Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2019 22:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ik gok dat als ze populaire namen als D-Sturb boeken, het weer gemakkelijk gaat verkopen. Dat soort namen doen het voor festival gangers beter dan de mainstream namen als coone, bass modulators of wildstylez. Althans zo'n ervaring heb ik.

Was het daarom nooit uitverkocht toen Coone, Bass Modulators en Wildstylez er stonden de afgelopen jaren? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2019 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
makrooy schreef:
Ik gok dat als ze populaire namen als D-Sturb boeken, het weer gemakkelijk gaat verkopen. Dat soort namen doen het voor festival gangers beter dan de mainstream namen als coone, bass modulators of wildstylez. Althans zo'n ervaring heb ik.

Was het daarom nooit uitverkocht toen Coone, Bass Modulators en Wildstylez er stonden de afgelopen jaren? :/


Vorig jaar was kaartverkoop best drama ja. Ticketswap stond vol met qlimax kaarten. Wil je mij dan zeggen dat een naam als Bass Modulators het beter doet dan een D-Sturb of Warface? Ik hoor nooit mensen praten over deze mainstream namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2019 09:21 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Vitality schreef:
makrooy schreef:
Ik gok dat als ze populaire namen als D-Sturb boeken, het weer gemakkelijk gaat verkopen. Dat soort namen doen het voor festival gangers beter dan de mainstream namen als coone, bass modulators of wildstylez. Althans zo'n ervaring heb ik.

Was het daarom nooit uitverkocht toen Coone, Bass Modulators en Wildstylez er stonden de afgelopen jaren? :/


Vorig jaar was kaartverkoop best drama ja. Ticketswap stond vol met qlimax kaarten. Wil je mij dan zeggen dat een naam als Bass Modulators het beter doet dan een D-Sturb of Warface? Ik hoor nooit mensen praten over deze mainstream namen.


Daarom zijn het juist geen mainstream namen (meer). :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2019 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijkende naar spotify nummers scoren deze namen nog altijd hoger dan de populaire festival namen, dat was beetje mijn punt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2019 12:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tickets ook binnen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2019 12:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vandaag ook maar tickets gekocht. Tegen die tijd maar even zien of we gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2019 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb nog niet mogen meemaken dat het na 1 dag nog steeds niet is uitverkocht xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2019 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opvallend inderdaad. Was xq Holland dat wel? Niet zeker meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2019 13:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Opvallend inderdaad. Was xq Holland dat wel? Niet zeker meer.

Ja na een kwartiertje al geloof ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2019 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Heb nog niet mogen meemaken dat het na 1 dag nog steeds niet is uitverkocht xd


Komt door vorig jaar, slechte line up en nu 90 euro voor kaartje
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2019 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook een ticket dankzij Zygoma :D Wacht de line-up nog even af, hij moet wel erg goed zijn wil ik 100% zeker gaan. Hopen dat er ook niet al te veel speciaals staat in het begin. Want kan er niet vroeger dan half 12 zijn dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2019 16:49 
 
Hardtraxxer

SL8492 schreef:
Ook een ticket dankzij Zygoma :D Wacht de line-up nog even af, hij moet wel erg goed zijn wil ik 100% zeker gaan. Hopen dat er ook niet al te veel speciaals staat in het begin. Want kan er niet vroeger dan half 12 zijn dit jaar.


line up is al bekend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2019 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jackSparrow schreef:
SL8492 schreef:
Ook een ticket dankzij Zygoma :D Wacht de line-up nog even af, hij moet wel erg goed zijn wil ik 100% zeker gaan. Hopen dat er ook niet al te veel speciaals staat in het begin. Want kan er niet vroeger dan half 12 zijn dit jaar.


line up is al bekend!

Het zijn allemaal vermoedens en suggesties. Er lijkt mij (op evt B-Front na) nog niks bevestigd :P

Of loop ik weer te happen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2019 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even kijken of dit mijn eerste Qlimax wordt. Bij een echt goeie line up wil ik het wel overwegen, maar de hints voorspellen voor mij niet veel goeds met o.a. Rejecta en D-Sturb waar ik geen zin in heb.

Vind het wel bizar hoeveel mensen al kaartjes kopen voor ze de line-up kennen. Zal wel de beleving op Qlimax zijn zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2019 17:50 
 
Hardtraxxer

Helicaze schreef:
Even kijken of dit mijn eerste Qlimax wordt. Bij een echt goeie line up wil ik het wel overwegen, maar de hints voorspellen voor mij niet veel goeds met o.a. Rejecta en D-Sturb waar ik geen zin in heb.

Vind het wel bizar hoeveel mensen al kaartjes kopen voor ze de line-up kennen. Zal wel de beleving op Qlimax zijn zeker.


En de zekerheid, kijkende naar voorgaande jaren, dat je een ticket zonder verlies kan doorverkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2019 19:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JJ97 schreef:
En de zekerheid, kijkende naar voorgaande jaren, dat je een ticket zonder verlies kan doorverkopen.


Als je niet wacht tot het laatste moment met doorverkopen..
Vorig jaar kon je op de dag wanneer Qlimax was een ticket kopen voor onder de 50 euro (en tegen de avond zelfs voor 30/35 euro).
Stonden ook absurt veel tickets te koop
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2019 19:48 
 
Hardtraxxer

Nattehond schreef:
JJ97 schreef:
En de zekerheid, kijkende naar voorgaande jaren, dat je een ticket zonder verlies kan doorverkopen.


Als je niet wacht tot het laatste moment met doorverkopen..
Vorig jaar kon je op de dag wanneer Qlimax was een ticket kopen voor onder de 50 euro (en tegen de avond zelfs voor 30/35 euro).
Stonden ook absurt veel tickets te koop


Klopt, ik bedoel ook meer de periode dat de line-up net bekend is. Dan verkoop je een ticket zelfs met winst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2019 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Even kijken of dit mijn eerste Qlimax wordt. Bij een echt goeie line up wil ik het wel overwegen, maar de hints voorspellen voor mij niet veel goeds met o.a. Rejecta en D-Sturb waar ik geen zin in heb.

Vind het wel bizar hoeveel mensen al kaartjes kopen voor ze de line-up kennen. Zal wel de beleving op Qlimax zijn zeker.


Nee eerder dat men de mainstream namen verwacht en daar content genoeg mee zijn. Plus de hints gaven natuurlijk het een en ander al wel weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2019 20:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Helicaze schreef:
Even kijken of dit mijn eerste Qlimax wordt. Bij een echt goeie line up wil ik het wel overwegen, maar de hints voorspellen voor mij niet veel goeds met o.a. Rejecta en D-Sturb waar ik geen zin in heb.

Vind het wel bizar hoeveel mensen al kaartjes kopen voor ze de line-up kennen. Zal wel de beleving op Qlimax zijn zeker.


Nee eerder dat men de mainstream namen verwacht en daar content genoeg mee zijn. Plus de hints gaven natuurlijk het een en ander al wel weg.


En Qlimax gaat ook grotendeels over de totaalbeleving met showaspecten e.d. , daarin is een lineup misschien minder belangrijk voor sommigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2019 21:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
JJ97 schreef:
En de zekerheid, kijkende naar voorgaande jaren, dat je een ticket zonder verlies kan doorverkopen.


Als je niet wacht tot het laatste moment met doorverkopen..
Vorig jaar kon je op de dag wanneer Qlimax was een ticket kopen voor onder de 50 euro (en tegen de avond zelfs voor 30/35 euro).
Stonden ook absurt veel tickets te koop


Kwam denk ik grotendeels door de line up toen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2019 09:16 
 
Hardtraxxer

Nattehond schreef:
JJ97 schreef:
En de zekerheid, kijkende naar voorgaande jaren, dat je een ticket zonder verlies kan doorverkopen.


Als je niet wacht tot het laatste moment met doorverkopen..
Vorig jaar kon je op de dag wanneer Qlimax was een ticket kopen voor onder de 50 euro (en tegen de avond zelfs voor 30/35 euro).
Stonden ook absurt veel tickets te koop


klopt inderdaad, wij zijn vorig jaar ook nog last minute die kant op gegaan omdat we niks te doen hadden, 40 euro voor een kaart betaald toen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2019 09:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik kan trouwens nergens iets vinden over de 'normale' kaartverkoop (datum/tijd e.d.)..
Behalve dat de Preregistration sale tot dinsdag 3 september 11:59 uur duurt...
Zou Q er vanuit gegaan zijn dat Qlimax toch wel uitverkoopt tijdens de member sale, dat ze geen normale sale er achteraan gepland hebben?
Meen dat ze voorgaande jaren die datum wel communiceerde, maar vervolgens niet door hebben laten gaan omdat het al uitverkocht was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2019 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb ook maar weer eens kaartjes gehaald voor mezelf en (als verrassing) m'n vriendin. Nog even bekijken of ik uiteindelijk wel of niet ga, maar heb wel weer een keer zin in Qlimax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2019 13:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Net zelfs een reminder mailtje gekregen om kaarten te kopen! :oh: Had gedacht dat alles binnen een half uur weg zou zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2019 14:59 
 
Hardtraxx Veteran

Ik wacht netjes op de prijzen van TS. Reis die avond gewoon al richting Arnhem(mocht ik dan nog geen kaart hebben) en als er eentje onder de 60€ duikt koop ik er pas 1.
Ik vind deze huidige prijzen te gortig voor een indoor van 9 uurtjes..
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten