Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 79  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 09:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

B-Front als de fool op Qlimax. Nooit vergeten :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Hoop ook op de hologrammen! Ik denk dat het thema de kant van 2012 op gaat, toen waren de artiesten allemaal verschillende tarotkaarten, bijv. Wildstylez de Star en B-front de Fool geloof ik.

Ik denk dat Game Changer misschien slaat op een soort van Dungeons and Dragons achtig spel en dat de artiesten de de karakters in dit spel zijn. Headhunterz is logischerwijs dan de draak met de Skyrim-symbolen etc... spreekt voor zich want Dragonborn. Die Fear-duivel zal wel een hardere act zijn.
Die herten zullen dan denk ik een duo zijn, misschien Sound Rush of misschien Da Tweekaz (Hert van Jägermeister xd ).
De Puppetmaster AKA de gamechanger. is de mainstage, hij/zij introduceert bij aanvang van de set steeds een nieuw karakter en verandert daarmee het spel. Die karakters (Draak, duivel etc.) krijgen we te zien bij de intro van iedere act, net als de tarotkaarten in 2012. Zou natuurlijk wel extra vet zijn als ze die karakters d.m.v. hologram-projectie kunnen laten zien.

Hoop zoiets :) :)

calm your tits, bro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 09:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Wenzel schreef:
Hoop ook op de hologrammen! Ik denk dat het thema de kant van 2012 op gaat, toen waren de artiesten allemaal verschillende tarotkaarten, bijv. Wildstylez de Star en B-front de Fool geloof ik.

Ik denk dat Game Changer misschien slaat op een soort van Dungeons and Dragons achtig spel en dat de artiesten de de karakters in dit spel zijn. Headhunterz is logischerwijs dan de draak met de Skyrim-symbolen etc... spreekt voor zich want Dragonborn. Die Fear-duivel zal wel een hardere act zijn.
Die herten zullen dan denk ik een duo zijn, misschien Sound Rush of misschien Da Tweekaz (Hert van Jägermeister xd ).
De Puppetmaster AKA de gamechanger. is de mainstage, hij/zij introduceert bij aanvang van de set steeds een nieuw karakter en verandert daarmee het spel. Die karakters (Draak, duivel etc.) krijgen we te zien bij de intro van iedere act, net als de tarotkaarten in 2012. Zou natuurlijk wel extra vet zijn als ze die karakters d.m.v. hologram-projectie kunnen laten zien.

Hoop zoiets :) :)

calm your tits, bro.



Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 11:05 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
B-Front als de fool op Qlimax. Nooit vergeten :worship:

Ik heb die symboolkaarten nog wat je bij de DVD kreeg van 2012 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 11:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

rwd schreef:
ik hoop (en verwacht gezien de trailer) wel dat er 3d hologrammen aanwezig gaan zijn in de show.

Hoe vet zou het zijn als ze dezelfde technieken als bij Eric Prydz z'n Holo shows zouden kunnen gebruiken. Denk dat het waarschijnlijk erg lastig wordt in een zaal zo groot als de Gelredome maar hier kun je wel echt indruk mee maken (1:52:00 ongeveer):
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 11:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik twijfel echt of ik dat vet zou vinden op een hardstyle/hardcore feest. Ik vind dat nieuwe RGB stroboscopen gebeuren ook al fucking vervelend tijdens climaxen. Dit soort shit tijdens een intro lijkt mij dan obv. wel weer heel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
maar hier kun je wel echt indruk mee maken (1:52:00 ongeveer):

Dat zou me wel heel erg vet lijken :drool: :drool: Vooral tijdens intro's en de opening.
Tijdens de sets kun je er vast andere vette dingen mee doen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 13:03 
 
Hardtraxxer

Pannenkoek schreef:
rwd schreef:
ik hoop (en verwacht gezien de trailer) wel dat er 3d hologrammen aanwezig gaan zijn in de show.

Hoe vet zou het zijn als ze dezelfde technieken als bij Eric Prydz z'n Holo shows zouden kunnen gebruiken. Denk dat het waarschijnlijk erg lastig wordt in een zaal zo groot als de Gelredome maar hier kun je wel echt indruk mee maken (1:52:00 ongeveer):

Damn, ziet er vet uit idd. Hoe ziet dit er in het echt uit? Is het een optische illusie en ziet iedereen in principe hetzelfde 3d-beeld, of heb je voorin de zaal ook daadwerkelijk die satelliet boven je hoofd..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 13:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
TiMOTHYb schreef:
B-Front als de fool op Qlimax. Nooit vergeten :worship:

Ik heb die symboolkaarten nog wat je bij de DVD kreeg van 2012 :D

Uberhaupt die oude DVD's :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 14:30 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
Pannenkoek schreef:
rwd schreef:
ik hoop (en verwacht gezien de trailer) wel dat er 3d hologrammen aanwezig gaan zijn in de show.

Hoe vet zou het zijn als ze dezelfde technieken als bij Eric Prydz z'n Holo shows zouden kunnen gebruiken. Denk dat het waarschijnlijk erg lastig wordt in een zaal zo groot als de Gelredome maar hier kun je wel echt indruk mee maken (1:52:00 ongeveer):

Damn, ziet er vet uit idd. Hoe ziet dit er in het echt uit? Is het een optische illusie en ziet iedereen in principe hetzelfde 3d-beeld, of heb je voorin de zaal ook daadwerkelijk die satelliet boven je hoofd..?


Het is een optische illusie. Het is nog steeds een projectie op een plat scherm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 14:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
of heb je voorin de zaal ook daadwerkelijk die satelliet boven je hoofd..?

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 16:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Crowley schreef:
Heb persoonlijk erg weinig met het stijltje van SZP, doe mij maar een anthem van b-front :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-front anthem is natuurlijk droom, maar ben ook wel tevreden als szp hem krijgt. Q-base misschien eerste voorproefje op het anthem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben denk ik de enige die niet staat te wachten op een B-Front anthem.
De laatste goede track van B-Front is imo Paradox. :/

Rest is 13/12 qua stijltje en synths en leads en hatseflats
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 19:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SimpleEffect schreef:
Ben denk ik de enige die niet staat te wachten op een B-Front anthem.
De laatste goede track van B-Front is imo Paradox. :/

Rest is 13/12 qua stijltje en synths en leads en hatseflats


Uhm... EVP, Beyond Reality, Silent Scream, Eternal Voice, z'n remix op Save Me, binnenkort The Solution en Touch a Star??? Allemaal bijzonder goeie platen met genoeg creativiteit erin naar mijn mening
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 20:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Looike schreef:
SimpleEffect schreef:
Ben denk ik de enige die niet staat te wachten op een B-Front anthem.
De laatste goede track van B-Front is imo Paradox. :/

Rest is 13/12 qua stijltje en synths en leads en hatseflats


Uhm... EVP, Beyond Reality, Silent Scream, Eternal Voice, z'n remix op Save Me, binnenkort The Solution en Touch a Star??? Allemaal bijzonder goeie platen met genoeg creativiteit erin naar mijn mening


Jaa idd, dat Paradox de laatste goede plaat van B-Front is, is een beetje kort door de bocht volgens mij. Vind hem de laatste tijd juist weer interessanter worden, vooral qua setjes die hij draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 20:47 
 
Hardtraxx Veteran

SimpleEffect schreef:
Ben denk ik de enige die niet staat te wachten op een B-Front anthem.
De laatste goede track van B-Front is imo Paradox. :/

Rest is 13/12 qua stijltje en synths en leads en hatseflats


Helaas mee eens... Die surprise act op Qlimax was laatste keer dat ik hem echt vet vond
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 09:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Looike schreef:
SimpleEffect schreef:
Ben denk ik de enige die niet staat te wachten op een B-Front anthem.
De laatste goede track van B-Front is imo Paradox. :/

Rest is 13/12 qua stijltje en synths en leads en hatseflats


Uhm... EVP, Beyond Reality, Silent Scream, Eternal Voice, z'n remix op Save Me, binnenkort The Solution en Touch a Star??? Allemaal bijzonder goeie platen met genoeg creativiteit erin naar mijn mening


Jaa idd, dat Paradox de laatste goede plaat van B-Front is, is een beetje kort door de bocht volgens mij. Vind hem de laatste tijd juist weer interessanter worden, vooral qua setjes die hij draait.


Het is zijn mening. Waarom gaan jullie daar überhaupt een artiest om verdedigen? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 09:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SimpleEffect schreef:
Ben denk ik de enige die niet staat te wachten op een B-Front anthem.
De laatste goede track van B-Front is imo Paradox. :/

Rest is 13/12 qua stijltje en synths en leads en hatseflats


Ik sta er idd ook niet op te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 10:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Looike schreef:
SimpleEffect schreef:
Ben denk ik de enige die niet staat te wachten op een B-Front anthem.
De laatste goede track van B-Front is imo Paradox. :/

Rest is 13/12 qua stijltje en synths en leads en hatseflats


Uhm... EVP, Beyond Reality, Silent Scream, Eternal Voice, z'n remix op Save Me, binnenkort The Solution en Touch a Star??? Allemaal bijzonder goeie platen met genoeg creativiteit erin naar mijn mening


Het is zijn mening. Waarom gaan jullie daar überhaupt een artiest om verdedigen? :lol:


Je kan natuurlijk ook gewoon die mening hebben dat je B-Front de laatste tijd niet meer zo geweldig vindt, maar ik wilde wel eventjes zijn 13/12 standpunt ontkrachten, want daar was ik het absoluut niet mee eens.

Verder gewoon ieder zijn smaak natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een B-Front anthem voor Qlimax met de gated kick uit die nieuwe Blackout edit van hem en zo'n ziek duistere sfeer/melo a la Thousand And One Nights :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 13:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Een B-Front anthem voor Qlimax met de gated kick uit die nieuwe Blackout edit van hem en zo'n ziek duistere sfeer/melo a la Thousand And One Nights :drool:

als dit eens zou gebeuren hea...Dan krijg je beetje 'The Darkside' idee :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 18:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig, vorig jaar goed vermaakt ondanks Da Tweekaz (sorry dit vind ik totaal niet het podium voor een dergelijke act)..
Op het deckgedeelte waar ik zowat de hele avond heb mogen vertoeven was er genoeg ruimte, naast 3 en een halve rugzak!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 19:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spitta schreef:
Aanwezig, vorig jaar goed vermaakt ondanks Da Tweekaz (sorry dit vind ik totaal niet het podium voor een dergelijke act)..
Op het deckgedeelte waar ik zowat de hele avond heb mogen vertoeven was er genoeg ruimte, naast 3 en een halve rugzak!!


Wahaha, de enthousiaste Duitsers tijdens Da Tweekaz...ja, jij stond erg goed op dat moment :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 19:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hopelijk komt deze editie in de buurt van 2016! Ga sws naar deze editie toe!
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 79  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten