Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 79  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Merk ook nog weinig hype overal... Wel bizar zoveel kaarten in de verkoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker opvallend, maar denk dat ze wel verkocht raken voor het feest. En anders niet, hebben we iets meer ruimte, ook wel lekker :).

Begint wel te kriebelen nu. Ik ben nu wat ziekig, hoop dat dit nog wel wegtrekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 16:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

vorige week mn kaartje voor 78 euro verkocht omdat ik wist dat dit ging gebeuren.
Last minute voor 40 euro zou mooi zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 16:28 
 
Hardtraxx Addict

Waarschijnlijk hier ook last minute heen. Vorig jaar was het niet zoals verwacht, maar door de lage prijs op TS en line-up vind ik ook eigenlijk wel prima. SR, Wildstylez, SZP, Phuture Noize, B-Freqz en Dr Peacock zijn namen waar ik me prima mee ga vermaken. Tijdens Coone en Tweekacore mooie pauze inlassen en wordt het prima nachtje denk ik zo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 18:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

661 tickets beschikbaar op ticketswap en ik geloof dat er ook nog genoeg mensen zijn die nog een ticket thuis hebben en 'm nog niet op ticketswap gooien.
Reken daarbij nog de beschikbare tickets van Q-dance zelf erbij en je komt denk ik wel op minstens 1000 tickets nog niet verkocht. Bizar hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JarneNL schreef:
661 tickets beschikbaar op ticketswap en ik geloof dat er ook nog genoeg mensen zijn die nog een ticket thuis hebben en 'm nog niet op ticketswap gooien.
Reken daarbij nog de beschikbare tickets van Q-dance zelf erbij en je komt denk ik wel op minstens 1000 tickets nog niet verkocht. Bizar hahaha


Wel een mooi signaal naar Q-dance dat de line up niet wordt gewaardeerd. Hopelijk zorgt dit voor wat interessantere line ups in de toekomst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 19:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beter.. extra ruimte op de vloer :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
JarneNL schreef:
661 tickets beschikbaar op ticketswap en ik geloof dat er ook nog genoeg mensen zijn die nog een ticket thuis hebben en 'm nog niet op ticketswap gooien.
Reken daarbij nog de beschikbare tickets van Q-dance zelf erbij en je komt denk ik wel op minstens 1000 tickets nog niet verkocht. Bizar hahaha


Wel een mooi signaal naar Q-dance dat de line up niet wordt gewaardeerd. Hopelijk zorgt dit voor wat interessantere line ups in de toekomst.


Zelfs al zouden die 1000 kaarten ongebruikt blijven, dan praat je alsnog maar over 3% van het maximum aantal bezoekers. Genoeg andere organisaties zouden een gat in de lucht springen met een 97% opkomst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 20:41 
 
Hardtraxxer

makrooy schreef:
JarneNL schreef:
661 tickets beschikbaar op ticketswap en ik geloof dat er ook nog genoeg mensen zijn die nog een ticket thuis hebben en 'm nog niet op ticketswap gooien.
Reken daarbij nog de beschikbare tickets van Q-dance zelf erbij en je komt denk ik wel op minstens 1000 tickets nog niet verkocht. Bizar hahaha


Wel een mooi signaal naar Q-dance dat de line up niet wordt gewaardeerd. Hopelijk zorgt dit voor wat interessantere line ups in de toekomst.

je vergeet dat die tickets op TS wel gewoon verkocht zijn dus het voor hun helemaal niet uitmaakt. Enige wat uitmaakt is de tickets die ze zelf weer beschikbaar hebben gesteld, waarschijnlijk omdat ze die tickets dan 2x kunnen verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 21:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Byron schreef:
makrooy schreef:
JarneNL schreef:
661 tickets beschikbaar op ticketswap en ik geloof dat er ook nog genoeg mensen zijn die nog een ticket thuis hebben en 'm nog niet op ticketswap gooien.
Reken daarbij nog de beschikbare tickets van Q-dance zelf erbij en je komt denk ik wel op minstens 1000 tickets nog niet verkocht. Bizar hahaha


Wel een mooi signaal naar Q-dance dat de line up niet wordt gewaardeerd. Hopelijk zorgt dit voor wat interessantere line ups in de toekomst.

je vergeet dat die tickets op TS wel gewoon verkocht zijn dus het voor hun helemaal niet uitmaakt. Enige wat uitmaakt is de tickets die ze zelf weer beschikbaar hebben gesteld, waarschijnlijk omdat ze die tickets dan 2x kunnen verkopen.


Op de korte termijn zal het ze niet uitmaken maar imo is dit wel een duidelijk signaal dat ze zelfs op Qlimax niet alles kunnen maken en moeten blijven presteren (goede line-ups etc.).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 01:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@norther en byron

Ik denk dat Q-dance liever heeft dat ze zo stevig uitverkopen als in 2016, dan dat het zo hard gaat op ticketswap zoals dit jaar. Dat legendarische waar iedereen bij moet zijn en het onmogelijk is om aan een ticket op TS te komen. Dat is waar je als Qlimax zijnde toch naar wil streven? Dat is de laatste twee jaar wel aan het zakken. Als ze die grote legendarische naam willen houden, moeten dit soort uitverkoop op TS niet een trend worden. Aangezien ik ook denk dat een groot deel van de mensen niet meer een ticket gaan kopen voor de lineup bekend wordt gemaakt.

Dat je altijd uitverkoopt, ja fijn enzo, maar dat betekent niet dat Q-dance niet naar meer streeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 09:40 
 
Hardtraxxer

Hoe komen mensen er hier bij dat ticketswap volloopt vanwege de lineup? Een waarschijnlijkere verklaring vind ik dat het juist door de hype rond de kaartverkoop komt. Iedereen die door de rij heen is, koopt meteen voor de zekerheid het maximale aantal kaartjes met het idee dat ze sowieso wel vrienden hebben die mee willen. Vervolgens komen ze erachter dat vrienden van vrienden precies hetzelfde hebben gedaan. Nu het feest dichterbij komt en mensen definitief weten dat er geen extra mensen meer meegaan, verschijnen de kaartjes op ticketswap.

Er wordt bij iedere editie weer door een paar man gemekkerd over de lineup, of dat Qlimax een commercieel en sfeerloos feest is, maar ik beleef dat zelf toch echt heel anders. Die hype is er elk jaar om een reden en de lineup is volgens mij nog nooit zo divers geweest als nu. Ik ben ook geen groot fan meer van Da Tweekaz, maar het is toch best innovatief om zo’n act hier neer te zetten en bovendien zijn er tienduizenden mensen die het geweldig vinden. Daar komt nog bij dat de ‘saaie’ standaardnamen vaak iets speciaals doen (nieuwe platen, edits etc) omdat dit nou eenmaal hét indoor-evenement is. Ik kan niet wachten tot zaterdag :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 09:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
Hoe komen mensen er hier bij dat ticketswap volloopt vanwege de lineup? Een waarschijnlijkere verklaring vind ik dat het juist door de hype rond de kaartverkoop komt. Iedereen die door de rij heen is, koopt meteen voor de zekerheid het maximale aantal kaartjes met het idee dat ze sowieso wel vrienden hebben die mee willen. Vervolgens komen ze erachter dat vrienden van vrienden precies hetzelfde hebben gedaan. Nu het feest dichterbij komt en mensen definitief weten dat er geen extra mensen meer meegaan, verschijnen de kaartjes op ticketswap.

Er wordt bij iedere editie weer door een paar man gemekkerd over de lineup, of dat Qlimax een commercieel en sfeerloos feest is, maar ik beleef dat zelf toch echt heel anders. Die hype is er elk jaar om een reden en de lineup is volgens mij nog nooit zo divers geweest als nu. Ik ben ook geen groot fan meer van Da Tweekaz, maar het is toch best innovatief om zo’n act hier neer te zetten en bovendien zijn er tienduizenden mensen die het geweldig vinden. Daar komt nog bij dat de ‘saaie’ standaardnamen vaak iets speciaals doen (nieuwe platen, edits etc) omdat dit nou eenmaal hét indoor-evenement is. Ik kan niet wachten tot zaterdag :woot:


Nou...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 10:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
Hoe komen mensen er hier bij dat ticketswap volloopt vanwege de lineup? Een waarschijnlijkere verklaring vind ik dat het juist door de hype rond de kaartverkoop komt. Iedereen die door de rij heen is, koopt meteen voor de zekerheid het maximale aantal kaartjes met het idee dat ze sowieso wel vrienden hebben die mee willen. Vervolgens komen ze erachter dat vrienden van vrienden precies hetzelfde hebben gedaan. Nu het feest dichterbij komt en mensen definitief weten dat er geen extra mensen meer meegaan, verschijnen de kaartjes op ticketswap.

Aanname op basis van aantal kaarten online (na bekendmaking line-up). De rest van je alinea is altijd van toepassing en versterkt juist die aanname omdat "vrienden van vrienden" liever elders heengaan. Vervolgens zakt de prijs fanatiek door waardoor iedereen die nog twijfelt zolang mogelijk wacht en voor een paar tientjes kaarten van TS trekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 10:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://open.spotify.com/album/6daOFcEc98vvw1TAU65AiP

Afbeelding

Audiofreq - Play The Game, Suprise act confirmed
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 10:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Byron schreef:
makrooy schreef:
JarneNL schreef:
661 tickets beschikbaar op ticketswap en ik geloof dat er ook nog genoeg mensen zijn die nog een ticket thuis hebben en 'm nog niet op ticketswap gooien.
Reken daarbij nog de beschikbare tickets van Q-dance zelf erbij en je komt denk ik wel op minstens 1000 tickets nog niet verkocht. Bizar hahaha


Wel een mooi signaal naar Q-dance dat de line up niet wordt gewaardeerd. Hopelijk zorgt dit voor wat interessantere line ups in de toekomst.

je vergeet dat die tickets op TS wel gewoon verkocht zijn dus het voor hun helemaal niet uitmaakt. Enige wat uitmaakt is de tickets die ze zelf weer beschikbaar hebben gesteld, waarschijnlijk omdat ze die tickets dan 2x kunnen verkopen.


Met alleen de kaartverkoop redden ze het niet hoor. Je heb de bezoekers ook nodig op je feest zodat ze geld uitgeven. Daar is op begroot. Dus het maakt wel uit dat er kaarten op ticketswap staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
waardoor iedereen die nog twijfelt zolang mogelijk wacht en voor een paar tientjes kaarten van TS trekt.


Dit is wel een breder fenomeen tegenwoordig. Geldt niet alleen voor Qlimax, maar voor zoveel feesten. Dat mensen bewust geen kaarten meer kopen via de officiële weg (of bij uitverkochte feesten meteen van ticketswap halen), maar vlak voor het feest zo goedkoop mogelijk proberen te scoren op ticketswap. Zeker nu er steeds meer feesten secure swap aanbieden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 10:44 
 
Hardtraxx Addict

Ik ga zaterdag al vroeg naar arnhem om eerst nog uiteten te gaan met wat engelse vrienden. Weet iemand een gratis parkeerplaats dicht bij het gelredome? Nodig omdat ik er ruim voor opening van de gelredome parkeerplaats ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 10:52 
 
Hardtraxxer

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 10:54 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
De rest van je alinea is altijd van toepassing

Naast Defqon kan ik geen ander feest bedenken waarbij de voorverkoop zo storm loopt. Dat gebeurt ieder jaar, zonder dat een lineup is, omdat mensen weten dat Qlimax veel meer is dan alleen de artiesten. Ik denk dat hoe groter de hype om een oorspronkelijke kaartverkoop is, hoe hoger het aantal kaartjes op ticketswap wordt.

Citaat:
Vervolgens zakt de prijs fanatiek door waardoor iedereen die nog twijfelt zolang mogelijk wacht en voor een paar tientjes kaarten van TS trekt.

Hier valt inderdaad geen speld tussen te krijgen. Uiteindelijk staan er dan dus hetzelfde aantal mensen binnen, alleen dan met een klein deel dat op het laatste moment heeft besloten om te gaan en dus blijkbaar van tevoren niet heel erg gehyped was (maar nog altijd meer zin heeft om te feesten dan de mensen die liever €40 verlies pakken en thuis blijven).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 11:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
a) Nooit meer Zatox, maar dan wel non-stop frenchcore
b) optie

Of functioneert mijn brein nog niet zo lekker nu.

Geen flauw idee hoe dat werkt eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 11:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Denk eigenlijk ook wel dat er op die aantallen op Ticketswap weinig peil te trekken valt gezien het van zoveel omstandigheden afhankelijk is. Line-up, data, weer, hoeveelheid pleuris gepetto's, hype n.a.v. vorige edities, vergelijkbare feesten in dezelfde tijd/regio.

Maar feit blijft als je al die zaken vergelijkt is er weinig veranderd t.o.v. vorig jaar behalve de line-up. Denk dat daarom veel mensen die conclusie trekken. En bovendien is het wel leuk om na verkoop van je kaartje te zeggen dat je het gedaan hebt omdat de Tweekaz geboekt staan. Ik moet leren voor tentamen klinkt ook zo suf ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 11:17 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
En bovendien is het wel leuk om na verkoop van je kaartje te zeggen dat je het gedaan hebt omdat de Tweekaz geboekt staan. Ik moet leren voor tentamen klinkt ook zo suf ..

Haha jup XD Of: ik ben met m’n inhalige kop zo dom geweest om 4 kaartjes te kopen terwijl ik er uiteindelijk maar 2 nodig bleek te hebben :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 11:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol: Hier ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 14:29 
 
Hardtraxxer

Eigenlijk best wel zin in dit feestje ondertussen! :D
Vorige  1 ... 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 ... 79  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten