Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 129  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2017 14:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
DJ JellyBean schreef:
kegel77w schreef:
Toch triest dat mensen die al jaren via Q hun tickets kopen, tegenwoordig steeds vaker zonder kaarten zitten, en anderen er elke keer maar zonder problemen door heen komen, en het soms ook nog gaan doorverkopen...


Ben het met je eens dat het doorverkopen triest is, maar ik word wel een beetje moe van dat gejank elk jaar dat mensen geen kaarten hebben. Er is voor Qlimax al jaren een pre-sale waardoor je met minimale moeite aan kaarten kan komen. Als je het dan op de zaterdag laat aankomen neem je een (onnodig) risico, Q-dance heeft de 'echte fans' genoeg tijd gegeven om aan kaarten te komen.


Niet iedereen die zich aanmeld voor een pre-sale code krijgt deze, dat heb ik aan den lijve ondervonden. Ik had gewoon geregistreerd, maar geen code ontvangen. Gelukkig een vriend van me wel.


Toevallig in je spam gekeken? Mijn presale stond daar namelijk in
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2017 14:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DJ JellyBean schreef:
geert3ssen schreef:
DJ JellyBean schreef:
Maar dat is dan toch jouw fout? Dan had je jezelf maar moeten inschrijven voor de pre-sale.


Zoals hierboven gezegd kreeg niet iedereen die code dus.
En vrienden van mij hadden zich niet ingeschreven.


Dan nog vind ik het erg makkelijk afgedaan. Ik schrijf mezelf ook altijd met een paar verschillende emailadressen in, dan heb je de volle zekerheid op kaarten. Maar goed, ik hoop voor jou dat je alsnog een ticket weet te bemachtigen.


Ja had ik kunnen doen inderdaad. Maar ik ging er toen eerlijk gezegd niet vanuit dat het zo moeizaam zou gaan. Het blijft natuurlijk erg jammer. Twijfel of ik nu voor 96 een kaartje ga kopen op ticketswap. Ik zou het uit principe eigenlijk niet doen. Misschien over een maand ofzo een keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2017 19:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2017 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Via via waarschijnlijk een ticket. Als ze alle Fransen etc nou gewoon boycotten van deze feesten, scheelt weer tickets :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2017 20:59 
 
Hardtraxx Elite

Paar jaar terug had ik via TicketSwap nog een kaartje voor 50 euro, maar zie dat er nu al geen meer op staan. Ik hen iig een ticket. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2017 10:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

en via party-vervoer combiticket halen? kun je alsnog gaan en je hebt zelfs vervoer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2017 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voluerunt schreef:
en via party-vervoer combiticket halen? kun je alsnog gaan en je hebt zelfs vervoer.

Ik vraag me af hoeveel % van de tickets naar zulke bedrijven gaan.
Als ik kijk op de website zijn er bijna voor alle feesten die regulier stijf uitverkocht zijn nog plaatsen vrij.
Wat gebeurd er met de kaarten die ze niet gebruiken en over zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2017 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Voluerunt schreef:
en via party-vervoer combiticket halen? kun je alsnog gaan en je hebt zelfs vervoer.

Ik vraag me af hoeveel % van de tickets naar zulke bedrijven gaan.
Als ik kijk op de website zijn er bijna voor alle feesten die regulier stijf uitverkocht zijn nog plaatsen vrij.
Wat gebeurd er met de kaarten die ze niet gebruiken en over zijn?


Dat zijn die mensen (regelmatig buitenlanders ook, met die reispakketten) die altijd 10 tickets tegelijk aanbieden kort voor het feest. Verdwijnen gewoon op ticketswap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2017 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
hurricane schreef:
Voluerunt schreef:
en via party-vervoer combiticket halen? kun je alsnog gaan en je hebt zelfs vervoer.

Ik vraag me af hoeveel % van de tickets naar zulke bedrijven gaan.
Als ik kijk op de website zijn er bijna voor alle feesten die regulier stijf uitverkocht zijn nog plaatsen vrij.
Wat gebeurd er met de kaarten die ze niet gebruiken en over zijn?


Dat zijn die mensen (regelmatig buitenlanders ook, met die reispakketten) die altijd 10 tickets tegelijk aanbieden kort voor het feest. Verdwijnen gewoon op ticketswap.

Oja idd dat is me wel eens opgevallen, vooral als ze de kaarten aan de straatstenen niet kwijt kunnen.
Dat zal hier wel meevallen dan -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 07:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Voluerunt schreef:
en via party-vervoer combiticket halen? kun je alsnog gaan en je hebt zelfs vervoer.

Ik vraag me af hoeveel % van de tickets naar zulke bedrijven gaan.
Als ik kijk op de website zijn er bijna voor alle feesten die regulier stijf uitverkocht zijn nog plaatsen vrij.
Wat gebeurd er met de kaarten die ze niet gebruiken en over zijn?

Ja heel raar, je kunt nog kaarten bestellen en alles maar volgens Q is het uitverkocht.

Hoe zit het trouwens dat als je een bus geboekt hebt op PV maar die niet genoeg mensen heeft om door te gaan? Krijg je dan het geld terug van de busreis maar de kaartjes krijg je wel? Of krijg je het hele bedrag terug en heb je pech?
Onze bus heeft pas 2 aanmeldingen en dat zijn die van mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 08:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geld van de bus krijg je terug en ticket krijg je gewoon. Heb met return of headhunterz hetzelfde probleem en had t even gevraagd. Verder hadden andere mensen hier op t forum het ook dat ze geld terug kregen van de bus en hun ticket kregen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 08:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het kan ook zo zijn dat meerdere bussen samengevoegd worden om toch de bus te vullen. Dat er nu pas 2 passagiers zijn zegt nu nog niet zo veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 08:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daarvoor moet je dan idd ff kijken naar de plaatsen die rondom jouw opstapplaats liggen. Bij mij gaat ie zeker weten niet door want ik heb de enige inschrijvingen in heel Noord Holland Noord xd.
Iedereen uit Alkmaar eo gaat met een plaatselijke vervoerder dus waarom ze überhaupt tickets aanbieden daar is mij een raadsel
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 13:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gij gaat alleen helemaal vanuit Noord-Holland haha? Respekt
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neuh Qlimax pak ik lekker vanuit Utrecht hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 14:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vanaf Tilburg ben ik tot nu toe ook nog de enige die bestelt heeft, omliggende steden zitten bussen al redelijk vol en bij ons totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Iedereen uit Alkmaar eo gaat met een plaatselijke vervoerder dus waarom ze überhaupt tickets aanbieden daar is mij een raadsel

Ik vraag me af hoeveel tickets ze in totaal krijgen/ kopen van Q-dance.
Als je kijkt naar de hoeveelheid opstapplaatsen x gemiddeld 50 passagiers zijn dat er behoorlijk wat.
Als dan bussen komen te vervallen hebben ze tickets over of ze worden verkocht op ticketswap blijkbaar.
Maar dat laatste kan ik me niet voorstellen van een officiële Q dance partner.
Verkopen via Ticketswap zal denk ik alleen gebeuren als iemand op persoonlijke titel een bus regelt en de opkomst tegenvalt.
Ik snap ook wel dat je vooraf nooit precies kunt voorspellen hoeveel tickets zo'n bedrijf nodig heeft.
Misschien kan het Q dance account hier op Hardtraxx eens uitleg geven hoe dat nou precies werkt met het verkopen van kaarten aan partybus vervoer bedrijven. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 17:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voluerunt schreef:
Vanaf Tilburg ben ik tot nu toe ook nog de enige die bestelt heeft, omliggende steden zitten bussen al redelijk vol en bij ons totaal niet.


Nou, ik heb hier eventueel nog 4 mensen. En mss zelfs nog meer.....ik zal eens vragen hoe ze willen gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 17:36 
 
Hardtraxx Addict

Bus is geregeld :) Alleen nu 2 maanden wachten.. :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als de bussen vervallen, krijgen mensen alsnog hun tickets voor het feest ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2017 19:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

NightFly013 schreef:
Voluerunt schreef:
Vanaf Tilburg ben ik tot nu toe ook nog de enige die bestelt heeft, omliggende steden zitten bussen al redelijk vol en bij ons totaal niet.


Nou, ik heb hier eventueel nog 4 mensen. En mss zelfs nog meer.....ik zal eens vragen hoe ze willen gaan.

Hoe meer zielen hoe meer vreugd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2017 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop eigenlijk ook wel op een B-Freqz hier. Om even wat variatie erin te houden en toch ook weer B-Front op Qlimax te zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2017 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik hoop eigenlijk ook wel op een B-Freqz hier. Om even wat variatie erin te houden en toch ook weer B-Front op Qlimax te zetten

Zou ik content mee zijn. B-Frontliner zou nog fraaier zijn, maar helaas uitgesloten omdat Frontliner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2017 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik de trailer bekijk zie ik toch een soort van 'centraal' punt waar alles omheen draait.
Dan komt de vraag weer, krijgen we dit jaar dan een podium in het midden?
Lijkt me op zich best gaaf als afwisseling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2017 13:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wanneer werd vorig jaar de Lineup bekend gemaakt? Dat was in Oktober toch?
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten