En die sweep-up synth net voor de kick. Klinkt hetzelfde als die in discovered net voor de melodie opkomt in de break.wrote:Die B-front kick. All a board, hype train in maximale versnelling.
@2:13
View on YouTube
En die sweep-up synth net voor de kick. Klinkt hetzelfde als die in discovered net voor de melodie opkomt in de break.wrote:Die B-front kick. All a board, hype train in maximale versnelling.
wrote:Helderziend
Beterschapwrote:Heel ziek
Minder mooi helaas. Even wennen misschien.wrote:En de nieuwe 'qlimax voice over'.
Ja dat had ik zonder filmpje ook al wel door
Het eerste deel van de trailer is 100% van Command & Conquer (3 specifiek) gepakt met de groene kristallen (Tiberium).wrote:Ben ik de enige die hier een Lord Of The Rings thema in ziet, of is de wens vader van de gedachteHelemaal door dat oog op het begin. Zou toch gvd episch zijn, Mordor als stage, Project 1 als Sam & Frodo , de orks in het publiek. Helemaal mooi toch.
Bedankt voor het meelezen!wrote:Graag een B-Front anthem dit jaar. Lezen we mee Q-Dance?
wrote:Die B-front kick. All a board, hype train in maximale versnelling.
Gaywrote:Het eerste deel van de trailer is 100% van Command & Conquer (3 specifiek) gepakt met de groene kristallen (Tiberium).wrote:Ben ik de enige die hier een Lord Of The Rings thema in ziet, of is de wens vader van de gedachteHelemaal door dat oog op het begin. Zou toch gvd episch zijn, Mordor als stage, Project 1 als Sam & Frodo , de orks in het publiek. Helemaal mooi toch.
Op die kaart die mensen in de post hebben gekregen waren toch al heel duidelijk B-Front screeches te horen?
Sow dan hahawrote:Command & Conquer 3 much in t begin?![]()
Verder hele vette trailer.
Mandy anthem confirmed!!wrote:Ik hoor eigenlijk ook Hard Driver zijn stijl erin
Wat een trailer! Ik lees hier veel over command & conquer maar ik krijg daarnaast ook heel erg een protoss (een ras uit starcraft) vibe bij de alien uit de trailer:wrote:Beterschapwrote:Heel ziek![]()
Laat die speculatiemolen maar draaien nu!
Ik hoop dat Wenzel weer het achterliggend thema kan ontrafelen.