Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 79  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2018 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
En ik ben het niet eens :lol:

Wie ben jij wel? Niemand die het weet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2018 15:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaartje verkocht vanwege fake insta account
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2018 15:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Donders blij dat ik bij het opruimen van de rommella de Wallet van de GelreDome tegen ben gekomen.

Wat een ideaal betaalmiddel is het toch...

Nog drie weken aftellen geblazen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2018 15:26 
 
Hardtraxx Veteran

Die moet ik ook nog zoeken.. weet alleen niet meer of ie blauw was of wit intussen........... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2018 15:29 
 
Hardtraxx Addict

Stuiterbal schreef:
Donders blij dat ik bij het opruimen van de rommella de Wallet van de GelreDome tegen ben gekomen.

Wat een ideaal betaalmiddel is het toch...

Nog drie weken aftellen geblazen

Meen je? Ik vind het eigenlijk maar onhandig met rondjes halen en niet echt bij kunnen houden hoe veel er nog op staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2018 15:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Die moet ik ook nog zoeken.. weet alleen niet meer of ie blauw was of wit intussen........... :whistle:


Goed schoonmaken dan.

Heb die van mij net gevonden en even ingelogd, staat nog €34,65. Vergeten geld voelt als gratis bieeeer :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2018 17:59 
 
Hardtraxx Addict

Kijkende op de webcam van buiten het gelredome. Hangt een bord aan de hal met "nu live in het gelredome. Jupiler"

Benieuwd of dat dus ook voor Qlimax is of dat ze toch weer heineken pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2018 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Kijkende op de webcam van buiten het gelredome. Hangt een bord aan de hal met "nu live in het gelredome. Jupiler"

Benieuwd of dat dus ook voor Qlimax is of dat ze toch weer heineken pakken.

Zal me aan de reet roesten. Gaat toch weer fijn despos harken worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2018 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Zal me aan de reet roesten. Gaat toch weer fijn despos harken worden

Je weet dat despo een merk is van heineken he :P zonder heineken bestaat de kans dat er ook geen despo is
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2018 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, scherp. :whistle:

Laat ze maar lekker Heineken houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2018 14:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmm, in januari met HardBass werd er wel Jupiler geschonken, dus 't zou me niets verbazen als er met Qlimax Jupiler wordt geschonken... Helaas...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2018 14:15 
 
Hardtraxx Addict

JarneNL schreef:
Hmm, in januari met HardBass werd er wel Jupiler geschonken, dus 't zou me niets verbazen als er met Qlimax Jupiler wordt geschonken... Helaas...

Qlimax vorig jaar was nog Heineken dus dan zal het wel per 2018 zijn helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2018 14:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
FTN schreef:
5:45/6:15 suprise act (RR, e-force)
6:15/7 peacock en sefa zal er wel bij zijn


Ze zullen never nooit de suprise act niet uit de Platinum stal halen. En daarnaast zie ik Sefa echt niet aansluiten bij Peacock. Die verdient het gewoon zelf om daar te staan.


Sefa comfirmed na tekenen bij Platinum?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2018 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JarneNL schreef:
Hmm, in januari met HardBass werd er wel Jupiler geschonken, dus 't zou me niets verbazen als er met Qlimax Jupiler wordt geschonken... Helaas...

Beter, vind Juup lekkerder dan Heineken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2018 15:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2018 18:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iets om trots op te zijn zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2018 18:51 
 
Hardtraxx Elite

JarneNL schreef:
Joey schreef:
JarneNL schreef:
Hmm, in januari met HardBass werd er wel Jupiler geschonken, dus 't zou me niets verbazen als er met Qlimax Jupiler wordt geschonken... Helaas...

Beter, vind Juup lekkerder dan Heineken.


Tja, iedereen zo z'n smaak he :P Qlimax wordt m'n eerste keer gebruiken dus er zal toch weinig Jupiler gedronken worden door mij hahah

Meteen zo hoog mogelijk inzetten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2018 20:49 
 
Hardtraxx Veteran

Goldenstyle schreef:
Iets om trots op te zijn zeg!

Moraalridder spelen doe je maar ergens anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2018 22:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin voor Qlimax 2018 begint nu echt wel te komen. Ben al weer een half jaar niet naar een feest geweest, dus kan niet wachten om die dreunen weer door mijn buik te voelen. Luna zal waarschijnlijk wel een steady setje neer gaan zetten. Wildstylez live kan niet anders dan een kwalitatieve set worden vol met fijne melodietjes. Sound Rush wordt sws ook fijn. Het nieuwe album van Bass Modulators vind ik erg vet en hoop daar ook veel platen van de horen. Sub Zero Project, Tweekacore en Dr Peacock heb ik weinig tot niets mee, maar daar zal ik zeker ook niet op stil gaan staan.

Al met al, behoorlijk hyped! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 11:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo ja, hier ook al een mooie hype aanwezig. Al sinds Q-Base geen feestje meer geweest, dus het wordt weer eens tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 17:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://www.q-dance.com/en/news/qlimax-2018-or-interview-or-b-freqz-at-qlimax-2018-for-the-first-time

Citaat:
B-Freqz at Qlimax 2018 for the first time

B-Freqz, the live-act in which B-Front and Frequencerz join forces, will make its debut at Qlimax 2018 | The Game Changer. Read all about their connection with Qlimax in this interview.

This is your first time at Qlimax in this formation, are you planning on doing something special?
Of course we're not going to tell you yet, you have to be there to experience it, but of course it's going to be awesome.

What is your best Qlimax memory?
Bob: It's always very special to be able to perform at Qlimax. Those have always been the goals to accomplish as an artist.

Niels & Pepijn: Of course the first time as a visitor is special, but playing at Qlimax for the first time was very special for us as Frequencerz. It's something that we have been working for for years and our dream came true.

Have you ever been to Qlimax as visitors?
Bob: Qlimax in 2004 was my first time, my entire sound was actually inspired by this! It made such a big impression on me and I knew that this was where I wanted to perform someday.

Niels: Qlimax 2003 was my first big party ever and I was sold immediately. Because of this I loved hardstyle even more and it gave me a goal to work up to. From that moment on I knew that I wanted to perform there one day for all those thousands of people. I haven't missed an edition of Qlimax ever since.

Pepijn: My first time at Qlimax was in 2009. It was an amazing experience! Seeing that immense stage for the first time was mind-blowing. That day, my ultimate goal was set, playing on that stage eventually!

What is your favourite Qlimax anthem?
Bob: Deepack - The Prophecy & Zany - Science & Religion.

Niels: Deepack - The Prophecy, this brings back so many memories.

Pepijn: Headhunterz - The Power of the Mind, one of my favorites of Headhunterz. Powerful melody that gave me goosebumps back in the days.

What are your plans for 2019?
Just to keep on going, making music and being creative!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelden zó'n nietszeggend interview gezien. Zelfs Hard News artikelen hebben meer diepgang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 19:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eigenlijk zijn al die korte interviews met artiesten hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 20:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaartje weten te bemachtigen voor 63 euries.. prima! Na 2 jaar weer eens Qlimax pakken. Benieuwd of het de editie met P1 kan overtreffen voor me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 21:00 
 
Hardtraxx Addict

Royvn_ schreef:
Kaartje weten te bemachtigen voor 63 euries.. prima! Na 2 jaar weer eens Qlimax pakken. Benieuwd of het de editie met P1 kan overtreffen voor me.

Dat was de beste volgens vele(in ieder gev van de moderne qlimax) dus dat word een moeilijke.
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 79  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten