Man man man, wat een droefenis die line up. Ontzettend jammer dat de trend door blijft zetten dat RAW de overhand neemt op mainstage en dus ook Qlimax. Rooler, Rebelion, Sub Zero en Sefa, dat is voor mij echt verschrikkelijke, muziek. Ook hier kaartjes in de verkoop. Act of Rage en D-sturb kan ik nog goed hebben en sommige dingen best vet vinden, maar het overige met al die lijpe kicks en switches aan mij niet besteed.
Het zelfde zaterdag op Decibel, vanaf 12.00 uur na D-Sturb weet je gewoon niet meer waar je naar toe moet gaan. Andere meer euforische stages worden dicht gepleurd, dus je word gedwongen om naar RAW te gaan of Hardcore op de main of naar huis. Het begint ook steeds vroeger. Laat gewoon een stage op tot het einde waar wel wat meer euforisch of medium RAW gedraaid word.
Echt een teleurstellende ontwikkeling wat mij betreft. Al begrijp ik ook dat de vraag naar RAW veel groter is dan het wat euforische deel, dus dat RAW ook de overhand gaat nemen. Ik snap het dus allemaal, maar dat houd in voor mij persoonlijk dat mijn interesse in Hardstyle en deze feesten gaat verdwijnen.
B-frontliner en P1 had mooi geweest als deze op Qlimax zouden staan.