Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit vind ik dus altijd het mooiste van dit soort feesten :corn:

Iedereen speculeren, en dan uiteindelijk heeft niemand 100% gelijk, maar wel iedereen een beetje (ofzo)

Heerlijk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat Q-dance veel gezeik gaat krijgen als Headhunterz weer het anthem gaat doen, ook van mij want dan zijn ze echt triest bezig qua anthems...

Ik hoop B-front, maar geef Ran-D ook een kans. Helaas hebben Noisecontrollers nog geen Qlimax anthem achter hun naam , en ze zijn populair dus zeg het maar.... Zou alleen leuk worden als ze iets in de stijl van Samara en Ctrl. Alt. Del. maken :). Dubstep en house passen niet bepaald in een Qlimax anthem, evenals blije melodietjes.

Qua line up denk ik zoiets :

ASYS/Activator
Josh & Wesz / Code Black
Wildstylez / Noisecontrollers
Headhunterz
Zatox
Zany
Ran-D/Frontliner
B-front vs. Frequencerz
Adaro
Amnesys / Tha Playah / Nosferatu

The Skribbler schreef:
Dit vind ik dus altijd het mooiste van dit soort feesten :corn:

Iedereen speculeren, en dan uiteindelijk heeft niemand 100% gelijk, maar wel iedereen een beetje (ofzo)


Idd xd. Ook heerlijk om op de Qlimax facebook pagina te kijken, alleen maar buitenlanders die met dit aankomen xd : Wasted Penguinz, Coone, Zatox, Wildstylez, Brennan Heart, DBSTF, Headhunterz, Noisecontrollers, Gunz 4 Hire en Endymion :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 22:57 
 
Hardtraxx Veteran

Heartstyle schreef:
Ik weet niet, het lijkt me gewoon niet logisch dat Zany er staat. Als je dat album als argument geeft, dan kan je net zo goed zeggen dat Da Tweekaz er gaan staan en ook dat gaat niet gebeuren denk ik. Maar goed, we zullen zien.


Je gaat Zany ( A-artiest ) toch niet daadwerkelijk vergelijken met Da Tweekaz ( C-artiest ) hè? :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Heartstyle schreef:
Ik weet niet, het lijkt me gewoon niet logisch dat Zany er staat. Als je dat album als argument geeft, dan kan je net zo goed zeggen dat Da Tweekaz er gaan staan en ook dat gaat niet gebeuren denk ik. Maar goed, we zullen zien.


Je gaat Zany ( A-artiest ) toch niet daadwerkelijk vergelijken met Da Tweekaz ( C-artiest ) hè? :lol: :lol:

Hij vergelijkt ze alleen maar met elkaar omdat ze allebei een album gereleased hebben :P.

Maar dan hadden Digital Punk, Toneshifterz en Radical Redemption er ook ooit moeten staan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van mij mag zo ongeveer iedereen er staan, zelfs Da Tweekaz zou ik nog leuk vinden op de 1 of andere manier xd

Zolang ze het maar niet in hun hoofd halen om Radical Redemption er dit jaar neer te zetten. Ook al waren zijn sets op Q-Base & Defqon meer dan prima, als hij op Qlimax staat is dat voor mij een behoorlijk minpunt.

Ik zelf denk/hoop zoiets:

Activator
Code Black
Brennan Heart/Wildstylez
Frontliner
Headhunterz
Zany
B-Front
Frequencerz Live
Adaro
Angerfist/Tha Playah
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 23:14 
 
Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
Activator
Code Black
Brennan Heart/Wildstylez
Frontliner
Headhunterz
Zany
B-Front
Frequencerz Live
Adaro
Angerfist/Tha Playah


Met deze line up zou ik uitstekend kunnen leven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 10:51 
 
Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Dit vind ik dus altijd het mooiste van dit soort feesten :corn:

Iedereen speculeren, en dan uiteindelijk heeft niemand 100% gelijk, maar wel iedereen een beetje (ofzo)

Heerlijk :$


Als niemand hier gelijk krijgt, hebben we toch een mooie line-up:

Thera, Degos & Re-Done, Geck-o, Titan etc. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 10:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Firetrap schreef:
Heartstyle schreef:
Ik weet niet, het lijkt me gewoon niet logisch dat Zany er staat. Als je dat album als argument geeft, dan kan je net zo goed zeggen dat Da Tweekaz er gaan staan en ook dat gaat niet gebeuren denk ik. Maar goed, we zullen zien.


Je gaat Zany ( A-artiest ) toch niet daadwerkelijk vergelijken met Da Tweekaz ( C-artiest ) hè? :lol: :lol:

Hij vergelijkt ze alleen maar met elkaar omdat ze allebei een album gereleased hebben :P.

Maar dan hadden Digital Punk, Toneshifterz en Radical Redemption er ook ooit moeten staan :P


radical staat er ook. die heeft t anthem gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 11:57 
 
Hardtraxx Veteran

Je bent niet grappig krullenbol
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
The Skribbler schreef:
Dit vind ik dus altijd het mooiste van dit soort feesten :corn:

Iedereen speculeren, en dan uiteindelijk heeft niemand 100% gelijk, maar wel iedereen een beetje (ofzo)

Heerlijk :$


Als niemand hier gelijk krijgt, hebben we toch een mooie line-up:

Thera, Degos & Re-Done, Geck-o, Titan etc. :p

Dat is toch totaal niet wat ik zeg :lol:
Volgens jouw redenering kan The Skribbler er dan ook staan, samen met Eluzive, Lanoz en Patrick Jumpen...

Blijft lastig, begrijpend lezen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 16:28 
 
Hardtraxxer

Ik denk en hoop dat Wildstylez best kans maakt. Waarom?

Die track met Zany van de Decibel trailer word zo geheimzinnig over gedaan, ik zie Zany en Wildstylez niet als opgevers dus daar gaan ze heus nog wel wat mee doen,
Ran-D - Feel My Fire [ Wildstylez Remix ] is eveneens ondergedoken,
Er komt / is een vocal edit van Timeless met Niels Geusebroek als ik 't goed begrepen had,

kortom, ik denk dat er iets verborgen word gehouden/opgespaard voor een groot evenement. A la noisecontrollers op Qlimax 2011. Maar we zullen zien ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 16:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

opaa schreef:
Wildstylez argument


Okee ik ben normaal niet zo van het speculeren, maar hier heb je toch wel een goed punt te pakken! ^^
En zeker gezien de kwaliteit van tracks waar Joram mee kan komen aanzetten + duister Qlimax thema zou dat echt een superdik anthem zijn :bomb:

Ik ga duimen dat jouw theorie klopt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 16:37 
 
Hardtraxxer

Nemesyz schreef:
opaa schreef:
Wildstylez argument


Okee ik ben normaal niet zo van het speculeren, maar hier heb je toch wel een goed punt te pakken! ^^
En zeker gezien de kwaliteit van tracks waar Joram mee kan komen aanzetten + duister Qlimax thema zou dat echt een superdik anthem zijn :bomb:

Ik ga duimen dat jouw theorie klopt :D


je hebt zo juist een first gehaald wat betreft mensen die met me mee denken ^.^

Ik vind trouwens dat geheimzinnige en mysterieuze rondom Wildstylez wel wat hebben, qua niks zeggen over wat er allemaal gaande is. Past bij z'n tracks zoals Timeless, Shadow en I See Stars, die zijn naar mijn mening namelijk ook geheimzinnig, diep, mysterieus, etc. Als hij inderdaad een soortgelijk anthem kan produceren hebben we wat mij betreft een winnaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 17:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goed, het blijft natuurlijk speculatie. Ik hoop zeker dat je gelijk hebt, maar ik bedacht me net dit:

- Wildstylez is al redelijk wat voor Q-Dance bezig geweest (Defqon anthem 2x)
- Je kaart net aan dat Wildstylez buiten Qlimax om altijd al een 'mysterieuze' manier van produceren heeft, dus dan staat Qlimax hier compleet los van en heeft het totaal geen aanleiding dat hij eventueel anthemmaker zou zijn.

Hmm ik laat het hier maar bij want zo kunnen we eindeloos doorgaan ;) .
Ik zou wel hem een goede kandidaat zou vinden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 17:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een regelrechte onzin. Zitten jullie aan dezelfde dope?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wat een regelrechte onzin. Zitten jullie aan dezelfde dope?


:lol: vond het wel mooi bedacht!
maar serieus kan ik het niet nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
maar serieus kan ik het niet nemen.

Nee hèhè, het blijft opaaa he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
maar serieus kan ik het niet nemen.

Nee hèhè, het blijft opaaa he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 20:27 
 
Hardtraxxer

Jorgvv schreef:
pecola-tje schreef:
Activator
Code Black
Brennan Heart/Wildstylez
Frontliner
Headhunterz
Zany
B-Front
Frequencerz Live
Adaro
Angerfist/Tha Playah


Met deze line up zou ik uitstekend kunnen leven :)


zou ik ook zeker blij mee zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 20:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zolang Adaro er staat, ben ik tevreden! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 21:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jezus wat een bullshit gezever weer van opaa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 23:20 
 
Hardtraxxer

Eigenlijk worden Alpha² hier toch ook wel een beetje vergeten. Zouden ook mooi in de line-up staan en zouden ook wel voor een vet anthem kunnen zorgen denk ik. Maar ik denk wel dat het een meer commerciële artiest als Hhz, NC of Wildstylez zal worden .. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 23:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heartstyle schreef:
Eigenlijk worden Alpha² hier toch ook wel een beetje vergeten. Zouden ook mooi in de line-up staan en zouden ook wel voor een vet anthem kunnen zorgen denk ik. Maar ik denk wel dat het een meer commerciële artiest als Hhz, NC of Wildstylez zal worden .. >.<

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 00:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Radical redemption en crypsis staan hier sowieso niet toch, want geloof dat ze die dag ergens anders staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 11:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Berenburg schreef:
Radical redemption en crypsis staan hier sowieso niet toch, want geloof dat ze die dag ergens anders staan.

Als je 11:00 ergens anders moet spelen kan je ook 03:00 wel op qlimax wezen.
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten