Geldwolven. Afzetters. Buitenproportioneel. Ongelooflijk. Bespottelijk.
Aanwezig
Aanwezig
haters kruisje alt f4wrote:Leuk voor jewrote:96 a 97 euro incl voor, in essentie, een show plus een groot aantal nieuwe platen. Want de line-up vind je meestal ook wel op gewone feesten.
Ik ga voor dit geld mooi naar Resonate en r_Awunion en hou dan nog 30+ euro over
wrote:Geldwolven. Afzetters. Buitenproportioneel. Ongelooflijk. Bespottelijk.
Aanwezig
Voor jou 6 Polen, 3 fransen en 4 italianenwrote:Ik laat het afhangen van de line up tot nu toe maar ik kan organisaties wel beloven dat ik voor een single day ticket nooit meer ga betalen dan €100. En ik hoop met mij dat vele anderen ook hierin niet mee zullen gaan.
Eigenlijk hoop ik dat dit niet klopt.. Vorig jaar incl servicekosten koste een ticket iets meer als €84,-.wrote:Regular 89.95 ex fee
VIP 159.95 ex fee
Jup, doe ik ook.wrote:Ik laat het dit jaar wel van de line-up afhangen.
Is verdomd veel geld. Ja, de show is next-level en geluid is ook echt wel in orde.
Maar bij een 13/12 line-up (zoals impaqt) ga ik hier geen 95 euro op stukslaan.
Was de laatste 2 jaren anders geen probleem vanwege ticketswap. Al helemaal vorig jaar, dag van te voren waren er tickets voor 30 eu te halen.wrote:Helaas zit je dan wel altijd met het probleem dat het feest al is uitverkocht voordat er ook nog maar een naam bekend is gemaakt.
Bij bekendmaking van line up de rommel voor inkoopprijs weer op ticketswap (of hier op 't forum) weer verkopen.wrote:Helaas zit je dan wel altijd met het probleem dat het feest al is uitverkocht voordat er ook nog maar een naam bekend is gemaakt.
wrote:Regular 89.95 inc fee
VIP 159.95 inc fee
Waar dan?wrote:Dus dan klopt hij niet, omdat er werd gezegd 89 excl
Daar:wrote:wrote:Regular 89.95 inc fee
VIP 159.95 inc feeWaar dan?wrote:Dus dan klopt hij niet, omdat er werd gezegd 89 excl
Ik weet niet of dit nou een domme poging is om jezelf te redden, maar onder jouw bericht zie je het bericht van Nuracore waar de quote van jouw eerste bericht gewoon staat en je ziet dat je excl had gezegd.wrote:Jeetje en dan te bedenken dat het het 60 euro heeft gekostwrote:Regular 89.95 ex fee
VIP 159.95 ex fee
On the 23rd of November, the GelreDome in Arnhem sets the stage for the biggest immersive show spectacle within the harder styles: Qlimax.

Text around logo:
introspicere altius connectens a tenebris ad modulis machina | A connecting dive into the darkness on the rhythm of the machine
The machine + rood logo = De rode machine = B-Front!wrote:The Machine anthem dus...
Hier waren we 1,5 pagina terug al achter gekomen.wrote:The Machine anthem dus...