Hoop dat B-Front zijn usb sticks niet vergeet.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Hoop dat hij niet vast komt te zitten in de wc-bril die avond.
Why?wrote:Ja en ik wil Dikke Vette Bassplaat
Ik Virus
Ze mogen wel eens met de timetable komen, verdumme! 
Ben je aan het vissen of ben je serieus?wrote:Ze mogen wel eens met de timetable komen, verdumme!
-
JHardtraxxer
- 68 posts member since 2012
- last seen Jul 2025
Q-dance post nooit de timetable voor qlimax. De volgorde van draaien is vaak wel zoals ze het hebben gecommuniceerd, in dit geval dus de volgorde in de afbeelding in de OP.wrote:Ze mogen wel eens met de timetable komen, verdumme!
Word er serieus nooit een timetable voor Qlimax bekend gemaakt? Dit wist ik serieus niet. Komt ook omdat het voor mij de eerste keer Qlimax is.wrote:Q-dance post nooit de timetable voor qlimax. De volgorde van draaien is vaak wel zoals ze het hebben gecommuniceerd, in dit geval dus de volgorde in de afbeelding in de OP.wrote:Ze mogen wel eens met de timetable komen, verdumme!
Er lekt altijd wel iets van een timetable die zaterdag of een paar dagen ervoor, maar nooit iets officieels nee
Vorig jaar werd op de dag zelf geloof ik iets van een timetable gepost. Ook hingen er flyers met de timetable rondom het Gelredome.
Rondom de artist lounge en stage denk ik dan.. Heb de afgelopen 3 jaar nergens een TT gezien..wrote:Vorig jaar werd op de dag zelf geloof ik iets van een timetable gepost. Ook hingen er flyers met de timetable rondom het Gelredome.
Dat zou best kunnen, het jaar daarvoor was het ook zo en toen was er te zien dat toen phuture noize als suprise act rond half 4 ofzo moest draaienwrote:Rondom de artist lounge en stage denk ik dan.. Heb de afgelopen 3 jaar nergens een TT gezien..wrote:Vorig jaar werd op de dag zelf geloof ik iets van een timetable gepost. Ook hingen er flyers met de timetable rondom het Gelredome.
-
BHardtraxxer
- 478 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
-
Dit was volgens mij een backstage foto die vorig jaar in het rond ging. En ook een keer een foto van een TT die op een van de koelkasten voor de artiesten was geplakt.wrote:Vorig jaar werd op de dag zelf geloof ik iets van een timetable gepost. Ook hingen er flyers met de timetable rondom het Gelredome.
Ik heb zelf de afgelopen 3 jaar geen enkele keer een officiële timetable voor of tijdens het evenement gezien, alleen de "gelekte" foto's.
Nee maat, was aan het werk dus zeker niet aan het vissenwrote:Ben je aan het vissen of ben je serieus?wrote:Ze mogen wel eens met de timetable komen, verdumme!
imo the only possible surprises could be --> bfrontliner showcase beforte releasing the album/ zany with donkey rollers opening with the well promoted zany's album, supported well by qdance.
can't understand a qlimax with keltek opening.
can't understand a qlimax with keltek opening.
Why not? More then suitable opener if you ask mewrote: can't understand a qlimax with keltek opening.
Hahah nou dit topic is compleet, de kerel die zich 1x per jaar alleen van zich laat horen in het qlimax topic is er ook weer

Nee hoor, er mist nog een poephark tekening en goku schijtverhaal.
Heb Noisecock Militia ook nog niet voorbij zien komen..
-
A
überhaupt mist er nog 5-10 pagina's aan WW2 lessen
-
A
Ohja kut
Haha geweldigwrote:Heb Noisecock Militia ook nog niet voorbij zien komen..