Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Poster: Qlimax 2019 | Symphony of Shadows
Past

Qlimax 2019 | Symphony of Shadows

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 26 days ago
Remi wrote:Vergeet de protestboeren, honger en oorlog. B-FRONT GEEN SOLO ANTHEM.

Jezus zeg. :lol:
Dit vind ik de mooiste
Spalken wrote:Ze kunnen me bij Q-Dance echt de vinkentering krijgen. De halve scène loopt al jaren op een B-Front anthem te roepen en dan flikken ze ons deze bullshit. B-Front moet gewoon een solo anthem krijgen, heb niks met Sound Rush of Angerfist.
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 15 days ago
NightFly013 wrote:Maar wat zou de rede zijn om het Anthem nog niet ten gehore te brengen? Die is toch allang af?
Is toch ook veel beter voor de hype en helemaal mooi als mensen de track kennen op de dag zelf. :innocent:
Net als World of Madness.. vond het een prima anthem, maar sorry.. bekend maken op het feest zelf, wordt mij de hype niet meer van..
Delt-A wrote:Met alle Hardtrekkers naar het Malieveld !!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: dit...
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 21 days ago
Schijnt dat het anthem nog niet klaar is, omdat Sound Rush de tekst in 'hun gedeelte' nog foutloos en accentloos in het Engels in moeten spreken. Heb dit overigens gehoord bij een tankstation aan de A35 van een vrachtwagenchauffeur die wel eens langs het Gelredome rijdt.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
THArdstyler wrote:Schijnt dat het anthem nog niet klaar is, omdat Sound Rush de tekst in 'hun gedeelte' nog foutloos en accentloos in het Engels in moeten spreken. Heb dit overigens gehoord bij een tankstation aan de A35 van een vrachtwagenchauffeur die wel eens langs het Gelredome rijdt.
Hij liegt.
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Alm1ghty wrote:
Remi wrote:Vergeet de protestboeren, honger en oorlog. B-FRONT GEEN SOLO ANTHEM.

Jezus zeg. :lol:
Dit vind ik de mooiste
Spalken wrote:Ze kunnen me bij Q-Dance echt de vinkentering krijgen. De halve scène loopt al jaren op een B-Front anthem te roepen en dan flikken ze ons deze bullshit. B-Front moet gewoon een solo anthem krijgen, heb niks met Sound Rush of Angerfist.
Ongekend. Alsof Q-Dance ook maar iets verplicht is. :lol:
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Achteraf is het natuurlijk lekker makkelijk lachen om deze comments, Q is ons zeker niets verplicht maar als jarenlang men (van youtube tot aan insta tot aan hier) roepen dat ze een B-Front solo willen en er dan zo'n collab zou komen, zou gewoon apart zijn :P
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
THArdstyler wrote:Schijnt dat het anthem nog niet klaar is, omdat Sound Rush de tekst in 'hun gedeelte' nog foutloos en accentloos in het Engels in moeten spreken. Heb dit overigens gehoord bij een tankstation aan de A35 van een vrachtwagenchauffeur die wel eens langs het Gelredome rijdt.
Hopelijk gaan ze het dan ondertitelen met de visuals.
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 1 day ago
makrooy wrote:Achteraf is het natuurlijk lekker makkelijk lachen om deze comments
Vooraf ook.

En als het écht écht zo is, vind ik het nog mooi ook. :lol:
Hardtraxxer
447 posts member since 2010
Broken Balance wrote:Nagevraagd bij een dude en een chick die helpen met de visuals maar het is wel echt zo. Ook nog niet zeker dat iedereen een uur krijgt, dus straks krijg je wellicht maar 45 min B-Front of zo.
oke
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ach ach groot bekkies hiero.

Jammer ik zat fout , kan gebeuren.. gelukkig jank ik niet zoals de meeste stumpers hier :clap:

Groetjee
Hardtraxx Addict
1781 posts member since 2008
last seen 10 hours ago
Het mooiste zou zijn dat het alsnog waar is en dat Q de geruchten probeerde de kop in te drukken :lol:
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Ben eigenlijk benieuwd wat ze volgend jaar gaan doen. Dan bestaat Qlimax 20 jaar.
:woot: Hype voor volgend jaar :woot: :woot: :woot: :drool:
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Nuracore wrote:Ben eigenlijk benieuwd wat ze volgend jaar gaan doen. Dan bestaat Qlimax 20 jaar.
Ik denk € 10,- er bovenop.
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen Aug 2026
pim0412 wrote:
Nuracore wrote:Ben eigenlijk benieuwd wat ze volgend jaar gaan doen. Dan bestaat Qlimax 20 jaar.
Ik denk € 10,- er bovenop.
:lol:
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Qlimax 2019 | Symphony of Shadows (23-11-2019, Gelredome, Arnhem)
Hardtraxx Addict
1583 posts member since 2018
last seen 17 hours ago
Nuracore wrote:Qlimax 2019 | Symphony of Shadows (23-11-2019, Gelredome, Arnhem)
:lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
Hahaha nice :lol:
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 24 days ago
Netjes :lol:
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 13 hours ago
pffffff godverdomme :lol:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
:worship:
Hardtraxxer
Broken Balance wrote:Ach ach groot bekkies hiero.

Jammer ik zat fout , kan gebeuren.. gelukkig jank ik niet zoals de meeste stumpers hier :clap:

Groetjee
Jajajaja, dat je met zogenaamde betrouwbare bronnen aankomt die vervolgens door Q-Dance zelf worden ge-debunked. Vervolgens heeft iedereen hier een grote bek en zijn het stumpers, HOKE MAN! :lol:
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 5 hours ago
DLay10 wrote:

Groetjee
Jajajaja, dat je met zogenaamde betrouwbare bronnen aankomt die vervolgens door Q-Dance zelf worden ge-debunked. Vervolgens heeft iedereen hier een grote bek en zijn het stumpers, HOKE MAN! :lol:
Ok, maar ga je op dit forum verder nog iets bijdragen of blijf je eens de maand inloggen om wat te bekvechten met BB?
Hardtraxxer
Helicaze wrote:
DLay10 wrote:

Groetjee
Ok, maar ga je op dit forum verder nog iets bijdragen of blijf je eens de maand inloggen om wat te bekvechten met BB?
Ik denk dat ik 1 keer per maand inlog om dat te doen inderdaad, al sinds 2010 ben ik daar fan van.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 5 hours ago
DLay10 wrote:
Helicaze wrote: Ok, maar ga je op dit forum verder nog iets bijdragen of blijf je eens de maand inloggen om wat te bekvechten met BB?
Ik denk dat ik 1 keer per maand inlog om dat te doen inderdaad, al sinds 2010 ben ik daar fan van.
Je komt zo wel over ;)
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 15 hours ago
DLay10 wrote:

Groetjee
kuch Wist je dat ... Topic (page 2877)