Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 13:42 
 
Hardtraxxer

ThaOwner schreef:
De controle bij de ingang was dan ook wel dramatisch.
Helft kon zo doorlopen. Er werd amper gefouilleerd..


DTiM12 schreef:
Ticketscan, kluisjes halen en fouilleren gingen allemaal erg vlot. Een beetje te vlot, mijn vriendin werd niet eens gefouilleerd. Erg vreemd dat wel.

Waar the f*ck was de beveiliging deze avond? Normaal vind ik dat gepatrouilleer door het publiek elke 5 minuten een beetje overdreven, maar ik vond de beveiliging wel erg passief deze avond. Ze waren ook amper zichtbaar, en sommige stonden de halve tijd met de rug naar het publiek op hun telefoon te kijken.


RTM93 schreef:
We hadden heel snel onze kluis ook bemachtigd en konden (helaas) ook zo doorlopen door de beveiliging. Mijn vriendin werd overigens wel heel goed gefouilleerd door de vrouwelijke bewaakster. Goed alle randen helemaal nagekeken en alles uit het tasje gehaald en zelfs in de labello werd gekeken of er wel labello inzat. Zoals het hoort.


wolbie schreef:

Ik werd ook niet gecontroleerd en mocht zo door lopen. Wij kamen later aan, dus de drukte was al weg. De enige die bij de poortjes stonden waren wij. Dus ook als het niet druk is lieten zie de meeste zo door lopen.


heggenschaar schreef:
Ingang Q helemaal rechts, amper aangeraakt en nergens in gekeken. Was wel letterlijk als eerste binnen bij Q dus weet niet of het later verbeterde daar


FRchris92 schreef:
Bij ingang E moest ik enkel m'n zakken leeghalen maar mocht ik daarna gewoon doorlopen. Dit was rond half 11 meen ik... Zelfs bij de toegangspoorten van de lokale FC word ik beter gefouilleerd. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet trouwens wel zeggen dat zelfs met mijn 25 db demping doppen het geluid flink open was gezet. Het klonk perfect, daar lag het zeker niet aan! Maar ik vond het toch wel aan de harde kant. Ik heb medelijden met de mensen zonder oordoppen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik heb medelijden met de mensen zonder oordoppen..

Kun je toch geen medelijden mee hebben? Is toch hun eigen domme schuld/keuze :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 14:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik moet trouwens wel zeggen dat zelfs met mijn 25 db demping doppen het geluid flink open was gezet. Het klonk perfect, daar lag het zeker niet aan! Maar ik vond het toch wel aan de harde kant. Ik heb medelijden met de mensen zonder oordoppen..

Inderdaad behoorlijk last gehad naderhand. Maar was voornamelijk van het laatste uurtje wat eigen voornamelijk snel opvolgende stompe kicks was. Scheelt ook altijd wel als veel mensen de vloer verlaten waardoor het geluid een stuk beter doorkomt. Bij SZP vond ik het een stuk minder intens en hoorde ik af en toe alleen die debiele tok overal overheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had met oordoppen in perfect geluid ja.

Zonder zou ik echt niet meer willen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Hoe vonden jullie die kerel zingen tijdens de set van Bass Modulators? Het mij niet opgevallen in de zaal, maar volgens een thuisblijver die de Livestream aan het volgen was zou het echt enorm vals moeten zijn geweest..


Misschien je maatje een keer naar de huisarts sturen om zijn oren te laten uitspuiten? Grappig dat hij er zo'n andere kijk op heeft dan de rest van de mensen wat ik online lees. Check bijvoorbeeld: nieuwe-tracks-hs/bass-modulators-feat-bram-boenders-id-live-forever-t65506.html. Ik vond het live gewoon prima klinken, dit kwam natuurlijk ook deels omdat de studio vocalen ook onder de plaat zaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 15:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik heb medelijden met de mensen zonder oordoppen..


Aangezien mijn doppen nog onderweg zijn, zonder gelopen en totaal geen last gehad. Waar ik vroeger nog wel eens met ruis terug kwam, had ik daar ditmaal totaal geen last van.

Ik vond wel (zal ook wel afhankelijk van de plek waar je stond zijn) dat er teveel met geluid gekloot werd. Het ene moment kon ik op normaal volume praten, waarna ik misschien een uur later echt bij iemand in het oor moest schreeuwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 15:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het Gelredome is qua geluid ook gewoon een kutlocatie, heb er nog nooit echt helder geluid meegemaakt en als je achterin bij de tribunes staat hoor je eigenlijk alleen maar bass. Wat een echobak is dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 16:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb deze avond wonder boven wonder een keer geen Shiverz gehoord :P of ik moet hem net misgelopen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 17:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
Het Gelredome is qua geluid ook gewoon een kutlocatie, heb er nog nooit echt helder geluid meegemaakt en als je achterin bij de tribunes staat hoor je eigenlijk alleen maar bass. Wat een echobak is dat.


Als je op de goede plekken staat is het geluid heel goed, maar inderdaad richting de zijkanten en de tribunes gaat het enorm galmen en overheerst de bass enorm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 19:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik moet zeggen dat ik vanaf de set van Coone het geluid echt heerlijk vond. Tot aan Dr Peacock vond ik het echt heerlijk geluid. Heb voornamelijk links voor gestaan en tijdens het rondlopen vond ik het geluid nog steeds erg fijn :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet hoe het kan maar in de Gelredome klinken tracks als je op de goede plek staat warmer en voller dan bijvoorbeeld de HMH. Dat klinkt wat sterieler en schoner (maar wel harder overal).
Op de een of andere manier hou ik er wel van hoe het klinkt in de Gelredome :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik stond rechtsvoor en het geluid was echt subliem daar.

Heb ook even op de decks rechts gestaan en daar was het niet te best.

Het ligt er heel erg aan waar je staat ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 23:12 
 
Hardtraxx Newbie

TiMOTHYb schreef:
spector45 schreef:
Ik lees zoveel over slechte controle bij het fouilleren...
Wij hadden ingang Q, Nou werd even goed gefouilleerd. Had een vrouwelijke bewaakster, maar die fouilleerde overal.. Kneep zelfs tussen me benen dat ik dacht wow wtf is dit..
Zowel ook bij vrienden van me gebeurde dit.. En die stonden een ander poortje, Was rond 20 over 10. En was gewoon normaal te doen met de drukte

Was de eerste keer in jaren dat ik ze zo goed heb zien fouilleren

Lijkt me geniaal, ik zou gewoon ff terug voelen. Jammer dat het altijd van die kort pittige bouviers zijn.


Ik zei nog van Lekker, maar toen noemde ze me een viespeuk.... Ik zo ja daar mag jij anders ook niet fouilleren en toen moest de collega naast haar lachen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 09:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol: 't is altijd wel uitkijken, voor hetzelfde geval wordt je ff in elkaar gebeukt
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 13:46 
 
Hardtraxxer

Dik feestje gehad, vele malen beter dan vorig jaar. Niet beter aan 2016, maar daar tipt niks meer aan, mede omdat dit mijn eerste keer was. Pepperspray was een raar momentje, dacht eerst dat ik een vonkje van een sigaret had ingeademd en geen lucht meer kreeg, daarna werd ik meegetrokken en ging iedereen naar de kant rennen. 5 minuten later was het of er niks was gebeurd. Bijzonder genoeg is er echt geen 1 project one track gedraaid. Had eigenlijk alle nieuwe tracks wel verwacht, verspreid over de artiesten of door sound rush.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 14:25 
 
Hardtraxxer

RikxMusic schreef:
Bijzonder genoeg is er echt geen 1 project one track gedraaid. Had eigenlijk alle nieuwe tracks wel verwacht, verspreid over de artiesten of door sound rush.

Headhunterz & Wildstylez - Project 1 (Sound Rush Remix) & Project One - The Zero Hour (Phuture Noize Remix)
Zijn gedraaid :P dus indirect toch P1 platen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 15:22 
 
Hardtraxxer

Byron schreef:
RikxMusic schreef:
Bijzonder genoeg is er echt geen 1 project one track gedraaid. Had eigenlijk alle nieuwe tracks wel verwacht, verspreid over de artiesten of door sound rush.

Headhunterz & Wildstylez - Project 1 (Sound Rush Remix) & Project One - The Zero Hour (Phuture Noize Remix)
Zijn gedraaid :P dus indirect toch P1 platen


haha. :huh: Klopt inderdaad maar ik bedoelde geen geremixte platen. Gewoon (nieuwe) original project one platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van de vier edities dat ik op Qlimax ben geweest is dit (naast 2016) wel de beste editie geweest.

Vanaf het begin binnen bij Luna, vond het wel leuk dat hij eigenlijk gewoon schijt had aan de opbouw en draaide waar hij zin in had. Sound Rush was fijn melodieus spul. Coone heeft me aangenaam verrast met onder andere Dark Sun, Get It Stared en Hurricane. Bass Modulators was op en top genieten (die Shadows Remix met die show erbij :drool: ). Wildstylez Live was echt heel erg goed. Sub Zero Project heeft me daarna aangenaam verrast, was ze een beetje moe om eerlijk te zijn maar op Qlimax was dit gewoon supervet. Tweekacore was behoorlijk misplaatst, maar ik vond het niet zo slecht als dat anderen het hier laten lijken, wel sneu dat hier de muziek drie minuten uitviel. Phuture Noize en B-Freqz daarna waren voor mij de sets van de avond, alleen maar goede nummers voorbij horen komen (al was ik verbaasd hoeveel andere platen B-Freqz er nog bij pakten, maar daar klaag ik uiteindelijk niet over). Dr Peacock daarna was een mooie afsluiter van een toch al heerlijke avond, kan frenchcore echt wel waarderen voor een uurtje :)

Geluid en show waren subliem waar wij stonden, daarnaast geen last gehad van de traangas-incidenten. Erg mooie avond gehad uiteindelijk en ook nog even een aantal Hardtraxxers tegen het lijf gelopen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was gezellig, pik. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 18:48 
 
Hardtraxx Veteran

Zeker weten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 20:42 
 
Hardtraxxer

Eerste set is online :thumbsup:
Luna:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 20:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Slechts in 1080p, dat is dan weer raar. Je pronkt met een 4k HDR stream om vervolgens je sets in 1080p te uploaden :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duurt meestal ff totdat Youtube het in 4K verwerkt heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 21:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een fijn setje zeg van Luna :clap:
Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten