Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Qlimax 2019 | Symphony of Shadows
Past

Qlimax 2019 | Symphony of Shadows

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Rickzel wrote:
Helicaze wrote:Qlimax 2019 | Symphony of Shadows (23-11-2019, Gelredome, Arnhem)
Lijkt me duidelijk. Wat enorm vet :worship:
Ik heb ingezoomd en zeker 15 seconden gezocht op het originele logo om dit te checken :lol:

Maar ondanks dat ben ik op dit moment toch wel vrij zeker van een B-Front anthem :$
Ik zet mijn geld op B-Frontliner en dat we die op Decibel volgende week óf op Mysteryland zaterdag (daar staat Frontliner met een special guest, terwijl B-Front 2 uur later op de camping draait) voor het eerst te horen krijgen.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
B-Frontliner zou me wel wat apart lijken. Frontliner en Q-dance hebben eerst een jarenlange 'ruzie', nu is die ruzie voorbij en krijgt die gelijk het Qlimax anthem. Nou is B-Front misschien de bepalende factor in de B-Frontliner platen maar toch.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 15 hours ago
RomanAnthony wrote:
Rickzel wrote:
Helicaze wrote:Qlimax 2019 | Symphony of Shadows (23-11-2019, Gelredome, Arnhem)
Ik heb ingezoomd en zeker 15 seconden gezocht op het originele logo om dit te checken :lol:

Maar ondanks dat ben ik op dit moment toch wel vrij zeker van een B-Front anthem :$
Ik zet mijn geld op B-Frontliner en dat we die op Decibel volgende week óf op Mysteryland zaterdag (daar staat Frontliner met een special guest, terwijl B-Front 2 uur later op de camping draait) voor het eerst te horen krijgen.
Qlimax anthem van wildstylez zat ook pas in the endshow van mysteryland. Al hoorde je wel over de dag heen vaak teases van Wildstylez.
B
Hardtraxxer
381 posts member since 2018
last seen Jul 2020
Jaja lekker photoshoppen. Grappig hoor. Lekker mensen ophypen terwijl dit er helemaal niet staat
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 14 hours ago
Bryan_Hardstyle wrote:
Jaja lekker photoshoppen. Grappig hoor. Lekker mensen ophypen terwijl dit er helemaal niet staat
Poeh, nou. 'T is wat, jongens.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Bryan_Hardstyle wrote:
Helemaal mee eens Brian!! Wtf man, zoveel mensen willen dit en jij denkt even net te doen alsof. Niet cool :thumbdown: :thumbdown:
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
:lol:
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 23 days ago
Bryan_Hardstyle wrote:
misschien is dit iets voor je
Hardtraxxer
580 posts member since 2014
last seen Feb 2023
Oke, ik heb het logo wel 6x afgespeurd :lol: :lol: :lol: :lol: :clap:
Hardtraxx Addict
1137 posts member since 2009
last seen Aug 2026
tommeh wrote:Regular 89.95 inc fee
VIP 159.95 inc fee
Ja dit vind ik echt te gek worden! Ik pas dan helaas! Kijken of Rebellion wat is en het is overdag :)
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 19 hours ago
Vorig jaar 85 piek lappen no problemo, maar nu wordt het te gek. :lol:

Vind het ook een smak geld, maar betaal het er elk jaar lachend voor, het is het mij gewoon dubbel en dwars waard :)
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Rickzel wrote:Vind het ook een smak geld, maar betaal het er elk jaar lachend voor, het is het mij gewoon dubbel en dwars waard :)
:yes:
Hardtraxx Veteran
3820 posts member since 2010
last seen 10 hours ago
Ik twijfel om een ticket te kopen. Enige keer Qlimax ooit was in 2010 en die viel me destijds best wel tegen, maar aangezien ik veel van de huidige hardstyle wel weer kan waarderen kriebelt het wel. Enige jammere is dat de Parvuz waarschijnlijk niet mee wil/kan... Misschien maar een last-minute Ticketswap overwegen
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Rickzel wrote:Vorig jaar 85 piek lappen no problemo, maar nu wordt het te gek. :lol:
Prijzen stijgen elk jaar met zo'n 4 a 5 euro gestaag.

Dus ja, zo is Qlimax 2021 straks 100 euro.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Broken Balance wrote:
Rickzel wrote:Vorig jaar 85 piek lappen no problemo, maar nu wordt het te gek. :lol:
Prijzen stijgen elk jaar met zo'n 4 a 5 euro gestaag.

Dus ja, zo is Qlimax 2021 straks 100 euro.
100 euro voor een nachtfeestje :thumbsup: Kun je momenteel een weekend van naar The Qontinent.
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
Ja is ook zo, en begrijp het ook wel. Heb ook zeker wel medelijden met de 17/18-jarigen die voor het eerst willen gaan en moeten rondkomen van een bijbaantje naast de studie, dan is zo'n ticketprijs echt een rib uit je lijf :P
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Rickzel wrote:Ja is ook zo, en begrijp het ook wel. Heb ook zeker wel medelijden met de 17/18-jarigen die voor het eerst willen gaan en moeten rondkomen van een bijbaantje naast de studie, dan is zo'n ticketprijs echt een rib uit je lijf :P
Scheelt dat dit een 18+ feest is :P
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
Broken Balance wrote:
Rickzel wrote:Ja is ook zo, en begrijp het ook wel. Heb ook zeker wel medelijden met de 17/18-jarigen die voor het eerst willen gaan en moeten rondkomen van een bijbaantje naast de studie, dan is zo'n ticketprijs echt een rib uit je lijf :P
Aah joh je weet best wat ik bedoel man zeikerd :lol:
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Broken Balance wrote:
Alsof er dan niet alsnog meer dan genoeg 17-jarigen rondlopen daarbinnen :huh:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Maar dat magnie
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
Bryan_Hardstyle wrote:Jaja lekker photoshoppen. Grappig hoor. Lekker mensen ophypen terwijl dit er helemaal niet staat
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 14 hours ago
Alm1ghty wrote:
Bryan_Hardstyle wrote:Jaja lekker photoshoppen. Grappig hoor. Lekker mensen ophypen terwijl dit er helemaal niet staat
Maar ook nog serieus zijn...
B
Hardtraxxer
381 posts member since 2018
last seen Jul 2020
Remi wrote:
Alm1ghty wrote:
Maar ook nog serieus zijn...
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Huh was hij nou serieus of niet wil t graag even duidelijkheid hebben zsm
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 16 hours ago
Not disappointed :cool: