Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Qlimax 2022 - The Reawakening

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Duidelijk, bedankt. Ik hield bewust ook een slag om de arm :P.
Organisator
126 posts member since 2017
makrooy wrote:
Khadber wrote:Er gaan op Reddit geruchten dat een ticket voor Qlimax zo'n 105 euro kost, zou een flinke prijsstijging zijn.
Voorlopig besloten mijn tickets te houden, mocht de line up tegenvallen verkoop ik ze weer.
Dat zijn tickets van busreismaatschappijen. Die doen vaak wel tientje boven op om zelf winst te maken. Dus wrs iets goedkoper dan 105.
Klopt, de ticketprijzen voor Qlimax 2022 zijn hetzelfde als in 2021. Geen stijging dus ^^ .
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Hele domme vraag misschien, maar zijn de tickets die nu op Ticketswap staan gewoon geldig? Had niet verwacht dat er zoveel tickets te koop zouden staan, dus daarom vertrouw ik het nu eigenlijk niet helemaal meer :lol:
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen Aug 2026
Svbtwee wrote:Hele domme vraag misschien, maar zijn de tickets die nu op Ticketswap staan gewoon geldig? Had niet verwacht dat er zoveel tickets te koop zouden staan, dus daarom vertrouw ik het nu eigenlijk niet helemaal meer :lol:
heggenschaar wrote: use TicketSwap to be Shure tickets are 100% real
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 6 hours ago
Mitch wrote:
Svbtwee wrote:Hele domme vraag misschien, maar zijn de tickets die nu op Ticketswap staan gewoon geldig? Had niet verwacht dat er zoveel tickets te koop zouden staan, dus daarom vertrouw ik het nu eigenlijk niet helemaal meer :lol:
heggenschaar wrote: use TicketSwap to be Shure tickets are 100% real
Bij deze is dus net weer wel de vraag of mensen nieuwe tickets krijgen en de 2021 tickets dus ongeldig zijn of niet (maar ooit waren ze 100% echt)
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
Zany
The Qreator
Sound Rush
D-Block & S-te-Fan
Ran-D
Sub Zero Project
DJ The Prophet
Rebelion
D-Sturb & Act of Rage
Rooler
Sefa
Hosted by Villain

Toegevoegd aan de lineup
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 23 days ago
Rooler erg tof, maar jammer dat die als laatste staat

Verder een mwah lineup. Niet slecht maar ook niet spannend
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Kijk, ik hoef het in ieder geval niet erg te vinden dat ik Qlimax dit jaar over sla. Te veel raw voor mij dit jaar, en daarnaast ook nog eens raw die me niet ligt.
Last edited by Joey on , edited 1 time in total.
Hardtraxxer
682 posts member since 2017
last seen 4 days ago
Leuke toevoegingen! Erg vet dat The Prophet primetime afscheid mag nemen. Ook voor Rooler heel erg vet natuurlijk, erg verdiend.

Met 2 extra namen natuurlijk wel minder kans op de surprise act waar iedereen op hoopte, we gaan ons laten verrassen!
M
Hardtraxx Newbie
26 posts member since 2021
last seen Jan 2026
/pass lol
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Krijg je dus voor 90% dezelfde setjes als vorig jaar, kan toch niet haha. En geen Project One. Lineup wordt ook met het jaar slechter (in vergelijking met voor corona). Ran-d, dblock stefan en sound rush gaat hetzelfde draaien als op Defqon haha
Hardtraxxer
866 posts member since 2021
last seen May 2026
Had liever Hard Driver of TNT gezien op de lineup. :/

Het voelt trouwens wel echt alsof SZP al vanaf 2017 elk jaar op de lineup staat. Daar mag ook wel eens wat veranderen...
P
Hardtraxxer
626 posts member since 2012
last seen Aug 2026
hotymoty wrote:Krijg je dus voor 90% dezelfde setjes als vorig jaar, kan toch niet haha. En geen Project One. Lineup wordt ook met het jaar slechter (in vergelijking met voor corona). Ran-d, dblock stefan en sound rush gaat hetzelfde draaien als op Defqon haha
Ze maken altijd wel nieuwe platen en edits voor Qlimax, maar de standaard hitjes zullen zeker niet ontbreken. Helemaal dezelfde set zal wel meevallen.
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Er valt weer weinig te genieten voor de euforische liefhebber zie ik al.
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Hef P1 dan ook maar op als ze toch nergens geboekt worden in NL
En idd als euforische liefhebber wordt dit een kort nachtje, kan iig vroeg in me kist liggen :P
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
De line-ups worden alleen maar beter. Na laatste Hardbass voelde ik wat pijn maar Qlimax gaat de goeie kant op om de Raw door de dome te blazen
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Martin Waus wrote:De line-ups worden alleen maar beter. Na laatste Hardbass voelde ik wat pijn maar Qlimax gaat de goeie kant op om de Raw door de dome te blazen
Ben je nog wakker van Decibel?
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
MelvinFR wrote:
Martin Waus wrote:De line-ups worden alleen maar beter. Na laatste Hardbass voelde ik wat pijn maar Qlimax gaat de goeie kant op om de Raw door de dome te blazen
Ben je nog wakker van Decibel?
Beste after neef
R
Hardtraxxer
666 posts member since 2021
last seen 6 days ago
Rubrix wrote:Had liever Hard Driver of TNT gezien op de lineup. :/

Het voelt trouwens wel echt alsof SZP al vanaf 2017 elk jaar op de lineup staat. Daar mag ook wel eens wat veranderen...
En Ran-D?
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Moah. Tof voor the prophet voor een afscheid en rooler ook terecht. Maar sla hem over. Kaarten in de verkoop dus.
S
Hardtraxxer
273 posts member since 2020
last seen May 2026
Vet,
I’m in!
P
Hardtraxxer
376 posts member since 2009
last seen 17 days ago
Man man man, wat een droefenis die line up. Ontzettend jammer dat de trend door blijft zetten dat RAW de overhand neemt op mainstage en dus ook Qlimax. Rooler, Rebelion, Sub Zero en Sefa, dat is voor mij echt verschrikkelijke, muziek. Ook hier kaartjes in de verkoop. Act of Rage en D-sturb kan ik nog goed hebben en sommige dingen best vet vinden, maar het overige met al die lijpe kicks en switches aan mij niet besteed.

Het zelfde zaterdag op Decibel, vanaf 12.00 uur na D-Sturb weet je gewoon niet meer waar je naar toe moet gaan. Andere meer euforische stages worden dicht gepleurd, dus je word gedwongen om naar RAW te gaan of Hardcore op de main of naar huis. Het begint ook steeds vroeger. Laat gewoon een stage op tot het einde waar wel wat meer euforisch of medium RAW gedraaid word.

Echt een teleurstellende ontwikkeling wat mij betreft. Al begrijp ik ook dat de vraag naar RAW veel groter is dan het wat euforische deel, dus dat RAW ook de overhand gaat nemen. Ik snap het dus allemaal, maar dat houd in voor mij persoonlijk dat mijn interesse in Hardstyle en deze feesten gaat verdwijnen.

B-frontliner en P1 had mooi geweest als deze op Qlimax zouden staan.
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Het is best een oke line up. Erg vet voor Rooler. Enige namen die mij de neus uitkomen zijn Sound Rush, Ran-D en SZP. Had mij hier prima vermaakt maar diezelfde dag is spectrum dus geen moeilijke keuze.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 19 hours ago
Ben best wel te porren voor wat raw, maar voor Qlimax verwacht ik toch wel wat andere namen, of in ieder geval een betere verdeling.

Vooral ook met namen als SZP en voor de zoveelste keer Ran-D en Sound Rush vind ik het een vrij matige lineup.

Vet voor Rooler, logisch voor The Prophet dat hij er nog een keer staat. En ook dat het nu weer 's nachts is ipv beloofde overdag zorgt er voor dat ik niet rouwig ben dat ik dit mis.
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
'beloofd' is een te groot woord. Dat was alleen vanwege de tijdelijke wetgeving.
Verder wel mee eens, ben zelf ook niet echt weg van deze line-up. Ik zie wel hoe lang ik mij vermaak.

Als ik dan toch even een klassieke (niet bedoelt als Classics) line-up mag neerzetten zou ik graag dit ooit nog willen zien al is het best wishful thinking.

Solstice
Adrenalize
Wildstylez
Noisecontrollers
The Pitcher
TNT
Devin Wild Live
Phuture Noize
Vertile
B-Front
Ophidian