wrote:Ik denk € 10,- er bovenop.wrote:Ben eigenlijk benieuwd wat ze volgend jaar gaan doen. Dan bestaat Qlimax 20 jaar.
Hype voor volgend jaar
![]()
![]()
![]()
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Dan zijn we alweer halverwege oktober woehoe 
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 3 hours ago
B-front anthem
(bron qlimax fb)
JAAA!!!! 
Van dat filmpje alleen al krijg ik kippenvel
Van dat filmpje alleen al krijg ik kippenvel
Kaartje verkocht want solo anthem B-Front.
Zonder dollen mooi voor hem, had dit jaar niet anders verwacht.
Zonder dollen mooi voor hem, had dit jaar niet anders verwacht.
Pfff man dit wordt echt niet normaal daar in het Geldredome. 
Ben wel benieuwd hoe lang hij met dat anthem bezig is geweest. Als je hoort hoe perfectionistisch hij altijd is bij z’n tracks, zal dat nu wel extreem geweest zijn
Heel erg benieuwd in ieder geval!
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Sinds de dag dat de eerste Hardtraxxer riep dat hij het anthem moest maken.wrote:Ben wel benieuwd hoe lang hij met dat anthem bezig is geweest. Als je hoort hoe perfectionistisch hij altijd is bij z’n tracks, zal dat nu wel extreem geweest zijnHeel erg benieuwd in ieder geval!
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
De verwachtingen zijn nu alleen wel zo extreem hoog dat het ook wel eens kan tegenvallen voor veel HTers. 
Iemand nog een qlimax code nodig? Stuur me een PM!
Vanaf wanneer denk jij (en de rest) dat hij te horen kreeg dat hij 't anthem mag maken? Volgens mij was dit redelijk snel na de editie van vorig jaar en heeft hij, lijkt mij, hiervoor best veel tijd voor gehad.wrote:Ben wel benieuwd hoe lang hij met dat anthem bezig is geweest. Als je hoort hoe perfectionistisch hij altijd is bij z’n tracks, zal dat nu wel extreem geweest zijnHeel erg benieuwd in ieder geval!
@Bob?
Misschien een kleine Q&A over het anthem
?
Misschien een kleine Q&A over het anthem
Dan nog is het de vraag of hij er meteen mee aan de slag gaat, en hoe lang hij er in totaal mee bezig is. Kan langer duren vanwege een writer's block, of omdat het wat lastiger is om de mixdown goed te krijgen, of omdat je veel nieuwe sounds maakt in plaats van te variëren op je presets.wrote:Vanaf wanneer denk jij (en de rest) dat hij te horen kreeg dat hij 't anthem mag maken? Volgens mij was dit redelijk snel na de editie van vorig jaar en heeft hij, lijkt mij, hiervoor best veel tijd voor gehad.wrote:Ben wel benieuwd hoe lang hij met dat anthem bezig is geweest. Als je hoort hoe perfectionistisch hij altijd is bij z’n tracks, zal dat nu wel extreem geweest zijnHeel erg benieuwd in ieder geval!
Edit: In de video zegt hij "The last couple of months".
Ja precies. Genoeg factoren dus.
Edit @delta:zegt nog vrij weinig haha tbh
Dit zou wel echt heel erg vet zijn!wrote:@Bob?
Misschien een kleine Q&A over het anthem?
Edit @delta:zegt nog vrij weinig haha tbh
-
BHardtraxxer
- 478 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
Heb het gevoel dat deze bij de liefhebbers veel beter ontvangen is dan bij het grote publiek.
Althans ik zie deze bijna nooit benoemd worden, terwijl het imo toch echt een heerlijk anthem is
Ooit bij een B-Front set geweest? TU-TU-TU-Tududu Tuu
Vind dat ook niet een bijzonder geweldige plaat. Voor een groot B-Front anthem klonk het meer als een standaard B-Front plaat.
Ben benieuwd naar het anthem, ga er iig niet met de hoogste verwachtingen in
. Als het vet is kijk ik er naar uit om de plaat te horen op een feest dat niet Qlimax is.
Ben benieuwd naar het anthem, ga er iig niet met de hoogste verwachtingen in
Tuurlijk gaat dit anthem goed worden. Probleem is alleen dat B-Front al jaren dikke Qlimax anthems maakt maar met een andere vocal en naam released. Dus de kans dat het ‘standaard’ B-Front gaat zijn is aanwezig. Maar dan nog zal t passen bij Qlimax en de kwaliteit hoog zijn.
Intens gelukkig met deze aankondiging 
-
HHardtraxxer
- 478 posts member since 2019
- last seen 6 days ago
B front.... Ik ben echt benieuwd naar het eindresultaat!!