Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-11-2018, 23:52 

Hardtraxxer

Vitality schreef:
Hoezo altijd die verwachting voor een surprise act? Zovaak is dat toch niet eens gedaan op Qlimax, een keer of 3?

Vooral omdat het gat tussen B-Freqz en Peacock aardig groot is en een suprise-act hier tussen wel logisch lijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-11-2018, 09:32 

Hardtraxxer

Vitality schreef:
Hoezo altijd die verwachting voor een surprise act? Zovaak is dat toch niet eens gedaan op Qlimax, een keer of 3?

5x sinds 2010, en als iedere liveact de gebruikelijke 30 min krijgt, hou je een uur over ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-11-2018, 10:37 

Hardtraxx Veteran

FransBezig schreef:
Vooral omdat het gat tussen B-Freqz en Peacock aardig groot is en een suprise-act hier tussen wel logisch lijkt.

2 jaar terug van B-Front naar Angerfist. Zie het zo gebeuren dat er geen suprise act komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-11-2018, 10:43 

Hardtraxxer

Ltmbr schreef:
Vitality schreef:

5x sinds 2010, en als iedere liveact de gebruikelijke 30 min krijgt, hou je een uur over ;)

Alleen Wildstylez en B-Freqz staan LIVE toch? Tweekacore kreeg op defqon dit jaar 45 minuten, en in 2017 gewoon een vol uur.

Laten we hopen op maar 45 minuten voor tweekacore en 45 minuten voor peacock (wat wel aannemelijk is) en dan zouden we 30 minuten over hebben. Alhoewel 45 minuten Wildstylez en B-Freqz in plaats van een surprise act ook niet verkeerd zou zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-11-2018, 11:51 

Hardtraxxer

Van mij hoeft een suprise act niet perse, tenzij het een leuke onverwachte naam wordt zoals MYST/Keltek. Maar ik zie ook gebeuren dat leuke acts dan straks 15 minuten moeten inleveren voor een Zatox suprise act oid. Daar zit ik nou niet echt op te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-11-2018, 12:08 

Donateur

Of een normale 'Tweekaz' act, zoals Ran-D toen ook een half uur B-Front wegsnoepte. Zatox zou inderdaad nog een stuk kutterder zijn zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-11-2018, 12:18 

Hardtraxx Addict

Als er een surprise act zou zijn zal dat hhz zijn aangezien hij al sinds 2014 niet meer solo op Qlimax staat en hij nu flink gepusht wordt door Q.

Edit: NVM zie nu dat hij in China zit. Maar ondanks dat leek mij dit wel het meest logisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-11-2018, 12:23 

Hardtraxx Newbie

Liever gewoon helemaal geen surprise act, tenzij Frequencerz compleet het tempo uit de B-Freqs set gaan halen met hun '2 minuten break-platen'. Dan liever wel een suprise act die het tempo erin houdt als opwarmer naar Peacock. Hoe graag ik dat MYST wel had willen zien doen denk ik niet dat zijn platen daar het meest geschikt voor zijn.

Misschien Adaro? Laatste keer als Adaro was 2015, en toen draaide hij samen met Zatox. Zijn platen zijn er prima voor plus zit hij bij Platinum.

Edit: laat maar, staat de 24e al met G4H geboekt in Tsjechië.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-11-2018, 12:24 

Hardtraxx Veteran

DTiM12 schreef:
Liever gewoon helemaal geen surprise act, tenzij Frequencerz compleet het tempo uit de B-Freqs set gaan halen met hun '2 minuten break-platen'.

En B-Front niet dan ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-11-2018, 12:26 

Hardtraxx Addict

Nee. B-Front is god, dat weet je toch wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-11-2018, 12:54 

Hardtraxxer

Royvn_ schreef:
Als er een surprise act zou zijn zal dat hhz zijn aangezien hij al sinds 2014 niet meer solo op Qlimax staat en hij nu flink gepusht wordt door Q.

Valt best mee toch hoe erg hij gepusht/uitgemolken wordt? Vind dat hij nog op relatief weinig feesten heeft gestaan als HHZ, P1 is een ander verhaal maar dan zou Wildstylez net zo goed gepusht worden en daar hoor je dan weer niemand over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-11-2018, 13:38 

Hardtraxx Newbie

Alm1ghty schreef:
DTiM12 schreef:
Liever gewoon helemaal geen surprise act, tenzij Frequencerz compleet het tempo uit de B-Freqs set gaan halen met hun '2 minuten break-platen'.

En B-Front niet dan ?

Mijn verwachtingen van B-Front zijn iets hoger dan die van Frequencerz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-11-2018, 14:03 

Hardtraxx Elite

Ltmbr schreef:
Vitality schreef:

Noisecontrollers (vs Wildstylez) in 2010, Ran-D in 2016 en Phuture Noize in 2017. Verder kom ik niet...
Reken daar bewust de 3 'hidden cards' van 2012 niet mee, aangezien dat niet echt verrassingen waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-11-2018, 14:10 

Hardtraxx Veteran

DTiM12 schreef:
Alm1ghty schreef:
DTiM12 schreef:

En B-Front niet dan ?

Mijn verwachtingen van B-Front zijn iets hoger dan die van Frequencerz.

Maar wat heeft dat met 2 minuten breaks te maken als B-Front die ook heeft? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-11-2018, 14:11 

Kraak... Piep...

Wou zeggen :P.

B-Front zijn setjes staan me soms bij als meer break dan kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-11-2018, 15:53 

Hardtraxx Newbie

Met Qlimax - The Game Changer om de hoek zijn wij bij Hardstyle Report erg benieuwd naar jouw game changer op hardstyle gebied! Check: https://survey.hardstylereport.com/qlimax-2018-the-game-changer/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-11-2018, 17:39 

Hardtraxx Addict

Wat? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-11-2018, 17:39 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Wat? :lol:

Beste enquête ooit
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-11-2018, 17:49 

Hardtraxx Veteran

HardstyleReport schreef:
Met Qlimax - The Game Changer om de hoek zijn wij bij Hardstyle Report erg benieuwd naar jouw game changer op hardstyle gebied! Check: https://survey.hardstylereport.com/qlimax-2018-the-game-changer/

pep
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-11-2018, 17:51 

Hardtraxx Addict

Alm1ghty schreef:
HardstyleReport schreef:

pep

niet verzwakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-11-2018, 17:54 

Hardtraxx Veteran

HardstyleReport schreef:

Ingevuld, duurde me alleen wel te lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-11-2018, 18:25 

Hardtraxx Addict

Citaat:
WIE OF WAT VERANDERDE VOOR JOU THE HARDSTYLE GAME?

Pfff wtf is dit voor belachelijke vraag dan.
Welke hardstyle game??
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-11-2018, 18:27 

Hardtraxxer

zeke schreef:
Citaat:

Welke hardstyle game??

Ze moeten even relevant doen om de hype rond qlimax te verhogen. Lukt aardig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-11-2018, 23:50 

Hardtraxx Addict

zeke schreef:
Citaat:

Welke hardstyle game??

De radical redemption game jonge
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-11-2018, 00:04 

Hardtraxx Veteran

Spitnoise in de black op defqon dit jaar bwob bwop pompen!!!
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten