Maar wat heeft dat met 2 minuten breaks te maken als B-Front die ook heeft?wrote:Mijn verwachtingen van B-Front zijn iets hoger dan die van Frequencerz.wrote:En B-Front niet dan ?wrote:Liever gewoon helemaal geen surprise act, tenzij Frequencerz compleet het tempo uit de B-Freqs set gaan halen met hun '2 minuten break-platen'.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Wou zeggen
.
B-Front zijn setjes staan me soms bij als meer break dan kicks.
B-Front zijn setjes staan me soms bij als meer break dan kicks.
Met Qlimax - The Game Changer om de hoek zijn wij bij Hardstyle Report erg benieuwd naar jouw game changer op hardstyle gebied! Check: https://survey.hardstylereport.com/qlim ... e-changer/
-
A
Beste enquête ooitwrote:Wat?
pepwrote:Met Qlimax - The Game Changer om de hoek zijn wij bij Hardstyle Report erg benieuwd naar jouw game changer op hardstyle gebied! Check: https://survey.hardstylereport.com/qlim ... e-changer/
niet verzwakkenwrote:pepwrote:Met Qlimax - The Game Changer om de hoek zijn wij bij Hardstyle Report erg benieuwd naar jouw game changer op hardstyle gebied! Check: https://survey.hardstylereport.com/qlim ... e-changer/
Ingevuld, duurde me alleen wel te lang.wrote:Met Qlimax - The Game Changer om de hoek zijn wij bij Hardstyle Report erg benieuwd naar jouw game changer op hardstyle gebied! Check: https://survey.hardstylereport.com/qlim ... e-changer/
Pfff wtf is dit voor belachelijke vraag dan.WIE OF WAT VERANDERDE VOOR JOU THE HARDSTYLE GAME?
Welke hardstyle game??
Ze moeten even relevant doen om de hype rond qlimax te verhogen. Lukt aardig...wrote:Pfff wtf is dit voor belachelijke vraag dan.WIE OF WAT VERANDERDE VOOR JOU THE HARDSTYLE GAME?
Welke hardstyle game??
De radical redemption game jongewrote:Pfff wtf is dit voor belachelijke vraag dan.WIE OF WAT VERANDERDE VOOR JOU THE HARDSTYLE GAME?
Welke hardstyle game??
Spitnoise in de black op defqon dit jaar bwob bwop pompen!!!
inmiddels ruim 600 kaarten op ticketswap... is toch wel uitzonderlijk veel. Laten we hopen dat het een gevalletje "totaal geen zin/verwachting van feest waardoor het juist gaaf wordt"
-
DHardtraxx Newbie
- 44 posts member since 2018
- last seen Mar 2019
Dat de beste man ze minder lang zal draaien. A man can have high hopes. Wishfulthinkingwrote: Maar wat heeft dat met 2 minuten breaks te maken als B-Front die ook heeft?
Volgens mij stonden er voorgaande jaren ook honderden kaarten opwrote:inmiddels ruim 600 kaarten op ticketswap... is toch wel uitzonderlijk veel. Laten we hopen dat het een gevalletje "totaal geen zin/verwachting van feest waardoor het juist gaaf wordt"
En een kleine 1000 man minder scheelt toch weer op de vloer ;-)wrote:Volgens mij stonden er voorgaande jaren ook honderden kaarten opwrote:inmiddels ruim 600 kaarten op ticketswap... is toch wel uitzonderlijk veel. Laten we hopen dat het een gevalletje "totaal geen zin/verwachting van feest waardoor het juist gaaf wordt"
Mwoa die editie met P1 had amper kaarten achteraf, moesten bekenden op de dag zelf nog hopen dat er wat kwam op TS>
Ze gaan jammer genoeg altijd wel helemaal leeg.. Met Qlimax trouwens sowieso nooit zo heel lang last van de drukte. Vooral als Giovancio en consorten opgepleurd zijn heb je meer dan zat ruimtewrote:En een kleine 1000 man minder scheelt toch weer op de vloer ;-)wrote:Volgens mij stonden er voorgaande jaren ook honderden kaarten opwrote:inmiddels ruim 600 kaarten op ticketswap... is toch wel uitzonderlijk veel. Laten we hopen dat het een gevalletje "totaal geen zin/verwachting van feest waardoor het juist gaaf wordt"
https://www.q-dance.com/en/news/qlimax- ... pportunity

Volgende vraag:What is your best Qlimax memory?
Being at Qlimax 2010 as visitors watching a whole choir bla bla bla
Have you been to Qlimax as visitors?
Leuk voor de thuisblijvers:
Qlimax 2018 | The Game Changer will take place on Saturday the 24th of November. For those staying at home during this show spectacle: we will stream the event live from the GelreDome at Q-dance.com. Q-dance Radio will also broadcast live from Qlimax during the night.
Qlimax 2018 | The Game Changer will take place on Saturday the 24th of November. For those staying at home during this show spectacle: we will stream the event live from the GelreDome at Q-dance.com. Q-dance Radio will also broadcast live from Qlimax during the night.
En dan een paar weken erna de sets van de livestream op youtube gooien in 720p....wrote:Leuk voor de thuisblijvers:
Ja inderdaad... Denk je ook een fortuin aan geld neerteleggen voor een exclusief feest krijg je dit te horen
Denk je bakken met geld aan een exclusief feest uit te geven, zijn er ineens 29.999 andere mensen???
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Echt mij zal het ook niet zo snel boeien. Weet nog een keer dat ik met Hard Bass in Antwerpen zat. Gewoon die hele stream van 00:00 tot 07:00 gekeken met wat vrienden en een pot bier. super gezellige avond. Maar het komt natuurlijk bij de verste verte niet in de buurt van een live ervaring. Ik vind het in ieder geval prima voor de mensen die niet kunnen op een of andere manier.wrote:Whut? Omdat wij €75,- betalen voor een feest moet Q-dance de beleving van dat feest exclusief houden voor degene die een kaartje hebben gekocht? Er zijn zat mensen die wel willen gaan maar niet kunnen om diverse (financiële) redenen. En daarnaast, we leven in 2018 mensen