Van de vier edities dat ik op Qlimax ben geweest is dit (naast 2016) wel de beste editie geweest.
Vanaf het begin binnen bij Luna, vond het wel leuk dat hij eigenlijk gewoon schijt had aan de opbouw en draaide waar hij zin in had. Sound Rush was fijn melodieus spul. Coone heeft me aangenaam verrast met onder andere Dark Sun, Get It Stared en Hurricane. Bass Modulators was op en top genieten (die Shadows Remix met die show erbij

). Wildstylez Live was echt heel erg goed. Sub Zero Project heeft me daarna aangenaam verrast, was ze een beetje moe om eerlijk te zijn maar op Qlimax was dit gewoon supervet. Tweekacore was behoorlijk misplaatst, maar ik vond het niet zo slecht als dat anderen het hier laten lijken, wel sneu dat hier de muziek drie minuten uitviel. Phuture Noize en B-Freqz daarna waren voor mij de sets van de avond, alleen maar goede nummers voorbij horen komen (al was ik verbaasd hoeveel andere platen B-Freqz er nog bij pakten, maar daar klaag ik uiteindelijk niet over). Dr Peacock daarna was een mooie afsluiter van een toch al heerlijke avond, kan frenchcore echt wel waarderen voor een uurtje
Geluid en show waren subliem waar wij stonden, daarnaast geen last gehad van de traangas-incidenten. Erg mooie avond gehad uiteindelijk en ook nog even een aantal Hardtraxxers tegen het lijf gelopen