Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2019 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is toch ook niet zo gek gedacht dat de anthem maker ook iets meer in de spotlight staat dat zelfde jaar. Hoeft natuurlijk niet perse een exact tijdslot te zijn zoals mensen zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2019 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


:$ ik leef ondertussen nog in het verleden..

OT:
T'zal dit jaar wel B-front, Frequencerz of Bass Modulators zijn

Alle andere push projecten hebben al een Q anthem, Keltek, Phuture Noize etc.
Kan mij geen andere naam verzinnen die bij dit concept past.

Ik hoop iig geen sound Rush ofzo simpelweg omdat ik ze niet een duister anthem zoals voor Qlimax zie maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2019 23:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:


Ik hoop iig geen sound Rush ofzo simpelweg omdat ik ze niet een duister anthem zoals voor Qlimax zie maken.


Dit dacht ik eerst, maar die jongens kunnen toch best produceren als je kijkt naar hun Pumpkin anthem en ''house music''. Toch twee platen die ik echt niet had gedacht vanuit hun straatje. Ik hoop in ieder geval dat dit jaar Sound Rush niet 't qlimax anthem maakt, want dan vind ik Q wel heel erg mee lopen slepen op de hype zoals ze dat vorig jaar bij SZP hebben gedaan. Liever dit jaar B-front of frequencerz die ik persoonlijk een veel krachtigere en fijnere qlimax sound vind hebben dan sound rush. Maar we zullen zien! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2019 11:08 
 
Hardtraxxer

Hoop zelf het meest op Bass Modulators anthem, als ik kijk naar hun Freaqshow anthem kunnen ze echt wel iets vets maken wat er goed bij past. B-Front hoeft van mij niet zo nodig maar zou het wel verdienen, wat mij betreft mag hij het dan eventueel met PN maken. Frequencerz zou wel oke zijn maar na 4 jaar op rij mogen die van mij wel weer een keer thuis blijven eigenlijk, genoeg andere artiesten die hun plek een keer verdienden vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2019 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Het is toch ook niet zo gek gedacht dat de anthem maker ook iets meer in de spotlight staat dat zelfde jaar.


Phuture Noize of Dr Peacock anthem dus :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2019 11:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
makrooy schreef:
Het is toch ook niet zo gek gedacht dat de anthem maker ook iets meer in de spotlight staat dat zelfde jaar.


Phuture Noize of Dr Peacock anthem dus :x


Als ze 2x de zelfde hardcore artiest deden dan wel.

Sefa als 2e anthem zou oprecht niet eens een vergezocht iets zijn. Deden ze rond 2010 ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2019 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Sefa als 2e anthem zou oprecht niet eens een vergezocht iets zijn. Deden ze rond 2010 ook :P

Toen was Sefa pas net geboren joh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2019 11:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Broken Balance schreef:
Sefa als 2e anthem zou oprecht niet eens een vergezocht iets zijn. Deden ze rond 2010 ook :P

Toen was Sefa pas net geboren joh :P


S E F A

E

F

A
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2019 09:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dream line-up (en volgorde)

Geck-o
Primeshock
Sound Rush
D-Block & S-Te-Fan
Project One
Phuture Noize
B-Front (Anthem duh)
Clockartz
Promo

:loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2019 09:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Voor die LU zou ik het bedrag nog neerleggen. Alleen gok ik (realistisch gezien) op zoiets:

Zany
Adrenalize
Keltek
Headhunterz
Ghost Stories LIVE
B-Front (Anthem)
Rejecta
Clockartz
Gunz For Hire "Blood Brothers"
Sefa
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2019 09:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Voor dat geld zou ik het bedrag nog neerleggen. Alleen gok ik (realistisch gezien) op zoiets:

Zany
Adrenalize
Keltek
Headhunterz
Ghost Stories LIVE
B-Front (Anthem)
Rejecta
Clockartz
Gunz For Hire "Blood Brothers"
Sefa


Zou ik ook prima mee kunnen leven, alleen G4H vind ik echt :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2019 09:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind Gunz persoonlijk wel vet, maar het is altijd LIVE en maar een halfuurtje, dus dat scheelt voor het volk dat het niks vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2019 09:41 
 
Hardtraxx Veteran

Zou gelijk tekenen voor zo'n lineup hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2019 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Vind Gunz persoonlijk wel vet, maar het is altijd LIVE en maar een halfuurtje, dus dat scheelt voor het volk dat het niks vindt.


G4H is regelmatig langer dan een half uur, ondanks dat het live is, vgm op Qlimax de laatste keer ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2019 09:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Broken Balance schreef:
Vind Gunz persoonlijk wel vet, maar het is altijd LIVE en maar een halfuurtje, dus dat scheelt voor het volk dat het niks vindt.


G4H is regelmatig langer dan een half uur, ondanks dat het live is, vgm op Qlimax de laatste keer ook.


Dan nog een kwartier, of het is een half uur, of boeiend. Als het voor mensen te veel moeite is om even maximaal een uurtje te skippen dan ligt dat meer aan hunzelf dan aan de line up :P.

Als er te veel namen zijn waar je bij zegt die skip ik liever, dan skip je Qlimax. Zo moeilijk is het niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2019 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar zeker mee eens, maar ook al is de line-up voor mij niet perfect, of staan er 2 of 3 namen die ik niks vind, dan ga ik alsnog. Het totaal pakket is voor mij elk jaar een zekerheidje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2019 14:10 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Daar zeker mee eens, maar ook al is de line-up voor mij niet perfect, of staan er 2 of 3 namen die ik niks vind, dan ga ik alsnog. Het totaal pakket is voor mij elk jaar een zekerheidje.


Dit dus, gaat voor mij (en de meeste andere bezoekers denk ik) meer om de show en de beleving. Q-dance moet wel heel erg hun best doen willen ze een lineup bedenken die zo saai is dat ik niet meer zou gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2019 14:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Yiem schreef:
Rickzel schreef:
Daar zeker mee eens, maar ook al is de line-up voor mij niet perfect, of staan er 2 of 3 namen die ik niks vind, dan ga ik alsnog. Het totaal pakket is voor mij elk jaar een zekerheidje.


Dit dus, gaat voor mij (en de meeste andere bezoekers denk ik) meer om de show en de beleving. Q-dance moet wel heel erg hun best doen willen ze een lineup bedenken die zo saai is dat ik niet meer zou gaan.


Het is ze de laatste twee jaar voor mij wel gelukt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2019 22:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Yiem schreef:
Rickzel schreef:
Daar zeker mee eens, maar ook al is de line-up voor mij niet perfect, of staan er 2 of 3 namen die ik niks vind, dan ga ik alsnog. Het totaal pakket is voor mij elk jaar een zekerheidje.


Dit dus, gaat voor mij (en de meeste andere bezoekers denk ik) meer om de show en de beleving. Q-dance moet wel heel erg hun best doen willen ze een lineup bedenken die zo saai is dat ik niet meer zou gaan.


Het is ze de laatste twee jaar voor mij wel gelukt :P

Idem. Zodra Da Tweekaz en Tweekacore kwamen was ik out. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2019 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat heb ik vorig jaar niet eens bewust meegekregen. Ik hoorde opeens iets van The Lion King voorbij komen en toen was het al weer voorbij. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2019 23:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Dat heb ik vorig jaar niet eens bewust meegekregen. Ik hoorde opeens iets van The Lion King voorbij komen en toen was het al weer voorbij. :lol:


Minder snuiven Remi
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2019 08:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig samen met BB incl. G4H pet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2019 08:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Remi schreef:
Dat heb ik vorig jaar niet eens bewust meegekregen. Ik hoorde opeens iets van The Lion King voorbij komen en toen was het al weer voorbij. :lol:


Minder snuiven Remi

Quitting is for quitters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2019 11:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Aanwezig samen met BB incl. G4H pet.


Sowieso bloedbroeder :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2019 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan mij heel veel line-ups bedenken maar denk inderdaad dat die van BB wel erg realistisch is.

Ik hoop ergens wel op dit:

22:00 Technoboy N' Tuneboy
23:00 Adrenalize
00:00 Sound Rush & Headhunterz
01:00 Keltek
02:00 Noisecontrollers & Devin Wild
03:00 DBSTF: Ghost Stories 'Live'
03:30 B-Front (anthem)
04:30 MYST ('live'
05:00 Frequencerz
06:00 Clockartz
07:00 Ophidian
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten