perse het anthem heeft.