Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Vergeet de protestboeren, honger en oorlog. B-FRONT GEEN SOLO ANTHEM.

Jezus zeg. :lol:


Dit vind ik de mooiste

Spalken schreef:
Ze kunnen me bij Q-Dance echt de vinkentering krijgen. De halve scène loopt al jaren op een B-Front anthem te roepen en dan flikken ze ons deze bullshit. B-Front moet gewoon een solo anthem krijgen, heb niks met Sound Rush of Angerfist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 10:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

NightFly013 schreef:
Maar wat zou de rede zijn om het Anthem nog niet ten gehore te brengen? Die is toch allang af?
Is toch ook veel beter voor de hype en helemaal mooi als mensen de track kennen op de dag zelf. :innocent:


Net als World of Madness.. vond het een prima anthem, maar sorry.. bekend maken op het feest zelf, wordt mij de hype niet meer van..

Delt-A schreef:
Met alle Hardtrekkers naar het Malieveld !!


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: dit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schijnt dat het anthem nog niet klaar is, omdat Sound Rush de tekst in 'hun gedeelte' nog foutloos en accentloos in het Engels in moeten spreken. Heb dit overigens gehoord bij een tankstation aan de A35 van een vrachtwagenchauffeur die wel eens langs het Gelredome rijdt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 11:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Schijnt dat het anthem nog niet klaar is, omdat Sound Rush de tekst in 'hun gedeelte' nog foutloos en accentloos in het Engels in moeten spreken. Heb dit overigens gehoord bij een tankstation aan de A35 van een vrachtwagenchauffeur die wel eens langs het Gelredome rijdt.


Hij liegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Remi schreef:
Vergeet de protestboeren, honger en oorlog. B-FRONT GEEN SOLO ANTHEM.

Jezus zeg. :lol:


Dit vind ik de mooiste

Spalken schreef:
Ze kunnen me bij Q-Dance echt de vinkentering krijgen. De halve scène loopt al jaren op een B-Front anthem te roepen en dan flikken ze ons deze bullshit. B-Front moet gewoon een solo anthem krijgen, heb niks met Sound Rush of Angerfist.


Ongekend. Alsof Q-Dance ook maar iets verplicht is. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Achteraf is het natuurlijk lekker makkelijk lachen om deze comments, Q is ons zeker niets verplicht maar als jarenlang men (van youtube tot aan insta tot aan hier) roepen dat ze een B-Front solo willen en er dan zo'n collab zou komen, zou gewoon apart zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Schijnt dat het anthem nog niet klaar is, omdat Sound Rush de tekst in 'hun gedeelte' nog foutloos en accentloos in het Engels in moeten spreken. Heb dit overigens gehoord bij een tankstation aan de A35 van een vrachtwagenchauffeur die wel eens langs het Gelredome rijdt.

Hopelijk gaan ze het dan ondertitelen met de visuals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Achteraf is het natuurlijk lekker makkelijk lachen om deze comments

Vooraf ook.

En als het écht écht zo is, vind ik het nog mooi ook. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 13:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Nagevraagd bij een dude en een chick die helpen met de visuals maar het is wel echt zo. Ook nog niet zeker dat iedereen een uur krijgt, dus straks krijg je wellicht maar 45 min B-Front of zo.

oke
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 13:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ach ach groot bekkies hiero.

Jammer ik zat fout , kan gebeuren.. gelukkig jank ik niet zoals de meeste stumpers hier :clap:

Groetjee
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 13:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het mooiste zou zijn dat het alsnog waar is en dat Q de geruchten probeerde de kop in te drukken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben eigenlijk benieuwd wat ze volgend jaar gaan doen. Dan bestaat Qlimax 20 jaar.
:woot: Hype voor volgend jaar :woot: :woot: :woot: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ben eigenlijk benieuwd wat ze volgend jaar gaan doen. Dan bestaat Qlimax 20 jaar.
:woot: Hype voor volgend jaar :woot: :woot: :woot: :drool:

Ik denk € 10,- er bovenop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 13:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Nuracore schreef:
Ben eigenlijk benieuwd wat ze volgend jaar gaan doen. Dan bestaat Qlimax 20 jaar.
:woot: Hype voor volgend jaar :woot: :woot: :woot: :drool:

Ik denk € 10,- er bovenop.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 15:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Afbeelding

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha nice :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Netjes :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pffffff godverdomme :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 09:55 
 
Hardtraxx Veteran

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 12:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ach ach groot bekkies hiero.

Jammer ik zat fout , kan gebeuren.. gelukkig jank ik niet zoals de meeste stumpers hier :clap:

Groetjee

Jajajaja, dat je met zogenaamde betrouwbare bronnen aankomt die vervolgens door Q-Dance zelf worden ge-debunked. Vervolgens heeft iedereen hier een grote bek en zijn het stumpers, HOKE MAN! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DLay10 schreef:
Broken Balance schreef:
Ach ach groot bekkies hiero.

Jammer ik zat fout , kan gebeuren.. gelukkig jank ik niet zoals de meeste stumpers hier :clap:

Groetjee

Jajajaja, dat je met zogenaamde betrouwbare bronnen aankomt die vervolgens door Q-Dance zelf worden ge-debunked. Vervolgens heeft iedereen hier een grote bek en zijn het stumpers, HOKE MAN! :lol:

Ok, maar ga je op dit forum verder nog iets bijdragen of blijf je eens de maand inloggen om wat te bekvechten met BB?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 13:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
DLay10 schreef:
Broken Balance schreef:
Ach ach groot bekkies hiero.

Jammer ik zat fout , kan gebeuren.. gelukkig jank ik niet zoals de meeste stumpers hier :clap:

Groetjee

Jajajaja, dat je met zogenaamde betrouwbare bronnen aankomt die vervolgens door Q-Dance zelf worden ge-debunked. Vervolgens heeft iedereen hier een grote bek en zijn het stumpers, HOKE MAN! :lol:

Ok, maar ga je op dit forum verder nog iets bijdragen of blijf je eens de maand inloggen om wat te bekvechten met BB?

Ik denk dat ik 1 keer per maand inlog om dat te doen inderdaad, al sinds 2010 ben ik daar fan van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DLay10 schreef:
Helicaze schreef:
Ok, maar ga je op dit forum verder nog iets bijdragen of blijf je eens de maand inloggen om wat te bekvechten met BB?

Ik denk dat ik 1 keer per maand inlog om dat te doen inderdaad, al sinds 2010 ben ik daar fan van.

Je komt zo wel over ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2019 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DLay10 schreef:
Broken Balance schreef:
Ach ach groot bekkies hiero.

Jammer ik zat fout , kan gebeuren.. gelukkig jank ik niet zoals de meeste stumpers hier :clap:

Groetjee

Jajajaja, dat je met zogenaamde betrouwbare bronnen aankomt die vervolgens door Q-Dance zelf worden ge-debunked. Vervolgens heeft iedereen hier een grote bek en zijn het stumpers, HOKE MAN! :lol:


kuch https://hardtraxx.com/algemeen/wist-je-dat-topic-t1877-71900.html#p1886342
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten