Ik zet mijn geld op B-Frontliner en dat we die op Decibel volgende week óf op Mysteryland zaterdag (daar staat Frontliner met een special guest, terwijl B-Front 2 uur later op de camping draait) voor het eerst te horen krijgen.wrote:Ik heb ingezoomd en zeker 15 seconden gezocht op het originele logo om dit te checkenwrote:
Lijkt me duidelijk. Wat enorm vet
Maar ondanks dat ben ik op dit moment toch wel vrij zeker van een B-Front anthem
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
B-Frontliner zou me wel wat apart lijken. Frontliner en Q-dance hebben eerst een jarenlange 'ruzie', nu is die ruzie voorbij en krijgt die gelijk het Qlimax anthem. Nou is B-Front misschien de bepalende factor in de B-Frontliner platen maar toch.
Qlimax anthem van wildstylez zat ook pas in the endshow van mysteryland. Al hoorde je wel over de dag heen vaak teases van Wildstylez.wrote:Ik zet mijn geld op B-Frontliner en dat we die op Decibel volgende week óf op Mysteryland zaterdag (daar staat Frontliner met een special guest, terwijl B-Front 2 uur later op de camping draait) voor het eerst te horen krijgen.wrote:Ik heb ingezoomd en zeker 15 seconden gezocht op het originele logo om dit te checkenwrote:
Maar ondanks dat ben ik op dit moment toch wel vrij zeker van een B-Front anthem
-
BHardtraxxer
- 381 posts member since 2018
- last seen Jul 2020
Jaja lekker photoshoppen. Grappig hoor. Lekker mensen ophypen terwijl dit er helemaal niet staatwrote:
Poeh, nou. 'T is wat, jongens.wrote:
Jaja lekker photoshoppen. Grappig hoor. Lekker mensen ophypen terwijl dit er helemaal niet staat
Helemaal mee eens Brian!! Wtf man, zoveel mensen willen dit en jij denkt even net te doen alsof. Niet coolwrote:Jaja lekker photoshoppen. Grappig hoor. Lekker mensen ophypen terwijl dit er helemaal niet staatwrote:
misschien is dit iets voor jewrote:Jaja lekker photoshoppen. Grappig hoor. Lekker mensen ophypen terwijl dit er helemaal niet staatwrote:
Ja dit vind ik echt te gek worden! Ik pas dan helaas! Kijken of Rebellion wat is en het is overdagwrote:Regular 89.95 inc fee
VIP 159.95 inc fee
Vorig jaar 85 piek lappen no problemo, maar nu wordt het te gek.
Vind het ook een smak geld, maar betaal het er elk jaar lachend voor, het is het mij gewoon dubbel en dwars waard
Vind het ook een smak geld, maar betaal het er elk jaar lachend voor, het is het mij gewoon dubbel en dwars waard
wrote:Vind het ook een smak geld, maar betaal het er elk jaar lachend voor, het is het mij gewoon dubbel en dwars waard
Ik twijfel om een ticket te kopen. Enige keer Qlimax ooit was in 2010 en die viel me destijds best wel tegen, maar aangezien ik veel van de huidige hardstyle wel weer kan waarderen kriebelt het wel. Enige jammere is dat de Parvuz waarschijnlijk niet mee wil/kan... Misschien maar een last-minute Ticketswap overwegen
Prijzen stijgen elk jaar met zo'n 4 a 5 euro gestaag.wrote:Vorig jaar 85 piek lappen no problemo, maar nu wordt het te gek.![]()
Dus ja, zo is Qlimax 2021 straks 100 euro.
100 euro voor een nachtfeestjewrote:Prijzen stijgen elk jaar met zo'n 4 a 5 euro gestaag.wrote:Vorig jaar 85 piek lappen no problemo, maar nu wordt het te gek.![]()
Dus ja, zo is Qlimax 2021 straks 100 euro.
Ja is ook zo, en begrijp het ook wel. Heb ook zeker wel medelijden met de 17/18-jarigen die voor het eerst willen gaan en moeten rondkomen van een bijbaantje naast de studie, dan is zo'n ticketprijs echt een rib uit je lijf 
Scheelt dat dit een 18+ feest iswrote:Ja is ook zo, en begrijp het ook wel. Heb ook zeker wel medelijden met de 17/18-jarigen die voor het eerst willen gaan en moeten rondkomen van een bijbaantje naast de studie, dan is zo'n ticketprijs echt een rib uit je lijf
Aah joh je weet best wat ik bedoel man zeikerdwrote:Scheelt dat dit een 18+ feest iswrote:Ja is ook zo, en begrijp het ook wel. Heb ook zeker wel medelijden met de 17/18-jarigen die voor het eerst willen gaan en moeten rondkomen van een bijbaantje naast de studie, dan is zo'n ticketprijs echt een rib uit je lijf
Alsof er dan niet alsnog meer dan genoeg 17-jarigen rondlopen daarbinnenwrote:Scheelt dat dit een 18+ feest iswrote:Ja is ook zo, en begrijp het ook wel. Heb ook zeker wel medelijden met de 17/18-jarigen die voor het eerst willen gaan en moeten rondkomen van een bijbaantje naast de studie, dan is zo'n ticketprijs echt een rib uit je lijf
wrote:Jaja lekker photoshoppen. Grappig hoor. Lekker mensen ophypen terwijl dit er helemaal niet staat
Maar ook nog serieus zijn...wrote:wrote:Jaja lekker photoshoppen. Grappig hoor. Lekker mensen ophypen terwijl dit er helemaal niet staat
-
BHardtraxxer
- 381 posts member since 2018
- last seen Jul 2020
wrote:Maar ook nog serieus zijn...wrote:wrote:Jaja lekker photoshoppen. Grappig hoor. Lekker mensen ophypen terwijl dit er helemaal niet staat
Huh was hij nou serieus of niet wil t graag even duidelijkheid hebben zsm