Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2019 07:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk dit jaar er weer bij zijn. Vorig jaar voor het eerst in 10 jaar dat ik mijn ticket verkocht had voor een feest omdat ik de line-up niks vond. Tweekacore en Peacock op een feest Qlimax :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2019 08:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

FransBezig schreef:
Indy schreef:
FransBezig schreef:
Ik zie Rebelion hier ook nog wel als surprise-act staan. Worden ook door Q opgepikt de laatste tijd en zijn erg populair op het moment.


Als dat zo zou zijn dan heb ik écht m'n hoop in de Hardstyle scene verloren :lol:


Ik had eerst ook niks met die gasten, maar ze hebben me echt positief verrast de laatste tijd. Zelfs Phuture Noize draaide op Intents een track van Rebelion.


Vind Rebelion juist in hun afgelopen 3 tracks erg gegroeid en op Qapital echt van ze genoten!
Zou het niet erg vinden als ze er zouden zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2019 09:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FransBezig schreef:
Indy schreef:
FransBezig schreef:
Ik zie Rebelion hier ook nog wel als surprise-act staan. Worden ook door Q opgepikt de laatste tijd en zijn erg populair op het moment.


Als dat zo zou zijn dan heb ik écht m'n hoop in de Hardstyle scene verloren :lol:


Ik had eerst ook niks met die gasten, maar ze hebben me echt positief verrast de laatste tijd. Zelfs Phuture Noize draaide op Intents een track van Rebelion.


Phuture Noize nu ook ghost producer van Rebelion????
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2019 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3 goede platen en gelijk op Qlimax, dat zou toch te belachelijk voor woorden zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2019 10:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indy schreef:
3 goede platen en gelijk op Qlimax, dat zou toch te belachelijk voor woorden zijn.


Ik gun t ze van harte. Hebben zonder hulp zichzelf in een hele korte tijd naar de top gestreden. Zeker niet alle platen zijn even goed, maar dan kom je gewoon weer uit op smaak. Maar hun afgelopen jaar vanaf Revelation zo'n beetje is gewoon kwalitatief prima in orde vind ik. Wat mij betreft verdienen ze het best om hier te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2019 11:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een paar jaar terug vond ik Rebelion zwaar ondermaats en ontweek ik elke set van hen, maar sinds On the run zomer 2018 ben ik ze actief gaan volgen en hebben hun tracks wel die duistere sfeer en kwaliteit die Qlimax ook heeft. Hun sound is niet meer zeehondenkicks en gare sounds mocht je het willen weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2019 11:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Indy schreef:
3 goede platen en gelijk op Qlimax, dat zou toch te belachelijk voor woorden zijn.


Ik gun t ze van harte. Hebben zonder hulp zichzelf in een hele korte tijd naar de top gestreden. Zeker niet alle platen zijn even goed, maar dan kom je gewoon weer uit op smaak. Maar hun afgelopen jaar vanaf Revelation zo'n beetje is gewoon kwalitatief prima in orde vind ik. Wat mij betreft verdienen ze het best om hier te staan.


Sluit me hier bij aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2019 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Genoeg artiesten die al jaren constant produceren en nog niet op Qlimax staan. Laat die eerst maar eens aan de beurt ipv die 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2019 15:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Genoeg artiesten die al jaren constant produceren en nog niet op Qlimax staan. Laat die eerst maar eens aan de beurt ipv die 2


:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2019 15:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B-front mag eindelijk het anthem maken dit jaar. :thumbsup: de verwachtingen zijn nu wel torenhoog voor Bob, maar als iemand het kan waarmaken is het hij het
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2019 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rwd schreef:
B-front mag eindelijk het anthem maken dit jaar.


Ooh ja? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2019 16:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Genoeg artiesten die al jaren constant produceren en nog niet op Qlimax staan. Laat die eerst maar eens aan de beurt ipv die 2


Natuurlijk verdienen die het ook om er te staan. Maar zeg alleen dat ik ze t van harte gun en dat ze het wel verdienen om er te staan. Zie t ook wel gebeuren aangezien Sub Zero Project er ook opeens stond en vorig jaar al het anthem hadden. Sluit tegenwoordig niks meer uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2019 16:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
rwd schreef:
B-front mag eindelijk het anthem maken dit jaar.


Ooh ja? :D


Als je kijkt naar wie vorig jaar de RED op de zaterdag afsloot en ook het Qlimax anthem mochten maken, dan klopt het wel ja..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2019 16:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Martin Waus schreef:
rwd schreef:
B-front mag eindelijk het anthem maken dit jaar.


Ooh ja? :D


Als je kijkt naar wie vorig jaar de RED op de zaterdag afsloot en ook het Qlimax anthem mochten maken, dan klopt het wel ja..


2017: Frequencerz
Qlimax: Wildstylez

2016: Radical Redemption
Qlimax: Coone

2015: Warface
Qlimax: Atmozfears
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2019 16:53 
 
Hardtraxx Veteran

Is dat vorig jaar tho
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2019 16:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Is dat vorig jaar tho


Dus als het een keer gebeurt is het gelijk voor de gehele toekomst zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2019 16:57 
 
Hardtraxx Veteran

Nee p:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2019 23:21 
 
Hardtraxxer

Zolang m'n maten Noisecontrollers en/of Atmozfears draaien en de house, zeehondenkicks en frenchcore thuisblijven vind ik het allemaal wel prima. Zal wel niet, maar we zullen zien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2019 10:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar stond Sub Zero Project na Warface op de main op zaterdag en qua opbouw klopt dat niet echt, maar dat kwam omdat Sub Zero Project 't Qlimax anthem kreeg. Dit jaar staat B-Front na Radical op de main op zaterdag en qua opbouw klopt dat ook niet, dusss :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2019 11:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

JarneNL schreef:
Vorig jaar stond Sub Zero Project na Warface op de main op zaterdag en qua opbouw klopt dat niet echt, maar dat kwam omdat Sub Zero Project 't Qlimax anthem kreeg. Dit jaar staat B-Front na Radical op de main op zaterdag en qua opbouw klopt dat ook niet, dusss :whistle:


Nee dat is omdat Platinum voorgetrokken wordt voor Most Wanted voor primetime spots, staat ook in het Defqon.1 topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2019 11:25 
 
Hardtraxx Newbie

JarneNL schreef:
Vorig jaar stond Sub Zero Project na Warface op de main op zaterdag en qua opbouw klopt dat niet echt, maar dat kwam omdat Sub Zero Project 't Qlimax anthem kreeg. Dit jaar staat B-Front na Radical op de main op zaterdag en qua opbouw klopt dat ook niet, dusss :whistle:


Haha, alu hoedjes op allemaal! Wel allemaal erg ver gezocht hoor. Waarom zou er sowieso een verband zijn tussen afsluiten op Defqon en een anthem maken? Wat voor belang heeft Q daarbij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2019 12:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BloodyB schreef:
JarneNL schreef:
Vorig jaar stond Sub Zero Project na Warface op de main op zaterdag en qua opbouw klopt dat niet echt, maar dat kwam omdat Sub Zero Project 't Qlimax anthem kreeg. Dit jaar staat B-Front na Radical op de main op zaterdag en qua opbouw klopt dat ook niet, dusss :whistle:


Haha, alu hoedjes op allemaal! Wel allemaal erg ver gezocht hoor. Waarom zou er sowieso een verband zijn tussen afsluiten op Defqon en een anthem maken? Wat voor belang heeft Q daarbij?


Dit was anders wel het geval eerst dacht ik. Als je in de closing ceremony van Defqon, maakte 1 van die 2 acts het jaar er op het anthem. Zoiets was er ook meteen iets met afsluiten van de Q-Base mainstage dat je ergens anders stond (dacht dat t Qlimax was). Dus het gebeurd wel degelijk dit soort dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2019 14:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Is allemaal vrij breed en zijn altijd jaren er tussen waar het niet zo is.

Zoals gezegd, wat voor baat zou Q-Dance er bij hebben om dat stilletjes te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2019 15:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Is allemaal vrij breed en zijn altijd jaren er tussen waar het niet zo is.

Zoals gezegd, wat voor baat zou Q-Dance er bij hebben om dat stilletjes te doen.


Wat voor baat? Geen idee, misschien leuke kleine dingen die mensen uiteindelijk door hebben. Zo zat Ran-D in 2014 in de closing ceremony en kreeg in 2015 het anthem. In 2015 zat Bass Modulators in die ceremony en kreeg in 2016 het anthem. In 2016 zat Frequencerz in de ceremony en kreeg in 2017 het anthem. Kan me niet vertellen dat dat toeval is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2019 15:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit soort theorieen/speculaties helpen natuurlijk ook mee aan de hype voor een feest
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten