Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 14:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ouwe gouwe van poephark. Ik ben nog steeds hopende op de 2019 versie van deze homo universalis

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 14:48 
 
Hardtraxxer

Martin Waus schreef:
Zouden de raw dj's nu ook allemaal hun set eindigen met 1 of 2 uptempo platen :woot:

Aangezien een track van GPF werd gedraaid om de mainstage van Tomorrowland, ga daar maar wel vanuit ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevv1990 schreef:
Martin Waus schreef:
Zouden de raw dj's nu ook allemaal hun set eindigen met 1 of 2 uptempo platen :woot:

Aangezien een track van GPF werd gedraaid om de mainstage van Tomorrowland, ga daar maar wel vanuit ja


Wat hebben GPF en Tomorrowland hier mee te maken?

"Drop Em Down laatst op Soenda gedraaid, zullen wel techno horen bij D-Sturb"
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tjakevladze schreef:
Ouwe gouwe van poephark. Ik ben nog steeds hopende op de 2019 versie van deze homo universalis

Afbeelding


De details in deze tekeningen blijven geniaal :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 16:00 
 
Hardtraxx Addict

Hekzitter schreef:
tjakevladze schreef:
Ouwe gouwe van poephark. Ik ben nog steeds hopende op de 2019 versie van deze homo universalis

Afbeelding


De details in deze tekeningen blijven geniaal :lol: :lol: :lol:


The space we created :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eet je vis bij engevis :lol:

Wat een prachttekening is t ook joh :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 17:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Poephark :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 19:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Met 45 minuten Radical zullen we waarschijnlijk ook 45 minuten Nolz krijgen bedenk ik me net. Of zou Q het weigeren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Met 45 minuten Radical zullen we waarschijnlijk ook 45 minuten Nolz krijgen bedenk ik me net. Of zou Q het weigeren?


Hoop niet dat ze het weigeren, hoop dan wel weer dat ze radical zelf een microfoon weigeren
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 19:42 
 
Hardtraxx Addict

All you need to know Staat online.
Weinig boeiende of onbekende info

Alleen dit jaar staat de merchandise niet achterin de zaal maar (zo ver ik begrijp) buiten bij de toiletten.

Zullen er dus meer kaarten verkocht zijn zodat die ruimte in de zaal nodig is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo blijft de merchandise fresh.

OT:
Zelf wel blij met RR en Miss K8 maar 45 minuten, meer tijd voor artiesten die ik leuker vind.
Rejecta maar 30 minuten is jammer, maar het is live, wat denk ik het energieke van z'n muziek nog extra ten goede kan komen, tracks snel na elkaar.
Ook heel blij met de toevoeging van een classics opener :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 20:05 
 
Hardtraxx Addict

Ow nog iets uit de all you need to know

Geld wat over is gebleven op de wallet kan je niet meer terug laten storten. :thumbdown:

Edit: laat maar, dit slaat alleen op opwaarderen per creditcard
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fucking frustrerend dat je niet bij je kluisje kan wanneer je binnen bent, en ik een andere ingang heb dan degene waarmee ik samen ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 20:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waar is te vinden dat Radical en Miss K8 45 draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 20:44 
 

Vitality schreef:
Waar is te vinden dat Radical en Miss K8 45 draaien?

Citaat:
Van Harderstate:

Postby Derek11596 » 16 Nov 2019, 15:01

Radical confirmed on an instagram DM that he will play from 5.30 - 6.15, as his time is quite tight since he plays in amsterdam at angerfist's event till 3.45 or so.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 20:56 
 
Hardtraxx Newbie

Hopelijk lekt de definitieve timetable nog uit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 20:57 
 
Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
Ow nog iets uit de all you need to know

Geld wat over is gebleven op de wallet kan je niet meer terug laten storten. :thumbdown:

Edit: laat maar, dit slaat alleen op opwaarderen per creditcard

Hoe kom je erbij dat dit alleen voor CC is? Het is overigens allemaal erg onlogisch

Citaat:
Payment method
During Qlimax you can pay with a Wallet. A Wallet is a payment card that allows you to pay for your consumptions. You can buy a Wallet-card at a vending machine or at one of the staffed outlets. You can charge the Wallet with cash, by PIN or credit card. It's also possible to charge your Wallet online, the charged amount is non-refundable. You’re able to use the Wallet you bought earlier. Merchandise can’t be paid with a Wallet. Click here to read more information about Wallet.
- Q dance website

Eerdere editie was het gewoon volledig terug te krijgen, en op de site van t gelredome wallet zelf staat dat je het ook gewoon terug kan laten storten naar je bankrekening.

Citaat:
Hoe kan ik het tegoed van mijn Wallet terugkrijgen?
Log in met je account en klik op de homepage op de button "Beheer hier uw Wallet(s)". Kies in het overzicht voor Opties. Nu krijg je de optie het tegoed van je Wallet terug te laten storten op je bankrekening (IBAN). Om je tegoed terug te kunnen vragen moet je profiel volledig zijn ingevuld.
Let op: het kan enkele dagen duren voordat het tegoed ook daadwerkelijk op je bankrekening is bijgeschreven.

Hoe lang duurt het voordat het geld dat ik heb teruggevraagd op mijn bankrekening staat?
Het kan enkele dagen duren voordat het teruggevraagde geld op je bankrekening staat. Wanneer het na een week nog niet op je bankrekening staat stuur dan een mail via het formulier op de contactpagina van deze site met daarin vermeld je kaartnummer en de datum waarop je de restitutieaanvraag hebt ingediend (deze kun je terugvinden in het Wallet beheergedeelte van de website).

Het lukt niet om mijn geld terug te vragen
Om geld terug te vragen heeft u een geldig IBAN-rekeningnummer uit het SEPA-gebied nodig. Andere (buitenlandse) rekeningen worden niet geaccepteerd. Als u daarna nog een foutmelding krijgt dan ligt dit waarschijnlijk aan de andere Persoonsgegevens die u heeft ingevuld in uw Profiel. Controleer deze zorgvuldig. Heeft u bijvoorbeeld per ongeluk uw straatnaam en huisnummer verwisseld?


Overigens wel een tip tijdens het betalen; Let op hoe vaak de transactie gedaan wordt terwijl je hem tegen de scanner aanhoud. Heb vorig jaar een keer dubbel betaald door iemand achter de bar (hier kwam ik de volgende dag pas achter en met deze prijzen scheelt dat dus wel echt wat), en vervolgens totaal geen reactie gekregen van de wallet aanbieder om het geld terug te krijgen die ze onterecht ervan afgehaald hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb vorig jaar geprobeerd het geld van mijn wallet terug te laten storten maar dat werkte niet.

De klantenservice is ook niet echt bereid je te helpen. Ik zit nu nog steeds met een wallet met 20 euro erop ofzo.

Dus knal er niet heel veel geld op onder het mom van 'ik krijg het toch wel terug' want dat viel mij dus vies tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2019 23:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Ik heb vorig jaar geprobeerd het geld van mijn wallet terug te laten storten maar dat werkte niet.

De klantenservice is ook niet echt bereid je te helpen. Ik zit nu nog steeds met een wallet met 20 euro erop ofzo.

Dus knal er niet heel veel geld op onder het mom van 'ik krijg het toch wel terug' want dat viel mij dus vies tegen.


Staat een code op je kaart. Als je daarmee inlogt op hun website kan je als het goed is gewoon het geld terug storten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2019 09:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

FransBezig schreef:
ULTIMO schreef:
Ik heb vorig jaar geprobeerd het geld van mijn wallet terug te laten storten maar dat werkte niet.

De klantenservice is ook niet echt bereid je te helpen. Ik zit nu nog steeds met een wallet met 20 euro erop ofzo.

Dus knal er niet heel veel geld op onder het mom van 'ik krijg het toch wel terug' want dat viel mij dus vies tegen.


Staat een code op je kaart. Als je daarmee inlogt op hun website kan je als het goed is gewoon het geld terug storten.

Niet helemaal, die code is om je kaart aan een Wallet account te koppelen.. Heb je eenmaal een account (en heb je een bankrekeningnummer ingevuld) kun je je tegoed van je wallet laten terugstorten op je rekening. Hoelang hebben we die Wallet nu? 3 jaar? Elk jaar netjes alles terug kunnen laten storten zonder problemen!
Volgens mij dien je een terugstortverzoek in, en binnen 5 werkdagen staat het dan weer op je rekening ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2019 09:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tjakevladze schreef:
Ouwe gouwe van poephark.
Afbeelding


The hype is real
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2019 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
FransBezig schreef:
ULTIMO schreef:
Ik heb vorig jaar geprobeerd het geld van mijn wallet terug te laten storten maar dat werkte niet.

De klantenservice is ook niet echt bereid je te helpen. Ik zit nu nog steeds met een wallet met 20 euro erop ofzo.

Dus knal er niet heel veel geld op onder het mom van 'ik krijg het toch wel terug' want dat viel mij dus vies tegen.


Staat een code op je kaart. Als je daarmee inlogt op hun website kan je als het goed is gewoon het geld terug storten.

Niet helemaal, die code is om je kaart aan een Wallet account te koppelen.. Heb je eenmaal een account (en heb je een bankrekeningnummer ingevuld) kun je je tegoed van je wallet laten terugstorten op je rekening. Hoelang hebben we die Wallet nu? 3 jaar? Elk jaar netjes alles terug kunnen laten storten zonder problemen!
Volgens mij dien je een terugstortverzoek in, en binnen 5 werkdagen staat het dan weer op je rekening ;)


Bij mij werkte dat dus niet.
Meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice.
'wij mailen u terug binnen 5 werkdag'.

Inmiddels bijna 'n jaar verder :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2019 12:32 
 
Hardtraxx Veteran

verkeerde toppetj
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2019 12:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Edit: Laat maar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2019 15:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Blij dat zowal RR als Miss K8 maar 45 minuten zouden krijgen (mocht dit waar zijn). En ook tevreden dat ik maar een half uur naar Rejecta hoef te luisteren, tot nu toe niet mijn smaak geweest, misschien dat dit live verandert.

Ik vond Rejecta, en in mindere mate D-Sturb, thuis ook niet overtuigend. Eerste keer live was ik goed verkocht. Heb daar veel zin in.
Vorige  1 ... 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten