Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2019 14:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Kun je gepersonaliseerde tickets dan niet verkopen?

Jawel. Personaliseren is verplicht voor je überhaupt je tickets krijgt. Daarna kun je ze gewoon verkopen op swap oid
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2019 15:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het is ook niet meer mogelijk op via Ticketswap tickets te halen .

"Verkoop voor dit evenement is niet mogelijk"
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2019 15:47 
 
Hardtraxxer

Tickets binnen, eerste keer Qlimax :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2019 16:00 
 
Hardtraxx Elite

Railion schreef:
Toch nog 2 kunnen bemachtigen.

vraag: Ik weet nog niet zeker of ik kan ivm werk (iets met eigen baas zijn en rond moeten komen) maar hoe zit het met de personalisatie? Stel ik wil ze uiteindelijk toch kwijt via ticketswap krijg ik dan niet dat verhaal dat Q ze afpakt en later her verkoopt?

En ja ik vraag dit uit serieusheid, ik ben niet van plan dit met oog op doorverkoop te doen. dan had ik er wel 4 gehaald

Fijn dat je nu nog wel rond kan komen na twee kaarten gekocht te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2019 16:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Railion schreef:
Toch nog 2 kunnen bemachtigen.

vraag: Ik weet nog niet zeker of ik kan ivm werk (iets met eigen baas zijn en rond moeten komen) maar hoe zit het met de personalisatie? Stel ik wil ze uiteindelijk toch kwijt via ticketswap krijg ik dan niet dat verhaal dat Q ze afpakt en later her verkoopt?

En ja ik vraag dit uit serieusheid, ik ben niet van plan dit met oog op doorverkoop te doen. dan had ik er wel 4 gehaald

Fijn dat je nu nog wel rond kan komen na twee kaarten gekocht te hebben.

u hebt geen tickets kunnen bemachtigen???
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2019 17:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Lijkt uitverkocht te zijn

Edit: Kwam er weer doorheen, is inderdaad uitverkocht


Nu gewoon nog tickets te koop op site van Q?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2019 17:32 
 
Hardtraxx Newbie

Aristo schreef:
Het is ook niet meer mogelijk op via Ticketswap tickets te halen .

"Verkoop voor dit evenement is niet mogelijk"


Je kan nog gewoon tickets halen dus denk ik dat Q daar een stokkie voor steekt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2019 19:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wel apart hoor dat het, zelfs na het bekend maken van de line-up, nu nog steeds niet uitverkocht is...
Van mij mag het zo blijven hoor, mooi de ruimte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2019 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk komt hier dan ook een einde aan de stijging van de ticketprijzen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2019 21:22 
 
Hardtraxxer

Chris88 schreef:
Aristo schreef:
Het is ook niet meer mogelijk op via Ticketswap tickets te halen .

"Verkoop voor dit evenement is niet mogelijk"


Je kan nog gewoon tickets halen dus denk ik dat Q daar een stokkie voor steekt!

Verkoop op TS zal vanaf volgende week gewoon weer beschikbaar worden - TS Service
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2019 22:35 
 
Hardtraxx Veteran

Vitality schreef:
Wel apart hoor dat het, zelfs na het bekend maken van de line-up, nu nog steeds niet uitverkocht is...
Van mij mag het zo blijven hoor, mooi de ruimte!

Helemaal niet apart. Is gewoon een grens qua prijs bereikt wat mensen willen betalen.

90€ voor 10 namen in een nachtje van hooguit 10 uurtjes met een dito drankprijs.. En dan ben je er nog niet eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2019 10:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hopen dat al die gasten die ik weet niet hoeveel kaarten hebben gekocht voor de doorverkoop nu het schip ingaan :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2019 14:02 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Vitality schreef:
Wel apart hoor dat het, zelfs na het bekend maken van de line-up, nu nog steeds niet uitverkocht is...
Van mij mag het zo blijven hoor, mooi de ruimte!

Helemaal niet apart. Is gewoon een grens qua prijs bereikt wat mensen willen betalen.

90€ voor 10 namen in een nachtje van hooguit 10 uurtjes met een dito drankprijs.. En dan ben je er nog niet eens.


Inderdaad, er lijkt een grens bereikt te zijn. Het is geen toeval dat Hard Bass gestopt is en meerdere grotere feesten (Decibel, Wish, emporium, Dreamfields) niet meer uitverkopen, waar ze dit vroeger wel deden. Het is een trend die al langer langzaam zichtbaar is en nu moet ook Qlimax er langzaam aan geloven. Zal uiteindelijk nog wel uitverkopen, maar niet meer in het tempo van voorgaande jaren. Q en B2S zijn zoekende naar nieuwe concepten, nieuwe feesten, maar dit is nog geen doorslaand succes.

Ik denk dat het een goede zaak is. Er wordt nog steeds genoeg geld verdiend door een groot aantal partijen. Maar de hele industrie zal zich wel moeten gaan afvragen of het nog gerechtvaardigd om tot zulke prijzen te komen. Ik wil best wat betalen, maar bij ruim €80 voor bijv een Decibel en €90 voor Qlimax is bij mij persoonlijk een grens bereikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2019 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat de grote feesten al een paar jaar steeds meer moeite hebben met uitverkocht raken, komt echt niet alleen door de prijzen. Hardstyle als geheel lijkt in mijn ogen minder populair te worden. De aanwas van een nieuwe generatie bezoekers is lager dan de groep die alles wel al gezien heeft en nu hun heil in andere muziekstijlen zoekt. Waardoor er in een kleinere vijver gevist wordt, terwijl de concurrentie moordend is met praktisch elk weekend wel een groot feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2019 14:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat het te duur is ben ik het mee eens. Maar Qlimax kan nog steeds te prijs prima laten stijgen. Wow, het wordt niet uitverkocht in een uur, maar wel twee dagen. Over een tientje raakt het nog steeds uitverkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2019 14:28 
 
Hardtraxxer

Qlimax 2019 is uitverkocht hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2019 15:06 
 
Hardtraxx Addict

jackSparrow schreef:
Qlimax 2019 is uitverkocht hoor!

Aaah ja nu wel zo te zien.
Gister avond nog niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2019 18:51 
 
Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Dat de grote feesten al een paar jaar steeds meer moeite hebben met uitverkocht raken, komt echt niet alleen door de prijzen. Hardstyle als geheel lijkt in mijn ogen minder populair te worden. De aanwas van een nieuwe generatie bezoekers is lager dan de groep die alles wel al gezien heeft en nu hun heil in andere muziekstijlen zoekt. Waardoor er in een kleinere vijver gevist wordt, terwijl de concurrentie moordend is met praktisch elk weekend wel een groot feest.


Het kan zijn dat je gelijk hebt hoor, maar dit gevoel heb ik dus echt totaal niet. Naar mijn gevoel groeit het nog steeds en is de instroom van nieuwe 'dagjesmensen' nog steeds een stuk groter dan de hoeveelheid oudere generatie die vertrekt. Maar nogmaals het kan dat je gelijk hebt, is ook enkel gebaseerd op gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2019 19:41 
 
Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
jackSparrow schreef:
Qlimax 2019 is uitverkocht hoor!

Aaah ja nu wel zo te zien.
Gister avond nog niet.

Blijkbaar zijn er nog tickets beschikbaar want net heb net last minute tickets gehaald via q-dance.link/2O7sMzg :lol: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2019 19:49 
 
Hardtraxx Addict

stealsyourpizza schreef:
heggenschaar schreef:
jackSparrow schreef:
Qlimax 2019 is uitverkocht hoor!

Aaah ja nu wel zo te zien.
Gister avond nog niet.

Blijkbaar zijn er nog tickets beschikbaar want net heb net last minute tickets gehaald via q-dance.link/2O7sMzg :lol: :whistle:

Toen ik dat typte stond er toch echt uitverkocht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2019 20:08 
 
Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
Toen ik dat typte stond er toch echt uitverkocht :P
Ja dat zag ik dus ook, maar ging toen op Twitter kijken en daar stond dus die link, waren nog steeds nog kaarten te koop dus dacht zou t even delen met de rest :thumbup: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2019 22:31 
 
Hardtraxxer

Norther66 schreef:
Dat de grote feesten al een paar jaar steeds meer moeite hebben met uitverkocht raken, komt echt niet alleen door de prijzen. Hardstyle als geheel lijkt in mijn ogen minder populair te worden. De aanwas van een nieuwe generatie bezoekers is lager dan de groep die alles wel al gezien heeft en nu hun heil in andere muziekstijlen zoekt. Waardoor er in een kleinere vijver gevist wordt, terwijl de concurrentie moordend is met praktisch elk weekend wel een groot feest.


Cijfers heb ik niet, maar hier lijkt het wel op en ik heb ook dat gevoel. Wish Outdoor en Dreamfields zijn bijv feesten die het met name van publiek uit de omgeving moeten hebben en schijnbaar komen die na al die jaren steeds minder. Dat zegt in mijn ogen wel iets. Er zijn ook zo ontzettend veel feesten en men kan gewoon niet meer ieder weekend naar een feest gaan. De vijver wordt dan inderdaad kleiner. Mijn broertje was vorige week nog naar Dance & Hardstyle in the park in Groningen. De hardstyletent stond nog redelijk vol, maar was ook niet super. De housestage was ontzettend rustig. Het regende weliswaar een beetje op het eind van de avond, maar Lucas en Steve stonden als afsluiting voor nog geen 15 man te draaien. Is geen grap... Dan kun je als organisatie wel stoppen, want dat wordt echt niet meer beter het jaar erop. Of je moet hele diepe zakken hebben.

Qlimax verkoopt ook nog wel uit vanwege de show en de naam die het heeft, daar twijfel ik ook niet aan. En er zijn ongetwijfeld genoeg mensen die hier rustig nog €10,- of €20,- meer voor betalen. Maar wat ik wil zeggen is dat de spoeling steeds dunner zal worden. Wanneer je een paar weken geleden voor in totaal minimaal €160-€200,- kwijt was voor een nacht Qlimax is de kans steeds kleiner dat diegene een aantal weken later ergens anders staat.

Ik vind het een interessante ontwikkeling binnen een muziekgenre die ik al vele jaren volg en waar ik nog steeds heel gek op ben. Ik ben benieuwd welke kant het opgaat. Ik maak me er verder ook niet druk om en ook ik pak nog 2-3x per jaar zo'n veelste duur feestje en dat heb ik er meestal ook graag voor over ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2019 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jawel schreef:
Norther66 schreef:
Dat de grote feesten al een paar jaar steeds meer moeite hebben met uitverkocht raken, komt echt niet alleen door de prijzen. Hardstyle als geheel lijkt in mijn ogen minder populair te worden. De aanwas van een nieuwe generatie bezoekers is lager dan de groep die alles wel al gezien heeft en nu hun heil in andere muziekstijlen zoekt. Waardoor er in een kleinere vijver gevist wordt, terwijl de concurrentie moordend is met praktisch elk weekend wel een groot feest.


Cijfers heb ik niet, maar hier lijkt het wel op en ik heb ook dat gevoel. Wish Outdoor en Dreamfields zijn bijv feesten die het met name van publiek uit de omgeving moeten hebben en schijnbaar komen die na al die jaren steeds minder. Dat zegt in mijn ogen wel iets. Er zijn ook zo ontzettend veel feesten en men kan gewoon niet meer ieder weekend naar een feest gaan. De vijver wordt dan inderdaad kleiner. Mijn broertje was vorige week nog naar Dance & Hardstyle in the park in Groningen. De hardstyletent stond nog redelijk vol, maar was ook niet super. De housestage was ontzettend rustig. Het regende weliswaar een beetje op het eind van de avond, maar Lucas en Steve stonden als afsluiting voor nog geen 15 man te draaien. Is geen grap... Dan kun je als organisatie wel stoppen, want dat wordt echt niet meer beter het jaar erop. Of je moet hele diepe zakken hebben.

Qlimax verkoopt ook nog wel uit vanwege de show en de naam die het heeft, daar twijfel ik ook niet aan. En er zijn ongetwijfeld genoeg mensen die hier rustig nog €10,- of €20,- meer voor betalen. Maar wat ik wil zeggen is dat de spoeling steeds dunner zal worden. Wanneer je een paar weken geleden voor in totaal minimaal €160-€200,- kwijt was voor een nacht Qlimax is de kans steeds kleiner dat diegene een aantal weken later ergens anders staat.

Ik vind het een interessante ontwikkeling binnen een muziekgenre die ik al vele jaren volg en waar ik nog steeds heel gek op ben. Ik ben benieuwd welke kant het opgaat. Ik maak me er verder ook niet druk om en ook ik pak nog 2-3x per jaar zo'n veelste duur feestje en dat heb ik er meestal ook graag voor over ;)




Nouuu was gewoon lekker vol en heel gezellig :P Dance stage was idd heel triest, maar ga nou niet zeggen dat het een beetje regende, want het kwam echt met bakken uit de lucht vallen. Daar wou je echt niet buiten staan. Toen het droog was, stond er nog wel een redelijk groepje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2019 06:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop eerlijk gezegd ook dat dit 't einde betekend van die belachelijke prijzen.

Qlimax is vet en qlimax is qlimax maar bijna 100 euro?
Kan nou niet zeggen dat de show en decors tegenwoordig vele malen vetter zijn dan in bijv 2011.

Enige punt waarop de ene Qlimax beter is als de ander is op muzikaal gebied maar naar Qlimax ga je niet voor enkel de muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2019 08:28 
 
Hardtraxxer

ULTIMO schreef:
Hoop eerlijk gezegd ook dat dit 't einde betekend van die belachelijke prijzen.

Qlimax is vet en qlimax is qlimax maar bijna 100 euro?
Kan nou niet zeggen dat de show en decors tegenwoordig vele malen vetter zijn dan in bijv 2011.

Enige punt waarop de ene Qlimax beter is als de ander is op muzikaal gebied maar naar Qlimax ga je niet voor enkel de muziek


100% mee eens!
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten