Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 08:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Go Wenzel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 09:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk dat B-Front het anthem maakt, maar ik vraag me oprecht af waarom mensen dan ineens wel 'hoe dan ook aanwezig' zijn als iemand een nummer van maximaal vijf minuten maakt voor een feest dat ~9 uur duurt.

Verder erg benieuwd naar het hele gebeuren. Trailer ziet er veelbelovend uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 09:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het thema en trailer zien er inderdaad veelbelovend uit, als ik kaartjes kan regelen en de line-up goed is, wel aanwezig met mijn vriendin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Leuk dat B-Front het anthem maakt, maar ik vraag me oprecht af waarom mensen dan ineens wel 'hoe dan ook aanwezig' zijn als iemand een nummer van maximaal vijf minuten maakt voor een feest dat ~9 uur duurt.

Dit. Überhaupt een bepaalde artiest in het algemeen. Je kijkt toch naar het totaalplaatje?
Als je 8 uur lang kutartiesten neer zit en één vette artiest maakt het anthem, dan ga je daar toch niet heen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Persoonlijk gok ik erop dat de line up dik wordt, gebaseerd op de anthem maker en het thema. Hoop dat ze namen hebben die hier beetje op aansluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
RomanAnthony schreef:
Leuk dat B-Front het anthem maakt, maar ik vraag me oprecht af waarom mensen dan ineens wel 'hoe dan ook aanwezig' zijn als iemand een nummer van maximaal vijf minuten maakt voor een feest dat ~9 uur duurt.

Dit. Überhaupt een bepaalde artiest in het algemeen. Je kijkt toch naar het totaalplaatje?
Als je 8 uur lang kutartiesten neer zit en één vette artiest maakt het anthem, dan ga je daar toch niet heen?


Als je een beetje opgelet hebt alle vorige edities kun je perfect inschatten hoe de line-up globaal gaat zijn. Paar oude ervaren bokken, een nieuwe naam, 1 of 2 semi raw acts en Sefa op het eind.

Tuurlijk kan er een keer een da Tweekaz bij zitten of weet ik veel wat, maar als je niet kan genieten van een headhunterz/gunz for hire en noem nog eens wat grote namen. Dan zou ik Qlimax per definitie overslaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Leuk dat B-Front het anthem maakt, maar ik vraag me oprecht af waarom mensen dan ineens wel 'hoe dan ook aanwezig' zijn als iemand een nummer van maximaal vijf minuten maakt voor een feest dat ~9 uur duurt.

Verder erg benieuwd naar het hele gebeuren. Trailer ziet er veelbelovend uit.

Dat B-Front het anthem mag maken (gaan we maar even van uit) zegt wel wat over welke kant Q-Dance op wil gaan met Qlimax. Het is een aardig verschil met een paar jaar terug Coone. Daarnaast vind ik de (mainstream) hardstyle best wel weer interessant geworden. Met de artiesten die ik nu wel vet vind, en die ook nog wel eens op Qlimax kunnen komen te staan, kan Qlimax voor mij sinds jaren weer een keer heel vet worden.

Ik denk ook dat een anthem maker iemand over de streep kan trekken om wel of niet te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
RomanAnthony schreef:
Leuk dat B-Front het anthem maakt, maar ik vraag me oprecht af waarom mensen dan ineens wel 'hoe dan ook aanwezig' zijn als iemand een nummer van maximaal vijf minuten maakt voor een feest dat ~9 uur duurt.

Verder erg benieuwd naar het hele gebeuren. Trailer ziet er veelbelovend uit.

Dat B-Front het anthem mag maken (gaan we maar even van uit) zegt wel wat over welke kant Q-Dance op wil gaan met Qlimax. Het is een aardig verschil met een paar jaar terug Coone. Daarnaast vind ik de (mainstream) hardstyle best wel weer interessant geworden. Met de artiesten die ik nu wel vet vind, en die ook nog wel eens op Qlimax kunnen komen te staan, kan Qlimax voor mij sinds jaren weer een keer heel vet worden.

Ik denk ook dat een anthem maker iemand over de streep kan trekken om wel of niet te gaan.


Yes dit. Misschien wel weer aanwezig, vorige en eerste keer was 2010.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Het is een aardig verschil met een paar jaar terug Coone.

Is dat een feit of een mening? Recent las ik nog iets op Facebook waar menig persoon (ook Hardtraxxers of andere 'gerespecteerden' uit de scene) postte dat die editie, volgens hen, een van de dikste feesten was die ze meegemaakt hebben. Daar kan i.m.o. een anthemmaker weinig aan veranderen.

Ja, je kunt zeggen: B-Front maakt iets mysterieus en dat past perfect bij Qlimax. Maar dat is elk jaar de gedachte achter Qlimax, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien ben ik niet 'fan' genoeg van een artiest (ik heb sowieso niet zoveel met helden- / artiesten aanbidden maar a la) of kijk ik gewoon anders tegen het hele gebeuren aan dan anderen maar ik ga niet voor een bepaalde artiest naar een feest / ik koop geen kaartje voor specifiek 1 artiest. Bij mij gaat het om het totaalplaatje: als iets me aanspreekt en ik denk me er te kunnen vermaken dan vind ik het best.

Ik ben op een feest toch niet zoveel met de muziek bezig. :lol: > dit kan ook wel eens een tip voor anderen zijn, trouwens. Neem het allemaal niet zo serieus, kan ook wel eens lekker zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe een anthem klinkt of wie de anthemmaker is, heeft bij mij echt nog nooit invloed gehad op de keuze of ik wel of niet naar een feest ga.

De line-up als geheel moet voldoende interessante dingen namen bevatten. Een perfecte line-up is voor mij toch niet haalbaar op een Qlimax (als er al zoiets bestaat als een perfecte line-up, waar ik zin in heb kan elk moment van de dag weer anders zijn...), 1 of 2 namen waar ik niks mee heb neem ik net zo makkelijk voor lief als de rest wel goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Parvuz schreef:
RomanAnthony schreef:
Leuk dat B-Front het anthem maakt, maar ik vraag me oprecht af waarom mensen dan ineens wel 'hoe dan ook aanwezig' zijn als iemand een nummer van maximaal vijf minuten maakt voor een feest dat ~9 uur duurt.

Verder erg benieuwd naar het hele gebeuren. Trailer ziet er veelbelovend uit.

Dat B-Front het anthem mag maken (gaan we maar even van uit) zegt wel wat over welke kant Q-Dance op wil gaan met Qlimax. Het is een aardig verschil met een paar jaar terug Coone. Daarnaast vind ik de (mainstream) hardstyle best wel weer interessant geworden. Met de artiesten die ik nu wel vet vind, en die ook nog wel eens op Qlimax kunnen komen te staan, kan Qlimax voor mij sinds jaren weer een keer heel vet worden.

Ik denk ook dat een anthem maker iemand over de streep kan trekken om wel of niet te gaan.


Yes dit. Misschien wel weer aanwezig, vorige en eerste keer was 2010.

Dit dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Parvuz schreef:
Het is een aardig verschil met een paar jaar terug Coone.

Is dat een feit of een mening?

Beiden. Ik denk dat als ik van te voren hoor dat Coone het anthem maakt of B-Front dat het voor mij wel een verschil maakt. Dat is een mening. Feit is ook dat Coone natuurlijk een heel ander soort hardstyle maakt dan B-Front. Dus tja, beiden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 13:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Het is een aardig verschil met een paar jaar terug Coone.


Laten we niet vergeten dat Coone destijds een verrassend dik anthem neerzette ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Parvuz schreef:
Het is een aardig verschil met een paar jaar terug Coone.


Laten we niet vergeten dat Coone destijds een verrassend dik anthem neerzette ^^

Net uiteraard even terug geluisterd. Geen slechte track idd. Maar t is nou ook niet zo dat ik kippenvel krijg bij die track ofzo. Ik hoop dat B-Front dat wel voormekaar krijgt. Maar goed, op voorhand zou ik bij een Coone Qlimax anthem denken; hmmmm. En bij B-Front; jaaa! En het anthem is natuurlijk een vertegenwoordiging van het feest samengevat in 1 track. Tenminste, dat is de bedoeling denk ik.

Lang verhaal kort, voor mij zou een B-Front anthem wel het verschil kunnen maken tussen wel of niet gaan. Puur omdat het voor mij wat zegt over wat de avond zal brengen. Plus nu vind ik de hardstyle fijner dan 3-4 jaar terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 14:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het jaar dat Coone het anthem maakte was voor mij persoonlijk wel één van de dikste Qlimax edities naast 2009.
Mede door Project One.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Coone en Psyko Punkz anthems waren voor mij echt verruit de dikste anthems sinds Nature of our Mind in 2009.

Maargoed gaan 't zien, ik verwacht veel van een B-Front anthem, hopen dat hij het waarmaakt :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Coone en Psyko Punkz anthems waren voor mij echt verruit de dikste anthems sinds Nature of our Mind in 2009.

Maargoed gaan 't zien, ik verwacht veel van een B-Front anthem, hopen dat hij het waarmaakt :$


Yep,

Coone, Noisecontrollers en Psyko Punkz waren wel de vetste anthems van na 2011.
Die van zatox was op het randje.

Laten we die van G4H maar in de vergetelheid laten :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front anthem betekent B-Front aanwezig, solo en waarschijnlijk een uur.
Bij Qlimax weet je van tevoren nooit wat je krijgt, maar als je dit van tevoren al weet, belooft dat in ieder geval veel goeds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 20:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben vooral bang dat iedereen nu het onmogelijke verwacht van B-Front na jaren zeuren en dat het daardoor misschien wat tegenvalt. Ik ben in ieder geval erg benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Desley DD schreef:
Ik ben vooral bang dat iedereen nu het onmogelijke verwacht van B-Front na jaren zeuren en dat het daardoor misschien wat tegenvalt. Ik ben in ieder geval erg benieuwd!


Ik denk, zolang hij in zijn stijl blijft, dat het niet snel verkeerd kan gaan. Gezien het feit dat iemand als JDX ook zn vinger in de pap heeft, heb ik er al helemaal vertrouwen in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 20:20 
 
Hardtraxx Veteran

Desley DD schreef:
Ik ben vooral bang dat iedereen nu het onmogelijke verwacht van B-Front na jaren zeuren en dat het daardoor misschien wat tegenvalt. Ik ben in ieder geval erg benieuwd!


Dit verwacht ik eigenlijk ook wel ja. Niet zo zeer omdat B-Front het niet zou kunnen, maar meer dat mensen nóg veel meer verwachten dan zelfs B-Front kan waarmaken. Al jaren smeekt men om B-Front, verwachtingen zijn echt bizar hoog nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 20:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Rickzel schreef:
Coone en Psyko Punkz anthems waren voor mij echt verruit de dikste anthems sinds Nature of our Mind in 2009.

Maargoed gaan 't zien, ik verwacht veel van een B-Front anthem, hopen dat hij het waarmaakt :$


Yep,

Coone, Noisecontrollers en Psyko Punkz waren wel de vetste anthems van na 2011.


En Wildstylez dan :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Hoe een anthem klinkt of wie de anthemmaker is, heeft bij mij echt nog nooit invloed gehad op de keuze of ik wel of niet naar een feest ga.

Dat dus.
Het anthem hoor je bij Qlimax meestal toch maar 1 keer op de hele avond :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 23:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Eens met Remi,

Een set en een anthem van B-Front bepaalt echt niet of de editie vet wordt of niet. Kan nog steeds verder een doodstandaard line-up worden met een dooie sfeer. Bij 2016 en Coone (wat een vet anthem was) was het hele feest juist echt geweldig, dat kon niemand aflezen van het anthem en een artiest oid. Een line-up wordt nooit gebaseerd op een anthem/act. Wat hadden B-Front, Project 1 en Angerfist in 2016 dan uberhaupt met Coone te maken.

Als Qlimax verder een doodstandaard line-up heeft maar een vet anthem en een vette artiest, dan ga ik alsnog niet. Wie het anthem ook zou maken.

Je kan het mooi maken, maar tot je de line-up weet is Qlimax altijd een gok.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten