Voornamelijk flarden gezien op de stream (in slaap gevallen) maar oh oh oh wat was dit goed. Podium en diverse setjes waren excellent.
Maar kan gewoon een MC stoppen met "the last Qlimax" dat wist je na 63882x zeggen ook wel. En the closing show was ook best "abrupt" over. This is our church is een prima nummer maar had wel iets anders verwacht dan dit.
Door die korte sets wordt toch de ziel uit Qlimax gehaald? Het wordt 1 grote hitjes parade. En artiesten zoals Act of Rage en Rebellion op Qlimax is wel schandalig. En geen Project One. Vele fouten van Q-Dance denk ik. Ben bang dat niemand deze editie goed gaat herinneren over 10 a 20 jaar.
Jij bent ben zo zwaar in de minderheid. Gross van de mensen vindt het fantastisch om voor zo'n laatste editie een hitjes parade te hebben. Is echt geen fout van q dance. Project one had natuurlijk bij gemoeten maar jij kan ook wel bedenken dat qdance hhz niet op het podium kan dwingen als hij niet wil.
Ik baal niet dat ik er niet ben bijgeweest want nachtfeest. Maar van wat ik op stream zag, zag het er fantastisch uit.
Schitterend feest! Show/visuals waren supervet en je kon merken dat elke act z’n eigen Qlimax-hoogtepunten had verwerkt (soms ook met edits etc). Enige smetje was dat het geluid op een gegeven moment nogal zacht werd, ik denk tussen 05:00 en 06:30 ofzo. Laatste 2 uur was een flink deel van het publiek veranderd in een soort zombie-apocalyps, moest zoeken naar groepjes die nog zin hadden om te knallen.
Ik vond de avond verder in ieder geval leuk ingedeeld met die megamix-momentjes om platen te krijgen die je anders met deze lineup niet had gehoord (Dark Sun, Sparks, Sacrifice-remix, Seven etc).Vond het ook goed werken dat de raw-mix tussen de euforische acts zat en de Headhunterz-mix juist weer wat meer tussen de hardere acts. Muzikaal een hele gevarieerde nacht. En het afscheid met Enya en de allerlaatste keer springen en schreeuwen op Our Church
Jammer dat het stopt, maar dit was in ieder geval een mooi slotakkoord!
Hier ook balen dat ik er niet bij ben geweest. M’n oma zat zo nodig te pushen voor haar verjaardag lunch vandaag . Wat waren die eerste uurtjes van de stream vet zeg. Geweldige platenkeuzes. Hopen dat Q Dance iedergeval nieuwe feesten gaat ontwikkelen, maar op een of andere manier heb ik er een hard hoofd in
vanaf 2017 niet meer geweest , en vaak toch weer spijt gehad dat ik er niet bij was maar de laatste wilde ik voor geen goud missen wat een geweldige editie was dit toch echt genoten van de meeste setjes
van mij hadden ze wel die tussen setjes mogen skippen en andere oude legendes qua artiesten neer mogen zetten , maarja dat is persoonlijk ook die tribute to headhunterz vond ik ook niet helemaal passen , zaten wel fijne track tussen
kan misschien aan mij liggen maar kan et zijn dat niet alle oude anthems voorbij zijn gekomen? heb die volgens mij van psyko punks en atmozfears 2012 en 2015 niet gehoord had et idee dat die van ran-d ook niet is voorbij gekomen vele zijn namelijk wel voorbij gekomen
verder was parkeren wel echt waardeloos geregeld hadden geen priority tickets , dat was misschien niet zo slim
kan misschien aan mij liggen maar kan et zijn dat niet alle oude anthems voorbij zijn gekomen? heb die volgens mij van psyko punks en atmozfears 2012 en 2015 niet gehoord had et idee dat die van ran-d ook niet is voorbij gekomen vele zijn namelijk wel voorbij gekomen
Zonde, das voor mij het allervetste Qlimax anthem.
Anthems van Alpha2 en Gunz for Hire heb ik ook niet gehoord volgens mij. Zatox alleen de midintro. Psyko Punkz werd ook misschien even kort naar gehint. En draaide Brennan Heart nou opeens Science & Religion ipv zn eigen anthem..? Of heb ik dat helemaal verkeerd in mn hoofd zitten?
Geweldige nacht gehad. Had de timetable vooraf wel rond zien gaan op Reddit en Hardtraxx en het was vrij snel duidelijk dat de leak klopte. Toch hadden we in de groep wel t idee: ajoh, Heady staat er wel, haha. Helaas. Is in die zin toch trouw gebleven aan 'ik draai niet meer'. Snap nu wel waarom Q-Dance de line-up geheim heeft gehouden...
WSZ/NC was fantastisch. Harmony en Upside Down was kippenvel. Coone zette die energie prima door. Hier en daar misplaatst plaatje denk, maar die oude jump was leuk. Dark Mix was een mooie uitvinding. Toffe platen die een tribute verdiende. Brennan was beetje meh, maar geen hoge verwachtingen. DBSTF Qlimax waardige set, van begin tot eind. Alignment was tof, maar had wel verwacht wat meer van JDX te horen... Heb volgens mij ook Live The Moment niet gehoord en dat is wel een beetje mijn 'Qlimax anthem'...Hij is verder ook niet genoemd toch? Altijd toch verantwoordelijk geweest voor de showsounds...
TNT dikke plus. Sub Zero begon met lager bpm dan TNT dus moest beetje inkomen. Power of the Mind heel dik gedaan, maar beetje dubbel gevoel. Zat toch op de stem te wachten: please welcome...
B-Front & Phuture geen woorden aan vuil te maken. Daarna ff wat rust gepakt, tribune, rondlopen, paffen etc.
Niet veel meegekregen van Adaro. Baalde er ook een beetje van dat Ran-D/Gunz er niet was. Toch fan van. Rebelion doet mij persoonlijk niks, snap de marketingkeuze van Q wel, maar hoeft van mij echt niet. D-Sturb hele dikke set, maar beetje misplaatst op dit feest denk ik als naam. Mad Dog weer ff pauze. Laatste uur heerlijk staan viben op Sefa en Peacock en uiteindelijk vaarwel gezegd met Enya, heerlijk was dat.
Al met al geweldige nacht gehad met de groep. Hier en daar wat plus en minpunten, maar topervaring.