Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 79  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 08:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sound Rush, Wildstylez en Phuture Noize echt top sets :)

Tweekacore was minder erg dan verwacht.
Stage enorm vet, geluid goed (behalve in 't begin) en qua drukte goed te doen.

Top editie :D


En rechtsvoor kreeg ik ook soms spontaan een hoestbui en traanogen. Die rotzooi zal wel de hele zaal door gewaaid zijn. Triest volk
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 08:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een set van Bass Modulators en Phuture Noize zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Carminizerz schreef:
Ik zit thuis mee te kijken, dat is natuurlijk een heel andere sfeer. Maar ik vind Wildstylez heeeeeeel erg tegenvallen.

Dat wil ik graag tegenspreken. Wat een enorm vette set was dat, met afstand de beste voor mij. Opbouwend in melodie naar meer en meer en meer, in combinatie met de visuals en die veranderende podiumelementen echt waanzinnig.

Verder enrom genoten van szp en phuture noize. Dat kwartiertje samen om 5 uur was niet echt nodig, maar laat wel zien waar q op inzet. Bass Modulators was prima, Luna toffe opener en Sound Rush ok, te vaak gezien laatste tijd denk ik. Tweekacore was goed eetmoment en ook Coone voor de helft gemist om te chillen en eten. Tweede helft van die set was prima.
B-freqz vond ik niet zo spannend, snap meteen waarom ik dat album gemist heb, zaal had er bij mij ook geen zin in. Peacock totaal niet mijn afdeling, dus kwart over 6 de pendelbus opgezocht.

Omlijsting van evenement was goed. Bijna geen rijen, alles soepel. Stage was vet, vanaf tweekacore alleen wel dat vette podiumdeel voorop stuk (leds deden het niet meer), wel goed opgelost. Overall een keurige editie wat mij betreft!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 09:12 
 
Hardtraxx Elite

Nickmallo schreef:
Een of andere tyfusdebiel die in ‘t midden van de zaal iets van traangas af laat gaan... honderden mensen lopen hoestend weg... vreselijk dit

kan hier zo boos om worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 09:24 
 
Hardtraxx Newbie

Millard Fillmore schreef:
Nickmallo schreef:
Een of andere tyfusdebiel die in ‘t midden van de zaal iets van traangas af laat gaan... honderden mensen lopen hoestend weg... vreselijk dit

kan hier zo boos om worden

Ik ook... het heeft de rest van de avond wel goed verpest voor me
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 09:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hè hè dit was weer écht Qlimax. VEEEL beter dan The Temple of Light
Setjes van de avond: Sound Rush, Phuture Noize :love: , B-Freqz
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 09:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qlimax blijft Qlimax hoe mooi het allemaal is.
Goedkoop aan kaartjes kunnen komen en vroeg heen gegaan.
Voor mij was Luna top, iets wat ik miste in de rest van de setjes beetje diverciteit aan nummers.
Veel artiesten toch alleen maar eigen werk gedraaid.
Drive bij veel setjes wel lekker en daarom ook heerlijk genoten.
Destroy you door het Gelredome als absoluut hoogtepunt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na B-Freqz hem gepeerd want heb helemaal niks met Peacock en was op, nu eindelijk weer thuis. Heerlijk avondje weer gehad, dit jaar ook echt een handvol nieuwe tracks gehoord (die overigens bijna allemaal enorm goed klonken). Beste setjes gaan naar Wildstylez, Phuture Noize en Sub Zero Project. Verslagje volgt maandag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel kort verslag. Was een leuke editie. Hele goeie setjes van Phuture Noize, Bass Modulators, Wildstylez en B-Freqz gehoord. Wel irriteerde ik mij soms echt enorm aan al die kut buitenlanders die zich niet konden gedragen doordat ze weer helemaal vdk waren. Vond sowieso dat de vdk-gehalte echt hoog lag. Desalniettemin was het weer gezellig en veel nieuwe vette platen gehoord!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nickmallo schreef:
Een of andere tyfusdebiel die in ‘t midden van de zaal iets van traangas af laat gaan... honderden mensen lopen hoestend weg... vreselijk dit

Dat krijg je met niet uitverkocht en kaartjes van 27 euro op ticketswap... Veel tuig binnen. Viel het trouwens op qua drukte?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy Shit, dit jaar was er iig niet bezuinigd op de stage en show :surrender: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 11:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Wel irriteerde ik mij soms echt enorm aan al die kut buitenlanders die zich niet konden gedragen doordat ze weer helemaal vdk waren.!


Ik had af en toe echt het gevoel dat dit feest plaatsvond buiten Nederland. Een aantal gesproken en die waren het daar wel mee eens. Ze waren idd vervelend, zitten je achtelijk aan te kijken als je los gaat, of kunnen niet. meer op hun benen staan.

Verder... wow, die stage en show, het hele verhaal eromheen (zie ik nu pas in de filmpjes).. echt van topkwaliteit, een echte gamechanger!!
Geluid vond ik behoorlijk schommelen, afhankelijk van waar je stond.
Soundrush, SZP en deels PN setjes van de avond, de meeste nieuwe platen die ik heb gehoord waren moddervet.

Alleen Jupiler, ik kan er niet aan wennen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 12:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Q-dance mocht je meelezen (en dat doe je), Tweekacore was in mijn 15 jaar feesten het meest slechte en misplaatste ooit gezien op een (main) stage! Echt, om te janken :lol: Dat het geluid uitviel was gewoon een teken van boven :D

Ik had gehoopt dat het anthem me in die setting en met die stage me wel wat ging doen maar helaas gebeurde dat niet :thumbdown: Wat een stage en show trouwens :surrender:

Phuture Noize man man wat een held, die nieuwe tracks echt ongekend weer!

SZP vond ik heel erg tegenvallen! Door al die zelfde mids van ze haalde dat voor mij echt het tempo eruit die avond! En daar baalde ik toch wel van want ik zat er lekker in! Komt allemaal toch net iets te vroeg voor die jongens en dat vind ik falen van Q :whistle:

Overall: gelukkig geen last gehad van het traangas maar wel veel mensen gezien die dat wel hadden! Wat triest blijft dat toch telkens weer.. Vet feest maar absoluut geen 80 euro waard :x Ik ben blij dat ik de helft heb betaald :D

Voor nu eerst slapen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 12:35 
 
Hardtraxx Veteran

Maar wat was nou eigenlijk een beetje het idee achter het thema: 'game changer'

Liet Q nu uitgerekend phuture noize en SZP een B2B doen na dat ze beiden ook al solo stonden, omdat ze de 'game changers' in de hardstyle zijn, ieder op z'n eigen manier.

En wat was dan de relatie met het masker en het thema..
U begrijpt, na deze editie heb ik nog meer vragen dan ervoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 12:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Maar wat was nou eigenlijk een beetje het idee achter het thema: 'game changer'

Liet Q nu uitgerekend phuture noize en SZP een B2B doen na dat ze beiden ook al solo stonden, omdat ze de 'game changers' in de hardstyle zijn, ieder op z'n eigen manier.

En wat was dan de relatie met het masker en het thema..
U begrijpt, na deze editie heb ik nog meer vragen dan ervoor.


Haha ja ik heb dus precies hetzelfde! Stage heel vet hoor maar qua gamechangers niks van gemerkt! Jammer want had echt hoop dat er iets vets ging gebeuren! Achteraf is het dus “gewoon” een Qlimax geworden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Achteraf is het dus “gewoon” een Qlimax geworden..

The Gamechanger was dan ook wel een erg gewaagd thema :P
Gewoon een Qlimax zoals die hoort te zijn, met uiteraard een super dikke stage :D
Die HD led schermen zijn toch wel echt super vet zeg, zoveel details in die animaties. Dan gebruiken veel andere feesten goedkope meuk hey
+++++ voor degene die de animaties heeft gemaakt dit jaar :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 12:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is de set van Phuture Noize ergens gelivestreamed? Wil die graag even terug kijken aangezien ik lag te pitten :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 12:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wie was nou surprise act?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Wie was nou surprise act?


Die was er niet. Voor zover je het een surprise kan noemen, SZP joinde PN voor zn laatste kwartier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 13:13 
 
Hardtraxxer

Ik had wel een erehaag en saluutschoten verwacht voor deze veteraan, 10 jaar na de laatste editie. Maar ze eren hun legendes niet meer tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had Q-Dance jullie allemaal even flink beet met deze surprise act!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 13:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

niels87 schreef:
Ik had wel een erehaag en saluutschoten verwacht voor deze veteraan, 10 jaar na de laatste editie. Maar ze eren hun legendes niet meer tegenwoordig.

Ik ben volgend jaar aan de beurt maar als het dan ook Tweekacore met dokter knalpijp en traangasbomme wordt kijk ik nog wel ff. Waarom de fuck noem je sowieso je act "core" om vervolgens met de meest zaaddodende 150bpm freestyle bagger aan te komen zetten. Met je teringeenden

Ook geen panda dream mashup gehoord geen jagermeister hardcore edit. Wat een totale deceptie
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 14:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was een topeditie! Stage en show :drool:

Alleen in al die jaren festivals, nog nooit zo’n slechte act als tweekacore gezien. Zo misplaatst op deze avond! Paste er totaal
Niet bij. Zakte helemaal
In daardoor.

Voor mij setje van de avond was toch Phuture Noize! Wat een jaar voor deze man! En die nieuwe platen zijn ook weer echt dik! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 14:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Had Q-Dance jullie allemaal even flink beet met het thema gamechanger he


Fixed
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2018 14:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spitta schreef:
Tweekacore.. sorry, maar dit kon toch echt niet..

Ben spontaan op de tribune gaan zitten, wat ik nooit doen..

The Lion King.. hoe dan :lol:


DIT

Wat een aanfluiting was dat tweekacore..... echt lion king dingetje iets geen idee wat maar stonden elkaar aan te kijken van wtf
Vorige  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 79  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten