Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 79  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 14:29 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
niels87 schreef:
Ik had wel een erehaag en saluutschoten verwacht voor deze veteraan, 10 jaar na de laatste editie. Maar ze eren hun legendes niet meer tegenwoordig.

Ik ben volgend jaar aan de beurt maar als het dan ook Tweekacore met dokter knalpijp en traangasbomme wordt kijk ik nog wel ff. Waarom de fuck noem je sowieso je act "core" om vervolgens met de meest zaaddodende 150bpm freestyle bagger aan te komen zetten. Met je teringeenden

Ook geen panda dream mashup gehoord geen jagermeister hardcore edit. Wat een totale deceptie
was idd lachwekkend
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 14:45 
 
Hardtraxxer

Was er geen mystery guest deze editie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 15:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gondrez schreef:
Was er geen mystery guest deze editie?

Jawel, maar was zo secret dat dit nieimand is opgevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 15:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele vette nacht gehad! Echt vele malen beter dan vorig jaar.
Tweekacore weinig van mee gekregen, was een ideaal moment om ff wat te eten. Was wel mooi om te zien dat de zaal behoorlijk leegstroomde en dat het tijdens PN opeens weer een stuk drukker werd.
Verder dikke sets gehoord van Luna, Sound Rush, Wildstylez, PN en B-Freqz

SZP vond ik heel wisselend. Een aantal leuke verassingen gehoord (sutra, the humming, virtual world), maar de set miste wat drive.
Verder vond ik het eerste deel van BM ook sterk, maarja, toen moesten er van die malloten met traangas gaan smijten. Dus van de rest van de set niet veel meer meegekregen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 16:01 
 
Hardtraxxer

Vond het weer een prima editie dit jaar, na vorig jaar toch wel met wat minder verwachtingen hier heen gegaan maar qua stage en show was het weer dik in orde, doek ervoor plus bewegende delen doet het sowieso goed.
Fijnste setje denk ik Sound Rush, Tweekacore was ook erg fijn maar het tempo lag er vaak uit, zeker door die technische problemen aan het begin en dat meezing ding oid aan het eind. Heb me verder eigenlijk met alle setjes wel vermaakt muv Phuture Noize, zn huidige stijl ligt me niet en vond dit dan ook 1 van de saaiste setjes in jaren.
Zelf helemaal niks gemerkt van traangas momentjes en op de gekke talen om me heen niks gemerkt van buitenlanders, ze gedroegen zich redelijk, heeft misschien te maken met waar we stonden (decks/zaal redelijk achterin).
Al met al geslaagde editie, had na vorig jaar mn twijfels maar het is toch weer bewezen dat Qlimax iets speciaals blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Nickmallo schreef:
Een of andere tyfusdebiel die in ‘t midden van de zaal iets van traangas af laat gaan... honderden mensen lopen hoestend weg... vreselijk dit

Dat krijg je met niet uitverkocht en kaartjes van 27 euro op ticketswap... Veel tuig binnen. Viel het trouwens op qua drukte?


Ik vond het wel een fractie rustiger dan ik gewend was, net even iets meer ruimte, maakte het wel een stuk chiller.

En inderdaad tot twee keer toe (aan de rand) gestaan van waar traangas/pepperspray werd gebruikt, sloeg meteen op je ogen en je longen, maar vond wel bizar hoe relatief rustig iedereen weg liep. (Tenminste, waar wij stonden).

Verder 1 woord: Wauw... met vrij lage verwachtingen hier naartoe gegaan, maar heb eigenlijk overal wel van kunnen genieten. Tweekacore, tsjah... dat haalde wel even alle sfeer uit de zaal, pas halverwege Phuture Noize kwam ik d'r weer een beetje in. Maar prefereer wel Tweekacore boven een normaal Tweekaz setje denk ik.

The End door Gelredome :love: en tóch die B-Front & Adrenalize collab :drool:

Setje dat er voor mij persoonlijk bovenuit stak was verder wel echt die van Sub Zero Project, wat een diverse vette bak met tracks, anthem gruwelijk, en Drop 'm Down tot Universe ven D-Sturb en High Voltage. :love: Was echt precies waar ik zin in had op dat moment :thumbsup:

Podium wmbt één van de vettere Qlimax stages die ik gezien heb, bijna elke set werd er wel weer iets veranderd, toegevoegd, weg geschoven noem maar op. :worship:

Had wel het idee dat er meer mis ging dan ik ooit gezien had, Tweekacore bijna 3 minuten de muziek uit, schermen die het een half uur niet doen (o.a. bij de aankondiging van Phuture Noize). Waarschijnlijk onmacht, maar viel wel op. En had het idee dat de hoeveelheid Nederlanders enorm laag lag dit jaar, misschien door de line-up? Maar heb de tribunes nog nooit zo vol gezien, zou Vitesse jaloers op zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 16:56 
 
Hardtraxx Veteran

Supervette nacht gehad :loving: meest genoten van Wildstylez, SZP & PN en verder ook geen enkele artiest die er stond die echt tegenviel (van Coone verwachtte ik toch niet zoveel en driekwart van Tweekacore heb ik door die traangas niks van meegekregen) dus mooi gebalanceerd voor mij. Vanaf B-Freqz was ik wel helemaal kapot, nachtfeesten beginnen steeds moeilijker te worden :cry:

Dat traangas gevalletje was echt fucking raar idd, kreeg opeens geen adem meer, en werd aangetikt met 'weg hier, weg hier!' en hordes mensen tegelijk die trappen op. Dacht nog dat er een aanslag was gepleegd ofzo, in het stukje waar ik de trap op rende was er namelijk helemaal geen kalmte onder de mensen, was 1 bak paniek en chaos. Eenmaal in de hallen aangekomen viel ik nog bijna flauw, heb nog ff tegen zo'n pilaar zitten chillen. Volgens mij stond ik ook behoorlijk dichtbij de plek waar het gebeurde, want bijna niemand leek er zoveel last van te hebben als ik en een maat. Ook 60min last van m'n keel gehad terwijl we allang in de frisse lucht waren. Was wel ff gaar ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 16:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sick hoor, wij stonden op de decks toen we een behoorlijk groot gat op het veld ontstond.
Vroegen ons al af wat er was gebeurt. Helaas zijn er van die zielepieten bij, sneaky groepsvorming en dan toeslaan. Ophangen aan de hoogste boom zulk volk!! Ik moet eerlijk bekennen dat ik het aantal buitenlanders per jaar vind groeien, maar een handvol Nederlanders gesproken. Wel respect voor gasten die vanuit Australië helemaal deze kant op vliegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 17:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toen dat gat ontstond dacht ik zo van oh nee eh, geen moshpit ofzo.. en toen sloeg het indd op m'n keel, gelukkig scheelde het toen ik m'n shirt voor m'n mond deed.

Szp en pn zeker wel lekkerste set. Tweekacore was wel lachen maar misplaatst, haalde volledig de drive weg na szp. Overigens vond ik bfreqz ook kut. Komen ze weer met renegades.. als je de tijd niet vol kan maken met bfreqz nummers plan het dan wat korter in ofzo. Na bfreqz ook mooi naar huis gegaan, trek het echt niet meer tot 7 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
trek het echt niet meer tot 7 uur.

Haha ik lag ook al heerlijk in mn bedje toen de rest op Peacock stond te stuiteren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, ook weer levend. Over het algemeen een heerlijke editie gehad, denk gelijkwaardig aan vorig jaar ongeveer, op muzikaal en show gebied nog wel wat beter.

Binnenkomen ging allemaal vrij vlot. Liep 9 uur het station uit richting de pendelbus en half 10 stond ik beneden in het Gelredome, precies optijd voor Luna. Draaide een hoop vette platen maar het was echt enorm onsamenhangend en zat echt totaal geen opbouw in. Chaser al als 3e plaat draaien bijvoorbeeld xd draaide sowieso vrij hard voor een openingsset. Wel lekker verder opzich, ook leuk om Shade Of The Night weer eens te horen.
Toen viel na een langdradige opbouw het witte doek omlaag. Was nog niet echt onder de indruk van de stage, maar naarmate de avond vorderde vond ik hem wel steeds vetter omdat ze er veel mee gingen doen. Sound Rush had een erg fijn setje, eigen platen die ik erg fijn vind afgewisseld met een paar classic hitjes. En toen Coone, die beviel me een stuk beter dan verwacht moet ik zeggen. Goed vermaakt op Dark Sun :loving: , het Qlimax Anthem van hem en (volgens mij) een nieuwe D-Block & S-Te-Fan plaat. Een aantal andere platen en bootlegs/remixen klonken ook nog erg lekker.
Bass Modulators daarna was erg lekker in het begin, album plaatjes klonken lekker met als hoogtepunt Oxygen remix natuurlijk. Ook gaaf dat ze een of andere edit van Joyenergizer draaiden. 2e helft amper wat van meegekregen door een of andere droeftoeter met traangas. Ik zat eerst nog te lachen omdat we met onze groep met 3 en daarna met 4 tegelijk aan het hoesten waren, maar toen begon t ineens enorm te branden en zag ik achter mij iedereen ineens de trap op rennen. Uiteindelijk viel het bij mij wel mee maar 2 anderen uit mijn groep hebben er de rest van de avond last van gehad. :/ Ik heb Bass Modulators nog Spirit of Hardstyle, Moonraker (+1) en Shadows Remix horen draaien in de 2e helft, verder weet ik niet meer.

Toen Wildstylez, wat een held, begint bijna mijn favoriete artiest te worden als die dat al niet is, zijn liveset zat echt geweldig in elkaar. Sub Zero Project ook heel erg vet, die collab met DBSTF :surrender: verder kwam alles ook enorm goed over op dat geluid, dat vanaf halverwege Sound Rush op de plekken waar wij stonden dik in orde was. Andere nieuwe platen ook heel vet, nu al erg benieuwd naar dat album. Tweekacore even een kans gegeven, eerste 2-3 nummers waren oprecht leuk, maar nadat het geluid weg was gevallen werd t minder mijn ding en ben ik de tribune op gegaan. Uiteindelijk was t wel minder erg dan ik verwacht had.
Phuture Noize had ook weer een geweldige set neergezet. Heb 7(!) nieuwe platen gehoord en 5 daarvan klonken echt gruwelijk vet vond ik. Hij heeft zijn plekje op Qlimax dit jaar ook meer dan verdiend imo, publiek deed ook heel goed mee met zn (bekendere) tracks. :D Kwartiertje B2b met SZP was weinig bijzonders vond ik. We Are The Fallen gedraaid uiteraard, en verder de hitjes van ze die niet in hun eigen sets voorbij waren gekomen. Wel goede zet van Q om dit te doen opzich, ontstond een leuke sfeer toen. ^^ Daarna B-Freqz en dat kon eigenlijk 2 kanten op omdat ik hun platen echt enorm wisselvallig vind. Gelukkig was het op een aantal nummers na (The Unkown, Renegades en Mysterias hoeven voor mij echt niet meer) heel erg vet. Die collab van B-Front en Adrenalize was echt bizar goed. Verder ook heel erg genoten van Destroy You, The End en Hope, maar wat lag het BPM hoog zeg, deze platen en ook anderen op 165 draaien klinkt echt niet lekker. Techno kwam zelfs op 170-175 BPM uit. Ik snap dat je beetje op Peacock aan wil sluiten, maar draai dan gewoon op 158-160 BPM en sluit af met 1 of 2 hardcore platen (of Mindbenders, had prima gekund hier), maar dit was wel een flink minpunt aan hun set. :(

Na B-Freqz nog de openingsplaat van Dr Peacock meegepakt maar daarna naar huis gegaan, vond het wel weer mooi geweest en was helemaal op na een heerlijke en voldane avond. Echter wel gestoord aan het vdk-gehalte. In de 5,5 jaar dat ik naar feestjes ga heb ik het nog nooit zo hoog gezien. Mijn groep van 4 waren de enigen die ik niet vdk heb gezien volgens mij :lol: ook weer gruwelijk veel buitenlanders weer maar daar kreeg ik wel steeds minder last van naarmate de avond vorderde. Gelukkig wel weinig last gehad van de drukte.

Dat was mijn verslag alweer van een erg mooie Qlimax met uiteindelijk toch wel een vette stage. Volgend jaar met een leuke Line up denk ik wel weer aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 18:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zooo hee. Wat was dit voor 'n feest joh! Was met een groepje van 10 man die ik sinds de zomer niet meer had gezien, dus we hebben ons bij elke set links voor wel goed vermaakt. Eerste keer 2 pillen gebruikt(verspreid over de hele nacht hoor hahaha).
Tijdens Coone sloegen die in en ik wist niet wat me overkwam joh! Voelde me zo vrij en alles was zo mooi :loving: . Tijdens de set van SZP was ik m'n vriendengroep kwijt en kon ik ze niet bereiken, dus ben ik maar rondjes gaan lopen om dom tegen mensen te lullen, dus als iemand met een groene pet en zonder shirt kut aan het doen was: sorry daarvoor :whistle: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 18:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jubileum gehad. 10e keer alweer. Vond dit toch wel de minste editie van allemaal.

Begin ook oud te worden. :P Om half twee was ik al gesloopt. Sfeer was ook meh. Mis de sfeer van vroeger, waarbij het voelde alsof je herenigd werd met familie. Openingsset van Luna had ik meer van verwacht. Sound Rush gewoon prima! Coone heb ik niks mee. Bass Modulators ook tof! Wildstylez had ik liever gewoon in een normale dj set gezien. Al zat de liveset wel goed in elkaar! Sub Zero Project is nog steeds kut. Eentonige zooi. Tweekacore was bizar slecht... Phuture Noize had echt een vette set! Eindbaas. Dat kwartiertje met Sub Zero Project en Phuture Noize voegde niet veel toe. B-Freqz had ik eerlijk gezegd meer van verwacht. Dr. Peacock draaide zoals verwacht. Lekker hersenloos gas geven. Jammer van de slechte afsluiter. Had gehoopt op Sefa - The Future maar helaas! Kortom: niet best deze editie.

PS: van de kaart gehalte was weer ontzettend hoog (nadeel dat het extra opvalt als je zelf altijd nuchter bent denk ik), die buitenlanders worden steeds irritanter en dan nog die idioot wat traangas in het publiek gooide...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 18:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een hele fijne editie van Qlimax meegemaakt :D Luna was een aardige binnenkomer ^^ Erg genoten van Sound Rush, Wildstylez Live en Phuture Noize (wat een baas :worship: ) Overigens +1 voor de stage, wat zag dat er gaaf uit. Smetje op de avond was het traangas incident. Wist niet wat me overkwam. Na een korte hoestbui ging het wel weer prima. Jammer dat dit heeft moeten gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 19:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Verbaasd over het feit dat je uberhaupt traangas meeneemt naar een festival! Hoe kom je daar ook bij?
En blijf mij steeds verbazen over het hoge aantal mensen met mondkapjes op.
Al zou dat gister goed van pas zijn gekomen(A)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 19:37 
 
Hardtraxx Addict

Solis schreef:
Jubileum gehad. 10e keer alweer. Vond dit toch wel de minste editie van allemaal.

Begin ook oud te worden. :P Om half twee was ik al gesloopt. Sfeer was ook meh. Mis de sfeer van vroeger, waarbij het voelde alsof je herenigd werd met familie. Openingsset van Luna had ik meer van verwacht. Sound Rush gewoon prima! Coone heb ik niks mee. Bass Modulators ook tof! Wildstylez had ik liever gewoon in een normale dj set gezien. Al zat de liveset wel goed in elkaar! Sub Zero Project is nog steeds kut. Eentonige zooi. Tweekacore was bizar slecht... Phuture Noize had echt een vette set! Eindbaas. Dat kwartiertje met Sub Zero Project en Phuture Noize voegde niet veel toe. B-Freqz had ik eerlijk gezegd meer van verwacht. Dr. Peacock draaide zoals verwacht. Lekker hersenloos gas geven. Jammer van de slechte afsluiter. Had gehoopt op Sefa - The Future maar helaas! Kortom: niet best deze editie.

PS: van de kaart gehalte was weer ontzettend hoog (nadeel dat het extra opvalt als je zelf altijd nuchter bent denk ik), die buitenlanders worden steeds irritanter en dan nog die idioot wat traangas in het publiek gooide...


Hij had nog een terror plaat klaar staan maar Q zetten het stop door de tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 19:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

HB1992 schreef:
Verbaasd over het feit dat je uberhaupt traangas meeneemt naar een festival! Hoe kom je daar ook bij?
En blijf mij steeds verbazen over het hoge aantal mensen met mondkapjes op.
Al zou dat gister goed van pas zijn gekomen(A)


In die chaos kan je lekker mobieltjes en portemonnees jatten, daarom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
HB1992 schreef:
Verbaasd over het feit dat je uberhaupt traangas meeneemt naar een festival! Hoe kom je daar ook bij?
En blijf mij steeds verbazen over het hoge aantal mensen met mondkapjes op.
Al zou dat gister goed van pas zijn gekomen(A)


In die chaos kan je lekker mobieltjes en portemonnees jatten, daarom.

Inderdaad, gebeurt helaas al jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 20:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat ongelofelijk vet was het weer zeg!
Stage was echt bizar vet, de hele avond door vielen me er weer andere dingen in op waardoor het bleef boeien. Toen de break van het anthem erbij kwam tijdens SZP werd me het idee achter de stage ineens duidelijk haha! :D

De introshows, visuals, licht- en lasershow waren ook weer zo ontzettend vet. Dat alleen al maakt het voor mij de ticketprijs al waard! :loving:

Muzikaal gezien was het grootste gedeelte ook heel sterk. Kwamen binnen toen Luna net een kwartiertje bezig was. Paar leuke tracks wel gehoord, maar platen op als Kill The Noise zit ik om 22.00 uur nog niet op te wachten...

Sound Rush t/m Wildstylez was allemaal echt genieten. Wildstylez Live zat echt lekker in elkaar en ook de andere 3 draaiden allemaal een aantal vette nieuwe platen en wat onverwachte tracks.
Het aantal verrassende platen in sets was sowieso top. Moonraker, Ctrl.Alt.Del, The Perfect Weapon, Fearfull Symmetry, Answers (Adaro Remix). Zoiets maakt mijn halve avond al goed! :worship:

SZP was een beetje half half. Een hele set lang dit soort kicks is mij iets teveel van het goede, maar de Adagio For Strings bootleg en The Outbreak, wauw! Meer van dit soort Trance invloeden graag! :loving:

Gelukkig tijdens Tweekacore eindelijk even tijd om wat te eten. Ze draaiden de sfeer echt helemaal dood en ik had het idee dat vrijwel niemand het echt wat vond gezien het hele magere applausje wat ze achteraf kregen....

Vervolgens wel helemaal opgeladen voor Phuture Noize en dat was ook wel nodig. Met afstand de set van de avond. Wat zijn al zijn nieuwe platen gruwelijk vet!! :love:
Het kwartiertje met SZP vond ik wel een beetje onnodig moet ik zeggen.

Vond het jammer dat B-Freqz er voor gekozen hebben ook hun solotracks te draaien, daar hadden best nog wat oudere B-Freqz platen bij gekund vond ik. Die edit van Freedom was wel erg fijn. :thumbsup:

Met Peacock heb ik echt niets, dus ik vind een uur echt te veel van het goede. Een aantal platen passen qua sfeer echt wel goed bij Qlimax, maar het tempo is voor mij echt niet bij te houden... :$

Rond 06.45 uur moe maar voldaan de bus opgezocht waar het gvd nog tot na 08.00 uur duurde voordat we eindelijk begonnen te rijden.
Volgende keer lekker met de auto er naar toe denk ik.

Hoe dan ook, topfeest en ik kijk nu alweer uit naar volgend jaar!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Tweekacore even een kans gegeven, eerste 2-3 nummers waren oprecht leuk, maar nadat het geluid weg was gevallen werd t minder mijn ding en ben ik de tribune op gegaan.


Dit viel mij ook op, leek wel een normale tweeka set, zou het zijn dat hun hele liveact gefuckt was en ze "normaal" moesten draaien met tracks op de USB?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 21:07 
 
Hardtraxxer

Wat is die stream kijken kut zeg. Op YT is het verspreid over labels/artiesten. Dus dan maar via Q-Dance iPhone app streamen naar de Apple TV. Met geen mogelijk aan het werken te krijgen stream klapt er elke keer uit. Dus via Q-Dance website met macbook naar Apple TV streamen, lijkt iets stabieler maar gaat ook nog vaak mis. Dit soort dingen kan ik de "the day after" echt niet aan :/ . Ik wil gewoon rustig even nagenieten. Er zijn zoveel goede platformen om live te streamen (lees youtube). Kies daar dan gewoon voor i.p.v. zelf iets te ontwikkelen wat niet 100% werkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 21:11 
 
Hardtraxx Veteran

Gvd die edit van the zero hour van Phuture Noize.. Wat klapte die erop zeg. :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 21:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wolbie schreef:
Wat is die stream kijken kut zeg. Op YT is het verspreid over labels/artiesten. Dus dan maar via Q-Dance iPhone app streamen naar de Apple TV. Met geen mogelijk aan het werken te krijgen stream klapt er elke keer uit. Dus via Q-Dance website met macbook naar Apple TV streamen, lijkt iets stabieler maar gaat ook nog vaak mis. Dit soort dingen kan ik de "the day after" echt niet aan :/ . Ik wil gewoon rustig even nagenieten. Er zijn zoveel goede platformen om live te streamen (lees youtube). Kies daar dan gewoon voor i.p.v. zelf iets te ontwikkelen wat niet 100% werkt.


Ja, hoe durven ze de stream die ze gratis regelen in 4K HDR via hun eigen platform laten gaan!!1!!1!! :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 21:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Gvd die edit van the zero hour van Phuture Noize.. Wat klapte die erop zeg. :love: :love:

Hmm, wel leuk editje maar het origineel klapt altijd nog een stuk harder
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 21:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
wolbie schreef:
Wat is die stream kijken kut zeg. Op YT is het verspreid over labels/artiesten. Dus dan maar via Q-Dance iPhone app streamen naar de Apple TV. Met geen mogelijk aan het werken te krijgen stream klapt er elke keer uit. Dus via Q-Dance website met macbook naar Apple TV streamen, lijkt iets stabieler maar gaat ook nog vaak mis. Dit soort dingen kan ik de "the day after" echt niet aan :/ . Ik wil gewoon rustig even nagenieten. Er zijn zoveel goede platformen om live te streamen (lees youtube). Kies daar dan gewoon voor i.p.v. zelf iets te ontwikkelen wat niet 100% werkt.


Ja, hoe durven ze de stream die ze gratis regelen in 4K HDR via hun eigen platform laten gaan!!1!!1!! :list:


Hoe kreeg je de stream in 4K HDR? Bij mij kon je alleen kiezen voor 1080p. Was wel gewoon ingelogd op Q-Dance zelf.
Vorige  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 79  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten