Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Qlimax 2019 | Symphony of Shadows
Past

Qlimax 2019 | Symphony of Shadows

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Blijkbaar ben ik in de minderheid met deze mening haha. Een paar losse nummers op feesten en de platen die ik thuis gehoord heb hebben me nog niet overtuigd. Maar goed, ik laat me graag verrassen uiteraard.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Heb het eigenlijk vooral over Rejecta want daar ben ik op DQ drie kwartier bij beland. Was eigenlijk wel wat ik tof vind: veel drive, scherpe synth en het is nieuw dus er hangt een lekker sfeertje. Vwb D-Sturb wil ik eigenlijk voornamelijk die SOTT remix en High Power horen.

Voor Radical en Mama K8 hou ik echt m'n hart vast. Eerstgenoemde is mij ergens tussen 4.0 en 'Kick op je bek' volledig kwijtgeraakt. Laatste kan op zich wel vet zijn als er maar niet te veel nieuw moh-werk gedraaid moet worden. Geen fan van die nieuwe plofkicks zonder bass.

Qua planning wel lekker op zich: aan het einde wat acts die je wat minder liggen is vaak niet zo'n heel groot probleem. Als je om 12 uur moet beginnen met een uur Tweekaz kom je er echt van ze lang zal ze leven niet meer in.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
TiMOTHYb wrote:Heb het eigenlijk vooral over Rejecta want daar ben ik op DQ drie kwartier bij beland. Was eigenlijk wel wat ik tof vind: veel drive, scherpe synth en het is nieuw dus er hangt een lekker sfeertje. Vwb D-Sturb wil ik eigenlijk voornamelijk die SOTT remix en High Power horen.

Voor Radical en Mama K8 hou ik echt m'n hart vast. Eerstgenoemde is mij ergens tussen 4.0 en 'Kick op je bek' volledig kwijtgeraakt. Laatste kan op zich wel vet zijn als er maar niet te veel nieuw moh-werk gedraaid moet worden. Geen fan van die nieuwe plofkicks zonder bass.
Toch wel respect als je als niet fan zijnde van zijn werk even in die tent waar het op dat moment 60 graden was bent gaan staan en bent blijven staan, ik had het daar na 5 minuten wel gezien vanwege die achterlijke hitte :lol:
Donateur
last seen Aug 2024
Héérlijk vind ik dat man :D , lekker zuchten, steunen, slokjes water en raketten
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
Qlimax zal de oude stem blijven behouden voor alle komende edities. Tenminste voor t " welcome to Qlimax" stukje.

Klik
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Benieuwd welke stem ze nu gaan gebruiken voor de overige delen op de avond. Zal wel soortgelijks zijn.
Hardtraxx Addict
1583 posts member since 2018
last seen 4 hours ago
Railion wrote:Benieuwd welke stem ze nu gaan gebruiken voor de overige delen op de avond. Zal wel soortgelijks zijn.
Ik verwacht dezelfde als in de trailer e.d. van dit jaar..
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Alleen de nieuwe stem zegt "Qlimeeeh"
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 1 day ago
TiMOTHYb wrote:Mama K8
The Promqueen's Finest Drug please :yes:
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 1 day ago
TiMOTHYb wrote: Qua planning wel lekker op zich: aan het einde wat acts die je wat minder liggen is vaak niet zo'n heel groot probleem. Als je om 12 uur moet beginnen met een uur Tweekaz kom je er echt van ze lang zal ze leven niet meer in.
Tegen het eind van de avond zit je toch op zo'n level dat het allemaal niet meer zoveel uitmaakt, joh.
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 21 days ago
Heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat Sound Rush de intro’s gaat inspreken.
Hardtraxxer
447 posts member since 2010
Revolting Against wrote:Heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat Sound Rush de intro’s gaat inspreken.
WOT IS OP KLIMEKS HAU YOU FIELINGG
B
DLay10 wrote:
Revolting Against wrote:Heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat Sound Rush de intro’s gaat inspreken.
1:1 dit :lol: :lol:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
DLay10 wrote:
:lol: :lol: :lol:
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
Remi wrote:
Pohh, daar ging ik ook zo lekker op tijdens Angerfist zijn setje in 2016. :drool:
Als miss K8 d'r setje half zo goed is dan ben ik meer dan tevreden.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 20 days ago
De hype begint nu wel (eindelijk) een beetje te komen! Proberen rond 10:30 binnen te zijn en om 06:00 mooi weg voor de ellende begint.
Hardtraxx Addict
last seen 4 hours ago
THArdstyler wrote:De hype begint nu wel (eindelijk) een beetje te komen! Proberen rond 10:30 binnen te zijn en om 06:00 mooi weg voor de ellende begint.
Dat is vroeg, vraag me af of je dan al binnen komt :whistle:
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 34 minutes ago
En zelfs dan liggen de eerste buitenlanders al laveloos tegen de Gelredome aan. Wel lekker beginnen met bakkie koffie.
Hardtraxx Addict
last seen 4 hours ago
Parvuz wrote:En zelfs dan liggen de eerste buitenlanders al laveloos tegen de Gelredome aan. Wel lekker beginnen met bakkie koffie.
Bakkie doen met gianawana, of zou ie espresso meenemen? blijven toch Italianen he..
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Nattehond wrote:
THArdstyler wrote:De hype begint nu wel (eindelijk) een beetje te komen! Proberen rond 10:30 binnen te zijn en om 06:00 mooi weg voor de ellende begint.
Dat is vroeg, vraag me af of je dan al binnen komt :whistle:
Het was nu nog vroeg blijkbaar xd 22:30 dus.
Donateur
last seen Aug 2024
Remi wrote:
Burn this MF down no geen keertje, of Unforgettable :loving:
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Ze hebben de AYNTK aangepast, nu staat Rejecta niet meer live.

KELTEK
Sound Rush
D-Block & S-te-Fan
Headhunterz
B-Front
Ran-D "We Rule The Night"
D-Sturb
Rejecta
Radical Redemption
Miss K8
Hosted by Villain
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
De ellende begint 5:30
Dan start RR
Hardtraxxer
386 posts member since 2017
last seen May 2026
Toch nog maar last minute een ticket gescoord :yay:
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
heggenschaar wrote:
De ellende begint 5:30
Dan start RR
Deels met je eens, maar verwacht dat het begin van RR t/m ongeveer de helft van zijn set nog wel leuk kan zijn. Daarna hou ik het voor gezien.