Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 66  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 14:10 
 
Hardtraxxer

Of Verona - Zero Gravity (B-Front Remix) pleasee :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 14:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is Qlimax, je gaat nieuwe platen horen, niet oude..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 14:32 
 
Hardtraxxer

Ik hoop wat van MYST te horen. Iemand enig idee wie er naast B-Front wel eens een MYST plaat draait?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeremyNL schreef:
Ik hoop wat van MYST te horen. Iemand enig idee wie er naast B-Front wel eens een MYST plaat draait?

B-Front staat solo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij zegt toch 'Naast B-Front'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 14:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
JeremyNL schreef:
Ik hoop wat van MYST te horen. Iemand enig idee wie er naast B-Front wel eens een MYST plaat draait?

B-Front staat solo.


:/

Hij zegt dat B-Front wel eens een Myst plaat draait.

@Jeremy

Ik denk niet dat je een Myst plaat kan verwachten, staan de artiesten niet echt voor en op Qlimax draaien artiesten grotendeels hun eigen populaire en nieuwe platen. Plus er staat verder niet echt een artiest die veel met Nightbreed zou hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 15:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
THArdstyler schreef:
JeremyNL schreef:
Ik hoop wat van MYST te horen. Iemand enig idee wie er naast B-Front wel eens een MYST plaat draait?

B-Front staat solo.


:/

Hij zegt dat B-Front wel eens een Myst plaat draait.

@Jeremy

Ik denk niet dat je een Myst plaat kan verwachten, staan de artiesten niet echt voor en op Qlimax draaien artiesten grotendeels hun eigen populaire en nieuwe platen. Plus er staat verder niet echt een artiest die veel met Nightbreed zou hebben.


Bfront & myst power of dreams zal misschien wel langskomen. Szp draaide eerder wel before you go maar dat was een enorme hit.

Hoop dat Bob (heb hem gesproken op Roughstate ade dus mag bob zeggen) er onverwacht what we are erbij pakt ofzo als hij iets van een andere dj draait
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 15:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

-miwertje-
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 15:44 
 
Hardtraxxer

Danny Phantom schreef:

Bfront & myst power of dreams zal misschien wel langskomen. Szp draaide eerder wel before you go maar dat was een enorme hit.

Hoop dat Bob (heb hem gesproken op Roughstate ade dus mag bob zeggen) er onverwacht what we are erbij pakt ofzo als hij iets van een andere dj draait


What We Are :loving: Wat een geweldige plaat is dat zeg.

Human Enemy & Magic of Immortality mogen er dan ook gelijk bij haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 16:07 
 
Hardtraxx Veteran

Wie is Bob? Noem artiesten gewoon bij hun artiestennaam. Dan kom je wat minder interessant over maar dat is op dit forum helemaal nergens voor nodig én weet iedereen gewoon waar je het over hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 16:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Got 'em
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel zin in een warm up mixje al voor Qlimax. Kan ik daar beetje inkomen vast. Ben iets te veel op de classics toer al de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2019 16:56 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
THArdstyler schreef:
JeremyNL schreef:
Ik hoop wat van MYST te horen. Iemand enig idee wie er naast B-Front wel eens een MYST plaat draait?

B-Front staat solo.


:/

Hij zegt dat B-Front wel eens een Myst plaat draait.

@Jeremy

Ik denk niet dat je een Myst plaat kan verwachten, staan de artiesten niet echt voor en op Qlimax draaien artiesten grotendeels hun eigen populaire en nieuwe platen. Plus er staat verder niet echt een artiest die veel met Nightbreed zou hebben.


Kans lijkt me inderdaad ook niet groot. Jammer want ik kom niet vaak meer op feesten en zou graag live wat van hem horen.

@Parvuz

Geen mix, wel een vrij gevarieerd opbouwend lijstje. Misschien vind je ‘t wat. ^^

https://open.spotify.com/user/111445060 ... Q4KLJU_oLg
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2019 13:27 
 
Hardtraxx Newbie

Nog 2,5 week te gaan. Kan haast niet wachten :D . Alleen ik zit te twijfelen of ik met de auto, partybus of met de trein gaat. Normaal gesproken ga ik met de auto omdat ik altijd wel 1 iemand mee heb. Alleen nu ik dit jaar in me eentje naar Qlimax gaat, zit ik te twijfelen om te gaan met de partybus. Iemand ervaring met de partybussen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2019 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ligt er aan via welke maatschappij je bedoelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2019 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frank93 schreef:
Iemand ervaring met de partybussen?

ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2019 14:23 
 
Hardtraxx Newbie

Remi schreef:
Ligt er aan via welke maatschappij je bedoelt.


Op dit moment heb ik partybussen.nl op het oog. Omdat ze een opstap plaats hebben in mijn dorp (wat anders nooit gebeurt).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2019 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frank93 schreef:
Remi schreef:
Ligt er aan via welke maatschappij je bedoelt.


Op dit moment heb ik partybussen.nl op het oog. Omdat ze een opstap plaats hebben in mijn dorp (wat anders nooit gebeurt).

Dat gaat alleen door bij genoeg aanmeldingen. Gewoon ff bellen naar die gasten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2019 20:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ZOU OOK TOF ZIJN als @B-Front @bob @BFRONT @vanderpalenbobbermans R.E.M. Coma er even bij pakt jahaaa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2019 21:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja en ik wil Dikke Vette Bassplaat, Brutal 38.5 en moederneukende gekkie horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2019 21:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

frank93 schreef:
Remi schreef:
Ligt er aan via welke maatschappij je bedoelt.


Op dit moment heb ik partybussen.nl op het oog. Omdat ze een opstap plaats hebben in mijn dorp (wat anders nooit gebeurt).


let wel op dat ook al zijn er kaartjes te bestellen op een opstapplaats deze ook nog een paar dagen van tevoren geannuleerd kan worden omdat er te weinig aanmeldingen zijn voor deze plek.

weet niet of dit bij elke maatschappij zo is maar heb dit vaak zat gehad vanuit ons dorp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2019 22:13 
 
Hardtraxxer

RomanAnthony schreef:
ZOU OOK TOF ZIJN als @B-Front @bob @BFRONT @vanderpalenbobbermans R.E.M. Coma er even bij pakt jahaaa.


VIRUS :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2019 23:09 
 
Hardtraxxer

Danny Phantom schreef:
frank93 schreef:
Remi schreef:
Ligt er aan via welke maatschappij je bedoelt.


Op dit moment heb ik partybussen.nl op het oog. Omdat ze een opstap plaats hebben in mijn dorp (wat anders nooit gebeurt).


let wel op dat ook al zijn er kaartjes te bestellen op een opstapplaats deze ook nog een paar dagen van tevoren geannuleerd kan worden omdat er te weinig aanmeldingen zijn voor deze plek.

weet niet of dit bij elke maatschappij zo is maar heb dit vaak zat gehad vanuit ons dorp.
Ik heb dit zelfs meerdere keren gehad in Rotterdam :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2019 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop wel dat B-front het anthem gaat draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2019 00:19 
 
Hardtraxx Veteran

Hoop wel dat hij nummers van B-Front gaat draaien.
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 66  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten