Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 79  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 01:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De symbolen op die ringen uit de trailer blijken overeen te komen met letters uit de drakentaal van Skyrim (s/o naar reddit).

https://orig00.deviantart.net/b999/f/20 ... 9z8ml9.png

Laat het puzzelen beginnen :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 07:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
De symbolen op die ringen uit de trailer blijken overeen te komen met letters uit de drakentaal van Skyrim (s/o naar reddit).

https://orig00.deviantart.net/b999/f/20 ... 9z8ml9.png

Laat het puzzelen beginnen :corn:

Headhunterz Anthem confirmed :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 08:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vette trailer! :thumbup: Wakkert het enthousiasme gelijk weer aan! Wat betreft Da Tweekaz hoop ik echt niet dat ze er weer staan.. Project One trouwens ook niet! Ben volgens mij ff P1 moe :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 09:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ingeschreven voor de presale. Ik wil graag kaarten halen, maar ben dan precies tijdens de kaartverkoop ook op Smeerboel. Hopelijk lukt het op een telefoon (iemand ervaring mee?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 09:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ingeschreven voor de presale. Ik wil graag kaarten halen, maar ben dan precies tijdens de kaartverkoop ook op Smeerboel. Hopelijk lukt het op een telefoon (iemand ervaring mee?)


Met een telefoon lukt het prima...al hoop ik wel voor je dat je goed bereik hebt :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Check of je wel kunt betalen met je bank-app als je wordt doorgestuurd vanuit het bestel scherm.
Op mn Iphone krijg ik de melding in de Rabo app dat ik cookies moet inschakelen, terwijl dat wel zo is ingesteld.
Ik kan dus niet betalen via mn mobiel :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorigjaar was ik in Spanje en had ik de Raboreader nodig... Die ik niet mee had
Heb het ook via via moeten doen dus neem die mee als je bank een reader gebruikt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 16:51 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Nooit geen Qlimax meer... want irritante buitenlanders die met complete backpackers outfits en rugzakken (omdat ze te gierig zijn om een kluisje te kopen) in je gezicht staan los te gaan, vdk-gehalte buut'nlandiërs, en niet te vergeten het jaarlijkse WK hee-hoo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 17:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RoyV schreef:
Nooit geen


Dubbele ontkenning = erbij zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 17:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RoyV schreef:
Nooit geen Qlimax meer... want irritante buitenlanders die met complete backpackers outfits en rugzakken (omdat ze te gierig zijn om een kluisje te kopen) in je gezicht staan los te gaan, vdk-gehalte buut'nlandiërs, en niet te vergeten het jaarlijkse WK hee-hoo...



Dat Hee-Hoo valt best mee altijd vind ik. Die tassen zijn vaak wel flink irritant, maar met paar lompe danspasjes zijn ze ook weer heel snel weg, en na 3:00 neemt de drukte altijd snel af. En van 22:00 tot die tijd heb ik altijd wel het genodigde bier op om mij daar niet echt aan te kunnen irriteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 17:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RoyV schreef:
Nooit geen Qlimax meer... want irritante buitenlanders die met complete backpackers outfits en rugzakken (omdat ze te gierig zijn om een kluisje te kopen) in je gezicht staan los te gaan, vdk-gehalte buut'nlandiërs, en niet te vergeten het jaarlijkse WK hee-hoo...


Opzich kan je ook een ander plekje zoeken als je bij vervelende mensen staat, plus op de zijntribunes is vaak genoeg ruimte. En het geluid is daar ook vaak prima te doen!

Op defqon heb ik me overigens ook dood geërgerd aan het typische 'buitenlanders' gedrag, daar niet van. Dan maar vermijden waar mogelijk. Qlimax 2016 een dikke elleboog in mn gezicht gehad omdat een groep polen een vlag van 20x20 mee had, die iedereen natuurlijk moest zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 17:58 
 
Hardtraxx Veteran

Velen denken dat het anthem van SZP of PN is. Wat als het een collab is? Sluit goed aan op het thema Gamechangers, want beide acts zijn de afgelopen +-2 jaar gepusht door Q en worden over het algemeen gezien als 'de toekomst van de hardstyle' samen met wat anderen.

Deze foto heeft ook wel iets 'Qlimax's'

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 18:19 
 
Hardtraxxer

Pedaalemre schreef:
Velen denken dat het anthem van SZP of PN is. Wat als het een collab is? Sluit goed aan op het thema Gamechangers, want beide acts zijn de afgelopen +-2 jaar gepusht door Q en worden over het algemeen gezien als 'de toekomst van de hardstyle' samen met wat anderen.

Deze foto heeft ook wel iets 'Qlimax's'

Afbeelding


Die foto is voor We Are The Fallen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 18:58 
 
Hardtraxx Veteran

Dat weet ik, maar dat betekent niet dat ze niet het Qlimax anthem hebben gemaakt met z'n 3en. Natuurlijk zegt het ook niet dat het wel zo is, maar speculatie toch. :P Vind de foto verder ook wel een Qlimax tintje hebben, verborgen hints zijn altijd al een ding geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 19:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Dat weet ik, maar dat betekent niet dat ze niet het Qlimax anthem hebben gemaakt met z'n 3en. Natuurlijk zegt het ook niet dat het wel zo is, maar speculatie toch. :P Vind de foto verder ook wel een Qlimax tintje hebben, verborgen hints zijn altijd al een ding geweest.


Ik denk niet dat als ze komende week ofzo We Are the Fallen releasen, ze over twee/drie maanden weer met een nieuwe plaat komen samen, dus ga er maar niet vanuit dat hun samen het anthem hebben gemaakt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 20:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoopte hiervoor (zoals elk jaar) op b-front anthem omdat qlimax altijd hand in hand gaat met zn stijl. Nu met dit thema zou ik het eigenlijk zonde vinden als die het anthem krijgt. Dan maar op pn hopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 22:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Phuture Noize gaf wel in de Q&A aan dat hij niet met een anthem bezig is, maar hij kan hem natuurlijk ook al af hebben. Time will tell ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

igi0n schreef:
Phuture Noize gaf wel in de Q&A aan dat hij niet met een anthem bezig is, maar hij kan hem natuurlijk ook al af hebben. Time will tell ^^

Aangezien hij het anthem voor Qapital maakte dit jaar verwacht ik dit niet.
Het zou wel SZP of B-Front zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 22:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denk toch SZP voor het anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 22:26 
 
Hardtraxx Veteran

SZP teken ik voor :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 22:48 
 
Hardtraxx Newbie

Ik gok ook op een SZP Anthem. :thumbsup: ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 23:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Denk toch SZP voor het anthem

SZP kennende wordt het wel een heel dik anthem.
Vind hun stijl wel echt goed bij qlimax passen. Kan nu al niet meer wachten :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 23:43 
 
Hardtraxxer

Heb persoonlijk erg weinig met het stijltje van SZP, doe mij maar een anthem van b-front :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 08:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Gamechanger brengt inderdaad wel een boel verwachtingen met zich mee. ik hoop (en verwacht gezien de trailer) wel dat er 3d hologrammen aanwezig gaan zijn in de show. Anthem moet al jaren naar B-front maar het zal inderdaad wel PN of SZP gaan worden. De rest van de line up laat ik me door verrassen, feest wordt het toch wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 09:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoop ook op de hologrammen! Ik denk dat het thema de kant van 2012 op gaat, toen waren de artiesten allemaal verschillende tarotkaarten, bijv. Wildstylez de Star en B-front de Fool geloof ik.

Ik denk dat Game Changer misschien slaat op een soort van Dungeons and Dragons achtig spel en dat de artiesten de de karakters in dit spel zijn. Headhunterz is logischerwijs dan de draak met de Skyrim-symbolen etc... spreekt voor zich want Dragonborn. Die Fear-duivel zal wel een hardere act zijn.
Die herten zullen dan denk ik een duo zijn, misschien Sound Rush of misschien Da Tweekaz (Hert van Jägermeister xd ).
De Puppetmaster AKA de gamechanger. is de mainstage, hij/zij introduceert bij aanvang van de set steeds een nieuw karakter en verandert daarmee het spel. Die karakters (Draak, duivel etc.) krijgen we te zien bij de intro van iedere act, net als de tarotkaarten in 2012. Zou natuurlijk wel extra vet zijn als ze die karakters d.m.v. hologram-projectie kunnen laten zien.

Hoop zoiets :) :)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 79  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten