Dat wil Q dance niet omdat de dj´s een foto shoot hebben en opgemaakt moeten wordenwrote:Als je 11:00 ergens anders moet spelen kan je ook 03:00 wel op qlimax wezen.wrote:Radical redemption en crypsis staan hier sowieso niet toch, want geloof dat ze die dag ergens anders staan.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
LHardtraxxer
- 103 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Je moet iets van 2 uur van tevoren aanwezig zijn volgens mij. ALs je dus vrij vroeg draait in een discotheek niet al te ver weg en vrij laat op Qlimax, haal je het makkelijk.wrote:Dat wil Q dance niet omdat de dj´s een foto shoot hebben en opgemaakt moeten wordenwrote:Als je 11:00 ergens anders moet spelen kan je ook 03:00 wel op qlimax wezen.wrote:Radical redemption en crypsis staan hier sowieso niet toch, want geloof dat ze die dag ergens anders staan.
-
RHardtraxxer
- 256 posts member since 2009
- last seen Jun 2021
Om nog maar even mee te doen met de speculaties over de line up, ik kwam dit tegen op de facebook pagina van Technoboy:

Zou die TBA Qlimax kunnen zijn? Er staat in elk geval wel een Nederlands vlaggetje achter, dus het gaat om een boeking in Nederland lijkt me.....

Zou die TBA Qlimax kunnen zijn? Er staat in elk geval wel een Nederlands vlaggetje achter, dus het gaat om een boeking in Nederland lijkt me.....
En Qlimax is op die datum, dus je kan het wel verwachten 
-
HHardtraxxer
- 191 posts member since 2011
- last seen Jul 2013
Dat is dus heel waarschijnlijk idd
Vind ik wel vet, hopelijk draait hij een uur early. Early Technoboy 
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Welnee, die draait gewoon zijn tegenwoordige stijl, met of zonder tuneboy. Ik hoop dan als TNT, wellicht kan ik Space dan daar horen 
-
HHardtraxxer
- 333 posts member since 2011
- last seen Nov 2016
Luna vs E-Force alstublieft
-
A
E-Force heeft al een boekingwrote:Luna vs E-Force alstublieft
DJ's die er in ieder geval NIET bij zijn:
- Ruthless
- Crypsis
- Luna
- Radical Redemption
- D-Block & S-Te-Fan
- MC Renegade
- Alpha Twins
- E-Force
- F8trix
- Evil Activities
- Amnesys
- Negative A
- Noize Suppressor
- Paul Elstak
- Ophidian
- The Stunned Guys
- Unexist
- Art of Fighters
- Re-Style
- Ruthless
- Crypsis
- Luna
- Radical Redemption
- D-Block & S-Te-Fan
- MC Renegade
- Alpha Twins
- E-Force
- F8trix
- Evil Activities
- Amnesys
- Negative A
- Noize Suppressor
- Paul Elstak
- Ophidian
- The Stunned Guys
- Unexist
- Art of Fighters
- Re-Style
Huisje bij een dichtbij gelegen landall green parks geboekt 
-
OHardtraxxer
- 804 posts member since 2011
- last seen 14 days ago
Vorig jaar met Remember in Factory 010 beloofde hij dat hij nooit meer early sets zal doen. Zie interview @ b2s website voor Remember in Mei, 2010 of 2011?wrote:Dat is dus heel waarschijnlijk iddVind ik wel vet, hopelijk draait hij een uur early. Early Technoboy
Bedankt voor de voorspelbare haatreacties btw
Omdat ze die dag al wat hebben? Denk dat je 1 of 2 namen daarvan sowieso er wel heb staanwrote:DJ's die er in ieder geval NIET bij zijn:
- Ruthless
- Crypsis
- Luna
- Radical Redemption
- D-Block & S-Te-Fan
- MC Renegade
- Alpha Twins
- E-Force
- F8trix
- Evil Activities
- Amnesys
- Negative A
- Noize Suppressor
- Paul Elstak
- Ophidian
- The Stunned Guys
- Unexist
- Art of Fighters
- Re-Style
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
jammer dan Technoboy komt..
Ik heb niks tegen je hoor, maar je komt zo vaak met van die beroerde assumptieswrote: Bedankt voor de voorspelbare haatreacties btw
-
NHardtraxxer
- 91 posts member since 2012
- last seen Oct 2015
Hopelijk komt de line-up deze week! Vorig jaar was het toch ongeveer rond deze tijd dacht ik?
eind van de maandwrote:Hopelijk komt de line-up deze week! Vorig jaar was het toch ongeveer rond deze tijd dacht ik?
-
HHardtraxxer
- 191 posts member since 2011
- last seen Jul 2013
Erg jammer, openen met early van TBY zou echt heel vet zijn!wrote:Vorig jaar met Remember in Factory 010 beloofde hij dat hij nooit meer early sets zal doen. Zie interview @ b2s website voor Remember in Mei, 2010 of 2011?wrote:Dat is dus heel waarschijnlijk iddVind ik wel vet, hopelijk draait hij een uur early. Early Technoboy
Bedankt voor de voorspelbare haatreacties btw
-
OHardtraxxer
- 804 posts member since 2011
- last seen 14 days ago
Geen assumpties dan. Keiharde feiten.
Tiesto komt niet: http://www.tiesto.com/Tiesto-tours
ps: zou grappig zijn als TBY z'n Zaaldijk Involved contest stiekem voor Qlimax is
maar nu ben ik weer aan 't speculeren. Nevermindddd
ps: zou grappig zijn als TBY z'n Zaaldijk Involved contest stiekem voor Qlimax is
... Waarom zou Tiesto komen?wrote:Geen assumpties dan. Keiharde feiten.
-
A
Die draait rauw jongeuwrote:... Waarom zou Tiesto komen?wrote:Geen assumpties dan. Keiharde feiten.
Jah man, vet leuk!wrote:
Precies de reden dat hij niet komt. Rauw op Qlimax, hoe kom je eropwrote:Die draait rauw jongeuwrote:... Waarom zou Tiesto komen?wrote:Geen assumpties dan. Keiharde feiten.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Idd alleen gare frikandellen!wrote: Precies de reden dat hij niet komt. Rauw op Qlimax, hoe kom je erop
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Hele beste hap ditwrote:... Waarom zou Tiesto komen?wrote:Geen assumpties dan. Keiharde feiten.