Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2019 13:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Nog steeds wachtrij :mad:

Dat 'wie het eerst komt, die het eerst maalt' principe deugt volgens mij niet, puur random xd


Dat idee heb ik ook wel een beetje, bij die wat ik als laatste opende kwam ik er als eerste door :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2019 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook gelukt! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2019 13:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hup, tickets binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2019 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ook gelukt! :thumbsup:


Held!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2019 13:24 
 
Hardtraxx Newbie

hurricane schreef:
Nog steeds wachtrij :mad:

Dat 'wie het eerst komt, die het eerst maalt' principe deugt volgens mij niet, puur random xd


Volgens mij werkt het systeem wel met het 'wie het eerst komt, die het eerst maalt' principe. Het gaat gewoon om het moment van refreshen als de klok op 0 staat. De mensen met het snelste internet staan miliseconden eerder in de rij en zijn dan volgens het systeem als eerste aan de beurt. Corrigeer mij als ik het verkeerd heb.

PS: Tickets binnen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2019 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had twee verschillende browsers openstaan, bij de ene al sinds 11 uur tabblad open en niet meer gerefreshed om 1 uur. Op de andere browser pas rond de start van de verkoop geopend.

De browser die al sinds 11 uur open stond, was er na 10 minuten doorheen, de andere browser komt er nu net ook doorheen (bijna kwartier later dus).
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2019 13:26 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ook hier tickets binnen na ongeveer 10 minuten in de rij! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2019 13:26 
 
Hardtraxx Newbie

Ik ben er ook weer een keer bij! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2019 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roombroodje schreef:
hurricane schreef:
Nog steeds wachtrij :mad:

Dat 'wie het eerst komt, die het eerst maalt' principe deugt volgens mij niet, puur random xd


Volgens mij werkt het systeem wel met het 'wie het eerst komt, die het eerst maalt' principe. Het gaat gewoon om het moment van refreshen als de klok op 0 staat. De mensen met het snelste internet staan miliseconden eerder in de rij en zijn dan volgens het systeem als eerste aan de beurt. Corrigeer mij als ik het verkeerd heb.

PS: Tickets binnen :yay:


Nope, zoals ik al zei:


makrooy schreef:
100% zeker random. Ik refresh altijd 1 browser terwijl ik de ander open laat. Vaak genoeg meegemaakt dat de refreshende browser eerder binnen kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2019 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou ben er ook eindelijk doorheen. Alles stond al open vanaf 11:30.
Weer een hoop gestress maar het is weer gelukt voor de 14e x op rij :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2019 13:32 
 
Hardtraxx Newbie

Klopt, had ik deze keer ook precies zo Makrooy
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2019 13:45 
 
Hardtraxx Newbie

Hell yeah kaartje kunnen scoren :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2019 14:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Ik had twee verschillende browsers openstaan, bij de ene al sinds 11 uur tabblad open en niet meer gerefreshed om 1 uur. Op de andere browser pas rond de start van de verkoop geopend.

De browser die al sinds 11 uur open stond, was er na 10 minuten doorheen, de andere browser komt er nu net ook doorheen (bijna kwartier later dus).


Vgm maakt t niks uit of je om 11:00 tabblad opent of om 12:58 bijv, aangezien de wachtrij pas om 13:00 aangemaakt wordt. .

Verder kwam er nog onderaan de wachtrij meldingen voorbij zoals "only the chosen ones will be allowed to control the device" en "soon you"ll discover a hidden truth"

Iemand nog iets gezien van dat laatste? Miss ergens een verwijzing naar eventueel een surprise act oid
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2019 15:01 
 
Hardtraxx Veteran

Denk dat de lineup snel komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2019 15:49 
 
Hardtraxxer

Tickets zijn nog steeds niet uitverkocht, bizar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2019 16:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JJ97 schreef:
Tickets zijn nog steeds niet uitverkocht, bizar.


Misschien dat de ticketprijs dan eindelijk een probleem is geworden. Vier van de vijf vrienden van me die standaard mee naar Qlimax gaan sinds 2015 skippen dit jaar oa door de prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2019 16:15 
 
Hardtraxxer

RvD schreef:
JJ97 schreef:
Tickets zijn nog steeds niet uitverkocht, bizar.


Misschien dat de ticketprijs dan eindelijk een probleem is geworden. Vier van de vijf vrienden van me die standaard mee naar Qlimax gaan sinds 2015 skippen dit jaar oa door de prijs.


En misschien dat de vorige editie muzikaal ook tegenviel. En het ook erg rommelig was door die meerdere traangas aanvallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2019 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RvD schreef:
JJ97 schreef:
Tickets zijn nog steeds niet uitverkocht, bizar.


Misschien dat de ticketprijs dan eindelijk een probleem is geworden. Vier van de vijf vrienden van me die standaard mee naar Qlimax gaan sinds 2015 skippen dit jaar oa door de prijs.


Iedereen die ik de afgelopen 2 dagen sprak/appte (op 1 persoon na) gaat niet vanwege de te hoge prijs.
De ticketprijs is trouwens €82,50, met €6,95 servicekosten :oh: Je zou verwachten dat zoiets door de jaren heen juist minder zou gaan kosten, maarja..

Ik heb een ticket, voor het eerst aanwezig sinds 2010 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2019 16:27 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Ik heb een ticket, voor het eerst aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2019 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticketprijs ex fee is maar 3,50 hoger dan vorig jaar, dus dat valt op zich ook wel mee

Dan zou ik het eerder zoeken bij de concurrentie die dag. Rebellion en angerfist zn feest vissen ook wel behoorlijk in dezelfde vijver qua publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2019 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket weten te bemachtigen :D iemand die mogelijk een zwervertje als ik wil mee pikken :$ ? weet niet of de persoon waar ik het 2e kaartje voor heb mee gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2019 17:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RvD schreef:
JJ97 schreef:
Tickets zijn nog steeds niet uitverkocht, bizar.


Misschien dat de ticketprijs dan eindelijk een probleem is geworden. Vier van de vijf vrienden van me die standaard mee naar Qlimax gaan sinds 2015 skippen dit jaar oa door de prijs.


Denk dat het er ook mee te maken heeft dat handelaren zich inhouden. Kunnen tickets pas personaliseren vanaf 4 september dus kunnen hem nu niet direct doorverkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2019 18:45 
 
Hardtraxxer

Ik denk dat het het hedendaagse publiek het vooral laat afhangen van de line-up. Plus dat de line-up van vorig jaar voor veel mensen uiteindelijk ‘tegenviel’. Desalniettemin mogen ze het van mij bij deze info laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2019 18:55 
 
Hardtraxx Veteran

Danny Phantom schreef:
RvD schreef:
JJ97 schreef:
Tickets zijn nog steeds niet uitverkocht, bizar.


Misschien dat de ticketprijs dan eindelijk een probleem is geworden. Vier van de vijf vrienden van me die standaard mee naar Qlimax gaan sinds 2015 skippen dit jaar oa door de prijs.


Denk dat het er ook mee te maken heeft dat handelaren zich inhouden. Kunnen tickets pas personaliseren vanaf 4 september dus kunnen hem nu niet direct doorverkopen.


Ik dacht dat elk jaar zo was dat er een paar dagen tussen de sale en de ticket personalisatie zat? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2019 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gok dat als ze populaire namen als D-Sturb boeken, het weer gemakkelijk gaat verkopen. Dat soort namen doen het voor festival gangers beter dan de mainstream namen als coone, bass modulators of wildstylez. Althans zo'n ervaring heb ik.
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten