Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

4 commerciele acts bv. hhz/ws/tby/zany
3 wat hardere acts bv. thera/the machine/adaro
1 hc dj bv tha playah
en 1 dj voor de opening bv activator met ze 'subground'

zo moeilijk isset niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 12:40 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Laat ze eerst een beginnen met een lineup vrij te geven voordat de kaarten in de verkoop gaan. Wat is de hele bedoeling daarvan? Dat de mensen die niets om de artiesten geven of altijd alles goed vinden voor gaan op de mensen die er komen voor de muziek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Laat ze eerst een beginnen met een lineup vrij te geven voordat de kaarten in de verkoop gaan. Wat is de hele bedoeling daarvan? Dat de mensen die niets om de artiesten geven of altijd alles goed vinden voor gaan op de mensen die er komen voor de muziek?


ze weten dat het altijd uitverkocht raakt van te voren
dus dan kunnen ze daarna doen wat ze willen aangezien het toch uitverkocht is

had anders vorig jaar echt niet uitverkocht geraakt als iedereen van te voren wist dat the prophet zou gaan afsluiten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 13:19 
 
Hardtraxx Addict

wootum schreef:
Ritsurt schreef:
Ik zie ook liever Noize Suppressor afsluiten maar weet dat dat er toch niet in gaat zitten omdat Qlimax daar gewoon het feest niet voor is. Dit is al jaren zo geweest en zal denk ik altijd zo blijven, wil je een dergelijke afsluiter dan kan je beter naar een feest als Loudness gaan en ophouden met zeuren dat Q-Dance zich moet gaan aanpassen.

Wie sloot Qlimax 2009 ook al weer af? :P


Ja daar sta ik dus van te kijken, maargoed. Je begrijp waarschijnlijk wel wat ik bedoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 13:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
4 commerciele acts bv. hhz/ws/tby/zany
3 wat hardere acts bv. thera/the machine/adaro
1 hc dj bv tha playah
en 1 dj voor de opening bv activator met ze 'subground'

zo moeilijk isset niet xd

Thera en The Machine kun je hier niet verwachten. Eerder Adaro, B-Front, en Freqencerz
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet bijna zeker dat Adaro er staat. Haunter Of The Dark zal dan wel het anthem zijn, duister en zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 15:25 
 
Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:
wootum schreef:
Ritsurt schreef:
Ik zie ook liever Noize Suppressor afsluiten maar weet dat dat er toch niet in gaat zitten omdat Qlimax daar gewoon het feest niet voor is. Dit is al jaren zo geweest en zal denk ik altijd zo blijven, wil je een dergelijke afsluiter dan kan je beter naar een feest als Loudness gaan en ophouden met zeuren dat Q-Dance zich moet gaan aanpassen.

Wie sloot Qlimax 2009 ook al weer af? :P


Ja daar sta ik dus van te kijken, maargoed. Je begrijp waarschijnlijk wel wat ik bedoel.


Dat had enkel te maken met die uit de kluiten gewassen zakmes van hem, Sonar of iets dergelijks. Dat kreeg aandacht, en aandacht van de markt is precies wat Q wil. Oftewel, boeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 16:49 
 

Lyst schreef:
Nee, want dan krijg je niet voor iedereen wat wils.
20.000 mensen stemmen op artiest A t/m F
10.000 mensen stemmen op artiest G t/m P
A t/m F krijgen de meeste stemmen, 10.000 mensen zien geen enkele van hun ingevulde artiesten terug.

En 2500 mensen die dan wel gestemd hebben kunnen niet eens naar Qlimax. Het bezoekersaantal ligt rond de 27500?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Lyst schreef:
Nee, want dan krijg je niet voor iedereen wat wils.
20.000 mensen stemmen op artiest A t/m F
10.000 mensen stemmen op artiest G t/m P
A t/m F krijgen de meeste stemmen, 10.000 mensen zien geen enkele van hun ingevulde artiesten terug.

En 2500 mensen die dan wel gestemd hebben kunnen niet eens naar Qlimax. Het bezoekersaantal ligt rond de 27500?

Grappig :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ai, geen Frontliner, Wildstylez, Omegatypez, Ran-D, B-Front. En als het zelfs een 2-weken exclusiviteit regel is, dan ook geen Alpha², Josh & Wesz, Luna, Donkey Rollers, E-Force, Frequencerz, Radical Redemption, Adaro, Zany? (Pussy Lounge) & Deepack.

Wat houden we dan over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ai, geen Frontliner, Wildstylez, Omegatypez, Ran-D, B-Front. En als het zelfs een 2-weken exclusiviteit regel is, dan ook geen Alpha², Josh & Wesz, Luna, Donkey Rollers, E-Force, Frequencerz, Radical Redemption, Adaro, Zany? (Pussy Lounge) & Deepack.

Wat houden we dan over?


22:00-02:30 - D-Block & S-Te-Fan
02:30-07:00 - Headhunterz

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 00:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Brennan Heart natuurlijk.
Meer heb je ook niet nodig op zo'n avond en na z'n afwezigheid vorig jaar is het niet meer dan wenselijk dat hij dit jaar weer op mag treden. You Can Never Break Me!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 00:16 
 
Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Ai, geen Frontliner, Wildstylez, Omegatypez, Ran-D, B-Front. En als het zelfs een 2-weken exclusiviteit regel is, dan ook geen Alpha², Josh & Wesz, Luna, Donkey Rollers, E-Force, Frequencerz, Radical Redemption, Adaro, Zany? (Pussy Lounge) & Deepack.

Wat houden we dan over?

Bestaat zon regel echt? dan is het mooi klote
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 06:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ai, geen Frontliner, Wildstylez, Omegatypez, Ran-D, B-Front. En als het zelfs een 2-weken exclusiviteit regel is, dan ook geen Alpha², Josh & Wesz, Luna, Donkey Rollers, E-Force, Frequencerz, Radical Redemption, Adaro, Zany? (Pussy Lounge) & Deepack.

Wat houden we dan over?

Q-Dance en B2s gooien gewoon wat geld naar elkaar toe in dat soort situaties hoor, die gaan echt geen exclusiviteit tegen elkaar smijten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Chukkels schreef:
Ai, geen Frontliner, Wildstylez, Omegatypez, Ran-D, B-Front. En als het zelfs een 2-weken exclusiviteit regel is, dan ook geen Alpha², Josh & Wesz, Luna, Donkey Rollers, E-Force, Frequencerz, Radical Redemption, Adaro, Zany? (Pussy Lounge) & Deepack.

Wat houden we dan over?

Q-Dance en B2s gooien gewoon wat geld naar elkaar toe in dat soort situaties hoor, die gaan echt geen exclusiviteit tegen elkaar smijten.

B2S en Q-Dance kan ik mee inkomen, maar Supersized heeft hier vrij weinig mee te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 11:04 
 
Hardtraxxer

Wat is dan precies die exclusiviteit regel? Dat alleen producers komen die de week ervoor niet hebben gedraaid? Zou wel mooi klote zijn als dat echt zo is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SamdV schreef:
Wat is dan precies die exclusiviteit regel? Dat alleen producers komen die de week ervoor niet hebben gedraaid? Zou wel mooi klote zijn als dat echt zo is.

Gaat over DJs die binnen een bepaalde tijd (vaak 1 a 2 weken, maar voor David Guetta op Tomorrowland de hele zomer) binnen een straal van een X aantal kilometer (wisselend) op een feest draaien. Dit omdat oa Q en B2S een line-up willen bieden, die je niet zo snel op een ander feest in die buurt zal vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb al kaarten mauahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Dit omdat oa Q en B2S een line-up willen bieden, die je niet zo snel op een ander feest in die buurt zal vinden.


zijn ze nu nog niet in geslaagd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 11:39 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
SamdV schreef:
Wat is dan precies die exclusiviteit regel? Dat alleen producers komen die de week ervoor niet hebben gedraaid? Zou wel mooi klote zijn als dat echt zo is.

Gaat over DJs die binnen een bepaalde tijd (vaak 1 a 2 weken, maar voor David Guetta op Tomorrowland de hele zomer) binnen een straal van een X aantal kilometer (wisselend) op een feest draaien. Dit omdat oa Q en B2S een line-up willen bieden, die je niet zo snel op een ander feest in die buurt zal vinden.

A, nou dat is behoorlijk kut. En daar zijn ze idd niet zo goed in geslaagd bij qlimax. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 12:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SamdV schreef:
En daar zijn ze idd niet zo goed in geslaagd bij qlimax. :')


Bij geen enkel evenement. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen B-Front, Ran-D & Adaro, Wildstylez. Lijkt me allemaal vrij raar. Verwacht in ieder geval toch wel 2 van die 4 gezien de bekendheid.

Volgens mij heeft die exclusiviteit meer te maken met het feit dat er in de buurt dan niet gegeven mag worden. Ik kan me herinneren dan NC de week erop gewoon prima kon draaien enzovoorts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Geen B-Front, Ran-D & Adaro, Wildstylez. Lijkt me allemaal vrij raar. Verwacht in ieder geval toch wel 2 van die 4 gezien de bekendheid.

Volgens mij heeft die exclusiviteit meer te maken met het feit dat er in de buurt dan niet gegeven mag worden. Ik kan me herinneren dan NC de week erop gewoon prima kon draaien enzovoorts.


het zal ook vast alleen gelden voor feesten de dag ervoor/na zodat ze alle tijd hebben om zich voor te bereiden

2 weken voor en na lijkt me nogal overdreven namelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 12:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
B2S en Q-Dance kan ik mee inkomen, maar Supersized heeft hier vrij weinig mee te maken.

Supersized is familie van b2s.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
het zal ook vast alleen gelden voor feesten de dag ervoor/na zodat ze alle tijd hebben om zich voor te bereiden

2 weken voor en na lijkt me nogal overdreven namelijk


Vorig jaar hebben alle DJ's die er stonden (Mainstage dan) een feest gehad een week voor en/of na Qlimax, dus met die regel valt het goed mee. Zany had zelfs 2 dagen voor Qlimax nog een feest waar hij moest draaien (Wel in New York :P)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten