Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 21:45 
 
Hardtraxxer

broodjebeenham schreef:
wolbie schreef:
Wat is die stream kijken kut zeg. Op YT is het verspreid over labels/artiesten. Dus dan maar via Q-Dance iPhone app streamen naar de Apple TV. Met geen mogelijk aan het werken te krijgen stream klapt er elke keer uit. Dus via Q-Dance website met macbook naar Apple TV streamen, lijkt iets stabieler maar gaat ook nog vaak mis. Dit soort dingen kan ik de "the day after" echt niet aan :/ . Ik wil gewoon rustig even nagenieten. Er zijn zoveel goede platformen om live te streamen (lees youtube). Kies daar dan gewoon voor i.p.v. zelf iets te ontwikkelen wat niet 100% werkt.


Ja, hoe durven ze de stream die ze gratis regelen in 4K HDR via hun eigen platform laten gaan!!1!!1!! :list:


Ik snap niet helemaal wat je hiermee probeert te zeggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond het muzikaal en qua show dit jaar weer een goede editie. Af en toe wat verrassende nummers tussendoor in setjes waar je het niet verwachtte. Tweekacore gelukkig niet veel van meegekregen maar wat ik hoorde vind ik dit dus gewoon niet thuishoren op Qlimax.

Gelukkig kwam hierna de set van de avond. Phuture Noize vond ik zo bizar goed. Ook iets van 6 nieuwe tracks gedraaid, en heel mooi om te zien dat de zaal van voor tot achter helemaal los ging. Stond wel een beetje met een brok in de keel toen de laatste noten van We Are The Future werden gedraaid.

De overige setjes waren wel redelijk steady, geen enorme uitschieters meer naar mijn idee maar luisterde allemaal prima weg. Wel jammer dat ik tijdens Phuture Noize al amper energie meer over had. Laatste deel van zijn set maar stilstaand genoten vanaf de decks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 21:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tweekacore - Hakuna Matata
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 21:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wolbie schreef:
Ja, hoe durven ze de stream die ze gratis regelen in 4K HDR via hun eigen platform laten gaan!!1!!1!! :list:


wolbie schreef:
Ik snap niet helemaal wat je hiermee probeert te zeggen?


Dat als een organisatie bij een duur evenement niet alleen besluit te streamen zodat zij die thuis moeten blijven het ook mee kunnen maken, maar zelfs de moeite neemt om het in 4K HDR kwaliteit met meerdere camera's te streamen, het nogal ondankbaar is om te klagen dat je 12 uur nadat het evenement is afgelopen nog niet alles perfect verwerkt en gecategoriseerd hebt. Daarnaast heeft Q gewoon een lopende rebroadcast op hun website staan, en is hun intentie misschien ook helemaal niet om alles meteen klaar te hebben liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 23:05 
 
Hardtraxxer

ah oke
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij mij werkt het wel gewoon allemaal (Android) dus misschien moet je 't daar maar eens in zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
[Hij had nog een terror plaat klaar staan maar Q zetten het stop door de tijd.

Hij draaide een uur en hij weet zelf ook hoe laat het afgelopen was toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 08:26 
 
Hardtraxxer

Jammer dat de schermen tijdens Tweekacore het niet meer deden. Gelukkig ging het grote scherm weer aan in het begin van de set van Phuture Noize. Het kleine scherm kregen ze niet meer aan de praat helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 08:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Livesets bijna allemaal terug kunnen kijken en met stijgende verbazing zitten kijken stage en show. Letterlijk elke set veranderde vanalles, vooraf en tijdens. Zelfs als je denkt dat het een face is, zit er wel weer één of ander beest in verwerkt. In combi met die 2 halve manen ervoor, jezus.. echt een sicke productie als je het mij vraagt. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 09:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand enig idee wat de stage (en de veranderingen) met het thema te maken hadden? Ik heb hem een miljoen keer zien veranderen, maar geen flauw idee wat het nou precies moest zijn allemaal hoor.

En oh ja. Fucking Tweekacore. Heb het een eerlijke kans gegeven hoor, maar dit was wel zo enorm misplaatst. Heel uur Peacock was ook wel te lang.

Verder een topnacht gehad. Nu weer bloeien op de werkvloer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 09:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind persoonlijk dat uur Peacock ook behoorlijk misplaatst.

Je geeft fucking Angerfist 45 minuten en Tha Playah zelfs een half uur en vervolgens geef je die eentonige half gejatte onzin een volledig uur. Ook Partysjeezer kreeg maar een half uur

Sowieso hoop ik dat Q-Dance wel leer trekt uit de kaartverkoop, het lage aantal Nederlanders, het hoge aantal vdk buitenlanders dat er waren (heb gehoord dat de EHBO het behoorlijk druk had naast het traangas) en dat mensen goedkoop kaartjes scoren om vervolgens traangas af te steken (liggende aan of ze zelf aangaven dat mensen snel door de fouillering heen moesten of dat het bedrijf enorm laks was).

Dat ze in ieder geval even een frisse twist geven aan Qlimax, je kan prima een half misplaatste act hebben op Qlimax zoals Da Tweekaz vorig jaar. Adaro en Zatox waren in 2015 ook enorm kut, Brennan met zijn pop setje in 2016, en zo was Code Black dat ook in 2013 met alleen maar van die hoge vrolijke melodieën. Maar hou het toch bij "Qlimax" en niet een willekeurig standaard line up op een indoor feest.

De show e.d. zijn toch altijd wel dik in orde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 09:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja, beter hadden ze gewoon 30 min normale hardcore gedaan en dan 30 min Peacock desnoods. Nu krijg je het ook nog voor elkaar dat de set ervoor (Bfreqz) al niet meer fatsoenlijk dansbaar was. Bij P1 was de aansluiting vanaf PN naar Sefa ook al onbegrijpelijk. Jammer, want productiewise zat het echt strak in elkaar. Had net zo'n totaalplaatje kunnen zijn als in 2016
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ja, beter hadden ze gewoon 30 min normale hardcore gedaan en dan 30 min Peacock desnoods. Nu krijg je het ook nog voor elkaar dat de set ervoor (Bfreqz) al niet meer fatsoenlijk dansbaar was. Bij P1 was de aansluiting vanaf PN naar Sefa ook al onbegrijpelijk. Jammer, want productiewise zat het echt strak in elkaar. Had net zo'n totaalplaatje kunnen zijn als in 2016


Half uur Nosferatu laten opbouwen naar Peacock was denk ik beste geweest. En had de line-up een beetje aangepast dat we een Keltek of Adaro hadden ipv Tweekacore en het was bijna perfect geweest :)

Moet wel echt zeggen dat ik Peacock 10 keer vetter vond dan N-Vitral, die debiele melodietjes en dat gejengel, was voor een half uurtje echt lachen! Maar daarna was het wel vrij snel klaar voor mij. Op tijd naar de bus gegaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 11:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha ja had het er nog met iemand in de zaal over dat Keltek een mooie was geweest. Toch wel een beetje laf om 2x de voorgaande acts nog een keer samen te laten draaien, maar goed als het je ding is komt dat wel mooi uit natuurlijk.

Ja eens, Nossie past ook precies in mijn idee over Qlimax. N-Vitral was inderdaad ook meer een soort Pussy Lounge setje dan echt doordachte hardcore. Verder vind ik het op zich ook wel "echt lachen" een half uurtje. Ik sta nu echter al 4 feesten op rij (XQ Holland, P1, Qlimax en Resonate als je SS meetelt) heel wat (halve) uurtjes écht te lachen. Op een gegeven moment ben je ook wel uitgelachen. Het is ook over het algemeen gewoon nog een lekker uurtje scheppen en naar alles wat beweegt schreeuwen. Niet echt mijn definitie van een lekker afsluit uurtje en bovendien hebben we daar afters voor bedacht.

Grootste probleem vind ik nog dat het voor het gros niet dansbaar is. Tweekacore hadden de zaal al redelijk doodgedraaid, maar het laatste uurtje stond bijna iedereen gewoon nog een beetje te stabiliseren. Sfeer is er - voor zover die er was - echt totaal uit toen. Je merkt ook gewoon aan de massa dat een hele hoop mensen staan af te wegen of ze (net als jij) eerder het vervoer in zullen duiken of toch nog even zullen doorbijten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Haha ja had het er nog met iemand in de zaal over dat Keltek een mooie was geweest. Toch wel een beetje laf om 2x de voorgaande acts nog een keer samen te laten draaien, maar goed als het je ding is komt dat wel mooi uit natuurlijk.

Ja eens, Nossie past ook precies in mijn idee over Qlimax. N-Vitral was inderdaad ook meer een soort Pussy Lounge setje dan echt doordachte hardcore. Verder vind ik het op zich ook wel "echt lachen" een half uurtje. Ik sta nu echter al 4 feesten op rij (XQ Holland, P1, Qlimax en Resonate als je SS meetelt) heel wat (halve) uurtjes écht te lachen. Op een gegeven moment ben je ook wel uitgelachen. Het is ook over het algemeen gewoon nog een lekker uurtje scheppen en naar alles wat beweegt schreeuwen. Niet echt mijn definitie van een lekker afsluit uurtje en bovendien hebben we daar afters voor bedacht.

Grootste probleem vind ik nog dat het voor het gros niet dansbaar is. Tweekacore hadden de zaal al redelijk doodgedraaid, maar het laatste uurtje stond bijna iedereen gewoon nog een beetje te stabiliseren. Sfeer is er - voor zover die er was - echt totaal uit toen. Je merkt ook gewoon aan de massa dat een hele hoop mensen staan af te wegen of ze (net als jij) eerder het vervoer in zullen duiken of toch nog even zullen doorbijten.


Haha, je gaat gewoon te vaak man, was voor mij m'n eerste Frenchcore setje ooit, nog geen Sefa of niks gezien. Dus ging er lekker blanco in. Vond juist dat er bij Peacock veel meer mensen los gingen, die muziek maakt echt wat los bij mensen. En ik snap het ook best wel eigenlijk. Alleen je kunt er idd niet echt meer op bewegen. Laatste paar biertjes weg ge-at en mensen loeren. Toch goud man.

Nee ik heb echt een mega vette editie gehad. Oversteeg vorig jaar wel echt enorm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 11:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja misschien is dat wel een beetje het probleem. Vanaf nu weer ff koest en bedankt, tot volgend jaar. Vond het alles bij elkaar ook wel een stuk beter dan vorig jaar inderdaad, maar kwam bijvoorbeeld weer niet in de buurt bij het jaar ervoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Vond het alles bij elkaar ook wel een stuk beter dan vorig jaar inderdaad, maar kwam bijvoorbeeld weer niet in de buurt bij het jaar ervoor.

Ik ga echt steeds naar de verkeerde edities volgens mij. Goeie editie > mindere editie > goeie editie lijkt het wel.
Dan wacht ik nog wel even 2 jaar (als ik dan nog ga) met een Qlimax bezoeken, wil toch een keer mijn eigen traangas granaten testen.

TiMOTHYb schreef:
het is ook over het algemeen gewoon nog een lekker uurtje scheppen en naar alles wat beweegt schreeuwen.

Niet alleen het laatste uur hoor.

TiMOTHYb schreef:
e merkt ook gewoon aan de massa dat een hele hoop mensen staan af te wegen of ze (net als jij) eerder het vervoer in zullen duiken of toch nog even zullen doorbijten.

Zit liever in de bus te ouwehoeren dan het laatste uur met Filippo naar lichtjes sta te gapen, ook geen zin om nog te wachten voor de kluisjes e.d..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 12:25 
 
Hardtraxx Addict

Chroman schreef:
heggenschaar schreef:
[Hij had nog een terror plaat klaar staan maar Q zetten het stop door de tijd.

Hij draaide een uur en hij weet zelf ook hoe laat het afgelopen was toch?

Je hoort Villain zelfs. Nog vragen of het kan, dat ze nog 3 min hebben en er maar 1 nodig hadden. Maar nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Chroman schreef:
heggenschaar schreef:
[Hij had nog een terror plaat klaar staan maar Q zetten het stop door de tijd.

Hij draaide een uur en hij weet zelf ook hoe laat het afgelopen was toch?

Je hoort Villain zelfs. Nog vragen of het kan, dat ze nog 3 min hebben en er maar 1 nodig hadden. Maar nee

Goeie beslissing van Q om te stoppen dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 12:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gewoon naderhand tot half 8 blijven staan en ouwehoeren en daarna in de bus weer ouwehoeren.. oh en bij de lockers ook nog ff ouwehoeren tijdens het wachten. ff nog wat kinderlocker grappen ha ha en dan écht gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 12:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Geruchten gaan dat TimothyB nog steeds aan het ouwehoeren is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spitta schreef:
Livesets bijna allemaal terug kunnen kijken en met stijgende verbazing zitten kijken stage en show. Letterlijk elke set veranderde vanalles, vooraf en tijdens. Zelfs als je denkt dat het een face is, zit er wel weer één of ander beest in verwerkt. In combi met die 2 halve manen ervoor, jezus.. echt een sicke productie als je het mij vraagt. :cool:

KOM EENS MET BEELDMATERIAAL DAN. Jezus, ik heb alleen een wit plas masker gezien en dat heb ik een paar keer zien bewegen en dat is het. Verder lekker om me heen geloerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waren er kluisjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 13:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Spitta schreef:
Livesets bijna allemaal terug kunnen kijken en met stijgende verbazing zitten kijken stage en show. Letterlijk elke set veranderde vanalles, vooraf en tijdens. Zelfs als je denkt dat het een face is, zit er wel weer één of ander beest in verwerkt. In combi met die 2 halve manen ervoor, jezus.. echt een sicke productie als je het mij vraagt. :cool:

KOM EENS MET BEELDMATERIAAL DAN. Jezus, ik heb alleen een wit plas masker gezien en dat heb ik een paar keer zien bewegen en dat is het. Verder lekker om me heen geloerd.

HEy kjijk de setjes terug joh!!!!!!!!!!!!! zeg ik toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 13:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na wat uurtjes slaap inhalen een kort verslagje geschreven. Kwamen om 21.30 uur binnen bij ingang E, waar de eerste buitenlander al moest worden afgevoerd door zes man beveiliging/ehbo. Betaal je een godsvermogen voor een kaart en reis en krijg je vervolgens geen minuut van het feest zelf mee. :oh:

Over het algemeen geen slechte setjes gehoord, Tweekacore buiten beschouwing gelaten. :P Verrast door het aantal onverwachte (The Perfect Weapon, Ctrl.Alt.Delete en Answers (Adaro Remix)) en nieuwe platen. Ook de stage en show waren meer dan prima! :D

Verder gelukkig niks van het traangas-incident meegekregen, maar dieptriest dat zulke dingen tegenwoordig gebeuren op feesten... :thumbdown:
Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten