Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 79  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 15:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Ik ga zaterdag al vroeg naar arnhem om eerst nog uiteten te gaan met wat engelse vrienden. Weet iemand een gratis parkeerplaats dicht bij het gelredome? Nodig omdat ik er ruim voor opening van de gelredome parkeerplaats ben.


Als je via de John-Frost brug Arnhem-Zuid in rijdt heb je rechts tegenover de Rijnhal een wijk waar je als je optijd bent gewoon je auto in kan parkeren. Vanuit daar is het maar 5 minuten lopen naar gelredome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 15:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Krijg ook wel aardig zin in deze avond, op coone en tweekacore na ga ik prima vermaken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FransBezig schreef:
heggenschaar schreef:
Ik ga zaterdag al vroeg naar arnhem om eerst nog uiteten te gaan met wat engelse vrienden. Weet iemand een gratis parkeerplaats dicht bij het gelredome? Nodig omdat ik er ruim voor opening van de gelredome parkeerplaats ben.


Als je via de John-Frost brug Arnhem-Zuid in rijdt heb je rechts tegenover de Rijnhal een wijk waar je als je optijd bent gewoon je auto in kan parkeren. Vanuit daar is het maar 5 minuten lopen naar gelredome.

Let wel op dat er in een aantal aanliggende wijken verkeersregelaars staan op “vreemden” te weren.
Je kunt zeggen dat je op bezoek gaat bij familie maar of dat geloofwaardig is met een auto vol jongeren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 16:11 
 
Hardtraxx Addict

hurricane schreef:
FransBezig schreef:
heggenschaar schreef:
Ik ga zaterdag al vroeg naar arnhem om eerst nog uiteten te gaan met wat engelse vrienden. Weet iemand een gratis parkeerplaats dicht bij het gelredome? Nodig omdat ik er ruim voor opening van de gelredome parkeerplaats ben.


Als je via de John-Frost brug Arnhem-Zuid in rijdt heb je rechts tegenover de Rijnhal een wijk waar je als je optijd bent gewoon je auto in kan parkeren. Vanuit daar is het maar 5 minuten lopen naar gelredome.

Let wel op dat er in een aantal aanliggende wijken verkeersregelaars staan op “vreemden” te weren.
Je kunt zeggen dat je op bezoek gaat bij familie maar of dat geloofwaardig is met een auto vol jongeren :P

Geluk dat ik er al rond 14.00 moet zijn en ik alleen rijd omdat ik dus met wat Engelse vrienden ga die daar in een hotel zitten
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon ergens in die wijk pleuren joh. bij Hard Bass ook gedaan en geen verkeersregelaar gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 18:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-Sturb op X-Qlusive Da Tweekaz :huh: Als die Suprise-Act nou toch moet komen zie ik D-Sturb nu wel als kanshebber. Zal ook goed aansluiten op Peacock. (Afsluiten met Nothing Like The Oldschool) :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 19:53 
 
Hardtraxxer

dennisje030 schreef:
Eigenlijk best wel zin in dit feestje ondertussen! :D

Hier ook :clap:. Dit jaar maar geen gekke Italiaan in mijn nek zetten :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 21:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

There goes an another shitty storie :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 21:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voor de mensen die alvast zin hebben in een warm-up setje:
hardstyle/vitality-qlimax-2018-warm-up-t65469.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 22:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De hype begint goed te komen hoor! Elke ochtend beginnen met 't anthem brengt wel een lekker gevoel :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 22:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kijk ook echt abnormaal veel uit naar phuture noize zijn set, 3 nieuwe nummers van zijn EP + San holo - lift me from the ground remix :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 23:48 
 
Hardtraxxer

ElTigre schreef:
Kijk ook echt abnormaal veel uit naar phuture noize zijn set, 3 nieuwe nummers van zijn EP + San holo - lift me from the ground remix :loving:

En ook nog de frequencerz collab die af is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 23:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Byron schreef:
ElTigre schreef:
Kijk ook echt abnormaal veel uit naar phuture noize zijn set, 3 nieuwe nummers van zijn EP + San holo - lift me from the ground remix :loving:

En ook nog de frequencerz collab die af is :D


Hopelijk krijgt hij langer dan een uur :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2018 13:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zag net dat iemand per ongeluk zijn kaartje voor 5,40 had verkocht op TicketSwap :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2018 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantastisch dat dit soort handelaartjes zoveel geld verliezen

Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2018 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Fantastisch dat dit soort handelaartjes zoveel geld verliezen

Afbeelding
Afbeelding

Olé!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2018 13:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Zag net dat iemand per ongeluk zijn kaartje voor 5,40 had verkocht op TicketSwap :lol:


Dit is via een privé advertentie gegaan, waarschijnlijk kennen koper en verkoper elkaar en is het bedrag buiten ticketswap om geregeld.
Die 5,40 is de prijs die TS blijkbaar wil hebben voor het verkopen van het ticket, lees servicekosten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2018 13:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Royvn_ schreef:
Zag net dat iemand per ongeluk zijn kaartje voor 5,40 had verkocht op TicketSwap :lol:


Dit is via een privé advertentie gegaan, waarschijnlijk kennen koper en verkoper elkaar en is het bedrag buiten ticketswap om geregeld.
Die 5,40 is de prijs die TS blijkbaar wil hebben voor het verkopen van het ticket, lees servicekosten..


Oooh dat zag ik niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2018 13:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Fantastisch dat dit soort handelaartjes zoveel geld verliezen

Afbeelding
Afbeelding


Of dit zijn dingen als overgebleven tickets van Partyvervoer. “Handelaartjes” zijn allang van hun tickets af, al vanaf het moment dat Qlimax uitverkocht was, ver voor de onthulling van de line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2018 13:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JarneNL schreef:
De hype begint goed te komen hoor! Elke ochtend beginnen met 't anthem brengt wel een lekker gevoel :clap:

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2018 15:50 
 
Hardtraxx Addict

Kaartje weten te bemachtigen voor 45 euro. Erg veel zin in zaterdag :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2018 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha leuk eerlijk interview met Peacock over Qlimax

Citaat:
Is there an artist from a different harder style with whom you would like to collaborate someday?

Yes definitely, I would love to collaborate with Ophidian. He doesn’t know yet and my style is probably not his thing in many ways, but who knows, maybe we’ll make it happen someday.


https://www.q-dance.com/en/news/qlimax- ... dr-peacock
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2018 16:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Haha oja wtf, dat verhaal van vorig jaar :lol:

Neem dus geen vage Italiaanse dames op je schouders Steve.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2018 17:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Haha leuk eerlijk interview met Peacock over Qlimax

Citaat:
Is there an artist from a different harder style with whom you would like to collaborate someday?

Yes definitely, I would love to collaborate with Ophidian. He doesn’t know yet and my style is probably not his thing in many ways, but who knows, maybe we’ll make it happen someday.


https://www.q-dance.com/en/news/qlimax- ... dr-peacock


Ik weet niet wat ik liever heb dan.

Peacock zijn kinderachtige riedeltjes met de kicks van Ophidian of de kicks van Peacock met het epische sound design van Ophidian.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2018 17:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Of meeslepende piano stukken gevolgd door een stevige kick waar beide artiesten hun bijdrage aan geleverd hebben. The best of both worlds.
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 79  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten