Dat idee heb ik ook wel een beetje, bij die wat ik als laatste opende kwam ik er als eerste doorwrote:Nog steeds wachtrij![]()
Dat 'wie het eerst komt, die het eerst maalt' principe deugt volgens mij niet, puur random
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
RHardtraxx Newbie
- 11 posts member since 2018
- last seen Jun 2025
Volgens mij werkt het systeem wel met het 'wie het eerst komt, die het eerst maalt' principe. Het gaat gewoon om het moment van refreshen als de klok op 0 staat. De mensen met het snelste internet staan miliseconden eerder in de rij en zijn dan volgens het systeem als eerste aan de beurt. Corrigeer mij als ik het verkeerd heb.wrote:Nog steeds wachtrij![]()
Dat 'wie het eerst komt, die het eerst maalt' principe deugt volgens mij niet, puur random
PS: Tickets binnen
Ik had twee verschillende browsers openstaan, bij de ene al sinds 11 uur tabblad open en niet meer gerefreshed om 1 uur. Op de andere browser pas rond de start van de verkoop geopend.
De browser die al sinds 11 uur open stond, was er na 10 minuten doorheen, de andere browser komt er nu net ook doorheen (bijna kwartier later dus).
De browser die al sinds 11 uur open stond, was er na 10 minuten doorheen, de andere browser komt er nu net ook doorheen (bijna kwartier later dus).
Ook hier tickets binnen na ongeveer 10 minuten in de rij! 
-
BHardtraxx Newbie
- 41 posts member since 2018
- last seen Apr 2021
Ik ben er ook weer een keer bij! 
Nope, zoals ik al zei:wrote:Volgens mij werkt het systeem wel met het 'wie het eerst komt, die het eerst maalt' principe. Het gaat gewoon om het moment van refreshen als de klok op 0 staat. De mensen met het snelste internet staan miliseconden eerder in de rij en zijn dan volgens het systeem als eerste aan de beurt. Corrigeer mij als ik het verkeerd heb.wrote:Nog steeds wachtrij![]()
PS: Tickets binnen
wrote: 100% zeker random. Ik refresh altijd 1 browser terwijl ik de ander open laat. Vaak genoeg meegemaakt dat de refreshende browser eerder binnen kwam.
Nou ben er ook eindelijk doorheen. Alles stond al open vanaf 11:30.
Weer een hoop gestress maar het is weer gelukt voor de 14e x op rij
Weer een hoop gestress maar het is weer gelukt voor de 14e x op rij
Last edited by hurricane on , edited 1 time in total.
-
BHardtraxx Newbie
- 41 posts member since 2018
- last seen Apr 2021
Klopt, had ik deze keer ook precies zo Makrooy
-
FHardtraxx Newbie
- 12 posts member since 2018
- last seen Nov 2019
Hell yeah kaartje kunnen scoren 
Vgm maakt t niks uit of je om 11:00 tabblad opent of om 12:58 bijv, aangezien de wachtrij pas om 13:00 aangemaakt wordt. .wrote:Ik had twee verschillende browsers openstaan, bij de ene al sinds 11 uur tabblad open en niet meer gerefreshed om 1 uur. Op de andere browser pas rond de start van de verkoop geopend.
Verder kwam er nog onderaan de wachtrij meldingen voorbij zoals "only the chosen ones will be allowed to control the device" en "soon you"ll discover a hidden truth"
Iemand nog iets gezien van dat laatste? Miss ergens een verwijzing naar eventueel een surprise act oid
-
A
Denk dat de lineup snel komt
-
JHardtraxxer
- 514 posts member since 2013
- last seen Nov 2024
Tickets zijn nog steeds niet uitverkocht, bizar.
Misschien dat de ticketprijs dan eindelijk een probleem is geworden. Vier van de vijf vrienden van me die standaard mee naar Qlimax gaan sinds 2015 skippen dit jaar oa door de prijs.wrote:Tickets zijn nog steeds niet uitverkocht, bizar.
-
BHardtraxxer
- 171 posts member since 2017
- last seen Dec 2020
En misschien dat de vorige editie muzikaal ook tegenviel. En het ook erg rommelig was door die meerdere traangas aanvallen.wrote:Misschien dat de ticketprijs dan eindelijk een probleem is geworden. Vier van de vijf vrienden van me die standaard mee naar Qlimax gaan sinds 2015 skippen dit jaar oa door de prijs.wrote:Tickets zijn nog steeds niet uitverkocht, bizar.
Iedereen die ik de afgelopen 2 dagen sprak/appte (op 1 persoon na) gaat niet vanwege de te hoge prijs.wrote:Misschien dat de ticketprijs dan eindelijk een probleem is geworden. Vier van de vijf vrienden van me die standaard mee naar Qlimax gaan sinds 2015 skippen dit jaar oa door de prijs.wrote:Tickets zijn nog steeds niet uitverkocht, bizar.
De ticketprijs is trouwens €82,50, met €6,95 servicekosten
Ik heb een ticket, voor het eerst aanwezig sinds 2010
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen 17 hours ago
wrote:Ik heb een ticket, voor het eerst aanwezig
Ticketprijs ex fee is maar 3,50 hoger dan vorig jaar, dus dat valt op zich ook wel mee
Dan zou ik het eerder zoeken bij de concurrentie die dag. Rebellion en angerfist zn feest vissen ook wel behoorlijk in dezelfde vijver qua publiek.
Dan zou ik het eerder zoeken bij de concurrentie die dag. Rebellion en angerfist zn feest vissen ook wel behoorlijk in dezelfde vijver qua publiek.
Ticket weten te bemachtigen
iemand die mogelijk een zwervertje als ik wil mee pikken
? weet niet of de persoon waar ik het 2e kaartje voor heb mee gaat
Denk dat het er ook mee te maken heeft dat handelaren zich inhouden. Kunnen tickets pas personaliseren vanaf 4 september dus kunnen hem nu niet direct doorverkopen.wrote:Misschien dat de ticketprijs dan eindelijk een probleem is geworden. Vier van de vijf vrienden van me die standaard mee naar Qlimax gaan sinds 2015 skippen dit jaar oa door de prijs.wrote:Tickets zijn nog steeds niet uitverkocht, bizar.
-
CHardtraxxer
- 106 posts member since 2017
- last seen Jun 2023
Ik denk dat het het hedendaagse publiek het vooral laat afhangen van de line-up. Plus dat de line-up van vorig jaar voor veel mensen uiteindelijk ‘tegenviel’. Desalniettemin mogen ze het van mij bij deze info laten.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Ik dacht dat elk jaar zo was dat er een paar dagen tussen de sale en de ticket personalisatie zat?wrote:Denk dat het er ook mee te maken heeft dat handelaren zich inhouden. Kunnen tickets pas personaliseren vanaf 4 september dus kunnen hem nu niet direct doorverkopen.wrote:Misschien dat de ticketprijs dan eindelijk een probleem is geworden. Vier van de vijf vrienden van me die standaard mee naar Qlimax gaan sinds 2015 skippen dit jaar oa door de prijs.wrote:Tickets zijn nog steeds niet uitverkocht, bizar.
Ik gok dat als ze populaire namen als D-Sturb boeken, het weer gemakkelijk gaat verkopen. Dat soort namen doen het voor festival gangers beter dan de mainstream namen als coone, bass modulators of wildstylez. Althans zo'n ervaring heb ik.