Als je via de John-Frost brug Arnhem-Zuid in rijdt heb je rechts tegenover de Rijnhal een wijk waar je als je optijd bent gewoon je auto in kan parkeren. Vanuit daar is het maar 5 minuten lopen naar gelredome.wrote:Ik ga zaterdag al vroeg naar arnhem om eerst nog uiteten te gaan met wat engelse vrienden. Weet iemand een gratis parkeerplaats dicht bij het gelredome? Nodig omdat ik er ruim voor opening van de gelredome parkeerplaats ben.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Krijg ook wel aardig zin in deze avond, op coone en tweekacore na ga ik prima vermaken 
Let wel op dat er in een aantal aanliggende wijken verkeersregelaars staan op “vreemden” te weren.wrote:Als je via de John-Frost brug Arnhem-Zuid in rijdt heb je rechts tegenover de Rijnhal een wijk waar je als je optijd bent gewoon je auto in kan parkeren. Vanuit daar is het maar 5 minuten lopen naar gelredome.wrote:Ik ga zaterdag al vroeg naar arnhem om eerst nog uiteten te gaan met wat engelse vrienden. Weet iemand een gratis parkeerplaats dicht bij het gelredome? Nodig omdat ik er ruim voor opening van de gelredome parkeerplaats ben.
Je kunt zeggen dat je op bezoek gaat bij familie maar of dat geloofwaardig is met een auto vol jongeren
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 24 minutes ago
Geluk dat ik er al rond 14.00 moet zijn en ik alleen rijd omdat ik dus met wat Engelse vrienden ga die daar in een hotel zittenwrote:Let wel op dat er in een aantal aanliggende wijken verkeersregelaars staan op “vreemden” te weren.wrote:Als je via de John-Frost brug Arnhem-Zuid in rijdt heb je rechts tegenover de Rijnhal een wijk waar je als je optijd bent gewoon je auto in kan parkeren. Vanuit daar is het maar 5 minuten lopen naar gelredome.wrote:Ik ga zaterdag al vroeg naar arnhem om eerst nog uiteten te gaan met wat engelse vrienden. Weet iemand een gratis parkeerplaats dicht bij het gelredome? Nodig omdat ik er ruim voor opening van de gelredome parkeerplaats ben.
Je kunt zeggen dat je op bezoek gaat bij familie maar of dat geloofwaardig is met een auto vol jongeren
Gewoon ergens in die wijk pleuren joh. bij Hard Bass ook gedaan en geen verkeersregelaar gezien.
D-Sturb op X-Qlusive Da Tweekaz
Als die Suprise-Act nou toch moet komen zie ik D-Sturb nu wel als kanshebber. Zal ook goed aansluiten op Peacock. (Afsluiten met Nothing Like The Oldschool) 
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Hier ookwrote:Eigenlijk best wel zin in dit feestje ondertussen!
There goes an another shitty storie 
Voor de mensen die alvast zin hebben in een warm-up setje:
Vitality - Qlimax 2018 Warm-Up
Vitality - Qlimax 2018 Warm-Up
De hype begint goed te komen hoor! Elke ochtend beginnen met 't anthem brengt wel een lekker gevoel 
Kijk ook echt abnormaal veel uit naar phuture noize zijn set, 3 nieuwe nummers van zijn EP + San holo - lift me from the ground remix 
-
BHardtraxxer
- 478 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
En ook nog de frequencerz collab die af iswrote:Kijk ook echt abnormaal veel uit naar phuture noize zijn set, 3 nieuwe nummers van zijn EP + San holo - lift me from the ground remix
Hopelijk krijgt hij langer dan een uurwrote:En ook nog de frequencerz collab die af iswrote:Kijk ook echt abnormaal veel uit naar phuture noize zijn set, 3 nieuwe nummers van zijn EP + San holo - lift me from the ground remix
Zag net dat iemand per ongeluk zijn kaartje voor 5,40 had verkocht op TicketSwap 
Fantastisch dat dit soort handelaartjes zoveel geld verliezen

Olé!wrote:Fantastisch dat dit soort handelaartjes zoveel geld verliezen
Dit is via een privé advertentie gegaan, waarschijnlijk kennen koper en verkoper elkaar en is het bedrag buiten ticketswap om geregeld.wrote:Zag net dat iemand per ongeluk zijn kaartje voor 5,40 had verkocht op TicketSwap
Die 5,40 is de prijs die TS blijkbaar wil hebben voor het verkopen van het ticket, lees servicekosten..
Oooh dat zag ik nietwrote:Dit is via een privé advertentie gegaan, waarschijnlijk kennen koper en verkoper elkaar en is het bedrag buiten ticketswap om geregeld.wrote:Zag net dat iemand per ongeluk zijn kaartje voor 5,40 had verkocht op TicketSwap
Die 5,40 is de prijs die TS blijkbaar wil hebben voor het verkopen van het ticket, lees servicekosten..
Of dit zijn dingen als overgebleven tickets van Partyvervoer. “Handelaartjes” zijn allang van hun tickets af, al vanaf het moment dat Qlimax uitverkocht was, ver voor de onthulling van de line-up.wrote:Fantastisch dat dit soort handelaartjes zoveel geld verliezen
wrote:De hype begint goed te komen hoor! Elke ochtend beginnen met 't anthem brengt wel een lekker gevoel
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Kaartje weten te bemachtigen voor 45 euro. Erg veel zin in zaterdag 
Haha leuk eerlijk interview met Peacock over Qlimax
https://www.q-dance.com/en/news/qlimax- ... dr-peacockIs there an artist from a different harder style with whom you would like to collaborate someday?
Yes definitely, I would love to collaborate with Ophidian. He doesn’t know yet and my style is probably not his thing in many ways, but who knows, maybe we’ll make it happen someday.
Neem dus geen vage Italiaanse dames op je schouders Steve.wrote:Haha oja wtf, dat verhaal van vorig jaar
Ik weet niet wat ik liever heb dan.wrote:Haha leuk eerlijk interview met Peacock over Qlimax
https://www.q-dance.com/en/news/qlimax- ... dr-peacockIs there an artist from a different harder style with whom you would like to collaborate someday?
Yes definitely, I would love to collaborate with Ophidian. He doesn’t know yet and my style is probably not his thing in many ways, but who knows, maybe we’ll make it happen someday.
Peacock zijn kinderachtige riedeltjes met de kicks van Ophidian of de kicks van Peacock met het epische sound design van Ophidian.