Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 20:33 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Hoeveel bezoekers van Qlimax pepperspray in hun ogen hebben gehad weet Van de Bunt niet. ,,Het gaat eerder om enkelen dan om tientallen.


Ja man :lol: :lol: toen ik de trappen op rende waren er sowieso een paar 100 dezelfde richting op aan het rennen. zijn zelfs fotos gemaakt op reddit van die opstopping die ontstond. Security geeft geen fuck, en dus blijkbaar de eigenaar van de dome ook niet.

Citaat:
,,Ik vind het heel triest voor de gedupeerden. Voorkomen kunnen we het echter niet. Iedere bezoeker wordt gevisiteerd, maar toch krijgen ze het voor elkaar om spuitbusjes mee naar binnen te nemen’’, zegt Van de Bunt.


Ja is goed man :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 20:59 
 
Hardtraxxer

Heb jij een linkje naar dat artikel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 21:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

was helemaal geen traan gas......

ik moest een mega scheet laten en ja sorry mensen die zijn dodelijk... kan begrijpen dat je dan allemaal de trap op vlucht.

mijn excuses
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 21:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wolbie schreef:
Heb jij een linkje naar dat artikel?


https://www.gelderlander.nl/arnhem/trie ... ~a03322b8/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 21:17 
 
Hardtraxxer

Jay schreef:
wolbie schreef:
Heb jij een linkje naar dat artikel?


https://www.gelderlander.nl/arnhem/trie ... ~a03322b8/


Thnx!

Ik werd ook niet gecontroleerd en mocht zo door lopen. Wij kamen later aan, dus de drukte was al weg. De enige die bij de poortjes stonden waren wij. Dus ook als het niet druk is lieten zie de meeste zo door lopen. Het is niet mij grootste hobby om in de rij te staan voor visitatie, maar ik snap dat dit heel belangrijk is en leg mij hierbij neer. Het is kwalijk dat dit soort dingen gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 22:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Met middelmatige verwachtingen naar Qlimax gegaan maar dit was mijn leukste editie van de afgelopen vier jaar! Helaas pas wat laat aanwezig, kwam binnen tijdens de collab van SR & Atmozfears.

Coone viel me alles mee en draaide een aantal dikke platen. Beetje jammer dat je Faye weer voorbij hoort komen maarja dat viel te verwacht.

Bass Modulators waren prima, niets meer niets minder. Wildstylez zoals verwacht erg goed alleen jammer dat het live was. Had graag wat nieuwe Project One tracks gehoord.

Sub Zero Project was de verassing van de avond voor mij, heb echt weinig met hun muziek normaal gesproken maar wat een heerlijke set en live komt alles dus wel goed door. Heel gevarieerd setje en dat deed de sfeer in de zaal ten goede had ik het idee.

Tweekacore is het meest misplaatste wat ik ooit op een feest heb meegemaakt. Heb het eerste nummer gehoord en daarna gaan genieten van wat rust en een prima hamburger. Poepte bijna spontaan in mijn broek toen ik de Lion King hoorde (nee ik ben niet die vent die op dumpert staat) maar wat een kut muziek is dat zeg. En alles wat je hoorde over dat ze toch wel populair zijn... er zat totaal geen sfeer in tijdens de momenten die ik heb meegekregen.

De held van de avond; Phuture Noize, tering jantje wat ging dat lekker. Zat er meteen weer in en heb ook niet meer stil kunnen staan tot het einde van zijn set :surrender: Nog nooit gehad dat een dj er voor mij zover bovenuit steekt. Twijfel of er nog plek is voor andere artiesten dan Phuture Noize in mijn top 5 dit jaar..

B-Freqz was ook erg goed zeg, heerlijk om tot zo laat zoveel goede melodieën te horen. De collab met Adrenalize :thumbsup:

Bij Peacock even 10 minuten op de tribune gaan zitten maar daarna toch nog even een half uur gas gegeven. 10 minuten voor het einde vast naar de parkeerplaats gelopen, het was mooi geweest.

Minpunt:
Het traangas/pepperspray gedoe natuurlijk. Niet extreem veel last van gehad, hoorde later ook pas wat het geval was. Wel even een gevalletje van goed opletten toen er ineens zoveel mensen weggingen. Vroeg eerst nog of een maat van me niet gewoon een scheet had gelaten.

Lees net dat artikel in de Gelderlander "Deze bezoekers verstoppen de spuitbusjes op plekken waar wij niet controle­ren"
Misschien beginnen met überhaupt te controleren? Ik liet bij binnenkomst mijn Epipen zien. (wat meestal voor de nodige discussie zorgt voordat ik die naar binnen krijg) Nu keek hij me een keer aan en zei dat ik moest doorlopen zonder me ook maar te fouilleren. Lees al dat ik echt niet de enige was die zo kon doorlopen, slechte zaak.

Eigenlijk weinig last gehad van lastige buitenlanders, kon ze makkelijk ontwijken maar heb wel de nodige mensen langs de kant zien slapen/vdk of wat dan ook.

Conclusie: was mooi, volgend jaar weer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een geweldig feest was dit seg, godverdekke. :worship:
Na 2011 eindelijk nog eens volk gevonden om mee te gaan, om de een of andere reden kwam het er nooit niet van en wat ben ik blij dat ik nog eens geweest ben. Dit feest heeft echt alles. De show, alle dj's die proberen alles uit de kast te halen.

Moeilijk om er de vette momenten uit te halen maar hier zijn er toch een paar:
- Die Sound Rush edit van de Qlimax anthems, wat een kippenvel bij die melodieën seg.
- Luna die gewoon het eerste uur al schijt had aan opbouw. :woot: Shade Of The Night!!
- De overgang van de B-Front remix van Shadows naar de intro van Wildstylez. Uberhaupt alle intro's waren belachelijk vet.
- Sub Zero Project die Sutra en Ctrl Alt Delete er op draaien :yay: Anthem vond ik trouwens ook echt wel steengoed live.
- Die hele Wildstylez set, alles paste perfect. En Heartbeat :loving:
- De hele Phuture Noize set! Answers remix was echt genieten. Vette nieuwe tracks. Al had ik wel moeite om er terug in te komen na Tweekacore, heeft toch wel 20 minuten geduurd.
- B-Freqz :drool: The End, Hope, Die B-front Adrenalize collab. Renegades nam ik dan maar voor lief.

Eigenlijk muzikaal echt een pak hoogtepunten gekend en dan in combinatie met dat podium. :love:

Het nadeel was wel Tweekacore, godver wat belachelijk seg. Ook wij zijn op die moment gaan eten en je zag dat echt aan het volk, wat een uitstroom uit de zaal. Peacock alleen maar de eerste track meegepikt, is toch niets voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 00:40 
 
Hardtraxx Newbie

Ik lees zoveel over slechte controle bij het fouilleren...
Wij hadden ingang Q, Nou werd even goed gefouilleerd. Had een vrouwelijke bewaakster, maar die fouilleerde overal.. Kneep zelfs tussen me benen dat ik dacht wow wtf is dit..
Zowel ook bij vrienden van me gebeurde dit.. En die stonden een ander poortje, Was rond 20 over 10. En was gewoon normaal te doen met de drukte

Was de eerste keer in jaren dat ik ze zo goed heb zien fouilleren
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 03:20 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
. Mijn vriendin werd overigens wel heel goed gefouilleerd door de vrouwelijke bewaakster. Goed alle randen helemaal nagekeken en alles uit het tasje gehaald en zelfs in de labello werd gekeken of er wel labello inzat. Zoals het hoort.

Ik denk dat jullie dezelfde hadden. Ze stond helemaal links hè?
Deed goed d'r werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 09:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

spector45 schreef:
Ik lees zoveel over slechte controle bij het fouilleren...
Wij hadden ingang Q, Nou werd even goed gefouilleerd. Had een vrouwelijke bewaakster, maar die fouilleerde overal.. Kneep zelfs tussen me benen dat ik dacht wow wtf is dit..
Zowel ook bij vrienden van me gebeurde dit.. En die stonden een ander poortje, Was rond 20 over 10. En was gewoon normaal te doen met de drukte

Was de eerste keer in jaren dat ik ze zo goed heb zien fouilleren


Zo te lezen aan de rest van de reacties was dit niet overal of altijd zo.

Maar goed, ik weet ook niet hoe groot die traangasbommen zijn en of die überhaupt makkelijk te vinden zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay schreef:
was helemaal geen traan gas......

ik moest een mega scheet laten en ja sorry mensen die zijn dodelijk... kan begrijpen dat je dan allemaal de trap op vlucht.

mijn excuses


Whhaahahahhaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 09:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

spector45 schreef:
Ik lees zoveel over slechte controle bij het fouilleren...
Wij hadden ingang Q, Nou werd even goed gefouilleerd. Had een vrouwelijke bewaakster, maar die fouilleerde overal.. Kneep zelfs tussen me benen dat ik dacht wow wtf is dit..
Zowel ook bij vrienden van me gebeurde dit.. En die stonden een ander poortje, Was rond 20 over 10. En was gewoon normaal te doen met de drukte

Was de eerste keer in jaren dat ik ze zo goed heb zien fouilleren

Lijkt me geniaal, ik zou gewoon ff terug voelen. Jammer dat het altijd van die kort pittige bouviers zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 09:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jay schreef:
wolbie schreef:
Heb jij een linkje naar dat artikel?


https://www.gelderlander.nl/arnhem/trie ... ~a03322b8/


Jezus, wat een triest figuur. Lekker excuses verzinnen en de schade en situatie zo veel mogelijk ontkrachten/verwerpen om er zo min mogelijk geld aan hoeven uit te geven. :lol:

Typisch dat, honderden mensen klagen er over/hadden er last van en de EHBO had het druk. Neuu waren maar een paar mensen.

Een normale fouillering/metaaldetector poortjes en je kan met zo'n bus er nimmer door. Maar nee elke bezoeker was goed gefouilleerd, zo'n bus die groter is dan een portomonee, telefoon oid, kan je inderdaad nooit vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Jay schreef:
was helemaal geen traan gas......

ik moest een mega scheet laten en ja sorry mensen die zijn dodelijk... kan begrijpen dat je dan allemaal de trap op vlucht.

mijn excuses


Whhaahahahhaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
zo'n bus die groter is dan een portomonee, telefoon oid


Afbeelding

https://www.amazon.com/Mace-Brand-Peppe ... B004YWKFGY
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 10:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zal die zo'n groot bereik hebben dat honderden mensen er last van hebben?

Ik neem namelijk aan dat het spul dat zij gebruiken illegaal of homemade was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het bereik niet groot genoeg is, dan loop je gewoon door het publiek en spuit je 2 meter verderop nog een keer
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Indy schreef:
Jay schreef:
was helemaal geen traan gas......

ik moest een mega scheet laten en ja sorry mensen die zijn dodelijk... kan begrijpen dat je dan allemaal de trap op vlucht.

mijn excuses


Whhaahahahhaha

Zelden zo gelachen. Nu de koffie van m'n scherm en toetsenbord af poetsen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 11:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stelletje zure appels..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 12:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Even terugkomen op het buitenlandergehalte, toevallig in de bus opweg naar het P1 feest met een busleider van Party-vervoer gesproken over de ticketverkoop van Qlimax, die heeft Q volgens hem eerder gesloten en opnieuw geopend voor alleen Nederland, omdat op het moment van de officiele verkoop (dag van Q-Base vgm) bijna alle bestellingen uit het buitenland kwamen..

Verder heb ik een topfeest gehad! Erg genoten!
Helaas het doek net niet zien vallen, omdat we met de auto ruim een half uur hebben moeten aansluiten in de rij om de betaalde parkeerplaats op het industrieterrein op te rijden :thumbdown:
Show was genieten, net als de setjes van bijna iedereen.. haha
Hoe vonden jullie die kerel zingen tijdens de set van Bass Modulators? Het mij niet opgevallen in de zaal, maar volgens een thuisblijver die de Livestream aan het volgen was zou het echt enorm vals moeten zijn geweest.. (video hieronder)
Traangas heb ik niets van gemerkt of gezien, maar wat een mafklappers zeg..

Na het eerste kwartier van Peacock maar gegaan.. onze bob stond bijna te slapen, en voordat ie helemaal omviel hebben we maar voorgesteld om te gaan :)

++ Stage en show
++ SZP, PN, B-Freqz
- - Duitsers en Fransen
- Bierprijs


Vanaf: 4:08
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 12:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha apart dat B-freqz ineens ook eigen platen van b-front en frequencerz zelf zijn gaan draaien, dat hebben ze volgens mij nooit meer gedaan nadat ze genoeg B-freqz materiaal hadden voor een half uur/3 kwartier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 13:00 
 
Hardtraxx Addict

Ingang Q helemaal rechts, amper aangeraakt en nergens in gekeken. Was wel letterlijk als eerste binnen bij Q dus weet niet of het later verbeterde daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 13:08 
 
Hardtraxx Newbie

Ik had ingang E, en kwam iets voor rond kwart voor 11 binnen. Stond geen rij en mocht na 2 tikken op mijn zij doorlopen, ze waren te druk met hun theekransje. Gelukkig zelf rechtsvoor geen last gehad van pepperspray gehad, helemaal niks van meegekregen ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 13:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij ingang E moest ik enkel m'n zakken leeghalen maar mocht ik daarna gewoon doorlopen. Dit was rond half 11 meen ik... Zelfs bij de toegangspoorten van de lokale FC word ik beter gefouilleerd. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 13:29 
 
Hardtraxx Veteran

Maar wat was nou de gamechanger?
Vorige  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten