Nieuwe quoteringen voor het Qlimax Voorspellingen Spel staan online: Qlimax Voorspellingen Spel (page 7)
Doe mee en WIN!!!
Doe mee en WIN!!!

4 jaar terug bij HDE vertelde z'n show man van Q dan ze toen al druk bezig waren om Hologram werk net als wat Eric Prydz nu doet toe te passen in 1 van hun shows! Hopen met als thema Game Changer dat het dan eindelijk gaat gebeurenwrote:Haha bij mij begint de hype voor Qlimax al door wat simpele artwork en het thema. Blijft ieder jaar qua productie mijn favoriete indoor
edit: in de trailer gaat het veelal om transformatie. Hopelijk gaat die stage gedurende de avond weer transformeren zoals met bijvoorbeeld de 2016 editietrailer ziet er weer heel dik uit.
Veel van deze namen staan wel een maand eerder op een ander groot Q feest... natuurlijk niet doorslaggevend maar denk niet dat ze 60% van die lineup zullen kopiëren.Denk dat we onderstaande namen sws wel op de line up kunnen verwachten.
Sound Rush
Headhunterz
Phuture Noize
B-Front
Sub Zero Project (Anthem? aan de synth te horen in de trailer zeker mogelijk)
Oh god21 augustus om 17:46 ·
Despite all the efforts from our side (signing of the contract and payment of requested deposit), the higher power struck upon booking of Da Tweekaz. Unfortunately, they will not perform at this year's Imagination.
wrote:IMAGINATION FESTIVAL
Oh god21 augustus om 17:46 ·
Despite all the efforts from our side (signing of the contract and payment of requested deposit), the higher power struck upon booking of Da Tweekaz. Unfortunately, they will not perform at this year's Imagination.
Precies dit.wrote:Dat uurtje da tweekaz was vorig jaar ook niet erg, lekker even de tijd om te eten zonder het gevoel alsof je iets mist
Wat zeg jij nouwrote:Zal heel blij zijn met iets als dit. Al deze artiesten verdienen het op dit moment ook gewoon.
23:00-00:00 Wasted Penguinz
Die gaan met een heel dik album komen (o.a evergeen) en eigenlijk een perfecte begin set. Of iets van Sound Rush is ook prima maar die zou ik persoonlijk nog een jaar laten wachten. Als maar niet een code black ofzo erstaat.wrote:Wat zeg jij nouwrote:Zal heel blij zijn met iets als dit. Al deze artiesten verdienen het op dit moment ook gewoon.
23:00-00:00 Wasted Penguinz
Die Freaqshow Openingssets was de beste die ik ooit heb meegemaaktwrote:K zou eigenlijk wel graag een Geck-o opener zien
Zonder twijfel levert dat een vette set op.
Mja zijn naam is niet bekend genoeg bij 't grote publiek helaas.
Mysteryland opende hij ook toch? Vind niet zn gek idee, lijkt mij ook vette opener hoorwrote:K zou eigenlijk wel graag een Geck-o opener zien
Zonder twijfel levert dat een vette set op.
Mja zijn naam is niet bekend genoeg bij 't grote publiek helaas.