Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Qlimax 2018 || The Game Changer
Past

Qlimax 2018 || The Game Changer

Time
(Sun)
Price
SOLD OUT
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
631 posts member since 2017
last seen 15 days ago
heggenschaar wrote:Ik ga zaterdag al vroeg naar arnhem om eerst nog uiteten te gaan met wat engelse vrienden. Weet iemand een gratis parkeerplaats dicht bij het gelredome? Nodig omdat ik er ruim voor opening van de gelredome parkeerplaats ben.
Als je via de John-Frost brug Arnhem-Zuid in rijdt heb je rechts tegenover de Rijnhal een wijk waar je als je optijd bent gewoon je auto in kan parkeren. Vanuit daar is het maar 5 minuten lopen naar gelredome.
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen 19 days ago
Krijg ook wel aardig zin in deze avond, op coone en tweekacore na ga ik prima vermaken :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
FransBezig wrote:
heggenschaar wrote:Ik ga zaterdag al vroeg naar arnhem om eerst nog uiteten te gaan met wat engelse vrienden. Weet iemand een gratis parkeerplaats dicht bij het gelredome? Nodig omdat ik er ruim voor opening van de gelredome parkeerplaats ben.
Als je via de John-Frost brug Arnhem-Zuid in rijdt heb je rechts tegenover de Rijnhal een wijk waar je als je optijd bent gewoon je auto in kan parkeren. Vanuit daar is het maar 5 minuten lopen naar gelredome.
Let wel op dat er in een aantal aanliggende wijken verkeersregelaars staan op “vreemden” te weren.
Je kunt zeggen dat je op bezoek gaat bij familie maar of dat geloofwaardig is met een auto vol jongeren :P
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 24 minutes ago
hurricane wrote:
FransBezig wrote:
Let wel op dat er in een aantal aanliggende wijken verkeersregelaars staan op “vreemden” te weren.
Je kunt zeggen dat je op bezoek gaat bij familie maar of dat geloofwaardig is met een auto vol jongeren :P
Geluk dat ik er al rond 14.00 moet zijn en ik alleen rijd omdat ik dus met wat Engelse vrienden ga die daar in een hotel zitten
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 8 days ago
Gewoon ergens in die wijk pleuren joh. bij Hard Bass ook gedaan en geen verkeersregelaar gezien.
Hardtraxxer
631 posts member since 2017
last seen 15 days ago
D-Sturb op X-Qlusive Da Tweekaz :huh: Als die Suprise-Act nou toch moet komen zie ik D-Sturb nu wel als kanshebber. Zal ook goed aansluiten op Peacock. (Afsluiten met Nothing Like The Oldschool) :thumbsup:
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 1 day ago
dennisje030 wrote:Eigenlijk best wel zin in dit feestje ondertussen! :D
Hier ook :clap:. Dit jaar maar geen gekke Italiaan in mijn nek zetten :sick:
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
There goes an another shitty storie :oh:
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 16 days ago
Voor de mensen die alvast zin hebben in een warm-up setje:
Vitality - Qlimax 2018 Warm-Up
Hardtraxxer
341 posts member since 2017
last seen Mar 2021
De hype begint goed te komen hoor! Elke ochtend beginnen met 't anthem brengt wel een lekker gevoel :clap:
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen 19 days ago
Kijk ook echt abnormaal veel uit naar phuture noize zijn set, 3 nieuwe nummers van zijn EP + San holo - lift me from the ground remix :loving:
B
Hardtraxxer
478 posts member since 2017
last seen Jun 2026
ElTigre wrote:Kijk ook echt abnormaal veel uit naar phuture noize zijn set, 3 nieuwe nummers van zijn EP + San holo - lift me from the ground remix :loving:
En ook nog de frequencerz collab die af is :D
Hardtraxxer
733 posts member since 2017
last seen Dec 2024
Byron wrote:
ElTigre wrote:Kijk ook echt abnormaal veel uit naar phuture noize zijn set, 3 nieuwe nummers van zijn EP + San holo - lift me from the ground remix :loving:
En ook nog de frequencerz collab die af is :D
Hopelijk krijgt hij langer dan een uur :loving:
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Zag net dat iemand per ongeluk zijn kaartje voor 5,40 had verkocht op TicketSwap :lol:
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Fantastisch dat dit soort handelaartjes zoveel geld verliezen

Qlimax 2018 || The Game Changer (24-11-2018, Gelredome, Arnhem)
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 33 minutes ago
makrooy wrote:Fantastisch dat dit soort handelaartjes zoveel geld verliezen

Olé!
Hardtraxx Addict
1583 posts member since 2018
last seen 7 hours ago
Royvn_ wrote:Zag net dat iemand per ongeluk zijn kaartje voor 5,40 had verkocht op TicketSwap :lol:
Dit is via een privé advertentie gegaan, waarschijnlijk kennen koper en verkoper elkaar en is het bedrag buiten ticketswap om geregeld.
Die 5,40 is de prijs die TS blijkbaar wil hebben voor het verkopen van het ticket, lees servicekosten..
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Nattehond wrote:
Royvn_ wrote:Zag net dat iemand per ongeluk zijn kaartje voor 5,40 had verkocht op TicketSwap :lol:
Dit is via een privé advertentie gegaan, waarschijnlijk kennen koper en verkoper elkaar en is het bedrag buiten ticketswap om geregeld.
Die 5,40 is de prijs die TS blijkbaar wil hebben voor het verkopen van het ticket, lees servicekosten..
Oooh dat zag ik niet
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
makrooy wrote:Fantastisch dat dit soort handelaartjes zoveel geld verliezen

Of dit zijn dingen als overgebleven tickets van Partyvervoer. “Handelaartjes” zijn allang van hun tickets af, al vanaf het moment dat Qlimax uitverkocht was, ver voor de onthulling van de line-up.
Hardtraxxer
135 posts member since 2017
last seen Sep 2020
JarneNL wrote:De hype begint goed te komen hoor! Elke ochtend beginnen met 't anthem brengt wel een lekker gevoel :clap:
:clap:
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen Aug 2026
Kaartje weten te bemachtigen voor 45 euro. Erg veel zin in zaterdag :yay:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Haha leuk eerlijk interview met Peacock over Qlimax
Is there an artist from a different harder style with whom you would like to collaborate someday?

Yes definitely, I would love to collaborate with Ophidian. He doesn’t know yet and my style is probably not his thing in many ways, but who knows, maybe we’ll make it happen someday.
https://www.q-dance.com/en/news/qlimax- ... dr-peacock
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Exterkate wrote:Haha oja wtf, dat verhaal van vorig jaar :lol:
Neem dus geen vage Italiaanse dames op je schouders Steve.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Rickzel wrote:Haha leuk eerlijk interview met Peacock over Qlimax
Is there an artist from a different harder style with whom you would like to collaborate someday?

Yes definitely, I would love to collaborate with Ophidian. He doesn’t know yet and my style is probably not his thing in many ways, but who knows, maybe we’ll make it happen someday.
https://www.q-dance.com/en/news/qlimax- ... dr-peacock
Ik weet niet wat ik liever heb dan.

Peacock zijn kinderachtige riedeltjes met de kicks van Ophidian of de kicks van Peacock met het epische sound design van Ophidian.
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
Of meeslepende piano stukken gevolgd door een stevige kick waar beide artiesten hun bijdrage aan geleverd hebben. The best of both worlds.