Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 13:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Remi schreef:
Spitta schreef:
Livesets bijna allemaal terug kunnen kijken en met stijgende verbazing zitten kijken stage en show. Letterlijk elke set veranderde vanalles, vooraf en tijdens. Zelfs als je denkt dat het een face is, zit er wel weer één of ander beest in verwerkt. In combi met die 2 halve manen ervoor, jezus.. echt een sicke productie als je het mij vraagt. :cool:

KOM EENS MET BEELDMATERIAAL DAN. Jezus, ik heb alleen een wit plas masker gezien en dat heb ik een paar keer zien bewegen en dat is het. Verder lekker om me heen geloerd.

HEy kjijk de setjes terug joh!!!!!!!!!!!!! zeg ik toch


Ja of gebruik eens niet zoveel druks :S :S :S :S
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 13:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Computer says no
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Geruchten gaan dat TimothyB en Remi nog steeds aan het ouwehoeren zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 13:30 
 
Hardtraxx Newbie

Hier ook weer een beetje hersteld.

We zijn met de auto gekomen rond 21:15, van te voren parkeerkaart gehaald zodat we naast de Mac Donalds konden parkeren. Ticketscan, kluisjes halen en fouilleren gingen allemaal erg vlot. Een beetje te vlot, mijn vriendin werd niet eens gefouilleerd. Erg vreemd dat wel. Binnen nergens lang hoeven te wachten ondanks dat het bij binnenkomst nog een beetje druk was. De hele avond ergens linksachter gestaan en fijn genoeg ruimte gehad om te dansen. De stage en show waren weer zoals we van Q en Qlimax gewend waren. Super gaaf ook dat die podiumdelen tussen en tijdens de set veranderde!

Wel twee keer weg moeten sprinten door een stel idioten met traangas. na de tweede keer ben ik naar de Merchandise stand gelopen om beveiliging te halen. Die kwamen nogal traag op gang en ik heb nog moeten wachten totdat ze bereid waren om met mij mee te lopen. Dat viel mij overigens sowieso op. Waar the f*ck was de beveiliging deze avond? Normaal vind ik dat gepatrouilleer door het publiek elke 5 minuten een beetje overdreven, maar ik vond de beveiliging wel erg passief deze avond. Ze waren ook amper zichtbaar, en sommige stonden de halve tijd met de rug naar het publiek op hun telefoon te kijken.

Desondanks wel erg goede setjes gehoord van Sound Rush, BM, PN. Nog even extra kudos naar Sound Rush voor het draaien van Tokyo van Tatanka. Paste erg goed in het Thema met de stage. Coone heeft me helaas weinig kunnen boeien, Wildstylez zette weer een lekkere set neer! Ik ben geen fan van SZP, maar zelfs de experimentele kicks van SZP klonken erg goed. Het geluid vond ik over het algemeen ook erg goed (linksachter). Het stond alleen wel tering hard, en had er vaak zelf last van ondanks mijn oordoppen (op maat gemaakte). Tweekacore heel weinig van verwacht, en hebben die verwachting ook waargemaakt. Niet meer doen Q-dance!

We zijn rond 06:00u naar huis gegaan omdat we het wel een beetje gezien hadden. Beginnen toch wel te merken dat we weer wat ouder aan het worden zijn. Zo te lezen ook niet veel meer gemist van Dr. Peacock ;-) Al met al weer een hele fijne Qlimax editie, veel beter dan het haar ervoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 13:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Iemand enig idee wat de stage (en de veranderingen) met het thema te maken hadden? Ik heb hem een miljoen keer zien veranderen, maar geen flauw idee wat het nou precies moest zijn allemaal hoor.

Volgens Reddit is de stage waarschijnlijk gebaseerd op Ghost in the Shell:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 13:47 
 
Hardtraxx Veteran

Nou, mijn 3e Qlimax, en denk ook wel de laatste.
Als show helemaal jou ding, in een grote hal, ja dan krijg je van Qlimax een harde plasser. Ik zelf daarintegen moest er vaak nog op gewezen worden dat er überhaupt wat was veranderd. Ik betrapte mijzelf er gewoon op dat al die 'show' eromheen mij niet boeit.

Organisatorisch was alles wel goed geregeld. Vooral binnenkomen was prima te doen, wij waren er zo rond 21:10. We hadden heel snel onze kluis ook bemachtigd en konden (helaas) ook zo doorlopen door de beveiliging. Mijn vriendin werd overigens wel heel goed gefouilleerd door de vrouwelijke bewaakster. Goed alle randen helemaal nagekeken en alles uit het tasje gehaald en zelfs in de labello werd gekeken of er wel labello inzat. Zoals het hoort.

Eenmaal in de zaal was het wachten op de muziek.
Luna: dikke set, waardige opening. Miste alleen Unlocked.
Sound Rush: Niet helemaal mijn ding, maar zaten wat leuke tracks tussen.
Coone: voor mij persoonlijk minst interessante hardstyle artiest van de avond en dat heeft hij weer bevestigd. Gewoon niet mijn ding.
Bass modulators: leuke set. Niets meer, niets minder.
Wildstylez: iets meer van verwacht eigenlijk. Denk dat ik ook liever een DJ set van hem had gezien.
Sub Zero Project: Vette set, ook nog wat onverwachte platen gehoord. Gewoon wat je er van verwacht.
Tweekacore was tweeka*insert ziekte*
Phuture noize: redde mijn avond op muzikaal gebied. Sowieso onwijs veel nieuw materiaal en de overige tracks waren prima keuzes. En dan shallow waters nog weer horen :cry:
Kwartier die drie knapen samen laten draaien hoefde ook niet echt. Voor de show snap ik het wel hoor, maar toch..
B-freqz: gevalletje meer van verwacht. Dat BPM op het laatst is ook gewoon kut. En je hebt zulke vette tracks en dan ga je weer Renegades draaien???
Peacock: half uurtje was genoeg.

6:45 gingen we dan ook mooi ver voor de drukte huiswaarts.

Oh en AUB begin eens mensen te verplichten dat ze hun rugzakken in een kluis stoppen!! Betaal je godverredomme paar 100€ om hier heen te komen met al je kut vriendjes om vervolgens te besparen op een locker en sleep je dat tyfus ding de hele tijd mee door het publiek. Sowieso: buitenlanders zijn kut. In omgang met mensen, in doen en laten, aandacht vragen en natuurlijk drugs. Bah.

Al met al een leuke avond gehad, en mijn Partyflock waardering is dan ook op een 'goed' uitgekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 13:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
RomanAnthony schreef:
Iemand enig idee wat de stage (en de veranderingen) met het thema te maken hadden? Ik heb hem een miljoen keer zien veranderen, maar geen flauw idee wat het nou precies moest zijn allemaal hoor.

Volgens Reddit is de stage waarschijnlijk gebaseerd op Ghost in the Shell:


Oké, wel vet. Maar wat heeft dat met 'The Gamechanger' te maken dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 13:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Vind persoonlijk dat uur Peacock ook behoorlijk misplaatst.

Je geeft fucking Angerfist 45 minuten en Tha Playah zelfs een half uur en vervolgens geef je die eentonige half gejatte onzin een volledig uur. Ook Partysjeezer kreeg maar een half uur

Komt waarschijnlijk omdat Sefa flink aan terrein heeft gewonnen en Peacock eigenlijk gewoon hetzelfde is. En komt jatten niet bij elk genre voor? Sowieso is het erg extreem bij hardstyle en hardcore, maar ook gewoon bij house, dubstep of popmuziek hoor. Vroeger had je een Scooter en een Mad House (alleen maar covers van Madonna).

Vond het in vergelijking met voorgaande jaren wel erg rustig op het einde. Vanaf B-Freqz eigenlijk.

Lag het trouwens aan mij of was in het begin van de avond dat ronde ding wat voor de stage hing ontzettend irritant? Stond voornamelijk het Qlimax logo op, naam van de dj bij aankondiging en kwamen lasers en lichten uit. Een ervan was echt heel erg fel. Zat linksonder. Kon nog net met beide benen aan de grond blijven. Gelukkig werd die later in de avond niet meer gebruikt, anders zat ik op de EHBO gok ik zo. Namelijk al een paar keer gehad dat ik op een gegeven moment gewoon niks meer kon zien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 13:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Pannenkoek schreef:
RomanAnthony schreef:
Iemand enig idee wat de stage (en de veranderingen) met het thema te maken hadden? Ik heb hem een miljoen keer zien veranderen, maar geen flauw idee wat het nou precies moest zijn allemaal hoor.

Volgens Reddit is de stage waarschijnlijk gebaseerd op Ghost in the Shell:
video


Oké, wel vet. Maar wat heeft dat met 'The Gamechanger' te maken dan?

Da's een goeie, kun je beter aan Q-Dance vragen :P Je kunt diezelfde vraag natuurlijk tot op zekere hoogte stellen bij die vogel van 2016 en andere stages.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 14:23 
 
Hardtraxx Addict

Rond kwart over 10 aangekomen bij Gelredomen en waren ook binnen kwartier binnen, wel net de opening gemist, wat wel jammer was. Maar wat een stage zeg, vele malen beter dan vorig jaar. Set van Sound Rush was echt heerlijk, zat er gelijk lekker in. Breakaway, Say My Name en de nieuwe met Headhunterz zijn erg fijne platen. Geen hoge verwachtingen bij Coone, maar was toch een prima set (World Renowned, Dark Sun, Get It Started :loving: ). Hierna Bass Modulators die ook een hele dikke set hebben neergezet. Geweldig om Oxygen Remix door het Gelredome te horen. Tweede helft ook slachtoffer geweest van het traangas incident. Stond er nog wel 15 meter van af ongeveer, maar kreeg al een rare smaak in me keel en ogen begonnen te tranen. Toen ik opzij keek kwamen er al mensen naar ons toegerend met shirt voor hun mond, dus wist al hoe laat het was. Nog een kwartier staan hoesten en tranen en toen was het gelukkig beetje over. Erg triest dat dit gebeurd.
Wildstylez had ik eigenlijk wat meer van verwacht, maar alsnog prima. Nieuwe plaat met E-Life was wel een van de hoogtepunten van de avond.
Sub Zero Project was ook erg dik. Leuke edits en kicks kwamen goed door. Geluid was hele avond erg goed, maar stond vrij hard zelfs met oordoppen. Na SZP snel naar de tribune gegaan, want Tweekacore was de volgende. Genoeg al over gezegd hier, dus laat dat maar even achterwege.
Even wat uitgerust en weer terug naar het midden gegaan voor de set waar ik al hele week naar uit keek: Phuture Noize. Holy shit zeg, echt met afstand de beste set van dit jaar. :worship: Die nieuwe platen en goede sfeer in combinatie met die show, was echt fantastisch. Hij is de beste producer op dit moment voor mij en dat heeft hij hier opnieuw bewezen.
Kwartier samen met SZP was ook leuk, alleen niet nodig. Had dat dan weggelaten, Peacock een kwartier korter gedaan en dan een suprise act met D-Sturb, Adaro of KELTEK bijvoorbeeld.
B-Freqz was ook erg vet, maar had eigenlijk geen soloplaten verwacht. Was fijn om B-Front en Adrenalize collab, Believe en Sons of Anarchy te horen, maar Renegades, Mysterias en Pump It Loud remix had dan weer niet gehoeven. Tijdens B-Freqz kreeg ik het al erg zwaar, dus nog eventjes gezeten en nog 20 minuten Dr Peacock gezien. Was wel leuk, maar werd vrij eentonig en was ook helemaal op.

Kortom, erg genoten deze avond. Alle sets, op Tweekacore en Dr Peacock na, waren heel sterk. Ook veel nieuwe platen gehoord en op eerste gehoor zat er geen slechte bij. Show en stage was ook echt ziek gedaan. Al die veranderingen waren echt geniaal gedaan. Vond het wel jammer dat vanaf PN ongeveer dat soort embleem wat voor het podium hing het niet meer deed. Die visuals daarop waren echt gaaf.

+++ Phuture Noize :loving:
++ Stage, licht, geluid
+ Bass Modulators, Sound Rush en Sub Zero Project
- Tweekacore
-- Traangas incident(en)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Da's een goeie, kun je beter aan Q-Dance vragen :P Je kunt diezelfde vraag natuurlijk tot op zekere hoogte stellen bij die vogel van 2016 en andere stages.


Bij Rise of the Celestials werd naderhand nog een prima uitleg-artikel gepubliceerd over de stage en de veranderingen naarmate de avond vorderde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 14:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Da's een goeie, kun je beter aan Q-Dance vragen :P Je kunt diezelfde vraag natuurlijk tot op zekere hoogte stellen bij die vogel van 2016 en andere stages.


Vond de afgelopen jaren wel vrij duidelijk. Vorig jaar The Temple Light spreekt denk ik voor zich. Rise of the Celestials in 2016 was een fenix die weer herrees naar iets of iemand. 2015 weet ik eerlijk gezegd niet echt, want was niet aanwezig en weet niet wat er allemaal op dat scherm getoond werd. 2014 spreekt ook wel voor zich denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 15:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Pannenkoek schreef:
RomanAnthony schreef:
Iemand enig idee wat de stage (en de veranderingen) met het thema te maken hadden? Ik heb hem een miljoen keer zien veranderen, maar geen flauw idee wat het nou precies moest zijn allemaal hoor.

Volgens Reddit is de stage waarschijnlijk gebaseerd op Ghost in the Shell:


Oké, wel vet. Maar wat heeft dat met 'The Gamechanger' te maken dan?


Het gezicht changede toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 15:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Pannenkoek schreef:
RomanAnthony schreef:
Iemand enig idee wat de stage (en de veranderingen) met het thema te maken hadden? Ik heb hem een miljoen keer zien veranderen, maar geen flauw idee wat het nou precies moest zijn allemaal hoor.

Volgens Reddit is de stage waarschijnlijk gebaseerd op Ghost in the Shell:


Oké, wel vet. Maar wat heeft dat met 'The Gamechanger' te maken dan?




dat er achter elk gezicht een veranderende mate van intersubjectiviteit schuilt
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 15:17 
 
Hardtraxx Veteran

Bastiaan schreef:
Moest het niet een soort nar voorstellen, beetje net als bij saw achtig masker. Die dan het spel van de nacht heeft bepaald en naarmate hij andere forms aan nam was het een ander deel van de avond.


Nee het is overduidelijk een Geisha
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 15:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik zou het best tof vinden als ze (weer eens) wat van die creatieve gekkies van Q op zouden snorren om te laten zien hoe zo'n productie als Qlimax tot stand komt. Bij dezen vast een pluim voor jullie vanwege de toffe shows!!

Geen pluim trouwens voor VJ met kut rgb stroboscopen. Kan het niet onvermeld laten. Het lijkt mij nou eens mega als die dingen eens uitvallen ipv het geluid
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 17:56 
 
Hardtraxxer

Hoe zat nou met die mystery guest? Wie was dat of moest dat zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 18:02 
 
Hardtraxx Addict

DJQuasar schreef:
Hoe zat nou met die mystery guest? Wie was dat of moest dat zijn?

Er was geen suprise act. Enige 'surprise' was dat Sub Zero Project, Phuture Noize nog joinde voor het laatste kwartier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 18:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Geen pluim trouwens voor VJ met kut rgb stroboscopen. Kan het niet onvermeld laten. Het lijkt mij nou eens mega als die dingen eens uitvallen ipv het geluid


Behalve tijdens Tweekacore, heb nog liever duizend van die stroboscopen op m'n bek dan die ellende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 19:06 
 
Hardtraxxer

Dacht dat mijn poep verhaal erg was maar dit slaat echt alles:
https://www.dumpert.nl/mediabase/7571195/e87ffa2b/hoe_was_qlimax_.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 19:25 
 
Hardtraxx Addict

Goku schreef:
Dacht dat mijn poep verhaal erg was maar dit slaat echt alles:
https://www.dumpert.nl/mediabase/7571195/e87ffa2b/hoe_was_qlimax_.html

Heb je nu zelf iets ingestuurd naar Dumpert in de hoop dat het incident van jouw wel meevalt? Zo gemakkelijk kom je er niet vanaf.

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 19:38 
 
Hardtraxxer

Uniforce schreef:
Goku schreef:
Dacht dat mijn poep verhaal erg was maar dit slaat echt alles:
https://www.dumpert.nl/mediabase/7571195/e87ffa2b/hoe_was_qlimax_.html

Heb je nu zelf iets ingestuurd naar Dumpert in de hoop dat het incident van jouw wel meevalt? Zo gemakkelijk kom je er niet vanaf.

:P


Je hebt me door :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 19:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Echt een geweldige Qlimax gehad! We kwamen binnen en meteen begon Luna met z'n eerste plaat. Was echt een verrassende set (wel een rare opbouw, maargoed) met tracks als Chaser. Jammer dat het geluid hier nog niet optimaal was. Sound Rush was (zoals gewoonlijk) weer genieten. Ik mag dat stijltje wel van ze, en mooi om te zien dat ze er zelf ook van genoten.

Coone was wel vermakelijk, heb er niet veel mee maar was geen straf om dit te horen. Bass modulators eigenlijk hetzelfde verhaal als Coone. Baalde wel ontzettend dat ze Oxygen (Clockartz Remix) al na de 1e climax uitmixten. Halverwege deze set stonden we midden in zo'n traangasding (wisten eerst niet wat het was) maar sloeg meteen op je keel en ogen. Vervolgens met naar schatting een honderd man de tribune op gevlucht, ontstond meteen een gat in de menigte. Zag nog een aantal gasten z'n 'beklag' doen bij een beveiliger aan de trap, maar die leek er niet veel moeite en energie in te willen stoppen....

Wildstylez Live was echt genieten. Eindelijk weer eens een live-set meegemaakt waar echt tijd en moeite in gestopt was, alles liep heerlijk over in elkaar. Sub Zero Project daarna was echt geweldig. Zoals ik hier al meerdere keren heb gelezen; je houdt er van of je vindt het helemaal niks. Ik kan die wazige kicks van hun echt waarderen. Speciale vermelding voor die nieuwe collab met D-Block & S-Te-Fan en die Adagio For Strings remix, wat klonken die teeeeering goed live (L) .

Vervolgens tijdens Tweekacore op de tribune gezeten, normaal al geen fan van hun maar dit kon ik helemaal niet hebben. Je zag dat meerdere mensen ff wat anders gingen doen, want de zaal was een heel stuk leger. Daarnaast de set van de avond: Phuture Noize. Van al z'n nieuwe nummers vond ik die waar al een preview van online was gegooid het best: A New Day. Wat een ontzettend dikke plaat weer!! Leuk ook dat SZP weer even joinde al was het (buiten We Are The Fallen en The Project) gewoon 15 minuten extra PN. Ook mooi om te zien dat de zaal uitbundig meedeed bij de melodieën van PN.

Vervolgens B-Freqz was ook genieten. EINDELIJK zowel The End als Destroy You gehoord! De beste B-Freqz platen voor mij, en dan ook nog beide gedraaid op Qlimax! Maar de grootste kippenvel kreeg ik bij die B-Front & Adrenalize collab, wat is die be-la-che-lijk goed :loving: Enige minpuntje: het BPM.... Doe ff normaal zeg.

Na 1 nummer van Peacock naar huis gegaan. Heb niks met die muziek en zat er ook helemaal doorheen. Nog wel een speciale vermelding voor de stage. Wat waren die transformaties heel de nacht geweldig om te zien! Goed werk Q-Dance!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 19:48 
 
Hardtraxx Veteran

Traangas was tijdens SZP tijdens een track waar ik nog steeds geen titel van weet. Was een oudere track
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 19:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Is meerdere keren geweest, want ik kan me nog herinneren dat die Live Forever plaat gedraaid werd door BM.
Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten