Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 79  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Zelden zó'n nietszeggend interview gezien. Zelfs Hard News artikelen hebben meer diepgang.


Q-Dance maakt toch ook alleen maar interviews om reclame te maken voor een evenement of om een evenement nog meer up te hypen zoals in dit geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2018 14:40 
 
Hardtraxx Addict

Nu er niets meer in het gelredome is voor qlimax begint de zin toch wel te komen zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2018 15:18 
 
Hardtraxxer

Wordt mn 6e keer maar in tegenstelling tot vorige jaren totaal nog geen hype hiervoor :/
Anthem blijft niet echt hangen en van de lineup vind ik alleen Sound Rush echt interessant, op Coone en PN na vind ik de rest ook wel oke maar niet meer dan dat. Hopelijk maakt de show dit jaar weer veel goed, vorig jaar viel dat toch wel erg tegen voor Qlimax begrippen, miste toen echt verandering in de stage of op zn minst een doek ervoor in het begin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2018 17:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog minder dan 2 weken te gaan. Wie gaat de surprise-act worden? Ik dacht eerst aan Atmozfears die zijn X-Qlusive ging aankondigen, maar helaas...(dat tweekaz een X-Qlusive hebben is waarschijnlijk ook de reden dat Tweekacore op qlimax staat...)
Maar welke artiesten zijn nog meer reëel als surprise-act?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2018 17:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-sturb gun ik wel een kans als surprise act
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2018 18:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sefa zal wel even met peacock op de decks springen, maar als full fledged surprise act geef ik idd D-sturb nog wel het meeste kans. Al kan je met Q natuurlijk Headhunterz nooit uitsluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2018 19:22 
 
Hardtraxxer

Als er een surprise act is denk/hoop ik ook D-Sturb, al vraag ik me af of er wel een surprise is dit jaar. Als je er van uit gaat dat Luna van begin tot 2300 draait, elke 'normale' act een uur krijgt en Wildstylez live, Tweekacore, B-Freqz en Peacock 45 min hou je geen tijd over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2018 22:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
D-Sturb = Most Wanted. Zie ik dus never nooit gebeuren als suprise act


Is idd wel een dingetje, al hebben Angerfist, Crypsis, Mad Dog,N-vitral,Noize Supressor, en tha Playah dr ook gewoon gestaan (al komt dit wss door de beperkte hardcore namen bij platinum).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2018 22:51 
 
Hardtraxxer

Keltek surprise act, 100%. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2018 23:06 
 
Hardtraxx Addict

Sefa zal er in ieder geval niet zijn, ook niet even met peacock
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2018 23:26 
 
Hardtraxx Veteran

RikxMusic schreef:
Keltek surprise act, 100%. :thumbsup:


Graag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2018 23:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoezo altijd die verwachting voor een surprise act? Zovaak is dat toch niet eens gedaan op Qlimax, een keer of 3?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2018 23:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Hoezo altijd die verwachting voor een surprise act? Zovaak is dat toch niet eens gedaan op Qlimax, een keer of 3?


Vooral omdat het gat tussen B-Freqz en Peacock aardig groot is en een suprise-act hier tussen wel logisch lijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 09:32 
 
Hardtraxxer

Vitality schreef:
Hoezo altijd die verwachting voor een surprise act? Zovaak is dat toch niet eens gedaan op Qlimax, een keer of 3?

5x sinds 2010, en als iedere liveact de gebruikelijke 30 min krijgt, hou je een uur over ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FransBezig schreef:
Vooral omdat het gat tussen B-Freqz en Peacock aardig groot is en een suprise-act hier tussen wel logisch lijkt.

2 jaar terug van B-Front naar Angerfist. Zie het zo gebeuren dat er geen suprise act komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 10:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
Vitality schreef:
Hoezo altijd die verwachting voor een surprise act? Zovaak is dat toch niet eens gedaan op Qlimax, een keer of 3?

5x sinds 2010, en als iedere liveact de gebruikelijke 30 min krijgt, hou je een uur over ;)


Alleen Wildstylez en B-Freqz staan LIVE toch? Tweekacore kreeg op defqon dit jaar 45 minuten, en in 2017 gewoon een vol uur.

Laten we hopen op maar 45 minuten voor tweekacore en 45 minuten voor peacock (wat wel aannemelijk is) en dan zouden we 30 minuten over hebben. Alhoewel 45 minuten Wildstylez en B-Freqz in plaats van een surprise act ook niet verkeerd zou zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 11:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Van mij hoeft een suprise act niet perse, tenzij het een leuke onverwachte naam wordt zoals MYST/Keltek. Maar ik zie ook gebeuren dat leuke acts dan straks 15 minuten moeten inleveren voor een Zatox suprise act oid. Daar zit ik nou niet echt op te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 12:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Of een normale 'Tweekaz' act, zoals Ran-D toen ook een half uur B-Front wegsnoepte. Zatox zou inderdaad nog een stuk kutterder zijn zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 12:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als er een surprise act zou zijn zal dat hhz zijn aangezien hij al sinds 2014 niet meer solo op Qlimax staat en hij nu flink gepusht wordt door Q.

Edit: NVM zie nu dat hij in China zit. Maar ondanks dat leek mij dit wel het meest logisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 12:23 
 
Hardtraxx Newbie

Liever gewoon helemaal geen surprise act, tenzij Frequencerz compleet het tempo uit de B-Freqs set gaan halen met hun '2 minuten break-platen'. Dan liever wel een suprise act die het tempo erin houdt als opwarmer naar Peacock. Hoe graag ik dat MYST wel had willen zien doen denk ik niet dat zijn platen daar het meest geschikt voor zijn.

Misschien Adaro? Laatste keer als Adaro was 2015, en toen draaide hij samen met Zatox. Zijn platen zijn er prima voor plus zit hij bij Platinum.

Edit: laat maar, staat de 24e al met G4H geboekt in Tsjechië.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DTiM12 schreef:
Liever gewoon helemaal geen surprise act, tenzij Frequencerz compleet het tempo uit de B-Freqs set gaan halen met hun '2 minuten break-platen'.

En B-Front niet dan ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 12:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee. B-Front is god, dat weet je toch wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 12:54 
 
Hardtraxxer

Royvn_ schreef:
Als er een surprise act zou zijn zal dat hhz zijn aangezien hij al sinds 2014 niet meer solo op Qlimax staat en hij nu flink gepusht wordt door Q.


Valt best mee toch hoe erg hij gepusht/uitgemolken wordt? Vind dat hij nog op relatief weinig feesten heeft gestaan als HHZ, P1 is een ander verhaal maar dan zou Wildstylez net zo goed gepusht worden en daar hoor je dan weer niemand over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 13:38 
 
Hardtraxx Newbie

Alm1ghty schreef:
DTiM12 schreef:
Liever gewoon helemaal geen surprise act, tenzij Frequencerz compleet het tempo uit de B-Freqs set gaan halen met hun '2 minuten break-platen'.

En B-Front niet dan ?


Mijn verwachtingen van B-Front zijn iets hoger dan die van Frequencerz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 14:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
Vitality schreef:
Hoezo altijd die verwachting voor een surprise act? Zovaak is dat toch niet eens gedaan op Qlimax, een keer of 3?

5x sinds 2010, en als iedere liveact de gebruikelijke 30 min krijgt, hou je een uur over ;)

Noisecontrollers (vs Wildstylez) in 2010, Ran-D in 2016 en Phuture Noize in 2017. Verder kom ik niet...
Reken daar bewust de 3 'hidden cards' van 2012 niet mee, aangezien dat niet echt verrassingen waren.
Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 79  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten