Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Qlimax 2019 | Symphony of Shadows
Past

Qlimax 2019 | Symphony of Shadows

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Het is toch ook niet zo gek gedacht dat de anthem maker ook iets meer in de spotlight staat dat zelfde jaar. Hoeft natuurlijk niet perse een exact tijdslot te zijn zoals mensen zeggen.
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 21 minutes ago
View on YouTube
:$ ik leef ondertussen nog in het verleden..

OT:
T'zal dit jaar wel B-front, Frequencerz of Bass Modulators zijn

Alle andere push projecten hebben al een Q anthem, Keltek, Phuture Noize etc.
Kan mij geen andere naam verzinnen die bij dit concept past.

Ik hoop iig geen sound Rush ofzo simpelweg omdat ik ze niet een duister anthem zoals voor Qlimax zie maken.
Hardtraxxer
341 posts member since 2017
last seen Mar 2021
Nuracore wrote:

Ik hoop iig geen sound Rush ofzo simpelweg omdat ik ze niet een duister anthem zoals voor Qlimax zie maken.
Dit dacht ik eerst, maar die jongens kunnen toch best produceren als je kijkt naar hun Pumpkin anthem en ''house music''. Toch twee platen die ik echt niet had gedacht vanuit hun straatje. Ik hoop in ieder geval dat dit jaar Sound Rush niet 't qlimax anthem maakt, want dan vind ik Q wel heel erg mee lopen slepen op de hype zoals ze dat vorig jaar bij SZP hebben gedaan. Liever dit jaar B-front of frequencerz die ik persoonlijk een veel krachtigere en fijnere qlimax sound vind hebben dan sound rush. Maar we zullen zien! :yay:
Y
Hardtraxxer
184 posts member since 2017
last seen May 2024
Hoop zelf het meest op Bass Modulators anthem, als ik kijk naar hun Freaqshow anthem kunnen ze echt wel iets vets maken wat er goed bij past. B-Front hoeft van mij niet zo nodig maar zou het wel verdienen, wat mij betreft mag hij het dan eventueel met PN maken. Frequencerz zou wel oke zijn maar na 4 jaar op rij mogen die van mij wel weer een keer thuis blijven eigenlijk, genoeg andere artiesten die hun plek een keer verdienden vind ik.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 15 hours ago
makrooy wrote:Het is toch ook niet zo gek gedacht dat de anthem maker ook iets meer in de spotlight staat dat zelfde jaar.
Phuture Noize of Dr Peacock anthem dus :x
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Rickzel wrote:
makrooy wrote:Het is toch ook niet zo gek gedacht dat de anthem maker ook iets meer in de spotlight staat dat zelfde jaar.
Phuture Noize of Dr Peacock anthem dus :x
Als ze 2x de zelfde hardcore artiest deden dan wel.

Sefa als 2e anthem zou oprecht niet eens een vergezocht iets zijn. Deden ze rond 2010 ook :P
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 20 days ago
Broken Balance wrote:Sefa als 2e anthem zou oprecht niet eens een vergezocht iets zijn. Deden ze rond 2010 ook :P
Toen was Sefa pas net geboren joh :P
Hardtraxx Elite
2621 posts member since 2015
last seen 1 hour ago
THArdstyler wrote:
Broken Balance wrote:Sefa als 2e anthem zou oprecht niet eens een vergezocht iets zijn. Deden ze rond 2010 ook :P
Toen was Sefa pas net geboren joh :P
S E F A

E

F

A
Hardtraxxer
913 posts member since 2010
last seen 10 days ago
Dream line-up (en volgorde)

Geck-o
Primeshock
Sound Rush
D-Block & S-Te-Fan
Project One
Phuture Noize
B-Front (Anthem duh)
Clockartz
Promo

:loving: :loving:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Voor die LU zou ik het bedrag nog neerleggen. Alleen gok ik (realistisch gezien) op zoiets:

Zany
Adrenalize
Keltek
Headhunterz
Ghost Stories LIVE
B-Front (Anthem)
Rejecta
Clockartz
Gunz For Hire "Blood Brothers"
Sefa
Last edited by Broken Balance on , edited 1 time in total.
Hardtraxxer
913 posts member since 2010
last seen 10 days ago
Broken Balance wrote:Voor dat geld zou ik het bedrag nog neerleggen. Alleen gok ik (realistisch gezien) op zoiets:

Zany
Adrenalize
Keltek
Headhunterz
Ghost Stories LIVE
B-Front (Anthem)
Rejecta
Clockartz
Gunz For Hire "Blood Brothers"
Sefa
Zou ik ook prima mee kunnen leven, alleen G4H vind ik echt :sick: :sick:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Vind Gunz persoonlijk wel vet, maar het is altijd LIVE en maar een halfuurtje, dus dat scheelt voor het volk dat het niks vindt.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Zou gelijk tekenen voor zo'n lineup hoor :D
Hardtraxx Veteran
last seen 15 hours ago
Broken Balance wrote:Vind Gunz persoonlijk wel vet, maar het is altijd LIVE en maar een halfuurtje, dus dat scheelt voor het volk dat het niks vindt.
G4H is regelmatig langer dan een half uur, ondanks dat het live is, vgm op Qlimax de laatste keer ook.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Rickzel wrote:
Broken Balance wrote:Vind Gunz persoonlijk wel vet, maar het is altijd LIVE en maar een halfuurtje, dus dat scheelt voor het volk dat het niks vindt.
G4H is regelmatig langer dan een half uur, ondanks dat het live is, vgm op Qlimax de laatste keer ook.
Dan nog een kwartier, of het is een half uur, of boeiend. Als het voor mensen te veel moeite is om even maximaal een uurtje te skippen dan ligt dat meer aan hunzelf dan aan de line up :P.

Als er te veel namen zijn waar je bij zegt die skip ik liever, dan skip je Qlimax. Zo moeilijk is het niet :P
Hardtraxx Veteran
last seen 15 hours ago
Daar zeker mee eens, maar ook al is de line-up voor mij niet perfect, of staan er 2 of 3 namen die ik niks vind, dan ga ik alsnog. Het totaal pakket is voor mij elk jaar een zekerheidje.
Y
Hardtraxxer
184 posts member since 2017
last seen May 2024
Rickzel wrote:Daar zeker mee eens, maar ook al is de line-up voor mij niet perfect, of staan er 2 of 3 namen die ik niks vind, dan ga ik alsnog. Het totaal pakket is voor mij elk jaar een zekerheidje.
Dit dus, gaat voor mij (en de meeste andere bezoekers denk ik) meer om de show en de beleving. Q-dance moet wel heel erg hun best doen willen ze een lineup bedenken die zo saai is dat ik niet meer zou gaan.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Yiem wrote:
Rickzel wrote:Daar zeker mee eens, maar ook al is de line-up voor mij niet perfect, of staan er 2 of 3 namen die ik niks vind, dan ga ik alsnog. Het totaal pakket is voor mij elk jaar een zekerheidje.
Dit dus, gaat voor mij (en de meeste andere bezoekers denk ik) meer om de show en de beleving. Q-dance moet wel heel erg hun best doen willen ze een lineup bedenken die zo saai is dat ik niet meer zou gaan.
Het is ze de laatste twee jaar voor mij wel gelukt :P
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Broken Balance wrote:
Yiem wrote:
Het is ze de laatste twee jaar voor mij wel gelukt :P
Idem. Zodra Da Tweekaz en Tweekacore kwamen was ik out. :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 11 hours ago
Dat heb ik vorig jaar niet eens bewust meegekregen. Ik hoorde opeens iets van The Lion King voorbij komen en toen was het al weer voorbij. :lol:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Remi wrote:Dat heb ik vorig jaar niet eens bewust meegekregen. Ik hoorde opeens iets van The Lion King voorbij komen en toen was het al weer voorbij. :lol:
Minder snuiven Remi
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Aanwezig samen met BB incl. G4H pet.
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 11 hours ago
Broken Balance wrote:
Remi wrote:Dat heb ik vorig jaar niet eens bewust meegekregen. Ik hoorde opeens iets van The Lion King voorbij komen en toen was het al weer voorbij. :lol:
Minder snuiven Remi
Quitting is for quitters.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Zamble wrote:Aanwezig samen met BB incl. G4H pet.
Sowieso bloedbroeder :bomb:
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 21 minutes ago
Ik kan mij heel veel line-ups bedenken maar denk inderdaad dat die van BB wel erg realistisch is.

Ik hoop ergens wel op dit:

22:00 Technoboy N' Tuneboy
23:00 Adrenalize
00:00 Sound Rush & Headhunterz
01:00 Keltek
02:00 Noisecontrollers & Devin Wild
03:00 DBSTF: Ghost Stories 'Live'
03:30 B-Front (anthem)
04:30 MYST ('live'
05:00 Frequencerz
06:00 Clockartz
07:00 Ophidian